Boxer binnenstebuiten.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Twee keer hetzelfde dragen vind ik not done
En graflelijkquote:Op donderdag 28 april 2022 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow die blonde (niet Angela) die is eng
Verhalen hoe grappig je iemand hebt vernederd vallen nooit erg goed.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
Het valt mij op dat veel vrouwen dit heel erg op zichzelf betrekken
Parallel universum. Ik hoop dat er nog een reactie van haar komt op haar deelname bij OP1 over Angela bij VI.quote:
Die hengelt op een avond even 5k naar binnen, zonder een vak te leren. Wat doen wij verkeerd.quote:
Zou nog bijzonder zijn als de kaarsenhoudster dat nog weet, laat staan zo gaat vertellen. De hele wereld maakt zich wokend drukt terwijl het wmb, zeker in die tijdgeest en de omstandigheden bekijkend, niet veel voorstelt.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat het beste verhaal in haar leven, de nacht dat ze Derksen ondergekotst heeft en wakker werd met een metershoge kaars als penis
Ach ja moet zij wetenquote:Op donderdag 28 april 2022 23:05 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze weer bij Wierd is alleen.
Sjon zoekt nog iemand met een pittige mening voor een talkshow.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die hengelt op een avond even 5k naar binnen, zonder een vak te leren. Wat doen wij verkeerd.
Ik mag haar tegendraadse houding wel...plus ze ziet er niet verkeerd uit.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:05 schreef Ronald het volgende:
[..]
Fidan heeft zelf geregeld last van politiek correct gejank
Ik wil best mijn FOK! posts bundelen en die als column in de T. plaatsen.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:07 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Sjon zoekt nog iemand met een pittige mening voor een talkshow.
We praten hier Nederlands.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:08 schreef timmmmm het volgende:
Hot take: waarom denken sommige vrouwen altijd dat vrouwen beter zijn?
Nogal seksistisch om te zeggen dat vrouwen in de leiding van talpa dat beter zouden doen
Jouw posts zijn één grote verkrachting.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
1 op de 5 en een uur geleden nog 1 op de 8.
Nog even en ik verkracht ook iemand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2022 23:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jouw posts zijn één grote verkrachting.Heb je het al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anaal of oraal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |