auwquote:Op maandag 25 april 2022 07:44 schreef Rianne84 het volgende:
https://youtube.com/shorts/30TWnnibs7k?feature=share
Het punt is natuurlijk dat er vrijwel geen circuits zijn waar je genoeg ruimte hebt om inhaalacties te doen met auto's die zo snel en zo breed zijn op pure eigen kracht. De power van een slipstream is op de meeste plekken gewoon niet voldoende en dus krijg je die DRS-acties. Eerlijk gezegd zie ik de oplossing daarvoor ook niet. De ideale bochtencombinatie met daarna een lang recht stuk dat precies de lengte heeft dat je met deze auto's iets kunt als je exit goed is en je de slipstream goed gebruikt. Maar ja, ook dan krijg je circuits met maximaal 1 plek om in te halen.quote:Op maandag 25 april 2022 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah ja, dat 3km lange rechte stuk op Imola.
Nee ik kijk geen karting. En ja ik kan genieten van een uitwerking van zetten. Maar die uitwerking van zetten zie je maar bij enkele coureurs. De rest haalt niet in, of alleen met DRS. Bij andere races zie je die uitwerkingen net zo goed. Hoe dichter het materiaal bij elkaar ligt (cupracen, V8 supercars), hoe belangrijker de coureur wordt.quote:Op maandag 25 april 2022 13:49 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Kijk je wel eens karting?
Het WK karten is ook grotendeels een optocht. Zoals het merendeel van de voetbalwedstrijden een potje schaak is met een balletje.
Naarmate de deelnemers professioneler en beter worden, hoe minder fouten ze maken, hoe minder spectaculair het is om naar te kijken.
Tenzij je kan genieten van een perfecte uitwerking van zetten.
Eensquote:Op maandag 25 april 2022 13:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk dat er vrijwel geen circuits zijn waar je genoeg ruimte hebt om inhaalacties te doen met auto's die zo snel en zo breed zijn op pure eigen kracht. De power van een slipstream is op de meeste plekken gewoon niet voldoende en dus krijg je die DRS-acties. Eerlijk gezegd zie ik de oplossing daarvoor ook niet. De ideale bochtencombinatie met daarna een lang recht stuk dat precies de lengte heeft dat je met deze auto's iets kunt als je exit goed is en je de slipstream goed gebruikt. Maar ja, ook dan krijg je circuits met maximaal 1 plek om in te halen.
Of het nou een legacy-baan is, Tilke of een straatcircuit. Dat probleem speelt vrijwel overal. De nieuwe reglementen lijken daar iets in verbeterd te hebben omdat je nu in elk geval een paar ronden achter je tegenstander aan kunt rijden om hem binnen te hengelen zonder dat je banden er af vallen en de rest van de wagen het begeeft.
Wat is er opeens gebeurd? Waarom luister je niet meer naar Olav Mol?quote:Op maandag 25 april 2022 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je continu inhaalacties, kunstmatige troep en weet ik veel wat wil zien, dan is F1 niet de sport waar je naar moet kijken. Voor F1 heb je een spanningsboog nodig die verder reikt dan 5 minuten. Ik heb genoten van Jeddah, maar dat drs spelletje is niet wat F1 is of wat het moet zijn. F1 is de opbouwende spanning, een prachtige inhaalactie die al rondenlang eraan zat te komen en het rijden in treintjes die slim strategisch spel met zich mee brengen. Maar goed, als je al compleet verziekt bent door het tragisch slechte Sky commentaar van deze race, dan ben je ook niet meer te redden.
Nou ja, dat ook niet, maar dat komt doordat GPR gisteren weigerde om na het pauzeren weer verder te gaan waar ie gebleven was ipv live verder gaan. Maar ik zal voor geen goud ooit Sky commentaar luisteren.quote:Op maandag 25 april 2022 15:04 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat is er opeens gebeurd? Waarom luister je niet meer naar Olav Mol?
Je hebt het commentaar van Sky helemaal niet gehoord? En je besteedt desondanks meerdere posts aan het afkraken van dat 'tragisch slechte' commentaar? En de mensen die er naar luisterden zijn niet meer te redden?quote:Op maandag 25 april 2022 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, dat ook niet, maar dat komt doordat GPR gisteren weigerde om na het pauzeren weer verder te gaan waar ie gebleven was ipv live verder gaan. Maar ik zal voor geen goud ooit Sky commentaar luisteren.
Ik zag hier mensen erover klagen.
Welkom in de wereld van @Nattekatquote:Op maandag 25 april 2022 15:11 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je hebt het commentaar van Sky helemaal niet gehoord? En je besteedt desondanks meerdere posts aan het afkraken van dat 'tragisch slechte' commentaar? En de mensen die er naar luisterden zijn niet meer te redden?
En wanneer het om de coureur draait, rijdt de beste coureur het hele seizoen poles en race wins bijelkaar. Van voren vertrekken, rondjes eruit persen en zonder slag of stoot winnen.quote:Op maandag 25 april 2022 14:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee ik kijk geen karting. En ja ik kan genieten van een uitwerking van zetten. Maar die uitwerking van zetten zie je maar bij enkele coureurs. De rest haalt niet in, of alleen met DRS. Bij andere races zie je die uitwerkingen net zo goed. Hoe dichter het materiaal bij elkaar ligt (cupracen, V8 supercars), hoe belangrijker de coureur wordt.
F1 is een andere sport dan spec racen.quote:Ik vind het daarom vreemd dat Nattekat naar andere autosporten verwijst alszijnde "kunstmatig" terwijl F1 de kroon spant als het om kunstmatige hulpmiddelen gaat, anders is er geen zak aan. En dan nog is het een race met
start
pitstops
laatste rondes
Daartussen gebeurt nauwelijks wat, tenzij regen of een domme actie á la Leclerc, Stroll oid.
Genoeg races waar fabrikanten het ook tegen elkaar opnemen in dezelfde klasse. En daar zie je ook meer competitief racen dan in de F1. Zonder DRS geneuzel.quote:Op maandag 25 april 2022 15:18 schreef Dauthi het volgende:
[..]
En wanneer het om de coureur draait, rijdt de beste coureur het hele seizoen poles en race wins bijelkaar. Van voren vertrekken, rondjes eruit persen en zonder slag of stoot winnen.
Karting volgt dit concept, zonder verstoringen als aerodynamica. Niets meer dan puur racen.
Wanneer je niet van racen houdt, is het dood en doodsaai.
[..]
F1 is een andere sport dan spec racen.
F1 is een constructeurscompetitie tussen teams die hun eigen auto bouwen en racen.
Er gebeurt genoeg je moet het echter wel zien en waarderen.
Tja... ik vind het niet heel sjiek dat hij hier onophoudelijk wordt geridiculiseerd en belachelijk gemaakt, maar ik begin inmiddels een beetje door te krijgen waarom dat is.quote:Op maandag 25 april 2022 15:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van @:Nattekat
Ah kijk, een paar fragmenten van dat tragisch slechte Sky, waar ze altijd pro Hamilton zijn.quote:
Hij laat zich ook wel een beetje kennen toch? Toch?!quote:
Nu heb ik de postrace gekeken bij f1tv maar dat ging wel onevenredig veel over hamiltonquote:Op maandag 25 april 2022 15:48 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ah kijk, een paar fragmenten van dat tragisch slechte Sky, waar ze altijd pro Hamilton zijn.
Ik heb op de Whatsapp al een plaatje gehad van het Guinness book of records dat F1 TV het wereldrecord voor het langste de nummer 13 in beeld brengen heeft gehaaldquote:Op maandag 25 april 2022 16:16 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Nu heb ik de postrace gekeken bij f1tv maar dat ging wel onevenredig veel over hamilton
Het is mij dus niet alleen opgevallenquote:Op maandag 25 april 2022 16:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb op de Whatsapp al een plaatje gehad van het Guinness book of records dat F1 TV het wereldrecord voor het langste de nummer 13 in beeld brengen heeft gehaald
En eentje van mr bean die op Hamilton wacht met een finish vlag in zijn hand
Daar heb je bij Viaplay geen last vanquote:Op maandag 25 april 2022 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, dat ook niet, maar dat komt doordat GPR gisteren weigerde om na het pauzeren weer verder te gaan waar ie gebleven was ipv live verder gaan. Maar ik zal voor geen goud ooit Sky commentaar luisteren.
44.quote:Op maandag 25 april 2022 17:25 schreef nixxx het volgende:
F1TV ook wel redelijk veel focus op Hamilton tijdens de race.. eigenlijk onredelijk veel aandacht voor de nummer 14….
Dit weet ik dan ook weer niet hoor. Ik vind Vettel ook alles behalve indrukwekkend sinds zijn titels.quote:Op maandag 25 april 2022 17:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
44.
En ja, het blijkt nu wel heel duidelijk dat Hamilton gewoon een goede coureur is en absoluut niet van het niveau Schumacher. Ik schat nog altijd Vettel hoger in. Als die per ongeluk bij Mercedes was ingestapt toen de nieuwe reglementen kwamen had hij nu 12 wereldtitels gehad.
je overdrijft weer zoals gewoonlijk, het valt niet mee hè als hamfan momenteelquote:Op maandag 25 april 2022 17:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
44.
En ja, het blijkt nu wel heel duidelijk dat Hamilton gewoon een goede coureur is en absoluut niet van het niveau Schumacher. Ik schat nog altijd Vettel hoger in. Als die per ongeluk bij Mercedes was ingestapt toen de nieuwe reglementen kwamen had hij nu 12 wereldtitels gehad.
Nee, bij Viaplay kon ik bingo spelenquote:Op maandag 25 april 2022 17:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar heb je bij Viaplay geen last van
Die heeft het anders een paar jaar echt goed gedaan bij Ferrari.quote:Op maandag 25 april 2022 17:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit weet ik dan ook weer niet hoor. Ik vind Vettel ook alles behalve indrukwekkend sinds zijn titels.
Ja, een paar dagen geleden werd ik nog voor gek verklaard toen ik zei dat RB in Italië de snelste zou zijn.quote:Op maandag 25 april 2022 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
je overdrijft weer zoals gewoonlijk, het valt niet mee hè als hamfan momenteel
Oooh is die al ergens te vinden? Zie het plaatje niet via Twitterquote:Op maandag 25 april 2022 16:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb op de Whatsapp al een plaatje gehad van het Guinness book of records dat F1 TV het wereldrecord voor het langste de nummer 13 in beeld brengen heeft gehaald
En eentje van mr bean die op Hamilton wacht met een finish vlag in zijn hand
Een beetje zoals dit topic?quote:Op maandag 25 april 2022 16:16 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Nu heb ik de postrace gekeken bij f1tv maar dat ging wel onevenredig veel over hamilton
Vettel is nou juist - meer nog dan Hamilton - iemand die z'n titels vooral te danken heeft aan een dominante auto en een matige teamgenoot. Op het moment dat er een teamgenoot komt die wél iets kan (Ricciardo bij RBR, Leclerc bij Ferrari) is Vettel als de sodemieter vertrokken.quote:Op maandag 25 april 2022 17:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
44.
Was die voorspelling ergens op gebaseerd?quote:Op maandag 25 april 2022 18:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, een paar dagen geleden werd ik nog voor gek verklaard toen ik zei dat RB in Italië de snelste zou zijn.
Altijd hetzelfde liedje.
14 de positie.. pas 13 de na de finishquote:Op maandag 25 april 2022 17:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
44.
Hij had ook geen wereldkampioen als teamgenoot inderdaad!quote:Op maandag 25 april 2022 18:25 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Vettel is nou juist - meer nog dan Hamilton - iemand die z'n titels vooral te danken heeft aan een dominante auto en een matige teamgenoot. Op het moment dat er een teamgenoot komt die wél iets kan (Ricciardo bij RBR, Leclerc bij Ferrari) is Vettel als de sodemieter vertrokken.
Het toverwoord in je zin is 'nu'. Mensen hier lijken te denken dat een sporter van 38 net zo presteert als een sporter van 21. Volgens mij hebben we bij Schumacher ook heel goed kunnen zien dat dat niet zo is. Of vind je Schumacher een middelmatige coureur omdat Rosberg hem twee jaar lang domineerde?quote:Op maandag 25 april 2022 18:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
14 de positie.. pas 13 de na de finish
Ik vind ook dat Hamilton nu laat zien gewoon een middelmatig tot goede coureur te zijn, maar niet de goat.
Dat was hij altijd al..quote:Op maandag 25 april 2022 18:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[ twitter ]
Olav wordt een vervelende man.
Wat een kul, die twee dingen hebben niets met elkaar te maken. Toto zijn reactie naar Hamilton sloeg nergens op.quote:Op maandag 25 april 2022 20:02 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen zonder blinde haat richting Olav vindt dat dat een enorme kutopmerking van Toto was met Russell in het achterhoofd. Russell wordt niet gefeliciteerd met die prachtige P4, maar Hamilton krijgt excuses voor die verschrikkelijke auto.
Het audio? De audio...quote:Op maandag 25 april 2022 18:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[ twitter ]
Wie is Olav? Hoor ik sinds Abu Dhabi niks meer vanquote:Op maandag 25 april 2022 20:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat een kul, die twee dingen hebben niets met elkaar te maken. Toto zijn reactie naar Hamilton sloeg nergens op.
Maar toch is Olav een stuk verdriet.
Grand Slam Maxquote:Op maandag 25 april 2022 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
Heb ik dit weekend nog iets gemist?
Ik wel gelukkig. Heerlijk gekeken met Olav commentaarquote:Op maandag 25 april 2022 20:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wie is Olav? Hoor ik sinds Abu Dhabi niks meer van
Het audio?quote:Op maandag 25 april 2022 18:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[ twitter ]
De trolletjes?quote:Op maandag 25 april 2022 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
Heb ik dit weekend nog iets gemist?
Er gaan wel geruchten over Piastri en Latifi volgens mijquote:Op maandag 25 april 2022 20:31 schreef mikieu het volgende:
https://twitter.com/elrey(...)cD7iwxny6M72FS6r4KTA
Als dit echt is, ric weg?
Latifi is een verschrikkelijke coureur en een slechte auto, dus weg ermeequote:Op maandag 25 april 2022 20:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er gaan wel geruchten over Piastri en Latifi volgens mij
Albon was er zonder DRS sneller mee dan Gasly en Hamilton met...quote:Op maandag 25 april 2022 20:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Latifi is een verschrikkelijke coureur en een slechte auto, dus weg ermee
Russell is 4e geworden met een undriveable carquote:Op maandag 25 april 2022 20:49 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Albon was er zonder DRS sneller mee dan Gasly en Hamilton met...
Dat lijkt mij extreem onwaarschijnlijk, Latifi is verbonden aan de grootste sponsor van Williams. Tenzij Piastri 200 miljoen meebrengt qua sponsoring, natuurlijk.quote:Op maandag 25 april 2022 20:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Idd, we gaan t wel zien mocht het zo zijn..quote:Op maandag 25 april 2022 20:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij extreem onwaarschijnlijk, Latifi is verbonden aan de grootste sponsor van Williams. Tenzij Piastri 200 miljoen meebrengt qua sponsoring, natuurlijk.
Zo groot staat Sofina niet meer op de auto. Alleen nog een stickertje op de neus. Las laatst ergens dat ze het geld van de Latifi's niet echt meer nodig hebben,quote:Op maandag 25 april 2022 20:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij extreem onwaarschijnlijk, Latifi is verbonden aan de grootste sponsor van Williams. Tenzij Piastri 200 miljoen meebrengt qua sponsoring, natuurlijk.
Ehhh....quote:Op maandag 25 april 2022 21:01 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben benieuwd naar Miami. Vorig jaar won Max daar ook,
Voor 2023 had ik begrepen. Dat meldde Ted Kravitz tenminste.quote:Op maandag 25 april 2022 20:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 25 april 2022 21:01 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben benieuwd naar Miami. Vorig jaar won Max daar ook, maar dat zal nu heel anders zijn met deze wagens. Aan de ene kant wel leuk, meer actie en onvoorspelbaarheid!
Gezien het aantal auto's dat Latifi afschrijft, kan het er misschien wel uit. Zeker gezien het ten koste gaat van het te besteden geld binnen de budget cap.quote:Op maandag 25 april 2022 20:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan zeker in een simracequote:Op maandag 25 april 2022 21:01 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben benieuwd naar Miami. Vorig jaar won Max daar ook, maar dat zal nu heel anders zijn met deze wagens. Aan de ene kant wel leuk, meer actie en onvoorspelbaarheid!
Die kan hij ook nog winnen dit jaar, geen zorgenquote:Op maandag 25 april 2022 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
Ja, ik heb me vergist, ik bedoelde Austin![]()
Ik was even de kluts kwijtquote:Op maandag 25 april 2022 21:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die kan hij ook nog winnen dit jaar, geen zorgen
Dat wou ik er nog bij zetten, maar dat was wel heel erg on the nosequote:Op maandag 25 april 2022 21:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Happens to the best, vraag maar aan Hamilton
quote:Op maandag 25 april 2022 15:11 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je hebt het commentaar van Sky helemaal niet gehoord? En je besteedt desondanks meerdere posts aan het afkraken van dat 'tragisch slechte' commentaar? En de mensen die er naar luisterden zijn niet meer te redden?
Haha, sky heeft het beste commentaar, en ja, ze besteden aandacht aan Britten,quote:Op maandag 25 april 2022 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was op dat moment het enige wat boeide op de baan.quote:Op maandag 25 april 2022 17:25 schreef nixxx het volgende:
F1TV ook wel redelijk veel focus op Hamilton tijdens de race.. eigenlijk onredelijk veel aandacht voor de nummer 14….
De anderen mogen dat niet, want "cultural apropiation".quote:Op maandag 25 april 2022 20:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom maakt Hamilton een pistool met zijn hand? Is dat niet heel rolbevestigend?
Beetje respectloos jegens de balletwereld, die is waarschijnlijk een stuk harder dan de F1.quote:Op maandag 25 april 2022 22:13 schreef Johannes788 het volgende:
Jan Lammers:
Lammers fileert 'huilie huilie' van Hamilton: "Flikker even op, dit is geen balletvereniging"
https://www.gpfans.com/nl(...)en-balletvereniging/
Latifi financiert toch?quote:Op maandag 25 april 2022 20:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
'Trolling'?quote:
"If you can make god bleed, people might stop believing." Ivan Vanko uit de Iron Man franchisequote:Op maandag 25 april 2022 23:29 schreef Nober het volgende:
[..]
'Trolling'?
Benieuwd wanneer Sky stopt met de kritiek van Nico richting hun god Lewis.
Ja: zien wat er gebeurt op je scherm.quote:Op maandag 25 april 2022 18:25 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Was die voorspelling ergens op gebaseerd?
F1 moet twee keer in de VS ondanks nul Amerikaanse coureurs.quote:Op maandag 25 april 2022 21:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik heb de F1 Grand Prix Miami 2021 gemist blijkbaar.
En vier keer in de zandbak ondanks 0 Arabische coureursquote:Op maandag 25 april 2022 23:40 schreef Nober het volgende:
Grind is natuurlijk heel duur vanwege Oekraïne.
Maar wat een saaie baan van Tilke vermoed ik.
[..]
F1 moet twee keer in de VS ondanks nul Amerikaanse coureurs.
Er is ook geen enkele Italiaanse coureur.quote:Op maandag 25 april 2022 23:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Even voor alle zekerheid: heb je het hier over hetzelfde Sky als waar de commentatoren vorig jaar allemaal zo enthousiast waren toen Verstappen kampioen werd?quote:Op maandag 25 april 2022 23:29 schreef Nober het volgende:
[..]
'Trolling'?
Benieuwd wanneer Sky stopt met de kritiek van Nico richting hun god Lewis.
God kan die de filters uitzetten op zijn iPhone….quote:
Klopt, en al jaren niet.quote:Op dinsdag 26 april 2022 00:23 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Er is ook geen enkele Italiaanse coureur.
Ziet eruit als een heerlijke baan. Lekker breed, genoeg ruimte om lekker naast elkaar te racen. Niet dan domme smalle Imola wat vroeger voor paard en wagen bedoeld wasquote:Op maandag 25 april 2022 23:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet alsof er vanwege hem een Italiaanse Grand Prix op de kalender werd gezet (waar het hierboven over ging, maar dan in de VS).quote:Op dinsdag 26 april 2022 01:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou nou, puh puh. Waren ze zeker trots op…
Ja was ook geen rijder die ik hoog op mijn lijstje had, o ja hij….quote:Op dinsdag 26 april 2022 01:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet alsof er vanwege hem een Italiaanse Grand Prix op de kalender werd gezet (waar het hierboven over ging, maar dan in de VS).![]()
Maar dat er al jaren geen Italiaanse F1-coureur meer geweest zou zijn klopte dus niet.
Jos zorgt ervoor dat z'n auto niet stuk gaat. Klinkt logisch.quote:Op dinsdag 26 april 2022 01:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Wijven dingetje dat weet ik, maar als Jos er is doet die het goed. Ben ik de enige die dat al maanden ziet?
Engineers bij RedBull zijn bang voor klappen van Jos wanneer die bolide ermee kapt.quote:Op dinsdag 26 april 2022 01:26 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Jos zorgt ervoor dat z'n auto niet stuk gaat. Klinkt logisch.
Je bent iets op het spoor.quote:Op dinsdag 26 april 2022 01:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff wat anders, Jos staat naast de baan en Max wint, rijdt een relaxed weekend. Jos was er het tweede raceweekend ook bij. Max wint.
Iemand zijn vriendin gespot de laatste weken? Ik tel al drie roddels dat zij hem bedonderd zou hebben de afgelopen maanden.
Wijven dingetje dat weet ik, maar als Jos er is doet die het goed. Ben ik de enige die dat al maanden ziet?
Dat zij het op insta goed doet met foto’s van Max… ja logisch.
Dat bedrijf Max doet het heel goed, Verstappen bv, maar daar maakt miss Max gewoon geen onderdeel van uit, gewoon niet. Dat bedrijf runt zijn zus en zijn moeder.
Blijft interessant. Voor ons dames hier.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 06:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Engineers bij RedBull zijn bang voor klappen van Jos wanneer die bolide ermee kapt.
Er is geen enkele andere constructeursklasse zonder bop in de wereld.quote:Op maandag 25 april 2022 15:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Genoeg races waar fabrikanten het ook tegen elkaar opnemen in dezelfde klasse. En daar zie je ook meer competitief racen dan in de F1. Zonder DRS geneuzel.
Sinds wanneer is Indycar de koningsklasse?quote:De koningsklasse van de autosport rijdt niet als er wat water ligt. Je moet wel van optochten houden om het te waarderen denk ik.
Wat Jos prive doet is totaal niet relevant, natuurlijk. Mischien leuk voor SHO of zo?quote:Op dinsdag 26 april 2022 01:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff wat anders, Jos staat naast de baan en Max wint, rijdt een relaxed weekend. Jos was er het tweede raceweekend ook bij. Max wint.
Iemand zijn vriendin gespot de laatste weken? Ik tel al drie roddels dat zij hem bedonderd zou hebben de afgelopen maanden.
Dat bedrijf Max doet het heel goed, Verstappen bv, maar daar maakt miss Max gewoon geen onderdeel van uit, gewoon niet. Dat bedrijf runt zijn zus en zijn moeder.
Klopt, en dat is vergelijkbaar met alle regeltjes en kunstmatige shit bij de F1?quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:26 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Er is geen enkele andere constructeursklasse zonder bop in de wereld.
quote:Sinds wanneer is Indycar de koningsklasse?
Mooie projectie weer trollie. Welke pitbox zitten jullie met Hemelvaart? Dan kom ik wel even langsquote:Toch duidelijk dat je niet van racen houdt. Waarom kijk je dan, en zit je te zeuren op een forum dat alles kut is?
IndyCar rijdt ook gewoon als het regent hoorquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:26 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Er is geen enkele andere constructeursklasse zonder bop in de wereld.
[..]
Sinds wanneer is Indycar de koningsklasse?
Toch duidelijk dat je niet van racen houdt. Waarom kijk je dan, en zit je te zeuren op een forum dat alles kut is?
Jos heeft vorig jaar ook genoeg races gemist die verder geen invloed hadden op het resultaat, volgens mij. En die zullen vast genoeg met elkaar praten in zo'n raceweekend, of Jos nu aanwezig is of niet..quote:Op dinsdag 26 april 2022 01:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze is er in Miami gewoon bij zo te zien.quote:Op dinsdag 26 april 2022 01:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Zag dit van de week nog ja:quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:37 schreef Johannes788 het volgende:
Even een Engels feitje gevonden op Reddit
Verstappen has finished P1 or P2 in every single race he finished since Bahrain 2020, except for Hungary 2021 when he was rammed by Bottas. He is menacing. Just thought this was a great statistic so I figured I should share.
Max. Held
quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Klopt, en dat is vergelijkbaar met alle regeltjes en kunstmatige shit bij de F1?
[..]
[..]
Mooie projectie weer trollie. Welke pitbox zitten jullie met Hemelvaart? Dan kom ik wel even langs
Ach joh, twee jaar terug werd nog beweerd dat Max beter presteerde toen zijn pa even afstand leek te nemen. Mensen zoeken van alles wat er niet is. Ik denk echt dat dit soort bijzaken totaal geen effect hebben op de focus van Verstappen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jos heeft vorig jaar ook genoeg races gemist die verder geen invloed hadden op het resultaat, volgens mij. En die zullen vast genoeg met elkaar praten in zo'n raceweekend, of Jos nu aanwezig is of niet..
En elke race die hij won finishte hij 1e zeker.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:37 schreef Johannes788 het volgende:
Even een Engels feitje gevonden op Reddit
Verstappen has finished P1 or P2 in every single race he finished since Bahrain 2020, except for Hungary 2021 when he was rammed by Bottas. He is menacing. Just thought this was a great statistic so I figured I should share.
Max. Held
Even lachen jongensquote:Op dinsdag 26 april 2022 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En elke race die hij won finishte hij 1e zeker.
Bij de DNF’s lag hij ook telkens 1e of 2e, volgens mij, alleen Monza niet (maar dat was nog wel mogelijk)quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zag dit van de week nog ja:
29 starts
13 wins
9 tweede
1 negende
6 DNF
Die afbeelding spreekt boekdelen, je ziet Norris lachen als Nelson van The Simpsons, Perez "You nailed him" denken en Max net zo droog "that's life" denken.quote:
Je snapt dat het een meme is?quote:Op woensdag 27 april 2022 05:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die afbeelding spreekt boekdelen, je ziet Norris lachen als Nelson van The Simpsons, Perez "You nailed him" denken en Max net zo droog "that's life" denken.
Check, nu wel.quote:
Vond zijn kapsel wel geinig, alsof ie de hele race zonder helm had geredenquote:
Dat sowieso, Max wint glansrijk en alle trollen blijven weg. Als ze hier eens fatsoenlijk zouden modereren dan zorgden ze dat deze gebruikelijke kneuzen gewoon een permban voor dit deel van het forum krijgen.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:10 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dat sowieso, Max wint glansrijk en alle trollen blijven weg. Als ze hier eens fatsoenlijk zouden modereren dan zorgden ze dat deze gebruikelijke kneuzen gewoon een permban voor dit deel van het forum krijgen.
Nee, gezeik om niks. Het gaat de laatste tijd prima, en als je iets niet aan staat zet je een TR.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Echt een bizarre reactie dit, maar ok.
Lul toch niet man elke wedstrijd dat Verstappen uitvalt vaak buiten zijn schuld om. Wordt stroomt dit topic vol met lui als bianconeri, mansjester, powerpuppy e.a. die hier dan weer ongegeneerd kunnen bashen en feitenvrij kunnen trollen en jullie doen er helemaal niks aan. Als je een TR zet halen jullie een reactie weg. Maar tegen die tijd hebben zij al weer 10 nieuwe trollreacties geplaatst. Prima als jullie dat blijkbaar geen probleem vinden. Maar doe nu niet net alsof jullie er bovenop zitten en het wel meevalt. Maar goed dit is het laatste wat ik er over zeg want er gaat toch niks veranderen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, gezeik om niks. Het gaat de laatste tijd prima, en als je iets niet aan staat zet je een TR.
Oke, bedankt voor je feedbackquote:Op woensdag 27 april 2022 13:03 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Lul toch niet man elke wedstrijd dat Verstappen uitvalt vaak buiten zijn schuld om. Wordt stroomt dit topic vol met lui als bianconeri, mansjester, powerpuppy e.a. die hier dan weer ongegeneerd kunnen bashen en feitenvrij kunnen trollen en jullie doen er helemaal niks aan. Als je een TR zet halen jullie een reactie weg. Maar tegen die tijd hebben zij al weer 10 nieuwe trollreacties geplaatst. Prima als jullie dat blijkbaar geen probleem vinden. Maar doe nu niet net alsof jullie er bovenop zitten en het wel meevalt. Maar goed dit is het laatste wat ik er over zeg want er gaat toch niks veranderen.
Klopt, we gaan nu weer ontopicquote:Op woensdag 27 april 2022 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoort deze discussie dan ook niet in FB?
Jep.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:10 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dat sowieso, Max wint glansrijk en alle trollen blijven weg. Als ze hier eens fatsoenlijk zouden modereren dan zorgden ze dat deze gebruikelijke kneuzen gewoon een permban voor dit deel van het forum krijgen.
Het heeft weinig zin daar iets te posten. Twee van de drie mods zie je daar nooit, de derde gebruikt het topic vooral voor z'n persoonlijke vendetta's.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoort deze discussie dan ook niet in FB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |