Nou en?quote:Op woensdag 27 april 2022 11:52 schreef vosss het volgende:
Geen gas meer naar Polen en Bulgarije, heel de EU die zwaarder materieel levert. Rusland die daar pissed over is en inmiddels een opslag van westers materieel plat gebombardeerd heeft en waarschuwd voor escalatie....
Wereldoorlog 3 is hard onderweg.
Zolang er geen NAVO troepen aan de deur van het Kremlin staan te rammelen gaat die bom niet vallen.quote:
Huilstruiken die het tonen van een QR-code een dictatuur noemen, maar vochtig van hun stoel glibberen wanneer een echte dictator genocide pleegt in zijn buurland...quote:Op woensdag 27 april 2022 10:51 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik weet de oplossing! Laten we Westerbork heropenen! Dat moet Sylletje en andere wappies toch wel aanspreken
Moeten ze op straat gaan bedelen om niet te verhongeren, zich niet wassen en geen kleding kunnen kopen? Of is de verwachting dat een gastgezin volledig het onderhoud voor zijn rekening neemt? Dat zou juist zot zijn. Natuurlijk koken die mensen hun eigen potje en kopen ze hun eigen zeep, tandpasta en shampoo. Waarschijnlijk hebben ze niet veel kleren mee kunnen nemen, dus zullen ze een en ander moeten aanschaffen.quote:
In de uitzending van Nieuwsuur van gisteravond was ik verbaasd over de verontwaardiging in het Westen dat Rusland eisen stelde om betaald te worden in roebels.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:52 schreef vosss het volgende:
Geen gas meer naar Polen en Bulgarije, heel de EU die zwaarder materieel levert. Rusland die daar pissed over is en inmiddels een opslag van westers materieel plat gebombardeerd heeft en waarschuwd voor escalatie....
Wereldoorlog 3 is hard onderweg.
De sancties werken niet bepaald, volgens mij is de roebel al weer opgeklommen tot boven het niveau van voor de oorlog.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik was gisteravond verbaasd over de verontwaardiging in het Westen dat Rusland eisen stelde om betaald te worden in roebels.
Hoe arrogant kun je zijn. En economisch gezien is het misschien ook nog goedkoper om in roebels te betalen
Hoezo kunnen we in het westen niet verontwaardigd zijn? Gazprom pleegt contractbreuk. Daar mogen we best wat over melden toch?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In de uitzending van Nieuwsuur van gisteravond was ik verbaasd over de verontwaardiging in het Westen dat Rusland eisen stelde om betaald te worden in roebels.
Hoe arrogant kun je zijn. En economisch gezien is het misschien ook nog goedkoper om in roebels te betalen
Die roebel wordt wereldwijd bar weinig mee gedaan. Dus de huidige waarde is fictief. Pas zodra de Russische banken er weer wat mee kunnen op de wereldhandel zal je zien wat ie waard is.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
De sancties werken niet bepaald, volgens mij is de roebel al weer opgeklommen tot boven het niveau van voor de oorlog.
Wat zouden de verliezen zijn aan de westerse kant eigenlijk?quote:Op woensdag 27 april 2022 11:21 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Aardig wat verliezen bij gekomen qua troepen (+-300 erbij in een dag)
Vooralsnog is het alleen Poetin's kringetje van incontinente en seniele bejaarden dat met een kernoorlog en WO III dreigt.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat bepaalt de CIA wel voor ons.
Die onze leiders in de hand werken. Van de-escaleren lijkt inmiddels geen enkele sprake meer te zijn. Het zijn al lang geen verdedigingswapens meer die geleverd worden. De UK vindt inmiddels dat we straaljagers MOETEN sturen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Vooralsnog is het alleen Poetin's kringetje van incontinente en seniele bejaarden dat met een kernoorlog en WO III dreigt.
Nee joh het zijn de mannen in witte pakken 🤪quote:Op woensdag 27 april 2022 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rusland is ook wel een beetje als zo'n overlast veroorzakende buurttokkie in het groot, zo eentje die meteen dreigt met geweld en vernielingen als hij aangesproken wordt op z'n wangedrag.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Vooralsnog is het alleen Poetin's kringetje van incontinente en seniele bejaarden dat met een kernoorlog en WO III dreigt.
Je moet in het Derksentopic zijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:25 schreef Idisrom het volgende:
Hoe oud waren die 'juffrouwen' destijds?
Uh huh, tuurlijk johquote:Op woensdag 27 april 2022 12:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Die onze leiders in de hand werken. Van de-escaleren lijkt inmiddels geen enkele sprake meer te zijn. Het zijn al lang geen verdedigingswapens meer die geleverd worden. De UK vindt inmiddels dat we straaljagers MOETEN sturen.
Dit escaleert helemaal de pan uit en we hadden dat kunnen voorkomen.
Denk het ook. Zoals je weet is Trump eigenlijk nog president, die zat altijd al volop in de reet van Putain (ja in dit geval is het echt Putain). Tussen de golden showers door is het masterplan voor wereldverovering vastgesteld en afgestemd met Xi en Kim. We zitten nu in het eerste bedrijfquote:Op woensdag 27 april 2022 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die 600eu is niet verplicht, dat gaf de gemeente op als richtbedrag. Je mag ook 0eu vragen. Alleen is dat niet realistisch gezien je ook voor vervoer,verwarming, eten etc. moet zorgen als gastgezin. Het is wel de bedoeling dat de opvang tijdelijk is en ze dan zelf iets huren of gaan werken. Dat is de insteek. Geen idee of dit zo zal functioneren.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:52 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Uiteraard moeten we voor deze mensen zorgen. 1000 euro p/m is wel wat aan de hoge kant vind je niet? Zonder verplichte kost en inwoning. Dat eet je niet op met 2 kids.
Belgie met 1400 is eigenlijk lager aangezien het 600 verplichte kost en inwoning bevat. Intelligentere regeling als je t mij vraagt.
Maarja mij wordt niets gevraagd
Het kan allemaal morgen voorbij zijn wanneer de orks zich terugtrekken tot achter de grenzen van hun achterlijke land.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Die onze leiders in de hand werken. Van de-escaleren lijkt inmiddels geen enkele sprake meer te zijn. Het zijn al lang geen verdedigingswapens meer die geleverd worden. De UK vindt inmiddels dat we straaljagers MOETEN sturen.
Dit escaleert helemaal de pan uit en we hadden dat kunnen voorkomen.
Elk exporterend bedrijf in Rusland moet 80% van zijn vermogen in roebels hebben. Gazprom ruilt de euro's die het krijgt zelf ook direct voor roebels in.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
De sancties werken niet bepaald, volgens mij is de roebel al weer opgeklommen tot boven het niveau van voor de oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |