Om daarna iemand van de tiktok-generatie genoemd te worden die er uiteraard de ballen van snappen en waar je niet mee in discussie wil gaanquote:Op zondag 24 april 2022 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt de persoon die afkeurend reageerde op mijn mening
Die Hamilton uiteraard niet kon zien en vervolgens gelijk met de rest naar binnen ging voor slicks. Hij bleef niet buiten.quote:Op zondag 24 april 2022 19:30 schreef Nattekat het volgende:
Ohhh, Hamilton was zelf zo dom om op inters te blijven rijden terwijl Ricciardo paarse minisectors liet noteren
Ja, dan vraag je er ook om om plaatsen te verliezen.
Hij ging nog een ronde langer door omdat ie het zelf te vroeg vond. Je zit de verdomme hele race al vast achter Stroll, en je neemt geen enkele strategische moeite om bij een pitstop nog wat te winnen.quote:Op zondag 24 april 2022 19:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die Hamilton uiteraard niet kon zien en vervolgens gelijk met de rest naar binnen ging voor slicks. Hij bleef niet buiten.
Leedvermaak is nu eenmaal leuk.quote:Op zondag 24 april 2022 19:54 schreef Sodemieters het volgende:
Vermakelijke topicreeks is dit toch. Die enorme obsessie van jullie met Hamilton. Zelfs als Verstappen wint en Hamilton 13e wordt, gaat het hier meer over Hamilton dan over Verstappen.
Verstappen had niets te verliezen, Perez was P2 kwijt geweest na nog een ronde.quote:Op zondag 24 april 2022 20:00 schreef Marcoss het volgende:
Vond het wel apart dat Verstappen daar een ronde extra doorging en ze Perez daar eigenlijk de beste strategie gaven. Al kwam hij alsnog achter Leclerc in 1e instantie
Het gaat hier eigenlijk altijd over Hamilton, de uitslag maakt daarvoor weinig uit.quote:
Hamiltons opmerking was van voor de paarse sectoren van Ricciardo. Dus toen dat duidelijk was ging hij net als de rest meteen naar binnen. Het was niet zo dat hij langer dan de rest buiten bleef.quote:Op zondag 24 april 2022 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij ging nog een ronde langer door omdat ie het zelf te vroeg vond. Je zit de verdomme hele race al vast achter Stroll, en je neemt geen enkele strategische moeite om bij een pitstop nog wat te winnen.
De situatie van Vettel vergelijken met Hamilton, is niet helemaal terecht, geloof ik..quote:Op zondag 24 april 2022 20:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het gaat hier eigenlijk altijd over Hamilton, de uitslag maakt daarvoor weinig uit.
Grappig om te zien hoe sommige usertjes zo'n enorme obsessie hebben. Vettel is ook een wereldkampioen die achteraan mee hobbelt, maar daar heeft niemand het over.
Wat ik daarmee wilde zeggen is dat hij een bange kip was die het nog te vroeg voor slicks vond. Echte racers nemen de gok als ze toch niets te verliezen hebben, zie Verstappen in Rusland vorig jaar.quote:Op zondag 24 april 2022 20:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hamiltons opmerking was van voor de paarse sectoren van Ricciardo. Dus toen dat duidelijk was ging hij net als de rest meteen naar binnen. Het was niet zo dat hij langer dan de rest buiten bleef.
Vettel bij AMR en Alonso bij Alpine zijn dan ook niet relevant als het om titelts winnen gaat terwijl dat bij Mercedes bijna een garantie was de afgelopen jaren. Toch wel een andere situatie, denk ik.quote:Op zondag 24 april 2022 20:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De situatie van Vettel vergelijken met Hamilton, is niet helemaal terecht, geloof ik..
Dat er juist zoveel over Hamilton wordt gezegd, geeft aan dat hij nog steeds relevant gevonden wordt, terwijl dat bij Vettel en Alonso (en Raikkonen vorig jaar) niet meer zo is.
Verstappen was andersom, die ging juist naar interquote:Op zondag 24 april 2022 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ik daarmee wilde zeggen is dat hij een bange kip was die het nog te vroeg voor slicks vond.Echte racers nemen de gok als ze toch niets te verliezen hebben, zie Verstappen in Rusland vorig jaar.
Het geeft vooral aan dat veel mensen enorm door hem getriggered worden.quote:Op zondag 24 april 2022 20:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De situatie van Vettel vergelijken met Hamilton, is niet helemaal terecht, geloof ik..
Dat er juist zoveel over Hamilton wordt gezegd, geeft aan dat hij nog steeds relevant gevonden wordt, terwijl dat bij Vettel en Alonso (en Raikkonen vorig jaar) niet meer zo is.
Ik wist niet dat jij zo'n fan van Ricciardo was.quote:Op zondag 24 april 2022 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ik daarmee wilde zeggen is dat hij een bange kip was die het nog te vroeg voor slicks vond. Echte racers nemen de gok als ze toch niets te verliezen hebben, zie Verstappen in Rusland vorig jaar.
En een gok was dat destijds ook niet toch? Die keus was vrij makkelijk op dat momentquote:Op zondag 24 april 2022 20:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verstappen was andersom, die ging juist naar inter
Hij nam een enorme gok. Voor hetzelfde had het toen niet doorgezet en was ie verder van huis geweest. Eén van Norris of Hamilton was ook altijd buiten gebleven omdat het 50/50 was.quote:Op zondag 24 april 2022 20:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verstappen was andersom, die ging juist naar inter
Verstappen was één van de eersten, iedereen voor hem deed nog een ronde.quote:Op zondag 24 april 2022 20:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En een gok was dat destijds ook niet toch? Die keus was vrij makkelijk op dat moment
Vandaag was-ie één van de laatsten. Geen echte racer meer helaas.quote:Op zondag 24 april 2022 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verstappen was één van de eersten, iedereen voor hem deed nog een ronde.
Maar hij reed op plek 8 ofzo op dat moment? Dan is het wat makkelijker om de keus te maken op dat moment waar je eigenlijk alleen maar kan winnen. Als het niet goed uitpakt, verlies je een paar punten, maar meer ook niet.quote:Op zondag 24 april 2022 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij nam een enorme gok. Voor hetzelfde had het toen niet doorgezet en was ie verder van huis geweest. Eén van Norris of Hamilton was ook altijd buiten gebleven omdat het 50/50 was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |