Al weer brand? Speciale pyromanische operatie of sabotage?quote:Op maandag 25 april 2022 05:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
In de Russische plaats Brjansk is brand uitgebroken in een oliedepot. Dat melden Russische persbureaus. Details over de brand en mogelijke slachtoffers zijn niet bekendgemaakt. Op sociale media worden verschillende explosies gemeld bij een olieraffinaderij.
Brjansk ligt zo'n 160 kilometer ten noorden van de grens met Oekrane en zo'n 380 kilometer ten zuidwesten van Moskou.
erg mooi
edit: zojuist in de ochtend
[ twitter ]
edit 2: Das een beste rookpluim.![]()
[ twitter ]
Volgens de orcs is reactorblok nr. 4 van de Tsjernobyl centrale indertijd ook door de CIA gesaboteerd.quote:Op maandag 25 april 2022 08:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of de CIA. Daar kun je ook altijd alles op opschuiven.
Pro Russische vluchtelingen uit Marienpol zeggen dat ze blij zijn dat ze in Rusland zitten.quote:Op maandag 25 april 2022 09:26 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-marioepol-a4117153
quote:Op maandag 25 april 2022 07:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou is het beter dat Macron heeft gewonnen maar ik hoop dat die het ziet dat er veel kapot gaat onder zijn te linkse sturing.
Ja klopt helemaal.quote:Op maandag 25 april 2022 09:38 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Pro Russische vluchtelingen uit Marienpol zeggen dat ze blij zijn dat ze in Rusland zitten.
Als de bommen op je kelder vallen, heb je echt 0 overzicht. En nu zitten ze dag in dag in uit voor de Russische staatstv.
Overigens is het publiceren van een artikel over vluchtelingen die blij zijn dat ze ver weg van Poetin zijn, naar het Westen, andersom natuurlijk verboden te publiceren in Rusland.
Op gebied van migratie klagen veel Fransen daarover en terecht, hele wijken zijn inmiddels onbegaanbaar gebied. Gisteren nog weer 2 personen doodgeschoten door de politie. Die slappe houding ergert veel mensen in Frankrijk schijnbaar.quote:
Eng, d66 standpunt.quote:Op zondag 24 april 2022 23:07 schreef Discombobulate het volgende:
Sfeertje hier hoor. Best wel een goed idee om internet niet meer anoniem te laten zijn. Mensen kunnen niet normaal met elkaar anoniem een discussie voeren.
Hoe precies is 2 mensen doodschieten een slappe houding?quote:Op maandag 25 april 2022 09:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op gebied van migratie klagen veel Fransen daarover en terecht, hele wijken zijn inmiddels onbegaanbaar gebied. Gisteren nog weer 2 personen doodgeschoten door de politie. Die slappe houding ergert veel mensen in Frankrijk schijnbaar.
Is toch goed dan, als ze blij zijnquote:Op maandag 25 april 2022 09:38 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Pro Russische vluchtelingen uit Marienpol zeggen dat ze blij zijn dat ze in Rusland zitten.
Als de bommen op je kelder vallen, heb je echt 0 overzicht. En nu zitten ze dag in dag in uit voor de Russische staatstv.
Overigens is het publiceren van een artikel over vluchtelingen die blij zijn dat ze ver weg van Poetin zijn, naar het Westen, andersom natuurlijk verboden te publiceren in Rusland.
Wat mij opvalt:quote:Op maandag 25 april 2022 09:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt helemaal.
Wel vallen een paar dingen op. Ze worden redelijk behandelt en voorzien van huisvesting en voeding.
Er gaan nu ook in de msm steeds meer verhalen dat Azov niet echt lief was voor de pro Russen
Dat Zel zegt dat mensen gedeporteerd worden naar werkkampen nabij Siberi kunnen vals zijn.
Verder blijven de Russen de agressors enz enz
Verwacht je nou logica vanuit de rechtse onderbuik?quote:Op maandag 25 april 2022 09:54 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Hoe precies is 2 mensen doodschieten een slappe houding?
Ja misschien een slap voorbeeld.quote:Op maandag 25 april 2022 09:54 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Hoe precies is 2 mensen doodschieten een slappe houding?
Is gewoon een nette onafhankelijke reportage van NRC. Daar staat geen woord propoganda in.quote:Op maandag 25 april 2022 09:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat mij opvalt:
Dat mensen redelijk behandeld worden en huisvesting krijgen kan vals zijn. Dat Azov niet lief is voor pro-russen ook. Voor de rest zegt Zel dat mensen gedeporteerd worden naar werkkampen nabij Siberi. Verder staat als een paal boven water dat RUS de agressor is.
Je stelt weer niet teleur gast.
RUS propaganda dis je hier op zonder kanttekeningen, en wat Zelensky zegt, ja maar ho ff - dat kan zomaar niet waar zijn!
Klopt helemaal. Heeft natuurlijk helemaal niets met Oekrane te maken, dus een beetje onduidelijk waarom dat hier en niet in het Franse Politiek topic besproken wordt.quote:Op maandag 25 april 2022 10:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja misschien een slap voorbeeld.
Je kunt echter niet ontkennen dat Frankrijk een groeiend probleem heeft met de bekende wijken, de gele hesjes enz.
Het aantal gele hesjes neemt af - omdat het idioten zijn en dat trekt weinig mensen - en qua criminaliteit vind ik bijvoorbeeld dit:quote:Op maandag 25 april 2022 10:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt echter niet ontkennen dat Frankrijk een groeiend probleem heeft met de bekende wijken, de gele hesjes enz.
Frankrijk is nog nooit een rustig land geweest. En een behoorlijk repressief land ook. Je kan ze een slappe houding niet verwijten vind ik. Daar zijn vele voorbeelden van, waaronder de schietpartij die je aanhaalde.quote:Op maandag 25 april 2022 10:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2022 09:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt helemaal.
Wel vallen een paar dingen op. Ze worden redelijk behandelt en voorzien van huisvesting en voeding.
Teller staat nu op 1 miljoen.quote:Op maandag 25 april 2022 10:06 schreef EinarBoe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, als je dat gelooft dan wel ja. Dit gaat niet om 4 mensen die in een propagandafilmpje in een huis zijn neergezet - waarbij je niet weet wat er gebeurt als de camera's gestopt zijn - maar om honderdduizenden mensen.
Wees toch eens niet zo schrijnend naef joh.
Als NRC een onafhankelijke journalist onaangekondigd stuurt dan is de kans groter dat het klopt dan niet.quote:Op maandag 25 april 2022 10:06 schreef EinarBoe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, als je dat gelooft dan wel ja. Dit gaat niet om 4 mensen die in een propagandafilmpje in een huis zijn neergezet - waarbij je niet weet wat er gebeurt als de camera's gestopt zijn - maar om honderdduizenden mensen.
Wees toch eens niet zo schrijnend naef joh.
Het was niet waarschijnlijk dat RUS mensen zou ontvoeren om ze vervolgen ver weg van Oekrane op de stoep te trappen.quote:Op maandag 25 april 2022 10:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als NRC een onafhankelijke journalist onaangekondigd stuurt dan is de kans groter dat het klopt dan niet.
Wie is er dan naef?
Onaangekondigd verzin je er zelf even bij. Het lijkt me dat dat niet echt een optie is in Rusland. De journalisten die zich er nog bevinden en kunnen werken, zullen bovendien aan allerlei eisen moeten voldoen; meer nog dan voor de oorlog.quote:Op maandag 25 april 2022 10:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als NRC een onafhankelijke journalist onaangekondigd stuurt dan is de kans groter dat het klopt dan niet.
Wie is er dan naef?
Ukrane.quote:
UK = Oekrane 🇺🇦 ( en meer United dan de Kingdom).quote:
bron?quote:Op maandag 25 april 2022 11:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
UK = Oekrane 🇺🇦 ( en meer United dan de Kingdom).
Dan UA. Sorry.
In mid en west UA dus. Vijf stations.
Eens, dat is duidelijker, maar in dit geval was het wat mij betreft vrij duidelijk dat Ukrane werd bedoeldquote:Op maandag 25 april 2022 11:16 schreef Shotty het volgende:
[..]
gebruik dan asjeblieft UA... UK is wat verwarrend :-)
Ik zag een tweet van Maria Avdeeva, een journaliste uit Kharkiv die het inderdaad ook meldde. Maar verder ook nog niks.quote:Op maandag 25 april 2022 11:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Cnn. Ergens zag ik een foto van een gekantelde wagon. Verder nog niks inderdaad.
Da's niet deze toevallig?quote:Op maandag 25 april 2022 11:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Cnn. Ergens zag ik een foto van een gekantelde wagon. Verder nog niks inderdaad.
quote:
In de regio Bryansk ontspoorde de locomotief: er is een slachtofferquote:
quote:
Nee, volgens mij is dat in Ruslandquote:
Of je neemt de moeite en typt even Oekrane en Rusland.quote:Op maandag 25 april 2022 11:06 schreef AnneX het volgende:
Ho..vijf stations in mid en west -! UK gebombardeerd door Ru
Omdat men in de eerste fase dacht binnen enkele dagen de zittende macht omver te werpen. En het in die fase niet nodig was om infra massaal te vernietigen. Maar aangezien de Russen in het noorden compleet hebben gefaald zijn ze gewijzigd in hun tactiek. En nu is men bezig met zware bombardementen en aanvallen op materieel die vanuit het westen geleverd word richting de Donbas.quote:Op maandag 25 april 2022 11:40 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waarom die Russen dit nog niet veel eerder deden.
Zelfs op kenteken platen staat er gewoon UA, kappen met die onzin dus.quote:Op maandag 25 april 2022 11:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
UK = Oekrane 🇺🇦 ( en meer United dan de Kingdom).
Dan UA. Sorry.
In mid en west UA dus. Vijf stations.
Vraag ik me af of ze dat nu aan het doen zijn?quote:Op maandag 25 april 2022 11:51 schreef Cherni het volgende:
[..]
Omdat men in de eerste fase dacht binnen enkele dagen de zittende macht omver te werpen. En het in die fase niet nodig was om infra massaal te vernietigen. Maar aangezien de Russen in het noorden compleet hebben gefaald zijn ze gewijzigd in hun tactiek. En nu is men bezig met zware bombardementen en aanvallen op materieel die vanuit het westen geleverd word richting de Donbas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |