quote:Op woensdag 27 april 2022 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Asperges in de lente en mosselen in de zomert in geen honderd miljoen miljard jaar.
alles met nike of adidas preventief vastzetten is effectieverquote:Op woensdag 27 april 2022 10:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles met een Nike-broek preventief vastzetten.
dat kan ik ook doen ja, of druiiven, of watermeloenquote:Op woensdag 27 april 2022 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Nomnom aardbeien. Daar vreet ik me in deze tijd van het jaar het ongans aan
quote:
Ja, dat is toch hoe ze eten ?quote:
Ook lekker en meer verantwoordquote:Op woensdag 27 april 2022 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oeh, dat is erg lekker. Maar ik had ze nu met yoghurt
quote:Op woensdag 27 april 2022 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus mosselen eten in feite ook poep
Of denk je dat ze heel kieskeurig zijn?quote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook lekker en meer verantwoord
Mosselen zijn puur natuur en een van de gezelligste beestjes om te eten, zon, de zilte zee, avondwarmte en een mosselpannetje op tafelquote:Op woensdag 27 april 2022 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is toch hoe ze eten ?
Nee, denk niet dat ze even naar links springen als er zoiets hun kant op drijftquote:Op woensdag 27 april 2022 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of denk je dat ze heel kieskeurig zijn?
Doen varkens en kippen ook.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus mosselen eten in feite ook poep
Stokbroodje, sausjes, wat frietjesquote:Op woensdag 27 april 2022 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mosselen zijn puur natuur en een van de gezelligste beestjes om te eten, zon, de zilte zee, avondwarmte en een mosselpannetje op tafel
Ja, gezellig: levend gekookt wordenquote:Op woensdag 27 april 2022 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mosselen zijn puur natuur en een van de gezelligste beestjes om te eten, zon, de zilte zee, avondwarmte en een mosselpannetje op tafel
Niet waarquote:
Stokbrood met saus?quote:Op woensdag 27 april 2022 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stokbroodje, sausjes, wat frietjes
Ik heb nog nooit een mossel horen klagen dat het te heet was in het pannetje.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gezellig: levend gekookt worden
Stokbrood, sausjes...quote:Op woensdag 27 april 2022 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stokbrood met saus?
Volgens mij deden ze dat uit onwetendheid in de jaren 80.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |