Wat dan wel?quote:
Ja gelukkig wel.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Is met die oud medewerkers uit nazi-kampen ook zo. Worden gewoon aangeklaagd al zijn ze nu in de 90.
Godallemachtigquote:
Dank u voor het warme bad.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:38 schreef scrupuleus het volgende:
De nuance is weer ver te zoeken welkom in het topic @:capricia
Eens, maar dan lijkt mij dat we daar beter een gesprek over kunnen voeren waarom zo'n verhaal grappig zou moeten zijn. Johan wegzetten als verkrachter gaat die dialoog niet verder helpen in ieder geval.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is nog steeds uitgaande van de assumptie dat het hilarisch om te lachen was. Dat was het niet.
Volgens mij moeten beide besproken worden.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:39 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Eens, maar dan lijkt mij dat we daar beter een gesprek over kunnen voeren waarom zo'n verhaal grappig zou moeten zijn. Johan wegzetten als verkrachter gaat die dialoog niet verder helpen in ieder geval.
Van Epsteins eiland naar Johans weiland.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:27 schreef -Sigaartje het volgende:
Heeft Bill Clinton Johan al gebeld?
Een gebbetjequote:
Oh het zijn nu ineens allemaal verkrachters?quote:
Hoe oud was ze eigenlijk? Die van die kaars.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:40 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Van Epsteins eiland naar Johans weiland.
Dat ie maar wat meer tijd aan de opvoeding van zijn zoon had besteed.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alpha John heeft Johan even alle hoeken van de kamer laten zien.
Waren het ooit wel allemaal voetballers dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 16:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oh het zijn nu ineens allemaal verkrachters?
Op donderdag 28 april 2022 16:40 schreef miss_sly het volgende:
Bedankt voor de duiding.quote:
Pisnicht Gijs. @maxi-musquote:Op donderdag 28 april 2022 16:43 schreef Bocaj het volgende:
Marcel van Roosmalen en Gijs Groenteman zitten in hun laatste podcast te azen op tijdslot VI...
Dan zou ik ook gen excuses aanbieden als ik hem was!quote:Op donderdag 28 april 2022 16:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niets. Wat hij gedaan zou hebben was toentertijd niet strafbaar.
Dat was toen ook strafbaar.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niets. Wat hij gedaan zou hebben was toentertijd niet strafbaar.
Ja, alleen niet allemaal van hetzelfde niveau.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Waren het ooit wel allemaal voetballers dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |