Denk je dat er een glaasje water staat en.....quote:Op woensdag 27 april 2022 09:59 schreef bitterbal het volgende:
Niet mijn tijd![]()
. Kwispedoors waren ook vrij gebruikelijk in de huiskamer in de periode dat men nog weinig bezwaar had tegen spuwen in het openbaar. Als men binnenskamers wilde spuwen, deed men dat in een kwispedoor. Volgens het volksgeloof zou spugen helpen om de duivel te verjagen.[2]
Nou of dat geluid als ze hun rochel ophalen. Man man man manquote:Op woensdag 27 april 2022 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat er een glaasje water staat en.....
Die ontvlucht straks het eiland.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gedaan. Nu weet die hoe laat het is
Heb ik ook wel eens gehad.., was niet genoegquote:Op woensdag 27 april 2022 10:01 schreef Ama het volgende:
Ik ken wel kartonnen spuugbakjes. Kreeg ik altijd in het ziekenhuis.
Welcome to Asiaquote:Op woensdag 27 april 2022 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou of dat geluid als ze hun rochel ophalen. Man man man man
Haakneus.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Kunnen we aub openbare executies weer invoeren?
https://www.ad.nl/waterwe(...)re-beelden~add355d3/
Vieze kakkerlak
Want je hebt een klok op je voorhoofd?quote:Op woensdag 27 april 2022 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gedaan. Nu weet die hoe laat het is
quote:Op woensdag 27 april 2022 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles met een Nike-broek preventief vastzetten.
Ik wist niet eens dat er Nike broeken bestonden.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles met een Nike-broek preventief vastzetten.
Oh honey.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er Nike broeken bestonden.
Welke heb je dan gebruikt? #girlymodequote:Op woensdag 27 april 2022 10:33 schreef CherryLips het volgende:
M'n nagellak zit nog goed
Misschien toch vaker gel-achtige nagellak gebruiken.
M'n zus had er te veel gekocht dus die komt er zo een brengenquote:
Van Catrice.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Welke heb je dan gebruikt? #girlymode
Heeeyyyy een verse, heb jij een gouden bikini toevallig?quote:Op woensdag 27 april 2022 10:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Welke heb je dan gebruikt? #girlymode
Boerenkool in de winterquote:
Ja, bij de bakker was er een actie: 5 halen en 4 betalenquote:Op woensdag 27 april 2022 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus had er te veel gekocht dus die komt er zo een brengenHema zit hieronder maar dat geeft niet.
Asperges in de lente en mosselen in de zomert.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boerenkool in de winter
Rollade met kerst
Lof it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |