Het was niet waarschijnlijk dat RUS mensen zou ontvoeren om ze vervolgen ver weg van Oekrane op de stoep te trappen.quote:Op maandag 25 april 2022 10:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als NRC een onafhankelijke journalist onaangekondigd stuurt dan is de kans groter dat het klopt dan niet.
Wie is er dan naef?
Onaangekondigd verzin je er zelf even bij. Het lijkt me dat dat niet echt een optie is in Rusland. De journalisten die zich er nog bevinden en kunnen werken, zullen bovendien aan allerlei eisen moeten voldoen; meer nog dan voor de oorlog.quote:Op maandag 25 april 2022 10:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als NRC een onafhankelijke journalist onaangekondigd stuurt dan is de kans groter dat het klopt dan niet.
Wie is er dan naef?
Ukrane.quote:
UK = Oekrane 🇺🇦 ( en meer United dan de Kingdom).quote:
bron?quote:Op maandag 25 april 2022 11:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
UK = Oekrane 🇺🇦 ( en meer United dan de Kingdom).
Dan UA. Sorry.
In mid en west UA dus. Vijf stations.
Eens, dat is duidelijker, maar in dit geval was het wat mij betreft vrij duidelijk dat Ukrane werd bedoeldquote:Op maandag 25 april 2022 11:16 schreef Shotty het volgende:
[..]
gebruik dan asjeblieft UA... UK is wat verwarrend :-)
Ik zag een tweet van Maria Avdeeva, een journaliste uit Kharkiv die het inderdaad ook meldde. Maar verder ook nog niks.quote:Op maandag 25 april 2022 11:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Cnn. Ergens zag ik een foto van een gekantelde wagon. Verder nog niks inderdaad.
Da's niet deze toevallig?quote:Op maandag 25 april 2022 11:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Cnn. Ergens zag ik een foto van een gekantelde wagon. Verder nog niks inderdaad.
quote:
In de regio Bryansk ontspoorde de locomotief: er is een slachtofferquote:
quote:
Nee, volgens mij is dat in Ruslandquote:
Of je neemt de moeite en typt even Oekrane en Rusland.quote:Op maandag 25 april 2022 11:06 schreef AnneX het volgende:
Ho..vijf stations in mid en west -! UK gebombardeerd door Ru
Omdat men in de eerste fase dacht binnen enkele dagen de zittende macht omver te werpen. En het in die fase niet nodig was om infra massaal te vernietigen. Maar aangezien de Russen in het noorden compleet hebben gefaald zijn ze gewijzigd in hun tactiek. En nu is men bezig met zware bombardementen en aanvallen op materieel die vanuit het westen geleverd word richting de Donbas.quote:Op maandag 25 april 2022 11:40 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waarom die Russen dit nog niet veel eerder deden.
Zelfs op kenteken platen staat er gewoon UA, kappen met die onzin dus.quote:Op maandag 25 april 2022 11:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
UK = Oekrane 🇺🇦 ( en meer United dan de Kingdom).
Dan UA. Sorry.
In mid en west UA dus. Vijf stations.
Vraag ik me af of ze dat nu aan het doen zijn?quote:Op maandag 25 april 2022 11:51 schreef Cherni het volgende:
[..]
Omdat men in de eerste fase dacht binnen enkele dagen de zittende macht omver te werpen. En het in die fase niet nodig was om infra massaal te vernietigen. Maar aangezien de Russen in het noorden compleet hebben gefaald zijn ze gewijzigd in hun tactiek. En nu is men bezig met zware bombardementen en aanvallen op materieel die vanuit het westen geleverd word richting de Donbas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |