Om daarna iemand van de tiktok-generatie genoemd te worden die er uiteraard de ballen van snappen en waar je niet mee in discussie wil gaanquote:Op zondag 24 april 2022 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt de persoon die afkeurend reageerde op mijn mening
Die Hamilton uiteraard niet kon zien en vervolgens gelijk met de rest naar binnen ging voor slicks. Hij bleef niet buiten.quote:Op zondag 24 april 2022 19:30 schreef Nattekat het volgende:
Ohhh, Hamilton was zelf zo dom om op inters te blijven rijden terwijl Ricciardo paarse minisectors liet noteren
Ja, dan vraag je er ook om om plaatsen te verliezen.
Hij ging nog een ronde langer door omdat ie het zelf te vroeg vond. Je zit de verdomme hele race al vast achter Stroll, en je neemt geen enkele strategische moeite om bij een pitstop nog wat te winnen.quote:Op zondag 24 april 2022 19:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die Hamilton uiteraard niet kon zien en vervolgens gelijk met de rest naar binnen ging voor slicks. Hij bleef niet buiten.
Leedvermaak is nu eenmaal leuk.quote:Op zondag 24 april 2022 19:54 schreef Sodemieters het volgende:
Vermakelijke topicreeks is dit toch. Die enorme obsessie van jullie met Hamilton. Zelfs als Verstappen wint en Hamilton 13e wordt, gaat het hier meer over Hamilton dan over Verstappen.
Verstappen had niets te verliezen, Perez was P2 kwijt geweest na nog een ronde.quote:Op zondag 24 april 2022 20:00 schreef Marcoss het volgende:
Vond het wel apart dat Verstappen daar een ronde extra doorging en ze Perez daar eigenlijk de beste strategie gaven. Al kwam hij alsnog achter Leclerc in 1e instantie
Het gaat hier eigenlijk altijd over Hamilton, de uitslag maakt daarvoor weinig uit.quote:
Hamiltons opmerking was van voor de paarse sectoren van Ricciardo. Dus toen dat duidelijk was ging hij net als de rest meteen naar binnen. Het was niet zo dat hij langer dan de rest buiten bleef.quote:Op zondag 24 april 2022 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij ging nog een ronde langer door omdat ie het zelf te vroeg vond. Je zit de verdomme hele race al vast achter Stroll, en je neemt geen enkele strategische moeite om bij een pitstop nog wat te winnen.
De situatie van Vettel vergelijken met Hamilton, is niet helemaal terecht, geloof ik..quote:Op zondag 24 april 2022 20:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het gaat hier eigenlijk altijd over Hamilton, de uitslag maakt daarvoor weinig uit.
Grappig om te zien hoe sommige usertjes zo'n enorme obsessie hebben. Vettel is ook een wereldkampioen die achteraan mee hobbelt, maar daar heeft niemand het over.
Wat ik daarmee wilde zeggen is dat hij een bange kip was die het nog te vroeg voor slicks vond. Echte racers nemen de gok als ze toch niets te verliezen hebben, zie Verstappen in Rusland vorig jaar.quote:Op zondag 24 april 2022 20:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hamiltons opmerking was van voor de paarse sectoren van Ricciardo. Dus toen dat duidelijk was ging hij net als de rest meteen naar binnen. Het was niet zo dat hij langer dan de rest buiten bleef.
Vettel bij AMR en Alonso bij Alpine zijn dan ook niet relevant als het om titelts winnen gaat terwijl dat bij Mercedes bijna een garantie was de afgelopen jaren. Toch wel een andere situatie, denk ik.quote:Op zondag 24 april 2022 20:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De situatie van Vettel vergelijken met Hamilton, is niet helemaal terecht, geloof ik..
Dat er juist zoveel over Hamilton wordt gezegd, geeft aan dat hij nog steeds relevant gevonden wordt, terwijl dat bij Vettel en Alonso (en Raikkonen vorig jaar) niet meer zo is.
Verstappen was andersom, die ging juist naar interquote:Op zondag 24 april 2022 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ik daarmee wilde zeggen is dat hij een bange kip was die het nog te vroeg voor slicks vond.Echte racers nemen de gok als ze toch niets te verliezen hebben, zie Verstappen in Rusland vorig jaar.
Het geeft vooral aan dat veel mensen enorm door hem getriggered worden.quote:Op zondag 24 april 2022 20:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De situatie van Vettel vergelijken met Hamilton, is niet helemaal terecht, geloof ik..
Dat er juist zoveel over Hamilton wordt gezegd, geeft aan dat hij nog steeds relevant gevonden wordt, terwijl dat bij Vettel en Alonso (en Raikkonen vorig jaar) niet meer zo is.
Ik wist niet dat jij zo'n fan van Ricciardo was.quote:Op zondag 24 april 2022 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ik daarmee wilde zeggen is dat hij een bange kip was die het nog te vroeg voor slicks vond. Echte racers nemen de gok als ze toch niets te verliezen hebben, zie Verstappen in Rusland vorig jaar.
En een gok was dat destijds ook niet toch? Die keus was vrij makkelijk op dat momentquote:Op zondag 24 april 2022 20:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verstappen was andersom, die ging juist naar inter
Hij nam een enorme gok. Voor hetzelfde had het toen niet doorgezet en was ie verder van huis geweest. Eén van Norris of Hamilton was ook altijd buiten gebleven omdat het 50/50 was.quote:Op zondag 24 april 2022 20:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verstappen was andersom, die ging juist naar inter
Verstappen was één van de eersten, iedereen voor hem deed nog een ronde.quote:Op zondag 24 april 2022 20:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En een gok was dat destijds ook niet toch? Die keus was vrij makkelijk op dat moment
Vandaag was-ie één van de laatsten. Geen echte racer meer helaas.quote:Op zondag 24 april 2022 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verstappen was één van de eersten, iedereen voor hem deed nog een ronde.
Maar hij reed op plek 8 ofzo op dat moment? Dan is het wat makkelijker om de keus te maken op dat moment waar je eigenlijk alleen maar kan winnen. Als het niet goed uitpakt, verlies je een paar punten, maar meer ook niet.quote:Op zondag 24 april 2022 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij nam een enorme gok. Voor hetzelfde had het toen niet doorgezet en was ie verder van huis geweest. Eén van Norris of Hamilton was ook altijd buiten gebleven omdat het 50/50 was.
racismequote:Op zondag 24 april 2022 17:54 schreef gbm het volgende:
Iemand trouwens Hamilton al verteld dat je voor p13 geen punten krijgt?
Het was redelijk, in de beginfase was het wel vermakelijk maar de opwinding zakte op een gegeven moment wel in. Was nog eventjes leuk toen Leclerc de muur in ging, maar dat was het dan ook.quote:Op zondag 24 april 2022 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
Het was gewoon een leuke race om te zien, daar kunnen we het allemaal over eens zijn toch?
De gevechten richting het einde waren wel erg leuk om te zien. Hamilton - Gasly - Albon, en Bottas - Russell. Vond het erg vermakelijkquote:Op zondag 24 april 2022 20:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het was redelijk, in de beginfase was het wel vermakelijk maar de opwinding zakte op een gegeven moment wel in. Was nog eventjes leuk toen Leclerc de muur in ging, maar dat was het dan ook.
Het was leuk (vooral George vs. Valtteri), maar het liet ook zien dat het veel te moeilijk inhalen was in Tamburello. En dat was juist ook jammerquote:Op zondag 24 april 2022 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De gevechten richting het einde waren wel erg leuk om te zien. Hamilton - Gasly - Albon, en Bottas - Russell. Vond het erg vermakelijk
4e F1-coureur die de prijs wint na Schumacher, Vettel en Hamilton. Vooral veel tennisfans daar, geloof ikquote:Op zondag 24 april 2022 20:36 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)n-van-de-wereld.html
Max Verstappen heeft zondag de Laureus Award voor Sportman van het Jaar gewonnen. De regerend wereldkampioen in de Formule 1 is de eerste Nederlandse winnaar van de prestigieuze prijs.
Verstappen werd verkozen boven NFL-ster Tom Brady, tennisser Novak Djokovic, zwemmer Caeleb Dressel, marathonloper Eliud Kipchoge en Bayern München-spits Robert Lewandowski.
Max goatquote:Op zondag 24 april 2022 20:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Max Verstappen heeft zondag de Laureus Award voor Sportman van het Jaar gewonnen. De regerend wereldkampioen in de Formule 1 is de eerste Nederlandse winnaar van de prestigieuze prijs.
Verstappen werd verkozen boven NFL-ster Tom Brady, tennisser Novak Djokovic, zwemmer Caeleb Dressel, marathonloper Eliud Kipchoge en Bayern München-spits Robert Lewandowski.
Hamilton moest de prijs delen met Messi.quote:Op zondag 24 april 2022 20:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
4e F1-coureur die de prijs wint na Schumacher, Vettel en Hamilton. Vooral veel tennisfans daar, geloof ik
Werd het toen ook Messi?quote:Op zondag 24 april 2022 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hamilton moest de prijs delen met Messi.
Had natuurlijk Kipchoge moeten zijn.quote:Op zondag 24 april 2022 20:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is altijd Messi, jeweetoch.quote:Op zondag 24 april 2022 20:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Werd het toen ook Messi?
Flauw, ik weet
We zijn geen BB hier.quote:Op zondag 24 april 2022 19:53 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ga je nou als mod topics kapen? Sjiek hoor.
Degene die de oude sluit opent de nwe. Algemene regel hier, heeft niks te maken met BBquote:
Behalve als het Verstappen is die het leed treft. Dan vindt ment het opeens veel minder vermakelijk.quote:
Eens. Op naar zonnig Miami! (hopelijk)quote:Op zondag 24 april 2022 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
Het was gewoon een leuke race om te zien, daar kunnen we het allemaal over eens zijn toch?
Is ook mooi johquote:Op zondag 24 april 2022 21:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Behalve als het Verstappen is die het leed treft. Dan vindt ment het opeens veel minder vermakelijk.
Hij is gewoon niet zo bijzonder, vorig jaar viel het minder op omdat hij alleen met Mazepin werd vergeleken.quote:Op zondag 24 april 2022 21:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mick Schumacher is nu naast Latifi de enige full-time coureur die nog geen punten heeft gescoord. En dat in een weekend dat nota bene beide Aston Martins punten binnenslepen.
Is dit simpelweg het verhaal van een jonge onervaren coureur met pech? Of begint het toch wel een beetje pijnlijk te worden?
Tja. Ik denk dat Schumacher tegenover Mazepin er iets beter uitzag dan hij in werkelijkheid is, mischien? En dat de druk op die jongen waarschijnlijk enorm is alleen al door zijn achternaam.quote:Op zondag 24 april 2022 21:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mick Schumacher is nu naast Latifi de enige full-time coureur die nog geen punten heeft gescoord. En dat in een weekend dat beide Aston Martins punten weten te scoren.
Is dit simpelweg het verhaal van een jonge onervaren coureur met pech? Of begint het toch wel een beetje pijnlijk te worden?
Z’n oom was ook wel een prima coureur toch?quote:Op zondag 24 april 2022 21:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja. Ik denk dat Schumacher tegenover Mazepin er iets beter uitzag dan hij in werkelijkheid is, mischien? En dat de druk op die jongen waarschijnlijk enorm is alleen al door zijn achternaam.
Eerlijk gezegd denk ik dat hij qua talent meer met zijn oom gemeen heeft dan met zijn vader maar voorlopig is het allemaal weinig indrukwekkend.
Ralf? Middenmoot op z'n bestquote:Op zondag 24 april 2022 21:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Z’n oom was ook wel een prima coureur toch?
Ik heb juist het gevoel dat zijn achternaam hem momenteel vooral een hoop sympathie oplevert? En begrijpelijk gezien de tragische situatie van zijn vader. Maar dat hij daardoor ook enorm uit de wind wordt gehouden voor oprechte kritiek.quote:Op zondag 24 april 2022 21:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja. Ik denk dat Schumacher tegenover Mazepin er iets beter uitzag dan hij in werkelijkheid is, mischien? En dat de druk op die jongen waarschijnlijk enorm is alleen al door zijn achternaam.
Eerlijk gezegd denk ik dat hij qua talent meer met zijn oom gemeen heeft dan met zijn vader maar voorlopig is het allemaal weinig indrukwekkend.
Kevin Magnussen heeft wel echt een eind aan z'n "carrière" gemaakt, ja.quote:Op zondag 24 april 2022 21:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mick Schumacher is nu naast Latifi de enige full-time coureur die nog geen punten heeft gescoord. En dat in een weekend waarin nota bene beide Aston Martins punten binnenslepen.
Is dit simpelweg het verhaal van een jonge, onervaren coureur met pech? Of begint het toch wel een beetje pijnlijk te worden?
Stel je voor dat Mazepin nog in die andere Haas zat...quote:Op zondag 24 april 2022 21:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb juist het gevoel dat zijn achternaam hem momenteel vooral een hoop sympathie oplevert? En begrijpelijk gezien de tragische situatie van zijn vader. Maar dat hij daardoor ook enorm uit de wind wordt gehouden voor oprechte kritiek.
Want tegelijkertijd zie ik ook een Tsunoda die bij ieder rookie foutje weer de grond in geboord wordt, maar bij Mick lijkt het allemaal met de mantel der liefde bedekt te worden en ik denk dat die even vaak met z'n neus achterstevoren staat.
Maar wellicht dat daar ook meespeelt dat het er vorig jaar allemaal wel okay uitzag tov Mazepin, maar dat vertekende dus.
Er is sowieso een enorm verschil in behandeling tussen coureurs. Bizar wel.quote:Op zondag 24 april 2022 21:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb juist het gevoel dat zijn achternaam hem momenteel vooral een hoop sympathie oplevert? En begrijpelijk gezien de tragische situatie van zijn vader. Maar dat hij daardoor ook enorm uit de wind wordt gehouden voor oprechte kritiek.
Want tegelijkertijd zie ik ook een Tsunoda die bij ieder rookie foutje weer de grond in geboord wordt, maar bij Mick lijkt het allemaal met de mantel der liefde bedekt te worden en ik denk dat die even vaak met z'n neus achterstevoren staat.
Maar wellicht dat daar ook meespeelt dat het er vorig jaar allemaal wel okay uitzag tov Mazepin, maar dat vertekende dus.
Ik ben in een opstandige bui vandaagquote:Op zondag 24 april 2022 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Degene die de oude sluit opent de nwe. Algemene regel hier, heeft niks te maken met BB![]()
Wat ben jij ah bitchen vandaag![]()
Gaat het wel goed met je?
Ja, op zich wel, maar niet hetzelfde kaliber als zijn broer. En ik denk dat Mick ook niet hetzelfde kaliber is als zijn vader.quote:Op zondag 24 april 2022 21:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Z’n oom was ook wel een prima coureur toch?
En dat voor iemand wiens eigen F1 carriere voorbij leekquote:Op zondag 24 april 2022 21:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kevin Magnussen heeft wel echt een eind aan z'n "carrière" gemaakt, ja.
Ik snap ook niet dat mensen daar over verontwaardigd zijn, dat wisten er natuurlijk al voordat hij in de F1 kwam.quote:Op zondag 24 april 2022 21:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, op zich wel, maar niet hetzelfde kaliber als zijn broer. En ik denk dat Mick ook niet hetzelfde kaliber is als zijn vader.
Het verlengen van het contract bij Sainz met niet één, maar twee seizoenen is ook wel een duidelijk signaal.quote:Op zondag 24 april 2022 21:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kevin Magnussen heeft wel echt een eind aan z'n "carrière" gemaakt, ja.
Nou ja, er worden nogal regelmatig excuses voor Mick aangevoerd die andere rookies niet gegeven worden. Er speelt een zekere emotie mee, denk ik.quote:Op zondag 24 april 2022 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen daar over verontwaardigd zijn, dat wisten er natuurlijk al voordat hij in de F1 kwam.
Dan hadden we gezegd dat op basis van Mick z'n prestaties we konden concluderen dat Haas een leuke wagen voor het middenveld had ontworpen.quote:Op zondag 24 april 2022 21:34 schreef aesop het volgende:
[..]
Stel je voor dat Mazepin nog in die andere Haas zat...
Dat zeker ja. Mick had zonder zijn naam nooit de F1 gehaald zonder een zak met geld.quote:Op zondag 24 april 2022 21:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ja, er worden nogal regelmatig excuses voor Mick aangevoerd die andere rookies niet gegeven worden. Er speelt een zekere emotie mee, denk ik.
Dat is heel goed mogelijk, ja.quote:Op zondag 24 april 2022 21:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zeker ja. Mick had zonder zijn naam nooit de F1 gehaald zonder een zak met geld.
Ja, maar ik twijfel of hij van hetzelfde kaliber is als Ralf.quote:Op zondag 24 april 2022 21:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, op zich wel, maar niet hetzelfde kaliber als zijn broer. En ik denk dat Mick ook niet hetzelfde kaliber is als zijn vader.
En dit dus inderdaad... het is van alle tijden natuurlijk, maar het valt me wel op nu.quote:Op zondag 24 april 2022 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is sowieso een enorm verschil in behandeling tussen coureurs. Bizar wel.
Volgens mij is K-mag ook beter dan veel mensen denken. Zoals ie gisteren z'n auto bijv redde, dat was echt knap.quote:Op zondag 24 april 2022 21:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dat voor iemand wiens eigen F1 carriere voorbij leek
Mooi mannetje wel die Kmag, loopt gewoon binnen en gaan met die Haas.
Nee, Verstappen. Maar weinig overtuigend; met 14% van de stemmen.quote:Op zondag 24 april 2022 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Gasly is wel driver of the day geworden mag ik hopen?
Algemene regelquote:Op zondag 24 april 2022 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Degene die de oude sluit opent de nwe. Algemene regel hier, heeft niks te maken met BB![]()
Wat ben jij ah bitchen vandaag![]()
Gaat het wel goed met je?
Zeg dan Albonquote:Op zondag 24 april 2022 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Gasly is wel driver of the day geworden mag ik hopen?
Wat houdt die award in?quote:Op zondag 24 april 2022 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vind trouwens dat er nogal lauwtjes overheen gestapt wordt dat Max Verstappen de Laureus-award heeft gewonnen. Dat is echt geen geringe prestatie..
En ook nog eens de 1e NL-er die 'm gewonnen heeft
quote:Op zondag 24 april 2022 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vind trouwens dat er nogal lauwtjes overheen gestapt wordt dat Max Verstappen de Laureus-award heeft gewonnen. Dat is echt geen geringe prestatie..
Wel een grote prestatie inderdaad. Alleen hoort zo’n award gewoon in januari uitgereikt te wordenquote:Op zondag 24 april 2022 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
En jij kan dat weten. Toch?quote:Op zondag 24 april 2022 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Awards zijn geen prijzen. Mensen die daar waarde aan hechten hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.
Esther Vergeer heeft er al 2 ;-)quote:Op zondag 24 april 2022 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, joh, daar moet goed over nagedacht worden, dat kost tijdquote:Op zondag 24 april 2022 22:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel een grote prestatie inderdaad. Alleen hoort zo’n award gewoon in januari uitgereikt te worden
Nope, geen "sporter vh jaar"quote:
Ben jij zo iemand die alleen zijn eigen penis heeft gezien?quote:
Max is beste sportman van het jaar, Esther Vergeer beste gehandicapte sporter van het jaar. Allebei sporter van het jaar....quote:
Wat ouderwets.quote:Op zondag 24 april 2022 22:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Max is beste sportman van het jaar, Esther Vergeer beste gehandicapte sporter van het jaar. Allebei sporter van het jaar....
Max is dus wel de eerste Nederlandse winnaar in de categorie Mannen.
Even opgezocht. Esther is blijkbaar een tennisster.quote:Op zondag 24 april 2022 22:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Max is beste mannelijke sporter van het jaar, Esther Vergeer beste gehandicapte sporter van het jaar. Allebei sporter van het jaar....
Max is dus wel de eerste Nederlandse winnaar in de categorie Mannen.
"Beste sporter ter wereld". Is een zeer prestigieuze awardquote:
Awards zijn altijd discutabel.quote:Op zondag 24 april 2022 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even opgezocht. Esther is blijkbaar een tennisster.
Maar iemand die tennist en een gast die autootjes bestuurt roepen ze daar uit tot sporter van het jaar? Wat heeft dit nou weer met sport te maken
Ligt dat niet aan Verstappen die is toch een beetje wars van dat soort dingen.quote:Op zondag 24 april 2022 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
HIER er overheen gestapt. Niet landelijk of wereldwijdquote:Op zondag 24 april 2022 22:28 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan Verstappen die is toch een beetje wars van dat soort dingen.
Klopt, dus ik weet dat het kan en mag!quote:Op zondag 24 april 2022 21:52 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Geen idee wat je daar mee bedoelt. Je komt lang genoeg op Fok om te weten hoe het werkt.
Kermisprijsjes vind ik dat, hoe kun je in godsnaam een autocoureur vergelijken met een voetballer of een golfer.quote:Op zondag 24 april 2022 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kermisprijsjequote:Op zondag 24 april 2022 22:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kermisprijsjes vind ik dat, hoe kun je in godsnaam een autocoureur vergelijken met een voetballer of een golfer.
Leuke borrelpraat (of forumdiscussies) hoor, maar niet meer dan dat.
Of dat nu goed te vergelijken is of niet, het is echt wel een prestigieuze award.quote:Op zondag 24 april 2022 22:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kermisprijsjes vind ik dat, hoe kun je in godsnaam een autocoureur vergelijken met een voetballer of een golfer.
Leuke borrelpraat (of forumdiscussies) hoor, maar niet meer dan dat.
Andere genomineerden waren:quote:
En juist daarom slaan die dingen helemaal nergens opquote:Op zondag 24 april 2022 22:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Andere genomineerden waren:
tennisser Novak Djokovic, Bayern München-spits Robert Lewandowski, Olympisch zwemkampioen Caeleb Dressel, marathonloper Eliud Kipchoge en zevenvoudig Super Bowl-winnaar Tom Brady...
Ik zie niet in waarom Verstappen het meer of minder verdiend dan anderen in dit lijstje. Elke sportman heeft geexceleerd in zijn discipline.
Volgens user @Whiskers2009 van het FOK! forum.quote:Op zondag 24 april 2022 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Beste sporter ter wereld". Is een zeer prestigieuze award
Dat kun je elk jaar wel zeggen.. En ook over Vergeer. En ook over andere awards. Echt hoorquote:Op zondag 24 april 2022 22:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Andere genomineerden waren:
tennisser Novak Djokovic, Bayern München-spits Robert Lewandowski, Olympisch zwemkampioen Caeleb Dressel, marathonloper Eliud Kipchoge en zevenvoudig Super Bowl-winnaar Tom Brady...
Ik zie niet in waarom Verstappen het meer of minder verdiend dan anderen in dit lijstje. Elke sportman heeft geexceleerd in zijn discipline.
Ja, ik heb 'm helemaal alleen tot prestigieus uitgeroepenquote:Op zondag 24 april 2022 22:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens user @:whiskers2009 van het FOK! forum.
Een award die vrijwel altijd door een tennisser of formule 1 coureur wordt gewonnen.
Die award is een parodie op awards.
Ik hoop dat er dan een keer een sporter wint!quote:Op zondag 24 april 2022 22:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens user @:whiskers2009 van het FOK! forum.
Een award die vrijwel altijd door een tennisser of formule 1 coureur wordt gewonnen.
Die award is een parodie op awards.
Oh, dat is de reden dat Charles niet verder uitliep dan 1.5 seconde?quote:Op zondag 24 april 2022 08:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou nee, de Ferrari was sneller totdat de banden van Sjarrel het begaven.
Juist. En de Oscars ook niet. Of de NL-sportawards. Of..quote:Op zondag 24 april 2022 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En juist daarom slaan die dingen helemaal nergens op
Trolls be trolling. Gewoon negeren.quote:Op zondag 24 april 2022 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm helemaal alleen tot prestigieus uitgeroepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |