Daar mist België weinig aan hoor.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat heeft due Dessers gegeten zeg. Jammer dat hij voor Nigerua heeft gekozen en niet boor België
Kokcu?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die turk kan niet opbouwenZo slecht
Kroaat.quote:
Dit vergelijken met de UEFA cup/EL kan echt niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
De media blijft het Europees noemen
Snap ik ook niet echt met die verdediging, als Feyenoord dit niet wint is het echt hun eigen schuldquote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Wotte het volgende:
Ik ben wel lichtelijk verbaasd dat we hier schijnbaar toch echt naar de nummer twee van Ligue 1 zitten te kijken.
Ach psg heeft bijna evenveel budget dan alle andere Franse ligue 1 ploegen samen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Wotte het volgende:
Ik ben wel lichtelijk verbaasd dat we hier schijnbaar toch echt naar de nummer twee van Ligue 1 zitten te kijken.
''Allemaal prachtige clubs die net zo goed de halve finale van de EL konden halen''quote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit vergelijken met de UEFA cup/EL kan echt niet.
Gewaagde uitspraak met 3 goals!quote:Op donderdag 28 april 2022 22:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Snap ik ook niet echt met die verdediging, als Feyenoord dit niet wint is het echt hun eigen schuld
Niet om de prestaties van Feyenoord teniet te doen. Want die zijn gewoon uitstekend. Maar Marseille speelt vrij belabberd. Gatenkaas achterin en schijnbaar lopen er in de ligue 1 geen opkomende backs rond. Dit zijn normaal gesproken geen koekenbakkers. Zitten vrij aardige teams in die competitie.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Snap ik ook niet echt met die verdediging, als Feyenoord dit niet wint is het echt hun eigen schuld
Wat een godsgruwelijk saaie film is dat.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Coco het volgende:
Tering wat is die Ana de Armas toch bloedmooi. (Bladerunner 2049 RTL 7)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |