Bedanktquote:
Ik zag op twitter wel een leuk spreekkoor staan voor vanavondquote:Op donderdag 28 april 2022 11:44 schreef Nober het volgende:
Olympique de Marseille is a different croissant.
quote:Op donderdag 28 april 2022 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag op twitter wel een leuk spreekkoor staan voor vanavond
Croissant, baguette, kanker Payet
Vonnik wel een leuke
ik word hier erg verdrietig vanquote:Op donderdag 28 april 2022 11:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Beetje een cliché maar dit zou weleens de enige kans op een Europese beker in 20 jaar kunnen zijn. Zeker omdat andere topclubs dit de komende jaren ook alleen maar serieuzer zullen gaan nemen.
En stiekem is zo'n beker winnen dan toch een stuk leuker dan een halve finale Europa League halen denk ik. (Alhoewel de prestatie misschien vergelijkbaar is.)
1-0 was vroeger echt een heel goed resultaat maar tegenwoordig is het met die uitgoals een matige marge. Vrees dat een 2-0 of 3-1 echter te veel gevraagd is voor dit elftal. (Vooral op basis van eerdere weerstand dit jaar. Tegen de grote teams eindigt het eigenlijk nooit met grote marges verschil.)quote:Op donderdag 28 april 2022 11:57 schreef GwaiLow het volgende:
De bookies zien Feyenoord hier thuis ook ''gewoon'' als favoriet. In eigen huis moet je zo'n ploeg ook gewoon kloppen, al is het maar 1-0. En dan is een gelijkspelletje uit ook wel te doen. Als je weer een keer een Europees prijsje wil pakken dan moet het nu gebeuren!
Ik zou zeggen dat we vanavond spelers nodig hebben die het gras opvreten.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Feyenoord moet alles op alles zetten om een goed resultaat te behalen!
Hier heb je een punt.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Feyenoord moet alles op alles zetten om een goed resultaat te behalen!
Bestaat die post van Drizzt nog over dat Twente een paar grote sterke kerels moet halen?quote:Op donderdag 28 april 2022 12:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat we vanavond spelers nodig hebben die het gras opvreten.
Desnoods de modderquote:Op donderdag 28 april 2022 12:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat we vanavond spelers nodig hebben die het gras opvreten.
Had altijd wel het idee dat Feyenoord thuis van iedereen kon winnen maar sinds we in 2017 totaal vernietigd werden door City ben ik daar vanaf gestapt. Het gevoel was toen van te voren zo goed, Feyenoord won op dat moment alles, jaar daarvoor hadden we United verslagen, eerste CL-duel in 15 jaar, volgens mij dacht iedereen dat we een goede kans hadden om te verrassen. En toen bleek dat City daadwerkelijk kon voetballenquote:Op donderdag 28 april 2022 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Je hebt elke wedstrijd een kans (hoe klein ook), dat is niet zo’n gekke gedachte toch? Dat die kans klein is en dat bijvoorbeeld Liverpool veel en veel sterker is hoef je mij echt niet te vertellen hoor.
Beetje spijkers op laag water zoeken dit.
Is dat zo? Staat me weinig van bij eigenlijk, kan het me ook niet echt voorstellen.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
volgens mij dacht iedereen dat we een goede kans hadden om te verrassen. En toen bleek dat City daadwerkelijk kon voetballen
Tegen teams als City en United ging/ga ik bij voorbaat wel uit van een nederlaag hoor. Dat heb ik vanavond iets minder al baseer ik dat vooral op de prestaties van Rennes tegen Vitesse en onze prestaties tegen een subtopper in Duitsland. Ik heb niet echt een benul van de kwaliteit van Marseille al schat ik ze (uiteraard) wel hoger in dan wij.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had altijd wel het idee dat Feyenoord thuis van iedereen kon winnen maar sinds we in 2017 totaal vernietigd werden door City ben ik daar vanaf gestapt. Het gevoel was toen van te voren zo goed, Feyenoord won op dat moment alles, jaar daarvoor hadden we United verslagen, eerste CL-duel in 15 jaar, volgens mij dacht iedereen dat we een goede kans hadden om te verrassen. En toen bleek dat City daadwerkelijk kon voetballen
Maar goed Marseille is geen City, en denk dat we met name een goede kans hebben omdat de speelstijl van Marseille ons wel ligt denk ik.
Als ik de Feyenoorders vanavond was zou ik eerder heel erg opletten als hij de bal heeft aangezien zelden zo'n speler te bewonderen is in De Kuipquote:Op donderdag 28 april 2022 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Vonnik wel een leuke
Ik schat Marseille zeker hoger in dan Union. Rennes is een ander geval aangezien die het heel goed doen in Frankrijk en net zoveel hebben gescoord als PSG, maar tegen Vitesse dan weer weinig lieten zien.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Tegen teams als City en United ging/ga ik bij voorbaat wel uit van een nederlaag hoor. Dat heb ik vanavond iets minder al baseer ik dat vooral op de prestaties van Rennes tegen Vitesse en onze prestaties tegen een subtopper in Duitsland. Ik heb niet echt een benul van de kwaliteit van Marseille al schat ik ze (uiteraard) wel hoger in dan wij.
quote:Op donderdag 28 april 2022 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had altijd wel het idee dat Feyenoord thuis van iedereen kon winnen maar sinds we in 2017 totaal vernietigd werden door City ben ik daar vanaf gestapt. Het gevoel was toen van te voren zo goed, Feyenoord won op dat moment alles, jaar daarvoor hadden we United verslagen, eerste CL-duel in 15 jaar, volgens mij dacht iedereen dat we een goede kans hadden om te verrassen. En toen bleek dat City daadwerkelijk kon voetballen
Maar goed Marseille is geen City, en denk dat we met name een goede kans hebben omdat de speelstijl van Marseille ons wel ligt denk ik.
Verschil tussen toen en nu is Slot. Onder Slot had Feyenoord destijds nooit met 0-4 verloren.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als wij nu tegen City spelen sluit ik echt niet uit dat we ‘gewoon’ met 0-4 klop krijgen hoor, maar oke. Dat is de tegenstander gelukkig niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Verschil tussen toen en nu is Slot. Onder Slot had Feyenoord destijds nooit met 0-4 verloren.
Haha, goeie grap.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Verschil tussen toen en nu is Slot. Onder Slot had Feyenoord destijds nooit met 0-4 verloren.
Was een gevalletje ‘realistisch gezien weinig kans maar je voelt gewoon dat…’, op dat moment werd Feyenoord gewoon een beetje overschat en er kwam nog een erg leuke cover van VI die week dat we een zekere club op alle fronten voorbij waren.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat zo? Staat me weinig van bij eigenlijk, kan het me ook niet echt voorstellen.
quote:Op donderdag 28 april 2022 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Vonnik wel een leuke
Zal wel meevallen, die opa kan toch niet meer lopen. Het is geen Van Persie ofzoquote:Op donderdag 28 april 2022 12:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als ik de Feyenoorders vanavond was zou ik eerder heel erg opletten als hij de bal heeft aangezien zelden zo'n speler te bewonderen is in De Kuip
Gewaagde post.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, die opa kan toch niet meer lopen. Het is geen Van Persie ofzo
Ik ben ervan overtuigd dat Slot wel iets zou bedenken waardoor Feyenoord niet dik zou verliezen. Dat bewijzen de uitslagen dit seizoen ook.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Als wij nu tegen City spelen sluit ik echt niet uit dat we ‘gewoon’ met 0-4 klop krijgen hoor, maar oke. Dat is de tegenstander gelukkig niet.
Waar in dit seizoen heeft Feyenoord gespeeld tegen een ploeg van kaliber City of net daaronder?quote:Op donderdag 28 april 2022 12:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat Slot wel iets zou bedenken waardoor Feyenoord niet dik zou verliezen. Dat bewijzen de uitslagen dit seizoen ook.
Nouja wel tegen Ajax zeer goed partij geboden.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar in dit seizoen heeft Feyenoord gespeeld tegen een ploeg van kaliber City of net daaronder?
Ajax staat zelf ook ver van huidig niveau van City af.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja wel tegen Ajax zeer goed partij geboden.
Het verschil tussen een Slot en Gio is toch gewoon enorm, dat kun je niet ontkennen.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
Als Slot wat eerder was geboren was dat hele tweede wereld oorlogje er ook niet geweest.
Nu wel maar in oktober/november heb ik hier hele andere dingen gelezen.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax staat zelf ook ver van huidig niveau van City af.
Die komen niet eens een beetje in de buurt.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja wel tegen Ajax zeer goed partij geboden.
Laat hem eerst maar eens een prijsje winnen.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het verschil tussen een Slot en Gio is toch gewoon enorm, dat kun je niet ontkennen.
Ik denk dat alleen die drollenvanger op doel bij Feyenoord al verantwoordelijk zou kunnen zijn voor 3 tegengoals. Maar qua veldspel ben ik ervan overtuigd dat Slot iets geniaals zou verzinnen.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Die komen niet eens een beetje in de buurt.
Waar hebben we het over. City speelt ons helemaal dronken man. Guusje Til op het veld tegen Citygoden
Hij won bijna de titel met AZ, dat is al een wereldprestatie op zich. Verder is hij nog op geen enkele manier in de positie geweest om prijzen te winnen. Dat weet jij ook.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar eens een prijsje winnen.
Volgens mij kun je bij een AZ of Feyenoord ook prima een bekertje binnen hengelen.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hij won bijna de titel met AZ, dat is al een wereldprestatie op zich. Verder is hij nog op geen enkele manier in de positie geweest om prijzen te winnen. Dat weet jij ook.
Dylan Vente debuteerde destijds trouwens tegen City.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was een gevalletje ‘realistisch gezien weinig kans maar je voelt gewoon dat…’, op dat moment werd Feyenoord gewoon een beetje overschat en er kwam nog een erg leuke cover van VI die week dat we een zekere club op alle fronten voorbij waren.
Alhoewel vlak voor de wedstrijd bekend werd dat we 5-3-2 met Amrabat op rechtback en Kramer voorin gingen spelen, dus dat goede gevoel verdween snel.
die kon ook niet meer lopenquote:Op donderdag 28 april 2022 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, die opa kan toch niet meer lopen. Het is geen Van Persie ofzo
Atletico Madridquote:Op donderdag 28 april 2022 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar in dit seizoen heeft Feyenoord gespeeld tegen een ploeg van kaliber City of net daaronder?
Ook vrijwel onmogelijk de laatste jaren met Ajax en PSV die het nu ook serieus nemen. Maar het zou in theorie kunnen ja.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij kun je bij een AZ of Feyenoord ook prima een bekertje binnen hengelen.
jaren nog wel, Ajax heeft de beker altijd serieus genomenquote:Op donderdag 28 april 2022 12:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook vrijwel onmogelijk de laatste jaren met Ajax en PSV die het nu ook serieus nemen. Maar het zou in theorie kunnen ja.
Vind alleen dat je het een Bosz (met topfavoriet Ajax onder zijn leiding) veel meer kwalijk kunt nemen.
Slot is trainer sinds 2019-2020. In 2021 kon hij de beker niet winnen omdat hij werd ontslagen en dit jaar vliegt hij er ongelukkig uit tegen Twente.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
jaren nog wel, Ajax heeft de beker altijd serieus genomen
PSV heeft bekers verdeeldquote:Op donderdag 28 april 2022 13:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Slot is trainer sinds 2019-2020. In 2021 kon hij de beker niet winnen omdat hij werd ontslagen en dit jaar vliegt hij er ongelukkig uit tegen Twente.
Daar kun je dan heel weinig over zeggen lijkt me. En als je dan ziet dat PSV en Ajax de laatste paar bekers hebben verdeeld (Ajax won ook nog in 2019) dan is dat gewoon een lastig verhaal.
Gaan we nou echt Slot aanvallen op het feit dat hij geen beker heeft gewonnen? Zelfs met een AZ of Feyenoord is dat gewoon een heel lastig verhaal. AZ heeft dat ding de laatsts 40 jaar 1 keer gewonnen en bij Feyenoord is hij net een seizoen in dienst.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV heeft bekers verdeeldLaatste finale in 2013
Denk zelf ook dat Slot een prima leider voor de PvdA zou zijn als Cohen niet wilquote:Op donderdag 28 april 2022 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
Als Slot wat eerder was geboren was dat hele tweede wereld oorlogje er ook niet geweest.
Gio was toch ook heel erg kut? Zat geen enkel idee in het spel.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gio staat met een slechter elftal dan dat van ons in de halve finale van de Europa League
En dan nog mensen die hem kut vinden
Jij bent kut.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gio was toch ook heel erg kut? Zat geen enkel idee in het spel.
Wat ben je toch een doodvermoeiend pukje, je komt met onzin en probeert dat dan weer te verbuigen om die stront nog wat te doen lijken, gelukkig ben je Feyenoord supporter geworden inmiddels, dat is het positieve van dit seizoen.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gaan we nou echt Slot aanvallen op het feit dat hij geen beker heeft gewonnen? Zelfs met een AZ of Feyenoord is dat gewoon een heel lastig verhaal. AZ heeft dat ding de laatsts 40 jaar 1 keer gewonnen en bij Feyenoord is hij net een seizoen in dienst.
Dit is niet zo inhoudelijk Gurney. Daarnaast ben je de eerste hier die ik positief over Gio zie.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ben je toch een doodvermoeiend pukje, je komt met onzin en probeert dat dan weer te verbuigen om die stront nog wat te doen lijken, gelukkig ben je Feyenoord supporter geworden inmiddels, dat is het positieve van dit seizoen.
Valt mee. Ik mag jou best graag. Geen idee of het wederzijds is maar als Feyenoord in mei met die cup omhoog staat dan lachen we er met z'n allen nog eens hartelijk om.quote:
Mensen zonder verstand Gio is een top gozer.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gio staat met een slechter elftal dan dat van ons in de halve finale van de Europa League
En dan nog mensen die hem kut vinden
Ik ben dan ook erg gevoelig voor gloryhunters die nu opeens Feyenoorder zijn.quote:
Welk vak zit je vanavond maat?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben dan ook erg gevoelig voor gloryhunters die nu opeens Feyenoorder zijn.
Boekt toch wel veel rendement uit op papier erg matige elftallen. Kampioen en twee keer de beker met Feyenoord, nu halve finale EL met Rangers, hij is echt een goede trainert. Alleen is ie gewoon niet zo creatief met zijn woorden en beslissingen waardoor het allemaal niet zo interessant is.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mensen zonder verstand Gio is een top gozer.
Als hij ooit het Nederlands Elftal gaat doen zijn die zeikerds na een tijdje wel om.
Ik vind Gio meer een ideale bondscoach. Hij heeft weinig oog voor de ontwikkeling van jonge spelers en waarde creëren op het veld.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:38 schreef fetX het volgende:
Het voetbal van Gio was saai en degelijk en spelers ontwikkelden zich ook niet geweldig, maar qua prestaties wel geweldig gedaan (behalve zijn laatste jaar met die onnodige 4e plek). En het is nog een topgozer ook.
Business Seats vanavond met mijn oom en neef.quote:
Ik zal zwaaien vanaf ‘mijn’ vakkie VVquote:Op donderdag 28 april 2022 13:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Business Seats vanavond met mijn oom en neef.![]()
Comfortabel: hell yes.
Gezellig: nee, dan sta ik nog liever in W of Z om heel eerlijk te zijn. Maar zo‘n aanbod sloeg ik natuurlijk niet af.
En als AZ volgend jaar bovenaan staat?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Valt mee. Ik mag jou best graag. Geen idee of het wederzijds is maar als Feyenoord in mei met die cup omhoog staat dan lachen we er met z'n allen nog eens hartelijk om.
Dan ben ik blij maar houd ik me koest hier.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En als AZ volgend jaar bovenaan staat?
Dan zijn ze kampioenquote:Op donderdag 28 april 2022 14:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En als AZ volgend jaar bovenaan staat?
Ik zou niet weten waarom? Voor PSV is dit toch een irrelevante verschuiving in tijd? Er zijn vast wat supporters die mopperend omdat ze in de knoei komen met een andere hobby, maar dat is dan maar zo.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk dat allemaal PSV mensjes weer boos gaan doen.
Omdat het niet kon toen PSV het vroeg ofzo. Ze waren in ieder geval op twitter allemaal al weer laaiend. (van te voren eigenlijk al)quote:Op donderdag 28 april 2022 14:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom? Voor PSV is dit toch een irrelevante verschuiving in tijd? Er zijn vast wat supporters die mopperend omdat ze in de knoei komen met een andere hobby, maar dat is dan maar zo.
Ik vind het alleen maar goed dat er rekening wordt gehouden met ploegen die Europees spelen. Zeker in deze fase van een toernooi.
Stumpers. Het zal vast ooit bij PSV niet zijn gebeurd ja, boeiend. Voortschrijdend inzicht bij de knvb, of in een eerdere ronde.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het niet kon toen PSV het vroeg ofzo. Ze waren in ieder geval op twitter allemaal al weer laaiend. (van te voren eigenlijk al)
Ik ben zo ook bij bokaal.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben zo bij Bokaal, ik volg @:caland zijn advies
(Ik loop dus weer mee @:lange_lans )
GIF.quote:
Dat is nog best een stuk lopen, zeker met dat tempo (lol)quote:Op donderdag 28 april 2022 18:21 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Die van Marseille lopen nu naar het stadion. Hoop vuurwerk bij.
Hij heeft Sybrand Niessen vandaag Engels horen spreken dus dat geeft al zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben op m'n plekkie. Tevens ben ik benieuwd hoe Peter Houtman die reservespeler van Marseille gaat aankondigen die luistert naar de naam Simon Ngapandouentnbu.
PietjePuk zit de hele dag aan de snuif.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lekker aan de snuif gegaan met @:pietjepuk2000 bij Bokaal, nu heerlijk in de kuip
Snoof ie maar wat.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:45 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
PietjePuk zit de hele dag aan de snuif.
quote:Op donderdag 28 april 2022 20:58 schreef viagraap het volgende:
Is dat Cell van Dragonball z ofzo op dat doek?
Had je wat anders verwacht bij Radio Rijnmond?quote:
Bijzonder ja. Of Slot onpopt zich tot een tactische genie.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die gasten hebben nooit tegen wingbacks gespeeld ofzo?
Vrij irritant idd, maar des te knapper dat Feyenoord nog als enige Nederlandse club Europees speelt.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:31 schreef GwaiLow het volgende:
God het is onvoorstelbaar hoe makkelijk je er allebei doorheen loopt zeg. En dat voor een Europese halve finale. Come on mannen, hou die verdediging eens gesloten. Dan kan het 6-1 worden met gemak.
FF tikje geven als 'ie langs komt... Maar irritant is die kikker welquote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef Piles het volgende:
Ik erger me echt kapot aan die stuiterende kabouter langs de zijlijn
לך תזדייןquote:Op donderdag 28 april 2022 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van alle Joden die wedstrijden voor ons hebben verneukt is Marciano de ergste
Als de begrotingen van beide clubs bekijkt. Win je dit ook normaal gesproken nietquote:Op donderdag 28 april 2022 21:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Met zo'n kut tering keeper win je 't nooit.
Hij wordt ook niet bepaald geholpen door zijn teamgenoten.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:51 schreef Scrummie het volgende:
Wat een wedstrijd. Zoooooo zonde van die twee tegen goals, en dan kan je janken over de keeper maar die gozer staat er nou eenmaal.
Nee hoor.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij kon niet veel meer hier.
Ja klem hebben, maar dat kunnen er maar heel weinig.
Die Payet laat je ook precies in z'n kracht voetballen, dan maakt het ook geen flikker meer uit dat ie niet meer kan lopen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:01 schreef De_Pel het volgende:
Te makkelijk om alleen die jood te blamen overigens.
Bijlow?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik sta hier naast iemand die in de jeugd keeper was van Feyenoord en hij vond het een fout.
Gewoon een kutkeeper dus
Payey heeft die kwaliteiten gewoon.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die Payet laat je ook precies in z'n kracht voetballen, dan maakt het ook geen flikker meer uit dat ie niet meer kan lopen.
Is die niet gehuurd?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:09 schreef CR7 het volgende:
Dessers kan je hierna toch wel voor 8-10 miljoen verkopen na dit seizoen?
daar staan toch te veel missers tegenover alleen al deze eerste helftquote:Op donderdag 28 april 2022 22:09 schreef CR7 het volgende:
Genk zal hier wel blij mee zijn ja.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:09 schreef CR7 het volgende:
Als Feyenoord de optie licht is het geld lijkt mij gewoon voor Feyenoord. Zie Amrabat toen met Brugge/Verona/Fiorentina. Of Sorloth toen bij Trabzon.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:10 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Genk zal hier wel blij mee zijn ja.
In het begin een paar goede varianten waaruit werd gescoord.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:21 schreef RvLaak het volgende:
Hoeveel goede corners zijn er dit seizoen geweest? 5? Misschien 10?
Het gekke is dat we in de eredivisie op 1 club na het meeste scoren uit corners, dat zag ik volgens mij zondag in een statistiek.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:21 schreef RvLaak het volgende:
Hoeveel goede corners zijn er dit seizoen geweest? 5? Misschien 10?
12, uit m'n hoofd idd... Maar uit hoeveel corners? 250?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het gekke is dat we in de eredivisie op 1 club na het meeste scoren uit corners, dat zag ik volgens mij zondag in een statistiek.
Het rendement is idd niet hoog.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
12, uit m'n hoofd idd... Maar uit hoeveel corners? 250?
Oh ja, die doet ook mee.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:28 schreef CR7 het volgende:
Til heb je echt geen reet aan. Wat mis ik Toornstra zeg.
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja... Feyenoord zal eens ballen tonen en daadwerkelijk een statement maken
Ben ik al sinds 45:10quote:Op donderdag 28 april 2022 22:48 schreef bbuddybb het volgende:
De pijp is leeg.
Ik ben bang.
Ik ben bang voor de gelijkmaker.
We zullen het zien. Feyenoord doet het best goed in uitwedstrijden.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:58 schreef bbuddybb het volgende:
Dit wordt nog een lastig uitwedstrijdje boys.
Ze zijn wel te pakken, maar we komen met name fysiek wel tekort.
In een uitwedstrijd zal dat veel meer naar voren komen.
Was een mooie avond makker.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lekker aan de snuif gegaan met @:pietjepuk2000 bij Bokaal, nu heerlijk in de kuip
Had minimaal 5-2 moeten zijn. Desalniettemin hele goede pot.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Terechte einduitslag op basis van de kansen. Het slechte uitspelen en afmaken is kwaliteit. Die komt deze ploeg af en toe nog wat tekort maar verder een wereldprestatie.
Maar minder dan de laatste halve finale. Tegen inter liep de dunne bij half Rotterdam uit de broekpijpen, godmiljaarquote:Op donderdag 28 april 2022 22:48 schreef bbuddybb het volgende:
De pijp is leeg.
Ik ben bang.
Ik ben bang voor de gelijkmaker.
5-4 dan. Marseille heeft ook echt hele goede kansen gehad.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Had minimaal 5-2 moeten zijn. Desalniettemin hele goede pot.
Had ook best 5-5 kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Had minimaal 5-2 moeten zijn. Desalniettemin hele goede pot.
Wij 40/45 keer.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:11 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Had ook best 5-5 kunnen zijn.
Ze stonden echt nog 2-3 keer alleen voor de keeper...
Dat wel, maar wij meer.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
5-4 dan. Marseille heeft ook echt hele goede kansen gehad.
Zeker.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Maar minder dan de laatste halve finale. Tegen inter liep de dunne bij half Rotterdam uit de broekpijpen, godmiljaar
zo de tering ja, dit.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:15 schreef Scrummie het volgende:
Senesi wel grandioos goed vanavond trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |