Dat zegt ie ook, lees eens fatsoenlijk manquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:gurneyisbestoke Correctie van de OP. Feyenoord heeft in 20 jaar zelfs nooit meer dan de laatste 32 bereikt.
Ah.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zegt ie ook, lees eens fatsoenlijk man
Dat staat er ook, lees nou alsjeblieft een keer fatsoenlijk voordat je iemand corrigeert, jeetje.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:gurneyisbestoke Correctie van de OP. Feyenoord heeft in 20 jaar zelfs nooit meer dan de laatste 32 bereikt.
Ach Pietje toch jongenquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ja foutje. Een paar van deze weetjes in de OP heeft Gurney overigens van mij. Die credits krijg ik dan weer niet.quote:
Ik lees doorgaans je meeste posts niet, dus de kans lijkt mij niet groot dat ik deze 'weetjes' van jou heb.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja foutje. Een paar van deze weetjes in de OP heeft Gurney overigens van mij. Die credits krijg ik dan weer niet.
Wil je Pietje niet te vaak quoten? Zo ondervind ik er nog hinder van.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik lees doorgaans je meeste posts niet, dus de kans lijkt mij niet groot dat ik deze 'weetjes' van jou heb.
Wel heb ik enkele info van @:hhh38 en @:pieterzwart , met name over Marseille, dus dank aan hen
Erg sympathiek.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:56 schreef Tjacka het volgende:
Heel veel plezier Feyenoorders. Ergens gun ik het jullie ofzo.
Dat is nog best laat. Als ik Feyenoorder zou zijn dan zou ik morgen en vandaag zo snel mogelijk overslaan. In 2017 was ik al drie dagen van te voren in Stockholm en ik heb mij drie dagen kapot zitten zuipen daar.quote:
Gelukkig is er ook United v Chelsea op dezelfde dag om 20:45quote:
Heb je toevallig nog wat meer weetjes voor in de OP? Dan kan @GurneyIsBestOke ze er meteen inzetten.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:Gurneyisbestoke Mag deze in de OP? Betere kwaliteit.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:17 schreef De_Kraam het volgende:
SPT / Finale UEFA-cup: Feyenoord-Dortmund ( Deel-2 )
Voor de echte nostalgici onder ons. (Toen was tong80 nog voor Feyenoord.)
quote:Op woensdag 8 mei 2002 21:27 schreef tong80 het volgende:
2-0 voor tegen 10 man.
Als ze dit niet meer winnen, vreet ik m'n Feyenoord lidmaatschapskaart op.
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:32 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk maakt @:Coco nog een hele mooie PSV OP.
0-2quote:Op woensdag 27 april 2022 19:11 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lenny_Leonard
@:tong80
@:Lange_lans
@:Caland
en de rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2-2quote:Op woensdag 27 april 2022 19:11 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
en de rest
2-1quote:Op woensdag 27 april 2022 19:11 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
en de rest
Niemand boeit dit.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:27 schreef Nober het volgende:
Er is al een topic.
VBL / [Europa Conference League 2021/22] #32 fetX opent geen nieuwe
Dan ga jij lekker daar postenquote:Op woensdag 27 april 2022 20:27 schreef Nober het volgende:
Er is al een topic.
VBL / [Europa Conference League 2021/22] #32 fetX opent geen nieuwe
2-1quote:Op woensdag 27 april 2022 19:11 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
en de rest
0-2quote:Op woensdag 27 april 2022 19:11 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
en de rest
EL ook om 21:00 heel vreemd.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Stom zeg, dat Roma en Leicester op hetzelfde tijdstip spelen.
3-1.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:11 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
en de rest
Pff...quote:Op woensdag 27 april 2022 19:11 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
en de rest
Is toch logisch als ze tegen elkaar spelenquote:Op donderdag 28 april 2022 08:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Stom zeg, dat Roma en Leicester op hetzelfde tijdstip spelen.
0-3quote:Op woensdag 27 april 2022 19:11 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
en de rest
Echt raar om de club waarvan je fan bent te willen zien spelen tegen een grote club uit Frankrijk met kans op een prijs.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:38 schreef Mansjester het volgende:
Toch mooi om te zien hoeveel waarde Feyenoorders ineens aan dit derderangs toernooitje hechten
Als je meedoet kan je hem maar beter winnen.quote:Op donderdag 28 april 2022 17:38 schreef Mansjester het volgende:
Toch mooi om te zien hoeveel waarde Feyenoorders ineens aan dit derderangs toernooitje hechten
Ik vond dat toen zo jammer bij die Nations League-finale die Nederland haalde. Koeman die het lekker ging downplayen.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je meedoet kan je hem maar beter winnen.
Na dit toernooi : Dessers > Van Hooijdonkquote:Op donderdag 28 april 2022 18:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vond dat toen zo jammer bij die Nations League-finale die Nederland haalde. Koeman die het lekker ging downplayen.
Je ziet hoeveel zo'n prijs nu waard is. Zal ook voor de Conference League gelden.
Dat vind ik nou ook weer niet maar vind wel dat we als Nederland gewoon moeten pakken wat we kunnen.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Na dit toernooi : Dessers > Van Hooijdonk
De media waarschijnlijk wel want ''Europees is Europees. Verder wel eensquote:Op donderdag 28 april 2022 18:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook weer niet maar vind wel dat we als Nederland gewoon moeten pakken wat we kunnen.
Die prijs in 2002 zal altijd groter blijven, maar betekent niet dat je deze niet mag vieren.
Nog drie finales!quote:Op donderdag 28 april 2022 18:38 schreef Scrummie het volgende:
Het is de halve finale hoor jongens. Al dat gelul over prijs winnen
Oh die Van Hooijdonk-vergelijkingen vond ik ook debiel. Die maakte er in totaal 7 tegen Dortmund, Inter, PSV en (in die tijd) een zeer sterk Rangers.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De media waarschijnlijk wel want ''Europees is Europees. Verder wel eens
Als dat gebeurt ligt dat vooral aan Marciano gok ik zo.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of na vanavond is het gewoon klaar. 1-4 en dat was het dan.
Ja, want we spelen tegen een kut ploeg ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt ligt dat vooral aan Marciano gok ik zo.
Wie zit er bij Veronica dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoor net dat Leo Oldenburger commentator is bij ESPN.
Dat wordt dus Veronica.
Nee maar Marseille wint zelden dik en Feyenoord heeft Slot.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, want we spelen tegen een kut ploeg ofzo.
Ja en? Ik denk niet dat ze vaak tegen een ploeg spelen met mindere spelers die óók met volle druk naar voren spelen. Dus dat ze zelden dik winnen zegt mij helemaal niets.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee maar Marseille wint zelden dik en Feyenoord heeft Slot.
Tering Leo's.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wytse.
Althans, zover ik weet. Als die andere Leo daar zit spring ik vanavond van een flat.
Oh die Leo vind ik niet zo aanwezig en kan je makkelijk negeren.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoor net dat Leo Oldenburger commentator is bij ESPN.
Dat wordt dus Veronica.
Ik kan dit echt geen like geven.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:18 schreef TLC het volgende:
Voordat deze wedstrijd goed en wel begonnen is zit ie al op Slot.
Ik vond het wel een leuke Seth Gaaikema woordspelingquote:
Jullie zijn toch altijd de eerste?quote:Op donderdag 28 april 2022 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of na vanavond is het gewoon klaar. 1-4 en dat was het dan.
Colo Colo Zero is de favoriete club van @KingRolandquote:Op donderdag 28 april 2022 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig nu Colo Colo - River Plate op ESPN
De eerste zullen de laatste zijn zoals @KingRoland weet.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie zijn toch altijd de eerste?
quote:Op donderdag 28 april 2022 20:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Van Bommel had last van faalangst?
En gooide het bekertje terug.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Payet houdt van een relletje want tegen nice kreeg hij een beker in zijn nek.
Uh oke Helene
We hebben wel vaker een apart wedstrijdtopic naast het algemene topic.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:47 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij hebben we nu 2 live topics, kunnen we er niet 1 van maken?
Hij heeft harvard afgerond.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:41 schreef klaasweetalles het volgende:
is die kieft dronken
of heeft hij gesnoven gvd
PSV heeft Tina Turner toch? Kan altijd erger.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bob Marley bij Ajax.
Afgehandeld.
Dat deed Hélène gisteren al.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:54 schreef TLC het volgende:
Johan Derksen steekt een kaarsje op voor een goed resultaat voor Feyenoord
quote:Aan het begin van de uitzending kwam Hélène nog kort terug op het feit dat ze voor een heuse schandaalzender werkt, nu naast Johnny ook haar collega Johan Derksen in opspraak is geraakt. “Never a full moment hier bij Talpa. Moeten we nog een kaarsje opsteken voor Johan?”, grapte ze.
Ons forumbeest zit in het stadion ter conpensatiequote:Op donderdag 28 april 2022 20:56 schreef bbuddybb het volgende:
Die gasten van Marseille zijn wel echte kerels.
Zie je dat het bij ons wel jongetjes zijn qua fysiek.
Je hebt toch Veronicaquote:Op donderdag 28 april 2022 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben Leo Oldenburger nu alweer zat.
Met zijn "Nederland - Andorra"-stem
Veronica zit een andere commentatorquote:Op donderdag 28 april 2022 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben Leo Oldenburger nu alweer zat.
Met zijn "Nederland - Andorra"-stem
quote:Op donderdag 28 april 2022 20:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://twitter.com/jeroe(...)ERM_d1rIr46luA4P8HwA
Is een neger, dus onbetrouwbaar. Circus Mandanda incoming.quote:
Nee, halve finalequote:Op donderdag 28 april 2022 20:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zit ik naar de CL finale te kijken?
Gewoon Radio Rijnmond aangooienquote:Op donderdag 28 april 2022 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh is het daar ook op
Wie doet het commentaar daar?
geloof ik niet bij een club als marseilequote:Op donderdag 28 april 2022 21:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Is een neger, dus onbetrouwbaar. Circus Mandanda incoming.
Altijd zo’n popiejopie fc afkicken gevoel bij.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh Sytse doet het daar.
Dat vind ik ook maar een matige keuze.
Veel mooier deze spelling.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geloof ik niet bij een club als marseile
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als Feyenoord weer eens verliest van Ajax.
Was je entree maar zo bondig als je recensies.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:04 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook
Was even een uurtje sporten.
@:onlogisch @:caland @:jojoortje @:yvonne @:coco @:oriente
Die keeper van hun zit er in ieder geval uit alsof hij te passeren is
@:caland
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was je entree maar zo bondig als je recensies.
De Kuip is een bouwval.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:06 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Op het eind hè… waarom zitten daaronder geen Feyenoord fans? Is dat net als Madrid dat ze aan t verbouwen zijn oid? Zo zitten die mensen super ver van t veld?
Mwahquote:Op donderdag 28 april 2022 18:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Na dit toernooi : Dessers > Van Hooijdonk
Grote kansen? Ze gooien al hun energie nu al in de wedstrijd en falen bij de beslissende pass.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:09 schreef PicoMMP het volgende:
Feyenoord zet Marseille vast, krijgt grote kansen, het publiek staat er achter, Feyenoord is beter!
Zal wel 0-2 worden.
Gewoon slim van Marseille idd. Laat Feyenoord maar naïef aanvallen en zich kapot spelen. As roma doet dat ook gewoon slim.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:09 schreef _UserName_ het volgende:
Dat druk zetten gaan ze geen 90 minuten vol houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Beetje hoe ik 30 seconds speel dus.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:11 schreef RipCity het volgende:
Geef dessers bij elke kans liever eerst 15 seconde
Anders wordt er van alles op het veld gegooid dus die vakken zijn niet beschikbaar.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:06 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Op het eind hè… waarom zitten daaronder geen Feyenoord fans? Is dat net als Madrid dat ze aan t verbouwen zijn oid? Zo zitten die mensen super ver van t veld?
Feyenoord mist een type Toornstraquote:Op donderdag 28 april 2022 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat til een goede kans moet krijgen
die kan die bal er wel inleggen
Meen je nietquote:Op donderdag 28 april 2022 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Anders wordt er van alles op het veld gegooid dus die vakken zijn niet beschikbaar.
Arsenal hèquote:Op donderdag 28 april 2022 21:13 schreef PicoMMP het volgende:
Die Nelson laat elke bal vier meter van z'n voet springen
Nee die is niet zo goed.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:14 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Is Kokcu iets voor Ajax? Lijkt zich goed te hebben ontwikkeld.
Nee, alleen nu.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Meen je nietis dat elke wedstrijd zo? Dat is wel triest en jammer.
Die was zo traag dat Senesi hem bij had gehaaldquote:Op donderdag 28 april 2022 21:17 schreef PicoMMP het volgende:
Milik had er al twee gemaakt met die geile linker van 'm
Met die geile linker scoort hij ook grietjes in de pijp. Ter info.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:17 schreef PicoMMP het volgende:
Milik had er al twee gemaakt met die geile linker van 'm
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord vergeet te scoren.
Dat is erg dom van ze.
Alle Leo's zijn kutquote:Op donderdag 28 april 2022 21:20 schreef T3hTommay het volgende:
Ik word niet zo goed van Wytse, is Leo beter op ESPN?
Kan mij nooit aan deze Leo storen in tegenstelling tot de rest hier. Erg makkelijk om weg te filterenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:20 schreef T3hTommay het volgende:
Ik word niet zo goed van Wytse, is Leo beter op ESPN?
Gaat Ronaldo uit de basis spelenquote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:20 schreef raptorix het volgende:
WIE HEEFT HET OP NAAR HET AJAX TOPIC GIF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |