Dat kun je zo niet stellen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als we niet doorgaan ligt het aan de Ramadan.
Zonder die Ramadan had Ali die laatste bal vol in de kruising gejast.
Ik las wens 3-2quote:
Die heeft van z'n ouders een bandje meegekregen met telefoonnummer erop voor het geval hij zoek raakt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 07:14 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zou graag een "I'm safe"-melding van @:Caland krijgen.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:33 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Feyenoord krijgt al weer traangas om de oren. Kunne zich nooit normaal gedragen.
Ik begin me ook serieus zorgen te maken. Caland heeft zo zijn buien maar het is geen verkeerd mens.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die heeft van z'n ouders een bandje meegekregen met telefoonnummer erop voor het geval hij zoek raakt.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik begin me ook serieus zorgen te maken. Caland heeft zo zijn buien maar het is geen verkeerd mens.
Wonen er nog Fransen dan in Marseille?quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:39 schreef Scrummie het volgende:
Caland was tot vanmiddag ook Caland en idd, die gaat niet FOK!'en (nouja, misschien vannacht met een Franse dame) in Marseille.
Morgen weer z’n airpods kwijt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:39 schreef Scrummie het volgende:
Caland was tot vanmiddag ook Caland en idd, die gaat niet FOK!'en (nouja, misschien vannacht met een Franse dame) in Marseille.
Mooizo.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:33 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Feyenoord krijgt al weer traangas om de oren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |