SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
De grondstoffen die uit de grond worden gehaald door kinderen omdat ze makkelijker in de tunneltjes kunnen werken voor 16 uur per dag om de onderdelen ervoor te maken zijn hetzelfde als die in een Dacia.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat er erg veel kinderen in de Rolls Royce fabrieken werken.
Heb jij geen Google?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De grondstoffen die uit de grond worden gehaald door kinderen omdat ze makkelijker in de tunneltjes kunnen werken voor 16 uur per dag om de onderdelen ervoor te maken zijn hetzelfde als die in een Dacia.
Nee, wat is dat?quote:
Mooi is dat hè, beetje interessant doen om plaatjes draaien.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Stond net koffie te halen en stond een semi-bekend DJ met hele Entourage interssant te doen.
O dat scheelt een paar gradenquote:
Daarmee kun je een online pagina zoeken over de kinderarbeid bij de productie van Rolls Royce, kan niet vinden niet.quote:
In plaats van hier op Fok?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi is dat hè, beetje interessant doen om plaatjes draaien.
is ook kinderarbeidquote:Op woensdag 27 april 2022 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat scheelt een paar graden
Het is hier inmiddels nu ook 6 graden.
En druk dat het om 8.30 uur al was op de kleedjes markt.
ZIelig al die kinderen verkleumd op een stoeltje zitten
Nee ben lekker krokantquote:Op woensdag 27 april 2022 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
Verbranden zodat je weer lijkwit terugkomt
Anders herkrnt niemand je meer
Ik dacht dat je zo slim was.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarmee kun je een online pagina zoeken over de kinderarbeid bij de productie van Rolls Royce, kan niet vinden niet.
primark heeft ook zo'n verklaring. Dus tja.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarmee kun je een online pagina zoeken over de kinderarbeid bij de productie van Rolls Royce, kan niet vinden niet.
Ze houden er een leuk zakcentje aan over. Ik geef altijd iets extra's als ik wat bij een kind koop.quote:
Hahaha bijna een dag van te voren. Waarom.quote:Ook Patrick (48) uit Bargeres heeft een plekje bemachtigd. Hij zit al om 13.00 uur op een klapstoeltje zijn verkoopplek te bewaken.
Ik 0 want ik ken niemand.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:32 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd hoeveel bekenden ik op een kleedje ga tegenkomen in de stad.
Als je wil kan je wel meer mensen leren kennenquote:
ik 0 want ik ga niet naar buiten.quote:
Wie zegt dat ik dat wilquote:Op woensdag 27 april 2022 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je wil kan je wel meer mensen leren kennen![]()
![]()
Is niet erg hoor, iedereen woont door het hele landquote:
Ik heb een dino op de plee staan.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:35 schreef Ama het volgende:
Alleen mijn toffe dino mok nog niet.
Inb4 US die komt vertellen dat dino's voor kleine kinderen is.
Beetje deze logica welquote:Op woensdag 27 april 2022 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is net Sinterklaasquote:Op woensdag 27 april 2022 09:34 schreef Ama het volgende:
Poeh morgen krijg ik alles binnen wat ik nog mis.En pakket van T-mobile voor glasvezel. Krijg echt 7 pakketten binnen morgen.
Altijd tochquote:
*graaft zich in in het zand*quote:Op woensdag 27 april 2022 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
In dat geval, kom even langs, eet ik je op
Ik krijg er meer binnen allemaal op de zaak;(quote:Op woensdag 27 april 2022 09:34 schreef Ama het volgende:
Poeh morgen krijg ik alles binnen wat ik nog mis.En pakket van T-mobile voor glasvezel. Krijg echt 7 pakketten binnen morgen.
Daarom zeg ik ook als je wilquote:
Ik heb gisteren nog een dino gekochtquote:Op woensdag 27 april 2022 09:35 schreef Ama het volgende:
Alleen mijn toffe dino mok nog niet.
Inb4 US die komt vertellen dat dino's voor kleine kinderen is.
Nee ga maar weer wegquote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook als je wil
[..]
Ik heb gisteren nog een dino gekocht
[..]
Nee ga maar weer weg
Daar heb ik ook gewoond op de WillemMaris laanquote:Op woensdag 27 april 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, iedereen woont door het hele landKom ze niet hier op de kleedjesmarkt in Ede tegen.
quote:Op woensdag 27 april 2022 09:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
man man man. Ik zei dus vannacht dat ik me weer even 13 voelde, Nu merk ik wel dat ik dat niet meer ben...![]()
![]()
![]()
Niet naar dudje luisteren hoor, die heeft zijn oranje tompoucen gewoon nog niet opquote:
De Kerstman daarentegenquote:Op woensdag 27 april 2022 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
Die laat al jaren niks meer achter hoor
Is dat niet zo'n flat?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik ook gewoond op de WillemMaris laan
Met verkeerde been uit bedquote:Op woensdag 27 april 2022 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet naar dudje luisteren hoor, die heeft zijn oranje tompoucen gewoon nog niet op
Ja ik woonde 6 hoog op de hoek. Maar dat is al best een tijdje geleden hoor.quote:
Wel net 3 soort van pannenkoeken met stroopquote:Op woensdag 27 april 2022 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet naar dudje luisteren hoor, die heeft zijn oranje tompoucen gewoon nog niet op
Oh hier welquote:
Ik weet niet of het die flat was of die er was, maar er was eens iemand naar beneden gegooid daar. Dacht ik.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik woonde 6 hoog op de hoek. Maar dat is al best een tijdje geleden hoor.
Wat?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of het die flat was of die er was, maar er was eens iemand naar beneden gegooid daar. Dacht ik.
Gelukkig heb ik daar geen weet van. Vreselijk als zoiets gebeurd ook als ze van het dak van zo flat springenquote:Op woensdag 27 april 2022 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of het die flat was of die er was, maar er was eens iemand naar beneden gegooid daar. Dacht ik.
Maar het was wel een leuke avond... Ook de band die voor 2bros optrad was ook leuk.quote:
Is die wel flexibel als die zijn tenen in zijn neus kan stoppenquote:Op woensdag 27 april 2022 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Er werkt hier iemand die de hele tijd zo zijn neus ophaalt vanuit zijn tenen
Maar het is woensdagquote:
Dt geluid. Wil schreeuwen of de daar mee kan kappenquote:Op woensdag 27 april 2022 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die wel flexibel als die zijn tenen in zijn neus kan stoppen
quote:Op woensdag 27 april 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dt geluid. Wil schreeuwen of de daar mee kan kappen
Dan doe je datquote:Op woensdag 27 april 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kwispedoor aanbieden.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bied ‘m een zakdoekje aanquote:Op woensdag 27 april 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat is ongepast![]()
Net zoals dat neus ophalen geluid
Nek omdraaien en in de baai dumpen?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gatverquote:Op woensdag 27 april 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een spuugbakje.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kwispedoor
Even 'afrekenen'quote:
Denk je dat er een glaasje water staat en.....quote:Op woensdag 27 april 2022 09:59 schreef bitterbal het volgende:
Niet mijn tijd![]()
. Kwispedoors waren ook vrij gebruikelijk in de huiskamer in de periode dat men nog weinig bezwaar had tegen spuwen in het openbaar. Als men binnenskamers wilde spuwen, deed men dat in een kwispedoor. Volgens het volksgeloof zou spugen helpen om de duivel te verjagen.[2]
Nou of dat geluid als ze hun rochel ophalen. Man man man manquote:Op woensdag 27 april 2022 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat er een glaasje water staat en.....
Die ontvlucht straks het eiland.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gedaan. Nu weet die hoe laat het is
Heb ik ook wel eens gehad.., was niet genoegquote:Op woensdag 27 april 2022 10:01 schreef Ama het volgende:
Ik ken wel kartonnen spuugbakjes. Kreeg ik altijd in het ziekenhuis.
Welcome to Asiaquote:Op woensdag 27 april 2022 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou of dat geluid als ze hun rochel ophalen. Man man man man
Haakneus.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Kunnen we aub openbare executies weer invoeren?
https://www.ad.nl/waterwe(...)re-beelden~add355d3/
Vieze kakkerlak
Want je hebt een klok op je voorhoofd?quote:Op woensdag 27 april 2022 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gedaan. Nu weet die hoe laat het is
quote:Op woensdag 27 april 2022 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles met een Nike-broek preventief vastzetten.
Ik wist niet eens dat er Nike broeken bestonden.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh honey.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er Nike broeken bestonden.
Welke heb je dan gebruikt? #girlymodequote:Op woensdag 27 april 2022 10:33 schreef CherryLips het volgende:
M'n nagellak zit nog goed
Misschien toch vaker gel-achtige nagellak gebruiken.
M'n zus had er te veel gekocht dus die komt er zo een brengenquote:
Van Catrice.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Welke heb je dan gebruikt? #girlymode
Heeeyyyy een verse, heb jij een gouden bikini toevallig?quote:Op woensdag 27 april 2022 10:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Welke heb je dan gebruikt? #girlymode
Boerenkool in de winterquote:
Ja, bij de bakker was er een actie: 5 halen en 4 betalenquote:Op woensdag 27 april 2022 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus had er te veel gekocht dus die komt er zo een brengenHema zit hieronder maar dat geeft niet.
Asperges in de lente en mosselen in de zomert.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boerenkool in de winter
Rollade met kerst
Lof it
quote:Op woensdag 27 april 2022 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Asperges in de lente en mosselen in de zomert in geen honderd miljoen miljard jaar.
alles met nike of adidas preventief vastzetten is effectieverquote:Op woensdag 27 april 2022 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
dat kan ik ook doen ja, of druiiven, of watermeloenquote:Op woensdag 27 april 2022 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Nomnom aardbeien. Daar vreet ik me in deze tijd van het jaar het ongans aan
quote:
Ja, dat is toch hoe ze eten ?quote:
Ook lekker en meer verantwoordquote:Op woensdag 27 april 2022 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oeh, dat is erg lekker. Maar ik had ze nu met yoghurt
quote:Op woensdag 27 april 2022 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus mosselen eten in feite ook poep
Of denk je dat ze heel kieskeurig zijn?quote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook lekker en meer verantwoord
Mosselen zijn puur natuur en een van de gezelligste beestjes om te eten, zon, de zilte zee, avondwarmte en een mosselpannetje op tafelquote:Op woensdag 27 april 2022 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is toch hoe ze eten ?
Nee, denk niet dat ze even naar links springen als er zoiets hun kant op drijftquote:Op woensdag 27 april 2022 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of denk je dat ze heel kieskeurig zijn?
Doen varkens en kippen ook.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus mosselen eten in feite ook poep
Stokbroodje, sausjes, wat frietjesquote:Op woensdag 27 april 2022 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mosselen zijn puur natuur en een van de gezelligste beestjes om te eten, zon, de zilte zee, avondwarmte en een mosselpannetje op tafel
Ja, gezellig: levend gekookt wordenquote:Op woensdag 27 april 2022 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mosselen zijn puur natuur en een van de gezelligste beestjes om te eten, zon, de zilte zee, avondwarmte en een mosselpannetje op tafel
Niet waarquote:
Stokbrood met saus?quote:Op woensdag 27 april 2022 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stokbroodje, sausjes, wat frietjes
Ik heb nog nooit een mossel horen klagen dat het te heet was in het pannetje.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gezellig: levend gekookt worden
Stokbrood, sausjes...quote:Op woensdag 27 april 2022 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stokbrood met saus?
Volgens mij deden ze dat uit onwetendheid in de jaren 80.
Ja, maar mensen... Daar ga je alquote:Op woensdag 27 april 2022 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen eten ook proto-poep. Kijk maar wat er uit komt
quote:Op woensdag 27 april 2022 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Oud-collega heeft tijdens corona twee jaar de receptioniste aan liggen duwen. Terwijl hij officieel een relatie had met een andere collega. En nu heeft hij alweer een ander![]()
Verbazingwekkend allemaal
Wij plebs doen dat nog hoorquote:Op woensdag 27 april 2022 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stokbrood met saus?
Volgens mij deden ze dat uit onwetendheid in de jaren 80.
Het zijn net mensen.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Oud-collega heeft tijdens corona twee jaar de receptioniste aan liggen duwen. Terwijl hij officieel een relatie had met een andere collega. En nu heeft hij alweer een ander![]()
Verbazingwekkend allemaal
Mja, zij behoorden tot de weinige collega’s die naar kantoor bleven gaan. Blijkbaar hebben ze een leuke hobby gevonden om hun dagen door te komenquote:Op woensdag 27 april 2022 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Wel verstandig om dat allemaal bij 1 bedrijf te doen
En heel het bedrijf smult mee...quote:Op woensdag 27 april 2022 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, zij behoorden tot de weinige collega’s die naar kantoor bleven gaan. Blijkbaar hebben ze een leuke hobby gevonden om hun dagen door te komen
Ja, iedereen wist het wel jaquote:Op woensdag 27 april 2022 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En heel het bedrijf smult mee...
Wat doe je in Staphorst?quote:Op woensdag 27 april 2022 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal goed smeren vandaag he! Zonkracht 5 wel
Ondertussen is het hier in Staphorst zwaarbewolkt
Dat gaat meestal wel heel snel altijdquote:
Slimmer dan 't buufje bepotelen.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, zij behoorden tot de weinige collega’s die naar kantoor bleven gaan. Blijkbaar hebben ze een leuke hobby gevonden om hun dagen door te komen
Ja, ik denk altijd dat mensen netjes en trouw zijn, maar dat valt toch wel tegenquote:Op woensdag 27 april 2022 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat gaat meestal wel heel snel altijd
Citeer je nu uit eigen werk?quote:Op woensdag 27 april 2022 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slimmer dan 't buufje bepotelen.
Receptionistes zijn meestal wel loslopend wild bij elk bedrijf.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik denk altijd dat mensen netjes en trouw zijn, maar dat valt toch wel tegen
Helaas...quote:Op woensdag 27 april 2022 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik denk altijd dat mensen netjes en trouw zijn, maar dat valt toch wel tegen
Dit is een knappe dame. Niet erg snugger.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Receptionistes zijn meestal wel loslopend wild bij elk bedrijf.
Die is wel netjes en trouwquote:
Dan is het misschien dezelfde als mijn receptioniste.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is een knappe dame. Niet erg snugger.
Hmmnee. Verkeerde Bible belt. Die wonen in Veenendaal.quote:
Gezelligquote:
ze praten zo leuk of wat?quote:Op woensdag 27 april 2022 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
blegh mosselenquote:Op woensdag 27 april 2022 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet gezellig zo'n pannetje op tafel, beetje gezamenlijk uit de zee snoepende eten
0quote:Op woensdag 27 april 2022 11:12 schreef Wereldgozer het volgende:
@:dud0r hoeveel tompoucen heb je al op
O dat is leuk, heb je een blijvende herinnering aan deze avondquote:Op woensdag 27 april 2022 09:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar het was wel een leuke avond... Ook de band die voor 2bros optrad was ook leuk.
Stond ik een beetje voor me uit te gapen. tussen de optredens door. De zanger en zangeres stonden in het publiek. Komt er een vrouw op me af. Heeft u uw mobiel bij, want u wil vast met die 2 op de foto..
ik uhhh.
Zij. Ja dat wil je en voor ik het wist stond ik met die 2 op de foto..![]()
![]()
![]()
keek top boy op netflix. echt een goede seriequote:Op woensdag 27 april 2022 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En niet druk hier. Is iedereen naar Willie aan het kijken?
ben je weer in NL?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
keek top boy op netflix. echt een goede serie
en dan ga je daar Netflix kijken? What a waste of timequote:
afkoelen in de airco. Was hele middag op het strandquote:Op woensdag 27 april 2022 12:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan ga je daar Netflix kijken? What a waste of time
Wat doe je eigenlijk op het strand behalve bakken? Muziekje luisteren en naar mensen gluren?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
afkoelen in de airco. Was hele middag op het strand
nee geen muziek want telefoon raakt vaak oververhitquote:Op woensdag 27 april 2022 12:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk op het strand behalve bakken? Muziekje luisteren en naar mensen gluren?
was vandaag wel erg warm ja.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee geen muziek want telefoon raakt vaak oververhit
maar mensen gluren.veel zwemmen, val vaak in slaap en eet wat
Sommige mensen gaan vrijwillig naar de Zuidpool om alle kou daar te trotseren. Dit is ongeveer hetzelfde maar dan de hete variant.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was vandaag wel erg warm ja.
maar na een uurtje airco en talkpoeder ofzo zijn de blaasjes ook weg
nee.Vandaag was er wel een raar stel trouwens.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:52 schreef Recce het volgende:
[..]Man3, dat is toch niet normaal. Zit er wel iets gluurbaars bij? Heb je al gezwaaid?
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan vrijwillig naar de Zuidpool om alle kou daar te trotseren. Dit is ongeveer hetzelfde maar dan de hete variant.
Misschien heeft ze wel andere kwaliteiten? Mensen vallen toch niet alleen op elkaar vanwege uiterlijk?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee.Vandaag was er wel een raar stel trouwens.
Man helemaal afgetraind. Echt zon gym type.en zijn vriendin/vrouw formaat bertha 524.
Dus ze kwamen aan en legde hun handdoekje op het zand. Bertha had nog geen zwemkleding aan dus trok ze gewoon openlijk haar kleding uit en trok haar zwembroek aan. Iedereen in shock.
Maar ook nog es topless. En die vent zo er naast helemaal afgetraind...misschien was het wel zo'n vieze feeder
Hij is misschien sapiosexualquote:Op woensdag 27 april 2022 12:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel andere kwaliteiten? Mensen vallen toch niet alleen op elkaar vanwege uiterlijk?
uhuh...deze vrouw was obees. Meestal zoeken gymtypes een partner die oo sportief zijn omdat ze dat belangrijk vindenquote:Op woensdag 27 april 2022 12:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel andere kwaliteiten? Mensen vallen toch niet alleen op elkaar vanwege uiterlijk?
Heb je met afschuw gekeken? Was het een soort train wreck?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhuh...deze vrouw was obees. Meestal zoeken gymtypes een partner die oo sportief zijn omdat ze dat belangrijk vinden
dit sloeg echt nergens op![]()
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld! Ik vind bitterbal wel een beetje bekrompen hierin.
ja....toen ze van zwembroek wisselde bukte ze ook naar voren dus daar zag jeniets maar de mensen achter haar keken vol in schok naar haar grote kontquote:Op woensdag 27 april 2022 13:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je met afschuw gekeken? Was het een soort train wreck?
Ze is dat soort bekrompen normen ontstegen met haar holistische wereldvisiequote:Op woensdag 27 april 2022 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan had ze wel geweten dat topless zonnen in thailand verboden is
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja....toen ze van zwembroek wisselde bukte ze ook naar voren dus daar zag jeniets maar de mensen achter haar keken vol in schok naar haar grote kont
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is dat soort bekrompen normen ontstegen met haar holistische wereldvisie
Je geniet hier van he?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:03 schreef bitterbal het volgende:
maar die gast had ook weleen typisch hoofd....zou mij niets verbazen als het echt een feeder is
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja....toen ze van zwembroek wisselde bukte ze ook naar voren dus daar zag jeniets maar de mensen achter haar keken vol in schok naar haar grote kont
Wat een vooroordelen weer.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:03 schreef bitterbal het volgende:
maar die gast had ook weleen typisch hoofd....zou mij niets verbazen als het echt een feeder is
nou ja ik vind het niet kunnen maar goed:P ook hier in je bikini in het stadje zeg maar lopen vind ik ook ongepastquote:
Dit is geen onderbroekenlol meer: https://www.tubantia.nl/s(...)ij-kijkers~ac4b319d/quote:Op woensdag 27 april 2022 13:10 schreef Karzai het volgende:
net als gijpie en die presentator, onderbroeken lol, maar er mag best wat geschopt worden tegen de gevestigde orde
nee dit nietquote:Op woensdag 27 april 2022 13:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is geen onderbroekenlol meer: https://www.tubantia.nl/s(...)ij-kijkers~ac4b319d/
Jij hanteert een strenge snekkiquettequote:Op woensdag 27 april 2022 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ik vind het niet kunnen maar goed:P ook hier in je bikini in het stadje zeg maar lopen vind ik ook ongepast
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:10 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
wtf lees ik nu weerquote:Op woensdag 27 april 2022 13:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is geen onderbroekenlol meer: https://www.tubantia.nl/s(...)ij-kijkers~ac4b319d/
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hanteert een strenge snekkiquette
nog nieuwe huisdieren erbij gekregen? oja die hondquote:Op woensdag 27 april 2022 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heb je ook. een mede feeder denk ik
ja en kleine gecko in de badkamerquote:Op woensdag 27 april 2022 13:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
nog nieuwe huisdieren erbij gekregen? oja die hond
Zit je nog in de trein?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou van een alcoholverbod in de trein is weinig te merkenzal wat worden als iedereen lekker naar Amsterdam gaat
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou van een alcoholverbod in de trein is weinig te merkenzal wat worden als iedereen lekker naar Amsterdam gaat
post eens een fotootje wat voor hond is het?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zal mij vanaaf wel weer besluipen van achteren
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doggystylequote:Op woensdag 27 april 2022 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/Tbw6OZoquote:Op woensdag 27 april 2022 13:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
post eens een fotootje wat voor hond is het?
Hier laten we het eerst door dieselzuipende vrachtwagens ophalen en laten het door anderen in brand steken.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:34 schreef bitterbal het volgende:
Die thai verbranden hier hun eigen afval en dan gaan ze naast de rook zitten
Ja maar jij zit niet naast de afval centrale die lucht in te ademen tochquote:Op woensdag 27 april 2022 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier laten we het eerst door dieselzuipende vrachtwagens ophalen en laten het door anderen in brand steken.
Is gewoon een omweg
Hier schijnt-ie enorm.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoop dat het zonnetje nog komt vanmiddag. Wel zin in een rustig middagje balkon.
niks mis meequote:Op woensdag 27 april 2022 13:40 schreef Ama het volgende:
Vrijmarkt ook weer gehad. Alleen een droge worst gekocht.
soms welquote:Op woensdag 27 april 2022 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar jij zit niet naast de afval centrale die lucht in te ademen toch
netjes 1 blikje bier gekocht?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:42 schreef LTVDK het volgende:
Ben nog nooit zo snel de AH door gerend, toen ik daar binnen kwam stond daar keihard 'sei geloofdt in mei' aan, ze zullen wel een Nederlandstalige playlist hebben aangezet voor vandaag
Nee gewoon broodjes, melk en eieren en daarna snel weg. Wel goed trouwens dat die takkeherrie aanstond, had ik tenminste niet de neiging om nog snacks te gaan zoekenquote:
hier niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:46 schreef Ama het volgende:
Ik vond het trouwens met de drukte in het centrum wel meevallen.
oh dat is nog een flinkequote:Op woensdag 27 april 2022 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/Tbw6OZo
Wel leuk modelletje
Ff sneaky dat gezeik met Rusland en Oekraïne erbij halen...sjonge jonge..quote:Op woensdag 27 april 2022 14:06 schreef UitStraling het volgende:
Wat is onze koning toch snugger;
De koning ging ook in op het nieuws dat zijn populariteit gedaald is. "Peilingen doen me niet zo veel, maar opbouwende kritiek is altijd goed. Anders word je een soort Poetin en dat wil niemand."
Willem heeft net zoveel macht als de gemiddelde filiaalleider van de Jumbo.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ff sneaky dat gezeik met Rusland en Oekraïne erbij halen...sjonge jonge..
Zeg ook niet dat ie macht heeft toch, bedoel dat ze allemaal hun zegje moeten doen over Poetinquote:Op woensdag 27 april 2022 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Willem heeft net zoveel macht als de gemiddelde filiaalleider van de Jumbo.
Dat dacht ik al anders had je wel gebeld.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:14 schreef Ama het volgende:
@:dud0r heb trouwens geen Magic kaarten gezien.
Ja het varieert enorm maar meestal wel kortharigquote:Op woensdag 27 april 2022 13:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh dat is nog een flinkeik had zo'n klein mager scharminkel in gedachte
Oh dat heb je nog best snel gedaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer thuis. Even wat fatsoenlijks eten nu. TWee frikandelbroodjes dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |