Hahhaaaaaaquote:Op woensdag 27 april 2022 13:22 schreef Dave het volgende:
@:greys heeft de Telegraaf gehaald met haar Koningsdag tweet
https://www.telegraaf.nl/(...)gsdag-blijven-vieren
Je wordt een hele grotequote:Op woensdag 27 april 2022 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahhaaaaaa
En m'n honden waren ook al op tv vanmorgen zonder dat ik het wist. Wat een rare dag dit.
[ twitter ]
[ twitter ]
Deze had ik gemist!quote:Op woensdag 27 april 2022 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahhaaaaaa
En m'n honden waren ook al op tv vanmorgen zonder dat ik het wist. Wat een rare dag dit.
[ twitter ]
Haha nee zo bijzonder was die nou ook weer nietquote:Op woensdag 27 april 2022 12:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je het over de inhoud van de posts had
Straight outta Compton is dus één grote LEUGENquote:Op woensdag 27 april 2022 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
pakjesupdate: Gisteren is het pakje van LA naar Compton gegaan en vandaag ligt ie weer terug in LA.
quote:
Ik lag nog in bed en toen kreeg ik meldingen van 'ik zag Biet en de Griek op tv'.quote:
Ja dat is al één ding. Maar dat hij het verteld om grappig te zijn maakt het nog erger. Nee het is niet erg, want het waren andere tijdenquote:Op woensdag 27 april 2022 12:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja hij bekend gewoon verkrachting he. Want met een object peneteren is ook verkrachting.
Dat was voor mijn dochter (destijds 6 jaar oud) ook het hoogtepuntquote:Op woensdag 27 april 2022 09:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Moment: Op de foto met Donald Duck
En verder was de avondshow Disney D-light prachtig.
Klopt inderdaad, het was best lang geleden. Sinds ik naar de sportschool ga en mijn rug en schouders train heb ik er minder vaak last vanquote:Op woensdag 27 april 2022 09:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Oei, die heb je al een tijdje niet gehad toch? Beterschap
Het duurde bij mij ook even voor ik door had wat hier nou zo raar aan was.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je het over de inhoud van de posts had
Momo die superenthousiast is over hiphop gebeurt ook niet dagelijksquote:Op woensdag 27 april 2022 15:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het duurde bij mij ook even voor ik door had wat hier nou zo raar aan was.
Ik zelf nooit meer dit is wel een mooi moment om van hem afscheid te nemen op de Nederlandse tvquote:Op woensdag 27 april 2022 13:02 schreef NailQueen het volgende:
Sinds wanneer nemen we Johan Derksen serieus?
Huh ik snap deze reactie niet bij waar over gepost werd? Serieus over wat bij dit verhaal over die verkrachtingquote:Op woensdag 27 april 2022 13:02 schreef NailQueen het volgende:
Sinds wanneer nemen we Johan Derksen serieus?
Meer dat Johan Derksen wel vaker onzin heeft uitgekraamt. Het zou me niets verbazen als hij dit groter heeft gemaakt dan het was om aandacht te trekken.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Huh ik snap deze reactie niet bij waar over gepost werd? Serieus over wat bij dit verhaal over die verkrachtingEr niets over zeggen omdat het Johan Derksen is? Wat bedoel je?
quote:Op woensdag 27 april 2022 15:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het duurde bij mij ook even voor ik door had wat hier nou zo raar aan was.
Ja achteraf hadden de posts er misschien niet per sé bij gehoevenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Momo die superenthousiast is over hiphop gebeurt ook niet dagelijks
Het gaat om een verkrachting niet om zijn jaarlijkse gezeik over het Songfestival ofzo. Iemand geeft het zelf toe, maar dat is blijkbaar nog niet genoegquote:Op woensdag 27 april 2022 15:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Meer dat Johan Derksen wel vaker onzin heeft uitgekraamt. Het zou me niets verbazen als hij dit groter heeft gemaakt dan het was om aandacht te trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |