een rijbewijs!quote:Op donderdag 28 april 2022 22:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Noem een ding wat ik niet hep.
@onlogisch is niet online. Hij ligt bij het zwembad met zijn spijkerbroek en hardloopschoenen.quote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:onlogisch is niet online. Hij ligt bij het zwembad met zijn spijkerbroek en hardloopschoenen.
Dat lijkt mij ook op dit tijdstip.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:onlogisch is niet online. Hij ligt bij het zwembad met zijn spijkerbroek en hardloopschoenen.
Hij heeft wel het dagrecord met 4041 posts. Dus ja, misschien wel.quote:
Ten grave?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:16 schreef PicoMMP het volgende:
Ik kijk met een schuin oog naar de laatste aflevering van Vandaag Inside
Hoeft niet te blazen, als je hem er insteekt dooft de kaars vanzelf omdat er geen lucht meer bij komt....quote:Op donderdag 28 april 2022 22:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
D'r wordt wss een kaarsje uitgeblazen
Fair, moet ook eerlijk toegeven dat het een kut grap was van mij...quote:Op donderdag 28 april 2022 22:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hoeft niet te blazen, als je hem er insteekt dooft de kaars vanzelf omdat er geen lucht meer bij komt....
Ja zo werkt het nietquote:Op donderdag 28 april 2022 22:20 schreef TLC het volgende:
Nu nog 120 minuten met zijn elven in het doel gaan staan, geen tegendoelpunt krijgen en Feyenoord zit in de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |