SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
De grondstoffen die uit de grond worden gehaald door kinderen omdat ze makkelijker in de tunneltjes kunnen werken voor 16 uur per dag om de onderdelen ervoor te maken zijn hetzelfde als die in een Dacia.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat er erg veel kinderen in de Rolls Royce fabrieken werken.
Heb jij geen Google?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De grondstoffen die uit de grond worden gehaald door kinderen omdat ze makkelijker in de tunneltjes kunnen werken voor 16 uur per dag om de onderdelen ervoor te maken zijn hetzelfde als die in een Dacia.
Nee, wat is dat?quote:
Mooi is dat hè, beetje interessant doen om plaatjes draaien.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Stond net koffie te halen en stond een semi-bekend DJ met hele Entourage interssant te doen.
O dat scheelt een paar gradenquote:
Daarmee kun je een online pagina zoeken over de kinderarbeid bij de productie van Rolls Royce, kan niet vinden niet.quote:
In plaats van hier op Fok?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi is dat hè, beetje interessant doen om plaatjes draaien.
is ook kinderarbeidquote:Op woensdag 27 april 2022 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat scheelt een paar graden
Het is hier inmiddels nu ook 6 graden.
En druk dat het om 8.30 uur al was op de kleedjes markt.
ZIelig al die kinderen verkleumd op een stoeltje zitten
Nee ben lekker krokantquote:Op woensdag 27 april 2022 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
Verbranden zodat je weer lijkwit terugkomt
Anders herkrnt niemand je meer
Ik dacht dat je zo slim was.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarmee kun je een online pagina zoeken over de kinderarbeid bij de productie van Rolls Royce, kan niet vinden niet.
primark heeft ook zo'n verklaring. Dus tja.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarmee kun je een online pagina zoeken over de kinderarbeid bij de productie van Rolls Royce, kan niet vinden niet.
Ze houden er een leuk zakcentje aan over. Ik geef altijd iets extra's als ik wat bij een kind koop.quote:
Hahaha bijna een dag van te voren. Waarom.quote:Ook Patrick (48) uit Bargeres heeft een plekje bemachtigd. Hij zit al om 13.00 uur op een klapstoeltje zijn verkoopplek te bewaken.
Ik 0 want ik ken niemand.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:32 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd hoeveel bekenden ik op een kleedje ga tegenkomen in de stad.
Als je wil kan je wel meer mensen leren kennenquote:
ik 0 want ik ga niet naar buiten.quote:
Wie zegt dat ik dat wilquote:Op woensdag 27 april 2022 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je wil kan je wel meer mensen leren kennen![]()
![]()
Is niet erg hoor, iedereen woont door het hele landquote:
Ik heb een dino op de plee staan.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:35 schreef Ama het volgende:
Alleen mijn toffe dino mok nog niet.
Inb4 US die komt vertellen dat dino's voor kleine kinderen is.
Beetje deze logica welquote:Op woensdag 27 april 2022 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is net Sinterklaasquote:Op woensdag 27 april 2022 09:34 schreef Ama het volgende:
Poeh morgen krijg ik alles binnen wat ik nog mis.En pakket van T-mobile voor glasvezel. Krijg echt 7 pakketten binnen morgen.
Altijd tochquote:
*graaft zich in in het zand*quote:Op woensdag 27 april 2022 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
In dat geval, kom even langs, eet ik je op
Ik krijg er meer binnen allemaal op de zaak;(quote:Op woensdag 27 april 2022 09:34 schreef Ama het volgende:
Poeh morgen krijg ik alles binnen wat ik nog mis.En pakket van T-mobile voor glasvezel. Krijg echt 7 pakketten binnen morgen.
Daarom zeg ik ook als je wilquote:
Ik heb gisteren nog een dino gekochtquote:Op woensdag 27 april 2022 09:35 schreef Ama het volgende:
Alleen mijn toffe dino mok nog niet.
Inb4 US die komt vertellen dat dino's voor kleine kinderen is.
Nee ga maar weer wegquote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook als je wil
[..]
Ik heb gisteren nog een dino gekocht
[..]
Nee ga maar weer weg
Daar heb ik ook gewoond op de WillemMaris laanquote:Op woensdag 27 april 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, iedereen woont door het hele landKom ze niet hier op de kleedjesmarkt in Ede tegen.
quote:Op woensdag 27 april 2022 09:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
man man man. Ik zei dus vannacht dat ik me weer even 13 voelde, Nu merk ik wel dat ik dat niet meer ben...![]()
![]()
![]()
Niet naar dudje luisteren hoor, die heeft zijn oranje tompoucen gewoon nog niet opquote:
De Kerstman daarentegenquote:Op woensdag 27 april 2022 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
Die laat al jaren niks meer achter hoor
Is dat niet zo'n flat?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik ook gewoond op de WillemMaris laan
Met verkeerde been uit bedquote:Op woensdag 27 april 2022 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet naar dudje luisteren hoor, die heeft zijn oranje tompoucen gewoon nog niet op
Ja ik woonde 6 hoog op de hoek. Maar dat is al best een tijdje geleden hoor.quote:
Wel net 3 soort van pannenkoeken met stroopquote:Op woensdag 27 april 2022 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet naar dudje luisteren hoor, die heeft zijn oranje tompoucen gewoon nog niet op
Oh hier welquote:
Ik weet niet of het die flat was of die er was, maar er was eens iemand naar beneden gegooid daar. Dacht ik.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik woonde 6 hoog op de hoek. Maar dat is al best een tijdje geleden hoor.
Wat?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of het die flat was of die er was, maar er was eens iemand naar beneden gegooid daar. Dacht ik.
Gelukkig heb ik daar geen weet van. Vreselijk als zoiets gebeurd ook als ze van het dak van zo flat springenquote:Op woensdag 27 april 2022 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of het die flat was of die er was, maar er was eens iemand naar beneden gegooid daar. Dacht ik.
Maar het was wel een leuke avond... Ook de band die voor 2bros optrad was ook leuk.quote:
Is die wel flexibel als die zijn tenen in zijn neus kan stoppenquote:Op woensdag 27 april 2022 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Er werkt hier iemand die de hele tijd zo zijn neus ophaalt vanuit zijn tenen
Maar het is woensdagquote:
Dt geluid. Wil schreeuwen of de daar mee kan kappenquote:Op woensdag 27 april 2022 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die wel flexibel als die zijn tenen in zijn neus kan stoppen
quote:Op woensdag 27 april 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dt geluid. Wil schreeuwen of de daar mee kan kappen
Dan doe je datquote:Op woensdag 27 april 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kwispedoor aanbieden.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bied ‘m een zakdoekje aanquote:Op woensdag 27 april 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat is ongepast![]()
Net zoals dat neus ophalen geluid
Nek omdraaien en in de baai dumpen?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gatverquote:Op woensdag 27 april 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een spuugbakje.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kwispedoor
Even 'afrekenen'quote:
Denk je dat er een glaasje water staat en.....quote:Op woensdag 27 april 2022 09:59 schreef bitterbal het volgende:
Niet mijn tijd![]()
. Kwispedoors waren ook vrij gebruikelijk in de huiskamer in de periode dat men nog weinig bezwaar had tegen spuwen in het openbaar. Als men binnenskamers wilde spuwen, deed men dat in een kwispedoor. Volgens het volksgeloof zou spugen helpen om de duivel te verjagen.[2]
Nou of dat geluid als ze hun rochel ophalen. Man man man manquote:Op woensdag 27 april 2022 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat er een glaasje water staat en.....
Die ontvlucht straks het eiland.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gedaan. Nu weet die hoe laat het is
Heb ik ook wel eens gehad.., was niet genoegquote:Op woensdag 27 april 2022 10:01 schreef Ama het volgende:
Ik ken wel kartonnen spuugbakjes. Kreeg ik altijd in het ziekenhuis.
Welcome to Asiaquote:Op woensdag 27 april 2022 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou of dat geluid als ze hun rochel ophalen. Man man man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |