Weet niet wat je nu allemaal brabbelt maar het is geen geheim dat er nogal wat nato sturing achter de schermen en op de grond plaatsvind met name vanuit de VS.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:31 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Denk het ook. Zoals je weet is Trump eigenlijk nog president, die zat altijd al volop in de reet van Putain (ja in dit geval is het echt Putain). Tussen de golden showers door is het masterplan voor wereldverovering vastgesteld en afgestemd met Xi en Kim. We zitten nu in het eerste bedrijf
De eis van Rusland is éėn van de tactieken kunstmatig de koers van de roebel hoger te krijgen/houden, Als andere landen roebels moeten kopen, gaat de koers van de roebel omhoog.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In de uitzending van Nieuwsuur van gisteravond was ik verbaasd over de verontwaardiging in het Westen dat Rusland eisen stelde om betaald te worden in roebels.
Hoe arrogant kun je zijn. En economisch gezien is het misschien ook nog goedkoper om in roebels te betalen
Interessant filmpje die uiteenzet hoe die roebel overeind word gehouden:quote:Op woensdag 27 april 2022 12:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Elk exporterend bedrijf in Rusland moet 80% van zijn vermogen in roebels hebben. Gazprom ruilt de euro's die het krijgt zelf ook direct voor roebels in.
Kortom, de roebel is niet echt opgeklommen, hij wordt kunstmatig overeind gehouden.
Jammer voor egoïsten zoals jij dat Oekraïne geen zin had om op z'n rug te gaan liggen hé.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:21 schreef vosss het volgende:
Dit escaleert helemaal de pan uit en we hadden dat kunnen voorkomen.
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:53 schreef quirina het volgende:
Snap die Russen niet. Alle gelegenheid om flink tegen Poetje te rellen met z’n allen op victoryday.
Als ze zo tegen Poetje zijn pak em dan met z’n allen. Met duizenden!
Ja, niks.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:01 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
het is wel wat duurder, maar dan heb je ook wat
Best wel ja, want nu moet ik meer betalen voor m'n energie etc en dreigt er een nucleaire wereldoorlog.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jammer voor egoïsten zoals jij dat Oekraïne geen zin had om op z'n rug te gaan liggen hé.
Sucks to be you.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Best wel ja, want nu moet ik meer betalen voor m'n energie etc en dreigt er een nucleaire wereldoorlog.
Maar je had een heel verhaal over je jacuzzi en dure auto, klinkt niet alsof je echt het hardst getroffen wordt door stijgende energieprijzenquote:Op woensdag 27 april 2022 13:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Best wel ja, want nu moet ik meer betalen voor m'n energie etc en dreigt er een nucleaire wereldoorlog.
Las ergens een heel verhaal dat dit ook vooral het kunstmatig hooghouden was van de koers. Kan dat verhaal zo niet vinden.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:01 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
het is wel wat duurder, maar dan heb je ook wat
Dat is ook niet, maar elke euro die ik niet aan energiekosten uit geef is er 1quote:Op woensdag 27 april 2022 13:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar je had een heel verhaal over je jacuzzi en dure auto, klinkt niet alsof je echt het hardst getroffen wordt door stijgende energieprijzen
Je komt tenminste op voor de EU en NL, dat is al goedquote:Op woensdag 27 april 2022 13:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe kom je op voor Nederland en de EU door een aan de Europese Unie grenzend land te laten gaar koken in een oorlog waarin ze strijden op leven en dood voor vrede en democratie?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je komt tenminste op voor de EU en NL, dat is al goed
Als TASS en zero_hedge het zeggen moet het wel kloppen.quote:
Vier dagen op rij kondigt Rusland aan dat ze dit keer echt Marioupol geheel onder controle hebben, maar om de een of andere reden blijven ze die staalfabriek bestormenquote:Rusland blijft staalfabriek Marioepol aanvallen ondanks belofte Poetin
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-marioepol-aanvallen
Er vechten best veel nationaliteiten mee aan de Oekraïense kant.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:50 schreef ExTec het volgende:
Finse en Deense vrijwilligers.
Allemaal NAVO wapens, geen RUS spul.
[ twitter ]
Christus te paard, zeg....quote:Op woensdag 27 april 2022 13:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is ook niet, maar elke euro die ik niet aan energiekosten uit geef is er 1
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Las ergens een heel verhaal dat dit ook vooral het kunstmatig hooghouden was van de koers. Kan dat verhaal zo niet vinden.
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Interessant filmpje die uiteenzet hoe die roebel overeind word gehouden:
TL;DR, zoals opgemerkt, geen hond koopt roebels. Dus de centrale bank bepaald in z'n eentje de waarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |