abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 april 2022 @ 13:02:39 #241
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204553993
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:59 schreef Momo het volgende:
Verbaas mij ook dat niemand in de studio WTF man zegt en het maar een stoer verhaaltje is waarom gelachen wordt.
Pinkje zit altijd ook stom mee te lachen om alles en 'vrouwen moeten maar niet zo zeuren en tegen een stootje kunnen'. Vermoeiend wijf.
  woensdag 27 april 2022 @ 13:02:45 #242
65846 Bocaj
47th President.
pi_204553996
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gijp heeft ook al 50 keer het randje opgezocht
Die heeft écht alles gedaan wat god verboden heeft in het verleden! (voetballertje hè...)
pi_204554005
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:56 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Jij zou dat niet framen als verkrachting.

Ja, jij zou het onsmakelijk vinden... misschien zelfs afkeurend reageren.

Maar het registreert bij jou niet als verkrachting.

En dat is het punt wat mensen hier proberen te maken. Als het bij mannen slechts een onsmakelijke domme grap is, waarom is het bij vrouwen meteen verkrachting en moeten de fakkels aangestoken worden.

OF het is allemaal fakkels en hooivork OF het is allemaal nen dudebro grappen.. highfives en soms je lullo (of trutto) in de zeik nemen dat hij/zij ooit wakker werd met een kaars in het gaatje (weet je nog in 1973 toen we bla bla.bla) .. hi ha ho jolijt alom, etc...

Kies 1.... niet beiden.
Nope. Ik doe niet mee aan het frame wat je me in de schoenen probeert te schuiven. Is allemaal verkrachting.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 27 april 2022 @ 13:03:26 #244
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_204554007
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 13:02 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
De wet was toen anders?
Wet is niet hetzelfde als normen.

De overheid schrijft niet cultuur voor. Het kan slechts bepaalde culturele uitingen bestraffen totdat ze verdwijnen
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 27 april 2022 @ 13:04:05 #245
65846 Bocaj
47th President.
pi_204554022
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 13:02 schreef maily het volgende:

[..]
Man man man ....
De koelkast kan wel een nieuw rubbertje gebruiken! :D
pi_204554024
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 13:02 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Pinkje zit altijd ook stom mee te lachen om alles en 'vrouwen moeten maar niet zo zeuren en tegen een stootje kunnen'. Vermoeiend wijf.
Helene vind ik een prima tegenwicht in deze discussie, zeker toen het over de wat mij betreft overtrokken zaak Overmars ging.

Maar elke zaak heeft zijn eigen verhaal en dit vind ik wel echt 10 keer zo erg.
  woensdag 27 april 2022 @ 13:04:22 #247
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204554029
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 13:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Zit een vrij grote ruimte tussen geen strafbare feiten en genocide.
Verjaringstermijn in getuime tijd verstreken. Van dat andere gaat dat niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_204554032
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 13:02 schreef probeer het volgende:

[..]
Dat was ook toen verkrachting.

https://wetten.overheid.n(...)wijzigingenoverzicht
Dit is geen verkrachting, mits dit het hele verhaal is. Geen sprake van dwang.
zie email 27 oktober
  woensdag 27 april 2022 @ 13:05:12 #249
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_204554041
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 13:03 schreef probeer het volgende:

[..]
Nope. Ik doe niet mee aan het frame wat je me in de schoenen probeert te schuiven. Is allemaal verkrachting.
Mooi dus als er straks een topic is over een uit de hand gelopen grap waar een man slachtoffer was.. en jouw posts in dat topic zijn lauw en en sarcastisch...

Dan heb ik het recht op je eerstgeborene? of wat doen we?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_204554044
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 13:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Jij bent vrouw toch? Jij zou er echt om kunnen lachen als je met een kaars in je kut wakker wordt? :D

Ik vind dit ook echt wel over de rand.
Nee, maar het zou mij niet overkomen om zoveel te drinken dat ik er bewusteloos van wordt. Nooit overkomen ook. Maar ik herinner me uit die tijd wel soortgelijke anekdotes van anderen. Ook bij mannen trouwens. En het is zeker over de rand. Daarom ook niet zo slim van hem om het op tv te vertellen. Maar de ophef er over is ook weer overdreven en om hem nu ineens als Ted Bundy weg te zetten.
  woensdag 27 april 2022 @ 13:05:20 #251
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204554045
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 13:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Helene vind ik een prima tegenwicht in deze discussie, zeker toen het over de wat mij betreft overtrokken zaak Overmars ging.

Maar elke zaak heeft zijn eigen verhaal en dit vind ik wel echt 10 keer zo erg.
Ze is geen tegenwicht, ze praat altijd met iedereen mee aan tafel.
pi_204554052
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 13:02 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ze moet zich toch op één of andere manier staande houden in die mannenwereld. Dan maar schaapachtig meelachen.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
  woensdag 27 april 2022 @ 13:06:31 #253
319979 Fok-it
All is well
pi_204554058
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 13:05 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Mooi dus als er straks een topic is over een uit de hand gelopen grqp waar een man slachtoffer was.. en jouw posts in dat topic zijn lauw en en sarcastisch...

Dan heb ik hey recht op je eerstgeborene? of wat doen we?
Hoe kom je erbij dat er zo gereageerd gaat worden? Denk dat de meeste juist zullen erkennen dat seksueel misbruik onder mannen te weinig aan het licht komt of er badinerend over wordt gedaan
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_204554065
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 13:05 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Mooi dus als er straks een topic is over een uit de hand gelopen grap waar een man slachtoffer was.. en jouw posts in dat topic zijn lauw en en sarcastisch...

Dan heb ik het recht op je eerstgeborene? of wat doen we?
Dan mag je heel trots je morele superioriteit mbt dit onderwerp verkondigen, en zal ik die erkennen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_204554067
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 11:43 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Kan me niet voorstellen dat dat soort fratsen “toen” werden geaccepteerd

Nee dit kan niet!

Wordt dit dan de ondergang van Derksen?
Boeiend...die is toch al binnen..
Ik zwaai naar dieren.
pi_204554070
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:20 schreef laforest het volgende:

[..]
Ik vind het wel verkrachting van het smerigste soort. :r
Een kaars in je kut (ja, dat is verkrachting) net zo smering vinden als een baby 3x verkrachten. :D

Nee, dit was geen verkrachting 'van het smerigste soort'. Eigenlijk wel 'minimale verkrachting', zeker als er een beetje op de kaars gespuugd is.

Wat is volgens jou verkrachting van het iets minder smerige soort?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_204554085
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 13:07 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Een kaars in je kut (ja, dat is verkrachting) net zo smering vinden als een baby 3x verkrachten. :D

Nee, dit was geen verkrachting 'van het smerigste soort'. Eigenlijk wel 'minimale verkrachting', zeker als er een beetje op de kaars gespuugd is.

Wat is volgens jou verkrachting van het iets minder smerige soort?
:{
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_204554098
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 13:05 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nee, maar het zou mij niet overkomen om zoveel te drinken dat ik er bewusteloos van wordt. Nooit overkomen ook. Maar ik herinner me uit die tijd wel soortgelijke anekdotes van anderen. Ook bij mannen trouwens. En het is zeker over de rand. Daarom ook niet zo slim van hem om het op tv te vertellen. Maar de ophef er over is ook weer overdreven en om hem nu ineens als Ted Bundy weg te zetten.
Dat is ook vrij dom van die vrouwen maar blijft staan dat ik het wel echt een kwalijke daad vind om een vrouw zo voor gek te zetten.
pi_204554102
quote:
4s.gif Op woensdag 27 april 2022 11:32 schreef aloa het volgende:
Derksen :')

Zoiets nog goedpraten ook :N
Wat een gek inderdaad, heb ook zat uitgehaald maar geen kaars in de kudt van een bewusteloze vrouw geduwd
Hallo
  woensdag 27 april 2022 @ 13:10:34 #260
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_204554122
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 13:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat er zo gereageerd gaat worden? Denk dat de meeste juist zullen erkennen dat seksueel misbruik onder mannen te weinig aan het licht komt of er badinerend over wordt gedaan
Ik weet zeker dat deze kaars-in-gat actie als smakeloze grap wordt gezien voor mannen en als verkrachting voor vrouwen.

Misschien niet door iedereen maar door 99% van de mensen die nu activistisch overkomen omdat het om een vrouw gaat.

En het punt is dus dat als je vindt dat het bij mannen een domme smerige grap is dan kan je erkennen dat er mensen zijn die het voor vrouwen ook slechts een domme smerige grap vinden.

Hoe het verhaal ook uitspeelt.. die verbolgen mensen verliezen deze discussie en zouden dus bij zichzelf te rade moeten gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')