Smakkende Hugo vindt dat je niet moet zeiken als je je vakantie mist, want 2000km verderop is er oorlog.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:57 schreef Bolasie het volgende:
VVD vindt dat we niet in de rij moeten staan!
Vliegen is vaak goedkoper dan een treinreis. Omgekeerde wereldquote:Op maandag 2 mei 2022 23:04 schreef Bolasie het volgende:
Duurdere tickets lossen niet direct het probleem op.
Hogere prijzen zorgen voor minder vraag en dus minder drukte.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:04 schreef Bolasie het volgende:
Duurdere tickets lossen niet direct het probleem op.
Met een budgetmaatschappij klopt dat. In coronatijd nog voor 10 euro retour naar Dublin en Milaan gevlogenquote:Op maandag 2 mei 2022 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vliegen is vaak goedkoper dan een treinreis. Omgekeerde wereld
Maar hoe pak je de vele overstappers - het grootste gedeelte van Schiphol - aan? Prijzen verhogen weerhoudt men niet van minder vliegen vrees ik.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hogere prijzen zorgen voor minder vraag en dus minder drukte.
Ook die overstappers moeten met hogere tarieven geconfronteerd worden.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maar hoe pak je de vele overstappers - het grootste gedeelte van Schiphol - aan? Prijzen verhogen weerhoudt men niet van minder vliegen vrees ik.
Ik zou allereerst beginnen met het nemen van de trein en het treinnetwerk in Europa aantrekkelijker/beter maken. Daar is nog ontzettend veel te winnen. Verder met je eens.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook die overstappers moeten met hogere tarieven geconfronteerd worden.
Ben overigens wel van mening dat Schiphol een hub moet blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |