quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:30 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Eigenlijk zou deze oude bok die ik niet meer heb gezien sinds de ban van Trump blij moeten zijn met Musk.
De kans dat Trump terug op Twitter komt is aanzienlijk groter geworden en dat geeft deze man weer enigszins wat inhoud in zijn leven.
Typisch ook dat de eerste tweet die ik van hem lees wederom een passage over Trump moet bevatten.
Dit is inderdaad een uitstekend voorbeeld van projectie.quote:
'Malevolent racist moron' .. haha.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:30 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Eigenlijk zou deze oude bok die ik niet meer heb gezien sinds de ban van Trump blij moeten zijn met Musk.
De kans dat Trump terug op Twitter komt is aanzienlijk groter geworden en dat geeft deze man weer enigszins wat inhoud in zijn leven.
Typisch ook dat de eerste tweet die ik van hem lees wederom een passage over Trump moet bevatten.
Dat klopt, maar dat betekent dat Democraten de hand in eigen boezem moeten steken en dat zal zeker niet gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een uitstekend voorbeeld van projectie.
[..]
'Malevolent racist moron' .. haha.
Verder heeft Musk heeft helemaal natuurlijk gelijk, het probleem ligt bij Links. Rechts is nog zo rechts als men tien jaar geleden was. Die culturele normen en waarden zijn niet veranderd.
Dat is wel een leuk verzinsel waar je daar poneert, je hebt nooit van de term RINO gehoord? Je zou denken dat iemand die zich zo bezig houdt met rechts in de VS die wel kent.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een uitstekend voorbeeld van projectie.
[..]
'Malevolent racist moron' .. haha.
Verder heeft Musk heeft helemaal natuurlijk gelijk, het probleem ligt bij Links. Rechts is nog zo rechts als men tien jaar geleden was. Die culturele normen en waarden zijn niet veranderd.
Wellicht benoem ik iets in mijn post waar jij als linksgeoriënteerd persoon niet graag mee geconfronteerd wordt, maar een verzinsel betreft het allerminst.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk verzinsel waar je daar poneert, je hebt nooit van de term RINO gehoord? Je zou denken dat iemand die zich zo bezig houdt met rechts in de VS die wel kent.
Dus de immer doorgesnoven trump jr. denkt een punt te maken wat er niet is?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:20 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
https://www.dailymail.co.(...)witter-purchase.html
Zoon van Biden zat/zit toch zwaar aan de harddrugs?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dus de immer doorgesnoven trump jr. denkt een punt te maken wat er niet is?
Ja, maar die mengt zich niet in de Politiek van Pa, zoals Don.jr. dat wel doet.quote:Op zondag 1 mei 2022 14:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zoon van Biden zat/zit toch zwaar aan de harddrugs?
Buiten het feit dat dit dus wederom alleen kijkt naar het stemgedrag, is die tweede graph bijzonder interessant. Het Congres zou dus over tijd sterk conservatief zijn geworden. Ik ben enorm nieuwschierig hoe men dat wil onderbouwen. Want je kunt toch moeilijk stellen dat de Amerikaanse maatschappij in de jaren 70 een stuk progressiever was dan momenteel het geval is. Voornamelijk op sociaal gebied is dat argument bijna niet te maken. Vanuit dat oogpunt vraag ik mij af wat de concrete pijlers zijn om een bepaald aspect als 'liberal' of 'conservative' te categoriseren.quote:Op zondag 1 mei 2022 05:48 schreef Kijkertje het volgende:
Dan wordt het hoog tijd dat het Congres daar eens een afspiegeling van wordt!
[ twitter ]
[ afbeelding ]
In die zin klinkt het m.i. wel goed dat Musk dat zou willen aanpakken. Echter is identificatie voor mensen iets waarvan ik niet zo gauw weet hoe hij dat dan zou willen doen zonder het bedrijf kapot te maken. Misschien dat een identificatie door een derde partij zou werken, dus dat je een paypal account of bankrekening moet koppelen oid?quote:Op maandag 2 mei 2022 08:10 schreef raptorix het volgende:
Ik gebruik Twitter vanaf 2007, maar ben er wel beetje klaar mee, ten eerst doet men heeeeeeeelemaal niks aan (spam/trol) bots, dat is ook wel te begrijpen want de waarde van zo een platform hangt natuurlijk af van het aantal geregistreerde gebruikers. Daarnaast is het algoritme volstrekt ruk, niet een beetje, maar om eigenlijk alles, of het nou gaat om "geselecteerde" tweets, of trending topics, het is volstrekt kapot.
Wat niet helpt is dat er bijvoorbeeld een goed throttling systeem is voor nieuwe gebruikers, en al helemaal niet voor het aantal te registreren accounts. 1 hele handige oplossing zou zijn: Toon mij geen tweets van users die minder dan 1 jaar op het platform zitten, of: Toon alleen accounts van geverifieerde mensen, maar nee men heeft er lak aan.
Er is een hele mooie blockchain oplossing gemaakt, zal de naam niet noemen omdat ik daar direct belang in heb, maar concept is dat je je zelf bij een betrouwbare partij verifieert, vervolgens kun je met een token je zelf identificeren bij een partij als Twitter zonder dat je hierbij je identiteit bekent maakt, maar wel bewijst: Goh ik ben een echt mens, in deze techniek zitten nog meer handigheidjes die dit soort problemen oplossen. Maar goed er zijn genoeg technische mogelijkheden om het probleem op te lossen.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
In die zin klinkt het m.i. wel goed dat Musk dat zou willen aanpakken. Echter is identificatie voor mensen iets waarvan ik niet zo gauw weet hoe hij dat dan zou willen doen zonder het bedrijf kapot te maken. Misschien dat een identificatie door een derde partij zou werken, dus dat je een paypal account of bankrekening moet koppelen oid?
Techniek zou denk ik niet het probleem zijn hier, ik doel meer op sociale acceptatie. Ook nu zou je bv. simpel een scan van een paspoort kunnen sturen ter identificatie. Technisch goed te doen, maar ik denk niet dat mensen Twitter belangrijk genoeg vinden om dat te doen. In die zin zou het koppelen van een bankrekening of credit card ofzo wel laagdrempeliger zijn of misschien (ook) een blockchain oplossing, hoewel dat op dit moment (nog) niet heel breed geaccepteerd is voor zoiets.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is een hele mooie blockchain oplossing gemaakt, zal de naam niet noemen omdat ik daar direct belang in heb, maar concept is dat je je zelf bij een betrouwbare partij verifieert, vervolgens kun je met een token je zelf identificeren bij een partij als Twitter zonder dat je hierbij je identiteit bekent maakt, maar wel bewijst: Goh ik ben een echt mens, in deze techniek zitten nog meer handigheidjes die dit soort problemen oplossen. Maar goed er zijn genoeg technische mogelijkheden om het probleem op te lossen.
Ik heb geen Twitter, maar heb dat met Facebook (ja ouwe gen z). Waarom kan ik niet gewoon kiezen om alles van vrienden in chronologische volgorde te zien? En alles van groepen chronologisch per groep?quote:Op maandag 2 mei 2022 08:10 schreef raptorix het volgende:
Ik gebruik Twitter vanaf 2007, maar ben er wel beetje klaar mee, ten eerst doet men heeeeeeeelemaal niks aan (spam/trol) bots, dat is ook wel te begrijpen want de waarde van zo een platform hangt natuurlijk af van het aantal geregistreerde gebruikers. Daarnaast is het algoritme volstrekt ruk, niet een beetje, maar om eigenlijk alles, of het nou gaat om "geselecteerde" tweets, of trending topics, het is volstrekt kapot.
Wat niet helpt is dat er bijvoorbeeld een goed throttling systeem is voor nieuwe gebruikers, en al helemaal niet voor het aantal te registreren accounts. 1 hele handige oplossing zou zijn: Toon mij geen tweets van users die minder dan 1 jaar op het platform zitten, of: Toon alleen accounts van geverifieerde mensen, maar nee men heeft er lak aan.
Je moet hierbij niet onderschatten dat Twitter een belangrijk medium is voor activisten die niet altijd onder hun eigen naam willen spreken, daarom zou het fijn zijn dat het wel anoniem kan, maar wel gevalideerd. Een andere manier is om er een prijs aan te hangen, maar dat maakt het voor mensen in lage lonen landen weer erg lastig.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Techniek zou denk ik niet het probleem zijn hier, ik doel meer op sociale acceptatie. Ook nu zou je bv. simpel een scan van een paspoort kunnen sturen ter identificatie. Technisch goed te doen, maar ik denk niet dat mensen Twitter belangrijk genoeg vinden om dat te doen. In die zin zou het koppelen van een bankrekening of credit card ofzo wel laagdrempeliger zijn of misschien (ook) een blockchain oplossing, hoewel dat op dit moment (nog) niet heel breed geaccepteerd is voor zoiets.
Waanzin? Jouw conclusie is waanzin. Het is extreem rechts als op rechts desinformatie verspreid wordt en dat heeft niets te maken met het vrije woord. Elon Musk lult ook gewoon uit zijn nek zonder enige context of onderbouwing.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:18 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Het vrije woord is nu blijkbaar extreem rechts, deze mensen zijn de waanzin voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |