Op kamers ging hij in Leiden, dit was erna.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:47 schreef monkyyy het volgende:
Ik had geen bibliotheek toen ik op kamers ging
Die komt z'n eigen hachje redden.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:19 schreef Regilio_ het volgende:
Braboneger bij Op1 vanavond. Lekker man. Verstandig ook.
Op TT101 staat het nieuws netjes onder elkaar.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Wat is erger. Putin die ons wil nuken op VI dat stopt.
Zelfde verhaal over een dronken teammaat die ze een kaars in zn kont hadden gestopt was er weinig aan de hand.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
Het valt mij op dat veel vrouwen dit heel erg op zichzelf betrekken
Ja domme aandachttrekkerij. En het werkt ook averechts.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
Dat is ook foute boel hoor, want bewuste vernedering.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:58 schreef matthijst het volgende:
Zelfde verhaal over een dronken teammaat die ze een kaars in zn kont hadden gestopt was er weinig aan de hand.
Yep. En ze praten het 'slachtoffer' een trauma aan. Wellicht kon de vrouw in kwestie er wel om lachen toentertijd?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
Top krantquote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Brunswijk laat zien dat hij meer op zijn familie lijkt dan gedacht
Neu, maar in de sfeer van dat programma was ie vast niet van de radio getrapt.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:00 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is ook foute boel hoor, want bewuste vernedering.
Gebeurde in kazernes nog wel eens, loopt niet goed af.
Waarschijnlijk is dat het beste verhaal in haar leven, de nacht dat ze Derksen ondergekotst heeft en wakker werd met een metershoge kaars als penisquote:Op donderdag 28 april 2022 23:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yep. En ze praten het 'slachtoffer' een trauma aan. Wellicht kon de vrouw in kwestie er wel om lachen toentertijd?
Boxer binnenstebuiten.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Twee keer hetzelfde dragen vind ik not done
En graflelijkquote:Op donderdag 28 april 2022 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow die blonde (niet Angela) die is eng
Verhalen hoe grappig je iemand hebt vernederd vallen nooit erg goed.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
Parallel universum. Ik hoop dat er nog een reactie van haar komt op haar deelname bij OP1 over Angela bij VI.quote:
Die hengelt op een avond even 5k naar binnen, zonder een vak te leren. Wat doen wij verkeerd.quote:
Zou nog bijzonder zijn als de kaarsenhoudster dat nog weet, laat staan zo gaat vertellen. De hele wereld maakt zich wokend drukt terwijl het wmb, zeker in die tijdgeest en de omstandigheden bekijkend, niet veel voorstelt.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat het beste verhaal in haar leven, de nacht dat ze Derksen ondergekotst heeft en wakker werd met een metershoge kaars als penis
Ach ja moet zij wetenquote:Op donderdag 28 april 2022 23:05 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze weer bij Wierd is alleen.
Sjon zoekt nog iemand met een pittige mening voor een talkshow.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die hengelt op een avond even 5k naar binnen, zonder een vak te leren. Wat doen wij verkeerd.
Ik mag haar tegendraadse houding wel...plus ze ziet er niet verkeerd uit.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:05 schreef Ronald het volgende:
[..]
Fidan heeft zelf geregeld last van politiek correct gejank
Ik wil best mijn FOK! posts bundelen en die als column in de T. plaatsen.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:07 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Sjon zoekt nog iemand met een pittige mening voor een talkshow.
We praten hier Nederlands.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:08 schreef timmmmm het volgende:
Hot take: waarom denken sommige vrouwen altijd dat vrouwen beter zijn?
Nogal seksistisch om te zeggen dat vrouwen in de leiding van talpa dat beter zouden doen
Jouw posts zijn één grote verkrachting.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
1 op de 5 en een uur geleden nog 1 op de 8.
Nog even en ik verkracht ook iemand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2022 23:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jouw posts zijn één grote verkrachting.Heb je het al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anaal of oraal?
Negers kan je niet cancellen.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben echt enorm teleurgesteld in hoe hypocriet die Brunswijk daar nu zit.
Yep, maar hij moet aan zijn toekomst denken die Derksen al heeft binnengeharkt.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben echt enorm teleurgesteld in hoe hypocriet die Brunswijk daar nu zit.
En waar moeten mensen werken die iets minder opleidingsmogelijkheden hebben als steeds meer werk geautomatiseerd wordt? Natuurlijk moeten ze wel onder goede omstandigheden werken.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Als Elon zijn Teslabot perfectioneert hebben we geen bagagedragers meer nodig. Weg geautomatiseerd.
Wat moeten we met al die wagenmakers als iedereen auto rijdt?quote:Op donderdag 28 april 2022 23:15 schreef svann het volgende:
[..]
En waar moeten mensen werken die iets minder opleidingsmogelijkheden hebben als steeds meer werk geautomatiseerd wordt?
Natuurlijk moeten ze wel onder goede omstandigheden werken.
Lijkt me ook...dit is een kwestie van vraag en aanbod. Blijkbaar kan het niet uit om retourtjes naar Milan voor 40 euro aan te bieden.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Als je de vraag naar vluchten te hoog is, moet je de prijs van de dienst verhogen. Gewoon de vliegtuigtickets vertienvoudigen Economics 101
Dat is geen probleem meer zodra Elon de warpdrive gerealiseerd heeft.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:15 schreef svann het volgende:
[..]
En waar moeten mensen werken die iets minder opleidingsmogelijkheden hebben als steeds meer werk geautomatiseerd wordt? Natuurlijk moeten ze wel onder goede omstandigheden werken.
Of alle scharensliepen en mijnwerkersquote:Op donderdag 28 april 2022 23:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat moeten we met al die wagenmakers als iedereen auto rijdt?
China will grow largerquote:
Ze hebben hetzelfde kapsel.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:33 schreef Pedroso het volgende:
Ah, dit is de nieuwe vriendin / neukertje van Matthijs v. Nieuwkerk.
Valt mee dat ze niet 30 jaar jonger is, gebruikelijk in die kringen.quote:
Buitensport stappers, gewoon even afspoelen.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Als je door Amsterdam hebt gelopen, dan moet je je schoenen weggooien, of accepteren dat je nu een paar schoenen hebt die naar urine ruiken.
Volgens de Ditjes en Datjes ging Matthijs al twee jaar vreemd met haar.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:35 schreef superniger het volgende:
Zij is een Matthijs van Nieuwkerk pijper.
Wie? Keek even niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:33 schreef Pedroso het volgende:
Ah, dit is de nieuwe vriendin / neukertje van Matthijs v. Nieuwkerk.
Hun probleem.quote:
Eus was goed bij Jinek net.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:29 schreef monkyyy het volgende:
Iedere marginale journalist/BN'er/tv-maker moet reageren op de VI rel.
Het nieuwe Rammstein album staat hier de hele dag op.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:37 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is jaloers op de stijl van Kamijo
Kaars erin allen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:45 schreef matthijst het volgende:
[..]
Als ze wel d'r bek houdt met die kutstem van d'r.
Dit is jouw schuldquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk hebben we het na het weekend hier niet meer over. Oh, nee dan gaat het weer over Rusland.
Tegenwoordig is een Hiroshima-bom een minibom...ook zoiets gaat consequenties hebben denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:01 schreef svann het volgende:
Is een mini-kernoorlog ook erg genoeg om met kernwapenspul te vergelden?
Alsof dat beeld jou niks deed.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:01 schreef monkyyy het volgende:
De mensen die Putin wel stoer vonden omdat hij halfnaakt op een paard zat hebben ook schuld.
Correct. Ik zag alleen maar theater waar alleen very low IQ people voor vallen.quote:
Humor om te lachen is het daar waar de echte/bewuste komedie dramatisch is heden ten dagequote:Op vrijdag 29 april 2022 23:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Correct. Ik zag alleen maar theater waar alleen very low IQ people voor vallen.
Wat is je punt precies?quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:07 schreef svann het volgende:
Een paar doden onderzoeken terwijl er hele woonblokken in puin liggen.
Voor mij geen probleem. Ik heb een goed hoofd voor cijfers.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:17 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
een echte studie wat je niet kan vergelijken met communicatie of boekhouden
Smakkende Hugo vindt dat je niet moet zeiken als je je vakantie mist, want 2000km verderop is er oorlog.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:57 schreef Bolasie het volgende:
VVD vindt dat we niet in de rij moeten staan!
Vliegen is vaak goedkoper dan een treinreis. Omgekeerde wereldquote:Op maandag 2 mei 2022 23:04 schreef Bolasie het volgende:
Duurdere tickets lossen niet direct het probleem op.
Hogere prijzen zorgen voor minder vraag en dus minder drukte.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:04 schreef Bolasie het volgende:
Duurdere tickets lossen niet direct het probleem op.
Met een budgetmaatschappij klopt dat. In coronatijd nog voor 10 euro retour naar Dublin en Milaan gevlogenquote:Op maandag 2 mei 2022 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vliegen is vaak goedkoper dan een treinreis. Omgekeerde wereld
Maar hoe pak je de vele overstappers - het grootste gedeelte van Schiphol - aan? Prijzen verhogen weerhoudt men niet van minder vliegen vrees ik.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hogere prijzen zorgen voor minder vraag en dus minder drukte.
Ook die overstappers moeten met hogere tarieven geconfronteerd worden.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maar hoe pak je de vele overstappers - het grootste gedeelte van Schiphol - aan? Prijzen verhogen weerhoudt men niet van minder vliegen vrees ik.
Ik zou allereerst beginnen met het nemen van de trein en het treinnetwerk in Europa aantrekkelijker/beter maken. Daar is nog ontzettend veel te winnen. Verder met je eens.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook die overstappers moeten met hogere tarieven geconfronteerd worden.
Ben overigens wel van mening dat Schiphol een hub moet blijven.
Net als trouwen voor de kerk.quote:
Ik had als vrouw zijnde ook even naar zijn vader en moeder gekeken en hoe die relatie was...quote:
Fundamentalistische christenen willen wat vrouwenrechten inperken.quote:Laila Frank en Raymond Mens over de abortuswet in Amerika
Zou je haar consenten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |