Spelen met een kaars in de kont.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zou Gijpie van dit aftrapje vinden?
nou nou nou nou nou nou nou nou.nou nou nou nou nou nou nou nou.nou nou nou nou nou nou nou nou.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gijpie kijkt nietquote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
een rijbewijs!quote:Op donderdag 28 april 2022 22:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Noem een ding wat ik niet hep.
@onlogisch is niet online. Hij ligt bij het zwembad met zijn spijkerbroek en hardloopschoenen.quote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:onlogisch is niet online. Hij ligt bij het zwembad met zijn spijkerbroek en hardloopschoenen.
Dat lijkt mij ook op dit tijdstip.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:onlogisch is niet online. Hij ligt bij het zwembad met zijn spijkerbroek en hardloopschoenen.
Hij heeft wel het dagrecord met 4041 posts. Dus ja, misschien wel.quote:
Ten grave?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:16 schreef PicoMMP het volgende:
Ik kijk met een schuin oog naar de laatste aflevering van Vandaag Inside
Hoeft niet te blazen, als je hem er insteekt dooft de kaars vanzelf omdat er geen lucht meer bij komt....quote:Op donderdag 28 april 2022 22:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
D'r wordt wss een kaarsje uitgeblazen
Fair, moet ook eerlijk toegeven dat het een kut grap was van mij...quote:Op donderdag 28 april 2022 22:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hoeft niet te blazen, als je hem er insteekt dooft de kaars vanzelf omdat er geen lucht meer bij komt....
Ja zo werkt het nietquote:Op donderdag 28 april 2022 22:20 schreef TLC het volgende:
Nu nog 120 minuten met zijn elven in het doel gaan staan, geen tegendoelpunt krijgen en Feyenoord zit in de finale
Daar mist België weinig aan hoor.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat heeft due Dessers gegeten zeg. Jammer dat hij voor Nigerua heeft gekozen en niet boor België
Kokcu?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die turk kan niet opbouwenZo slecht
Kroaat.quote:
Dit vergelijken met de UEFA cup/EL kan echt niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
De media blijft het Europees noemen
Snap ik ook niet echt met die verdediging, als Feyenoord dit niet wint is het echt hun eigen schuldquote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Wotte het volgende:
Ik ben wel lichtelijk verbaasd dat we hier schijnbaar toch echt naar de nummer twee van Ligue 1 zitten te kijken.
Ach psg heeft bijna evenveel budget dan alle andere Franse ligue 1 ploegen samen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Wotte het volgende:
Ik ben wel lichtelijk verbaasd dat we hier schijnbaar toch echt naar de nummer twee van Ligue 1 zitten te kijken.
''Allemaal prachtige clubs die net zo goed de halve finale van de EL konden halen''quote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit vergelijken met de UEFA cup/EL kan echt niet.
Gewaagde uitspraak met 3 goals!quote:Op donderdag 28 april 2022 22:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Snap ik ook niet echt met die verdediging, als Feyenoord dit niet wint is het echt hun eigen schuld
Niet om de prestaties van Feyenoord teniet te doen. Want die zijn gewoon uitstekend. Maar Marseille speelt vrij belabberd. Gatenkaas achterin en schijnbaar lopen er in de ligue 1 geen opkomende backs rond. Dit zijn normaal gesproken geen koekenbakkers. Zitten vrij aardige teams in die competitie.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Snap ik ook niet echt met die verdediging, als Feyenoord dit niet wint is het echt hun eigen schuld
Wat een godsgruwelijk saaie film is dat.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Coco het volgende:
Tering wat is die Ana de Armas toch bloedmooi. (Bladerunner 2049 RTL 7)
Wat een fantastische film is dit zeg. Een meesterwerk. Ik begrijp echt niet dat er mensen zijnd ie dat niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een godsgruwelijk saaie film is dat.
Was dit een grap?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:40 schreef TLC het volgende:
Deze wedstrijd gaat voor Feyenoord als een nachtkaars uit, net als de kaars tussen de benen van die dame.
Beter een kaars dan een piemel zou ik zeggen. Toch benieuwd hoe dik die was. Lolquote:Op donderdag 28 april 2022 22:40 schreef TLC het volgende:
Deze wedstrijd gaat voor Feyenoord als een nachtkaars uit, net als de kaars tussen de benen van die dame.
Zoals gewoonlijk, in blessuretijd *gaap*quote:Op donderdag 28 april 2022 22:43 schreef _UserName_ het volgende:
Dit gaat nog wel 3-3 worden vrees ik.
Natuurlijk gaat Feyenoord dat niet halen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:43 schreef Wotte het volgende:
Ik ben bang dat Feyenoord die finale niet gaat redden
Dat zouden de fans van feyenoord niet leuk vinden.quote:
Magall.. laat maarquote:Op donderdag 28 april 2022 22:48 schreef TLC het volgende:
Linssen in een halve finale van een Europees bekertoernooi, dat verzin je ook niet van tevoren he
Steunpilaar van Anderlecht tegenwoordig volgens mijquote:
TYPISCH NEDERLANDSquote:Op donderdag 28 april 2022 22:52 schreef Saekerhett het volgende:
In before 3-3 in blessuretijd want Nederlandse ploeg.
Kaartenspaarder blijft hetquote:
TWEE PLEKKEN CHAMPIONS LEAGUE!1!1!1!quote:Op donderdag 28 april 2022 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil een COEFFICIENTENPOLONAISE
Schreeuw ff niet zoquote:Op donderdag 28 april 2022 22:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
TWEE PLEKKEN CHAMPIONS LEAGUE!1!1!1!
Zegt de man bij de tv.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:52 schreef RipCity het volgende:
Die sfeer in de Kuip is wel flink overrated zeg blijkt vandaag.
Ik ben Feyenoorder voor een dag. Maar dat gaan ze niet winnen. Ik gok dat ze worden gesloopt. Het spijt mequote:Op donderdag 28 april 2022 22:56 schreef trein2000 het volgende:
Wordt nog een heel pittig potje volgende week
Matchfixing?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:59 schreef Wotte het volgende:
Ik weiger gewoon te geloven dat de nummer twee van Frankrijk dermate slecht is. Kan haast niet.
Blijft staan op ‘connecting’.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:58 schreef GGMM het volgende:
Whatsapp lijkt het weer te doen (één vinkje)
Zo slecht waren ze niet, Feyenoord was gewoon goedquote:Op donderdag 28 april 2022 22:59 schreef Wotte het volgende:
Ik weiger gewoon te geloven dat de nummer twee van Frankrijk dermate slecht is. Kan haast niet.
Worden ze nooit zo onder druk gezet?quote:Op donderdag 28 april 2022 23:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo slecht waren ze niet, Feyenoord was gewoon goed
Welke?quote:Op donderdag 28 april 2022 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh.
Dan ga ik maar een serie kijken.
Dochter Linda de mol. 0quote:
Dit meen je niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dochter Linda de mol. 0
Kwaliteiten. Wel alle topjobs zonder enkele ervaring
Dat ontken ik ook niet, ze hebben het fantastisch gedaan. Het hangt uiteraard met elkaar samen Feyenoord wist de zwakke plekken te vinden en te rakenquote:Op donderdag 28 april 2022 23:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo slecht waren ze niet, Feyenoord was gewoon goed
Pietje?quote:Op donderdag 28 april 2022 23:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, ze hebben het fantastisch gedaan. Het hangt uiteraard met elkaar samen Feyenoord wist de zwakke plekken te vinden en te raken
Ik denk wel dat Marseille onder het normale niveau speelde. Je staat niet zomaar tweede daar in Frankrijk. De top onder PSG zit veelal op of boven het niveau van Ajax/PSV. Al helemaal qua begrotingen en salarissen. Mijns inziens heeft Marseille op vrijwel elke positie meer kwaliteit rondlopen. Dan moet je gewoon kunnen winnen van Feyenoord.
linda gaf zelf ook toe dat noa baantje gekregen heeft door haar.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is echt de dochter van Linda.
Wat een walgelijk tyfuswijf.
Ik durf het haast niet te zeggen. Maar ik zie liever die Koen.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
linda gaf zelf ook toe dat noa baantje gekregen heeft door haar.
Lekker dan voor iedereen die jaren studeert.
Ze werkte trouwens eerst ook bij vi.
Zie vooral een paar afdankers van Arsenal en een goede (maar bejaarde) Payet. Maar vreemd argument als het beste team altijd zou winnen dan was Ajax de poulefase in 2019 niet eens doorgekomen. En het verschil tussen Ajax en Real/Juve/Bayern was op papier nog een stuk groter dan vandaag.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, ze hebben het fantastisch gedaan. Het hangt uiteraard met elkaar samen Feyenoord wist de zwakke plekken te vinden en te raken
Ik denk wel dat Marseille onder het normale niveau speelde. Je staat niet zomaar tweede daar in Frankrijk. De top onder PSG zit veelal op of boven het niveau van Ajax/PSV. Al helemaal qua begrotingen en salarissen. Mijns inziens heeft Marseille op vrijwel elke positie meer kwaliteit rondlopen. Dan moet je gewoon kunnen winnen van Feyenoord.
Over het algemeen wint het team met de meeste kwaliteit oftewel geld vaak ook. Die stelling durf ik wel aan. Overigens stel ik alleen dat ze beter kunnen voetballen dan wat er vandaag op de mat werd gelegd. Anders sta je geen tweede in Frankrijk. Dat is een vrij stevige competitie tussen teams met flinke budgetten onder PSG.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zie vooral een paar afdankers van Arsenal en een goede (maar bejaarde) Payet. Maar vreemd argument als het beste team altijd zou winnen dan was Ajax de poulefase in 2019 niet eens doorgekomen. En het verschil tussen Ajax en Real/Juve/Bayern was op papier nog een stuk groter dan vandaag.
Geen idee, ik weet alleen dat kutjes als Dolberg, Rosario en Kluivert in de basis staan bij een Nice dat niet zoveel onderdoet voor Marseille.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Over het algemeen wint het team met de meeste kwaliteit oftewel geld vaak ook. Die stelling durf ik wel aan. Overigens stel ik alleen dat ze beter kunnen voetballen dan wat er vandaag op de mat werd gelegd. Anders sta je geen tweede in Frankrijk. Dat is een vrij stevige competitie tussen teams met flinke budgetten onder PSG.
Natuurlijk, in 2002 had Inter ook veel meer kwaliteit maar toch gingen wij door.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Over het algemeen wint het team met de meeste kwaliteit oftewel geld vaak ook. Die stelling durf ik wel aan. Overigens stel ik alleen dat ze beter kunnen voetballen dan wat er vandaag op de mat werd gelegd. Anders sta je geen tweede in Frankrijk. Dat is een vrij stevige competitie tussen teams met flinke budgetten onder PSG.
Die zou slot blind in de basis zettenquote:Op donderdag 28 april 2022 23:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen dat kutjes als Dolberg, Rosario en Kluivert in de basis staan bij een Nice dat niet zoveel onderdoet voor Marseille.
Vandaar dat de eindrondes van europese toernooien ook altijd zoveel verassingen kent.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Natuurlijk, in 2002 had Inter ook veel meer kwaliteit maar toch gingen wij door.
Ja dat je een Ajacied bent weten we wel. Maar als jij oprecht denkt dat er ook maar 1 Feyenoorder is die Sini zou opofferen voor Kluivert of Rosario voor Kokcu of Aursnes dan ben je gewoon keihard aan het trollen sneue vent dat je bent.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die zou slot blind in de basis zetten
Vanwaar dan? Je komt niet met een verklaring.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vandaar dat de eindrondes van europese toernooien ook altijd zoveel verassingen kent.
Kluivert kan ook rechtsbuiten spelen. Rosario had ik blind ingewisseld voor Aursnes eerlijk gezegd. Dolberg is een no-brainer.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja dat je een Ajacied bent weten we wel. Maar als jij oprecht denkt dat er ook maar 1 Feyenoorder is die Sini zou opofferen voor Kluivert of Rosario voor Kokcu of Aursnes dan ben je gewoon keihard aan het trollen sneue vent dat je bent.
Rosario voor Aursnes? Daarom ben je ook voor Ajax en wil jij Feyenoord graag saboteren. Vraag één iemand hier (Feyenoord gezind) of ze Rosario willen ruilen voor Aursnes.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kluivert kan ook rechtsbuiten spelen. Rosario had ik blind ingewisseld voor Aursnes eerlijk gezegd. Dolberg is een no-brainer.
Dat leek me nogal wiedes. Clubs met grotere budgetten winnen over het algemeen vaker van clubs met kleinere budgetten. In dit geval ligt de begroting van Marseille vele malen hoger dan die van Feyenoord. De kans dat Feyenoord dus ten koste van Marseille de finale bereikt is vele malen kleiner dan andersom. Uiteraard zijn er tal van uitzondering op te sommen maar ik hoef toch niet uit te leggen wat over het algemeen omhelst?quote:Op donderdag 28 april 2022 23:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vanwaar dan? Je komt niet met een verklaring.
Maar waarom zijn er volgens jou in de eindrondes zoveel 'verrassingen' dan. Waarom komt het alleen voor in de eindrondes? Ik snap het verband niet. Daarnaast kan het voor jou een verrassing zijn. Maar bij alle grote betkantoren leverde een overwinning van Feyenoord minder op dan een overwinning van Marseille. Het is na 100 jaar voetbal toch wel bekend dat een zak geld niet scoort en dat er meer factoren een grote rol spelen? Dat jij niet verder kijkt dan grootte competitie en transfermarket.nl ligt toch echt aan jezelf.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat leek me nogal wiedes. Clubs met grotere budgetten winnen over het algemeen vaker van clubs met kleinere budgetten. In dit geval ligt de begroting van Marseille vele malen hoger dan die van Feyenoord. De kans dat Feyenoord dus ten koste van Marseille de finale bereikt is vele malen kleiner dan andersom. Uiteraard zijn er tal van uitzondering op te sommen maar ik hoef toch niet uit te leggen wat over het algemeen omhelst?
Hij stelt dat inter meer kwaliteit had maar Feyenoord ging door in die eindronde. Oftewel kwaliteit is niet altijd de doorslaggevende factor. Dat klopt, maar dat is de regel niet. Vandaar dat ik reageer met vandaar dat de eindrondes altijd zoveel verassingen kent. Dat is dus niet het geval je kan het van te voren in kan tekenen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Maar waarom zijn er volgens jou in de eindrondes zoveel 'verrassingen' dan. Waarom komt het alleen voor in de eindrondes? Ik snap het verband niet.
Stokerig sfeertje.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:40 schreef MC-M het volgende:
Gurney deelt nog even een doodschop uit aan Mark.
Had dus 2-2 moeten eindigenquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
xG genot @:Ronald-koeman
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die xg bij de 3-2 is veelzeggend over de beperkingen van xgquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
xG genot @:Ronald-koeman
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwa, een verschil van 0,4 xG is meestal wel genoeg voor een flink grotere winkans. Doelpuntje verschil lijkt me wel terecht. Maar het is altijd wel grappig dat mensen roepen dat de uitslag 6-5 had moeten zijn terwijl dit op basis van de xG vrijwel altijd onzin is.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Had dus 2-2 moeten eindigenlucky Feyenoord
Nou niet echt dus blijkbaar. Randje 16 met de keeper op 6 meter van zijn goal voor je is blijkbaar toch een kans die er op basis van historische data slechts 1 op de 3 keer in gaat. Ik vind dat niet eens zo heel onrealistisch.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Die xg bij de 3-2 is veelzeggend over de beperkingen van xg
Nee. Het gaat bij mij altijd om argumenten. Je zult mij niet snel de persoonlijke aanval zien kiezen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:25 schreef Zipportal het volgende:
@:PietjePuk2000 is op oorlogspad en zet allerlei users aan de kant.
je bedoelt dat non argumenten ook argumenten zijnquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Het gaat bij mij altijd om argumenten. Je zult mij niet snel de persoonlijke aanval zien kiezen.
Bij de 3-2.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nou niet echt dus blijkbaar. Randje 16 met de keeper op 6 meter van zijn goal voor je is blijkbaar toch een kans die er op basis van historische data slechts 1 op de 3 keer in gaat. Ik vind dat niet eens zo heel onrealistisch.
[ afbeelding ]
Dat mag jij van mij zeker vinden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bedoelt dat non argumenten ook argumenten zijn
Ja dat is een beetje dubieus. Het model rekent pas vanaf het moment van schieten. Ik vind ook dat je beter kunt inzetten vanaf het moment dat de kans begint en hij in balbezit komt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij de 3-2.
Hij bedoelt dat dat een bijna 100% goal is volgens het model omdat ie eerst de keeper uitspeelt, maar een hoop spitsen zouden die kans verprutsen
xG scoor je niet maar is puur een manier om de grootte van kansen weer te geven. Het is dus geen perfect model maar geeft wel een aardige inschatting van de krachtsverhouding.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tellen uitgescoorde xGs zwaarder?
Ga er lekker serieus op inquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
xG scoor je niet maar is puur een manier om de grootte van kansen weer te geven. Het is dus geen perfect model maar geeft wel een aardige inschatting van de krachtsverhouding.
(En is wat mij betreft sowieso nuttiger dan opportunistische uitspraken als "het had 5-2 moeten zijn!!!".
Gewoon je kop eens houdenquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan doen? Het is een serieus voetbaltopic.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:12 schreef Zipportal het volgende:
@:GGMM gaat nu de namen omdraaien in de TT.
Dan staat er ook een like klaar. @:maxi-mus
WAARDELOOSquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Matig dat dit topic nog niet up to date gezet is door onze mods.
Wanbeleid.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:44 schreef GGMM het volgende:
Nu past de OP niet meer bij de TT
Ik had toch liever een nieuw topic gezien. M'n autisme heeft hier heel veel moeite mee.
Veel weetjes van @PietjePuk2000quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:33 schreef Zipportal het volgende:
Mooie return OP heb je gemaakt. @:neef_wuppie
Feyenoord maakt dit in eigen huis nog wel goedquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:33 schreef Zipportal het volgende:
Mooie return OP heb je gemaakt. @:neef_wuppie
Dat kun je zo niet stellen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als we niet doorgaan ligt het aan de Ramadan.
Zonder die Ramadan had Ali die laatste bal vol in de kruising gejast.
Ik las wens 3-2quote:
Die heeft van z'n ouders een bandje meegekregen met telefoonnummer erop voor het geval hij zoek raakt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 07:14 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zou graag een "I'm safe"-melding van @:Caland krijgen.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:33 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Feyenoord krijgt al weer traangas om de oren. Kunne zich nooit normaal gedragen.
Ik begin me ook serieus zorgen te maken. Caland heeft zo zijn buien maar het is geen verkeerd mens.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die heeft van z'n ouders een bandje meegekregen met telefoonnummer erop voor het geval hij zoek raakt.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik begin me ook serieus zorgen te maken. Caland heeft zo zijn buien maar het is geen verkeerd mens.
Wonen er nog Fransen dan in Marseille?quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:39 schreef Scrummie het volgende:
Caland was tot vanmiddag ook Caland en idd, die gaat niet FOK!'en (nouja, misschien vannacht met een Franse dame) in Marseille.
Morgen weer z’n airpods kwijt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:39 schreef Scrummie het volgende:
Caland was tot vanmiddag ook Caland en idd, die gaat niet FOK!'en (nouja, misschien vannacht met een Franse dame) in Marseille.
Mooizo.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:33 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Feyenoord krijgt al weer traangas om de oren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |