Mwa, een verschil van 0,4 xG is meestal wel genoeg voor een flink grotere winkans. Doelpuntje verschil lijkt me wel terecht. Maar het is altijd wel grappig dat mensen roepen dat de uitslag 6-5 had moeten zijn terwijl dit op basis van de xG vrijwel altijd onzin is.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Had dus 2-2 moeten eindigenlucky Feyenoord
Nou niet echt dus blijkbaar. Randje 16 met de keeper op 6 meter van zijn goal voor je is blijkbaar toch een kans die er op basis van historische data slechts 1 op de 3 keer in gaat. Ik vind dat niet eens zo heel onrealistisch.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Die xg bij de 3-2 is veelzeggend over de beperkingen van xg
Nee. Het gaat bij mij altijd om argumenten. Je zult mij niet snel de persoonlijke aanval zien kiezen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:25 schreef Zipportal het volgende:
@:PietjePuk2000 is op oorlogspad en zet allerlei users aan de kant.
je bedoelt dat non argumenten ook argumenten zijnquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Het gaat bij mij altijd om argumenten. Je zult mij niet snel de persoonlijke aanval zien kiezen.
Bij de 3-2.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nou niet echt dus blijkbaar. Randje 16 met de keeper op 6 meter van zijn goal voor je is blijkbaar toch een kans die er op basis van historische data slechts 1 op de 3 keer in gaat. Ik vind dat niet eens zo heel onrealistisch.
[ afbeelding ]
Dat mag jij van mij zeker vinden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bedoelt dat non argumenten ook argumenten zijn
Ja dat is een beetje dubieus. Het model rekent pas vanaf het moment van schieten. Ik vind ook dat je beter kunt inzetten vanaf het moment dat de kans begint en hij in balbezit komt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij de 3-2.
Hij bedoelt dat dat een bijna 100% goal is volgens het model omdat ie eerst de keeper uitspeelt, maar een hoop spitsen zouden die kans verprutsen
xG scoor je niet maar is puur een manier om de grootte van kansen weer te geven. Het is dus geen perfect model maar geeft wel een aardige inschatting van de krachtsverhouding.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tellen uitgescoorde xGs zwaarder?
Ga er lekker serieus op inquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
xG scoor je niet maar is puur een manier om de grootte van kansen weer te geven. Het is dus geen perfect model maar geeft wel een aardige inschatting van de krachtsverhouding.
(En is wat mij betreft sowieso nuttiger dan opportunistische uitspraken als "het had 5-2 moeten zijn!!!".
Gewoon je kop eens houdenquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan doen? Het is een serieus voetbaltopic.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:12 schreef Zipportal het volgende:
@:GGMM gaat nu de namen omdraaien in de TT.
Dan staat er ook een like klaar. @:maxi-mus
WAARDELOOSquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Matig dat dit topic nog niet up to date gezet is door onze mods.
Wanbeleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |