Dat ie maar wat meer tijd aan de opvoeding van zijn zoon had besteed.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alpha John heeft Johan even alle hoeken van de kamer laten zien.
Waren het ooit wel allemaal voetballers dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 16:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oh het zijn nu ineens allemaal verkrachters?
Op donderdag 28 april 2022 16:40 schreef miss_sly het volgende:
Bedankt voor de duiding.quote:
Pisnicht Gijs. @maxi-musquote:Op donderdag 28 april 2022 16:43 schreef Bocaj het volgende:
Marcel van Roosmalen en Gijs Groenteman zitten in hun laatste podcast te azen op tijdslot VI...
Dan zou ik ook gen excuses aanbieden als ik hem was!quote:Op donderdag 28 april 2022 16:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niets. Wat hij gedaan zou hebben was toentertijd niet strafbaar.
Dat was toen ook strafbaar.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niets. Wat hij gedaan zou hebben was toentertijd niet strafbaar.
Ja, alleen niet allemaal van hetzelfde niveau.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Waren het ooit wel allemaal voetballers dan?
Omdat jij niet in staat bent om een searchengine te gebruiken, is het internet ineens geen bron van informatie meer?quote:Op donderdag 28 april 2022 16:34 schreef Rode_Wijn het volgende:
Ik kan alles wat mis ging in de jaren 2020 t/m 2022 niet beter uitleggen dan dit.
Het is allemaal niet gebeurd. Er is geen vrouw.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:47 schreef Gia het volgende:
En dit moet dan onderzocht worden. Ten eerste is het nog maar zeer de vraag of de vrouw in kwestie nog leeft en zowel, of ze zit te wachten op aandacht voor dit voorval van 50 jaar geleden. Komt nog bij dat de feiten allang verjaard zijn.
Waarmee ik niet wil goedpraten wat er gebeurd is.
Verontwaardiging voelen over iets waar je de feiten niet van kent, is toch ongeveer een samenvatting van alles op internet tegenwoordig?quote:Op donderdag 28 april 2022 16:46 schreef theunderdog het volgende:
Lekker he mensen. Verontwaardiging voelen over iets waar je de feiten niet van kent, het vermeende 'slachtoffer' niet. Van een schaal van 1 tot 10, hoe boos zijn jullie? niet vergeten te ademen, hoor.
Ik heb geen hekel aan Johan Derksen.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:44 schreef Bananenpap het volgende:
Het punt is dat haters van Johan Derksen en/of VI nu ook gewoon willen dat het eerste verhaal -van de penetratie- klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |