Dt geluid. Wil schreeuwen of de daar mee kan kappenquote:Op woensdag 27 april 2022 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die wel flexibel als die zijn tenen in zijn neus kan stoppen
quote:Op woensdag 27 april 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dt geluid. Wil schreeuwen of de daar mee kan kappen
Dan doe je datquote:Op woensdag 27 april 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kwispedoor aanbieden.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bied ‘m een zakdoekje aanquote:Op woensdag 27 april 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat is ongepast![]()
Net zoals dat neus ophalen geluid
Nek omdraaien en in de baai dumpen?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gatverquote:Op woensdag 27 april 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een spuugbakje.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kwispedoor
Even 'afrekenen'quote:
Denk je dat er een glaasje water staat en.....quote:Op woensdag 27 april 2022 09:59 schreef bitterbal het volgende:
Niet mijn tijd![]()
. Kwispedoors waren ook vrij gebruikelijk in de huiskamer in de periode dat men nog weinig bezwaar had tegen spuwen in het openbaar. Als men binnenskamers wilde spuwen, deed men dat in een kwispedoor. Volgens het volksgeloof zou spugen helpen om de duivel te verjagen.[2]
Nou of dat geluid als ze hun rochel ophalen. Man man man manquote:Op woensdag 27 april 2022 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat er een glaasje water staat en.....
Die ontvlucht straks het eiland.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gedaan. Nu weet die hoe laat het is
Heb ik ook wel eens gehad.., was niet genoegquote:Op woensdag 27 april 2022 10:01 schreef Ama het volgende:
Ik ken wel kartonnen spuugbakjes. Kreeg ik altijd in het ziekenhuis.
Welcome to Asiaquote:Op woensdag 27 april 2022 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou of dat geluid als ze hun rochel ophalen. Man man man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |