quote:Op zondag 24 april 2022 16:21 schreef Sally het volgende:
Komop LEC, niet zeiken dat je softs niet 10 ronden mee zouden gaan..!
En zo niet... Thnxxx x :-*![]()
Copy, we're checkingquote:Op zondag 24 april 2022 16:23 schreef Mano_ het volgende:
Toch weer naar soft, ondanks dat hij aangaf dat hij de medium beter vond.
SMARTCARDED.quote:Op zondag 24 april 2022 16:23 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen heeft geen geluk nodig, Ferrari elimineert Ferrari zelf wel.
@potjecremequote:Op zondag 24 april 2022 16:24 schreef Nober het volgende:
Hamilton ook al veertiende.
@:klaasweetalles geniet
Niks zeldzaams aan hoor. Zie vorige seizoenenquote:
En YUK zichzelf niet - aubquote:Op zondag 24 april 2022 16:25 schreef -XOR- het volgende:
Yuki tikt straks LEC er nog even definitief af.
Ja totaal verkeerd op die curbquote:
Goatquote:Op zondag 24 april 2022 16:25 schreef LTVDK het volgende:
Lewis is het nou al 30 ronden aan het proberen ofzo
Leclerc in dit geval, niet Ferrariquote:Op zondag 24 april 2022 16:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zeg al weken dat Ferrari gewoon weer onder de druk gaat bezwijken.
Wat zou dat betekenen?quote:Op zondag 24 april 2022 16:26 schreef Toby56 het volgende:
Ik meende een marshall (in de 2e herhaling) een kruisteken te zien maken toen-ie Leclerc zag hobbelen en spinnen.
Ja. Hij heeft ook mazzel als het nog 6 rondes lukt.quote:Op zondag 24 april 2022 16:27 schreef Toby56 het volgende:
Leclerc heeft nog mazzel dat-ie nog rijdt.
Domme fouten? Yupsquote:Op zondag 24 april 2022 16:27 schreef Johannes788 het volgende:
Domme fout. Leclerc heeft dit in zich
40/45quote:Op zondag 24 april 2022 16:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoeveel pogingen van Hamilton op Gasly hebben we nou al gezien deze race?
44quote:Op zondag 24 april 2022 16:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
40-45quote:Op zondag 24 april 2022 16:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Regenquote:Op zondag 24 april 2022 16:28 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Yes. Had wel gehoopt dat die uitviel
terwijl LEC zelf al had gezegd dat Meds beter zou zijn geweest... Maar goed, dat was nog 'nattere' baan... (net na pitstop)quote:
Die zijn 2 sec per ronde langzamer ..quote:Op zondag 24 april 2022 16:29 schreef Sally het volgende:
[..]
terwijl LEC zlf al had gezegd dat Meds beter zou zijn geweest... Maar goed, dat was nog 'nattere' baan,.,
Die zijn nu echt niet snellerquote:Op zondag 24 april 2022 16:29 schreef Sally het volgende:
[..]
terwijl LEC zelf al had gezegd dat Meds beter zou zijn geweest... Maar goed, dat was nog 'nattere' baan... (net na pitstop)
Gaat LEC dan voor de FL.. (of: Ferrari...)?quote:
Ja. Vorige ronde ook al. In enkele bochtenquote:
Neem gewoon een abo maatquote:Op zondag 24 april 2022 16:31 schreef Sfancta het volgende:
Op de Duitser kijk je reclame met af en toe wat F1
Maximaalquote:Op zondag 24 april 2022 16:31 schreef Remco het volgende:
Van de keren dat er in de F1 regen wordt voorspelt komt ongeveer 1% uit.
Bij Viaplay kan je je bingokaart 3x helemaal vullenquote:Op zondag 24 april 2022 16:28 schreef Refragmental het volgende:
Snap het gezeik op Olav niet... heb zn radio nu al halve race op staan, is goed te doen hoor
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Duitser", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zondag 24 april 2022 16:31 schreef Sfancta het volgende:
Op de Duitser kijk je reclame met af en toe wat F1
En snelste ronde 🤞quote:Op zondag 24 april 2022 16:31 schreef Gremen het volgende:
Eerste keer dat iemand pole pakt, sprint race wint en race wint.
Niet zeiken op Viaplayquote:Op zondag 24 april 2022 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Viaplay kan je je bingokaart 3x helemaal vullen
Die stront komt er hier niet in.quote:Op zondag 24 april 2022 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Viaplay kan je je bingokaart 3x helemaal vullen
Ik tank in Mofrika, dus mondje toe aub.quote:Op zondag 24 april 2022 16:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Duitser", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Voor p9 gingen zequote:Op zondag 24 april 2022 16:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Gaat LEC dan voor de FL.. (of: Ferrari...)?
Ook alleen al de opmerking: "Ik tank in Mofrika, dus mondje toe aub.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zondag 24 april 2022 16:32 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik tank in Mofrika, dus mondje toe aub.
Naar Monaco?quote:
Achterhoede zenden ze niet veel uitquote:Op zondag 24 april 2022 16:30 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik hoor hem niet mekkeren anders...
Gekomenquote:Op zondag 24 april 2022 16:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Ik tank in Mofrika, dus mondje toe aub.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
+FL, gouden weekend met diamanten randjequote:Op zondag 24 april 2022 16:31 schreef Gremen het volgende:
Eerste keer dat iemand pole pakt, sprint race wint en race wint.
Maar beter nog: geen potjes Verpisserij houden.quote:Op zondag 24 april 2022 16:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Duitser", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Tuurlijk welquote:Op zondag 24 april 2022 16:34 schreef Sfancta het volgende:
Mag ik niet zeggen dat ik gratis F1 op de Mof kijk? Wat een miserie hier dan
Was op zich wel duidelijk dat dat zou gebeuren nog, mits niet teveel schade.quote:
Mittelmass pur. Mit Krombacher.... und Krombacher Weizenbierquote:Op zondag 24 april 2022 16:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je mag het zeggen, en wij mogen je ervoor uitlachenquote:Op zondag 24 april 2022 16:34 schreef Sfancta het volgende:
Mag ik niet zeggen dat ik gratis F1 op de Mof kijk? Wat een miserie hier dan
tcoh niet geheel, Sainz vloog er zelf af, en ook Leclerc was niet foutloos.quote:
RB heeft gewoon weer net als afgelopen jaar de beste auto gebouwd.quote:Op zondag 24 april 2022 16:37 schreef R-woud93 het volgende:
Max alles gewonnen wat hij heeft uitgereden
quote:Op zondag 24 april 2022 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel teleurstellend dat de beste coureur, HamiltonGod, zo'n kutwagen heeft. Hoelang heeft ie nog een contract bij Mercedes? Hij verdient beter.
Tot en met 2023quote:Op zondag 24 april 2022 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel teleurstellend dat de beste coureur, HamiltonGod, zo'n kutwagen heeft. Hoelang heeft ie nog een contract bij Mercedes? Hij verdient beter.
Bedankt Klaasquote:Op zondag 24 april 2022 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Niet echt te vergelijken. HamiltonGod is een goede wagen gewend. Russel is gewend om met bagger te rijden.quote:Op zondag 24 april 2022 16:38 schreef Zorro het volgende:
Hamilton: Die auto is niet vooruit te branden!
Russel: Och...
Niet te voorbarig a.u.b.quote:Op zondag 24 april 2022 16:38 schreef beantherio het volgende:
Dit is een heel welkom resultaat. Het kampioenschap ligt weer open.
[..]
Niet echt te vergelijken. HamiltonGod is een goede wagen gewend. Russel is gewend om met bagger te rijden.
Dus je zegt dat Hamilton eigenlijk helemaal niet zo goed kan racen?quote:Op zondag 24 april 2022 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet echt te vergelijken. HamiltonGod is een goede wagen gewend. Russel is gewend om met bagger te rijden.
Maar was er ook al eerder punten voor een Sprintrace?quote:Op zondag 24 april 2022 16:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Recordje erbij: nog nooit pakte iemand zoveel punten in 1 weekend in de F1![]()
![]()
9 plaatsen toch? Lang geleden dat ik zo van Hamilton genoten heb in ieder geval.quote:Op zondag 24 april 2022 16:37 schreef PS. het volgende:
Vooral grappig dat Bottas even 6 plaatsen voor Hamilton eindigt bij een B-team
Vorig jaar nog 3 punten, nu 8.quote:Op zondag 24 april 2022 16:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar was er ook al eerder punten voor een Sprintrace?
(weet het echt niet, sorry: vorig seizoen gemist hoe Sprint zat)
Ja, vorig jaar 3-2-1 punten voor 1-2-3quote:Op zondag 24 april 2022 16:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het 3 punten max, nu 8quote:Op zondag 24 april 2022 16:40 schreef Sally het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 24 april 2022 15:20 schreef Gremen het volgende:
Sukkel norris zal zich wel weer niet met het kampioenschap wilen bemoeien en laat leclerc gewoon langs
quote:Op zondag 24 april 2022 15:20 schreef MoreDakka het volgende:
Norris verdedigt eigenlijk nooit, best wel matig
Ja maar was toen 3 2 en 1 punt voor de nummer 1 2 en 3.quote:Op zondag 24 april 2022 16:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit is totaal geen prestatie natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2022 16:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Recordje erbij: nog nooit pakte iemand zoveel punten in 1 weekend in de F1![]()
![]()
Kwam wel ff lang.Iig de live positie van Max.quote:Op zondag 24 april 2022 16:40 schreef DX11 het volgende:
Wat ik wel echt mis is het "live champignonship". Die hadden we vorig jaar regelmatig tijdens de race, en nu nergens, ook niet op de F1TV site. Best jammer.
Ik heb 'm 1x gezien, ergens in het midden. Miste ook idd de regelmatige update.quote:Op zondag 24 april 2022 16:40 schreef DX11 het volgende:
Wat ik wel echt mis is het "live champignonship". Die hadden we vorig jaar regelmatig tijdens de race, en nu nergens, ook niet op de F1TV site. Best jammer.
Jammer dat Checo weer lag te slapen tijdens de sprint, anders was het helemaal maximaal geweest voor RB.quote:
Op basis waarvan verdient hij beter? Op basis van vandaag en op basis van dit seizoen niet lijkt me.quote:Op zondag 24 april 2022 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee, maar dat boeit niet. Blijft een recordquote:Op zondag 24 april 2022 16:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was het geweest als Perez de sprintrace als 2e was geëindigd. Maar het zit er niet ver van af.quote:
Ik sta nog gewoon achter mijn reactie, want die specifieke actie wás gewoon best matig van hem.quote:
Als ze het hebben over meeste poles of racewins nemen ze ook niet mee dat er vroeger minder races waren, dus dan telt dit ookquote:Op zondag 24 april 2022 16:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, maar dat boeit niet. Blijft een record
Misschien is bottas een goede coureur bij Mercedes naast Russellquote:Op zondag 24 april 2022 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bottas was ook terecht geweest.quote:Op zondag 24 april 2022 16:39 schreef Sally het volgende:
DotD - Max met maar 14% - haha - best weinig!
(ik zou TSU gestemd hebben - als ik gestemd had)
Eh.. jep.quote:Op zondag 24 april 2022 16:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als hij Russell voorbij was gegaan was hij vandaag, de volgende race en de race erna DotD geweestquote:
En... lekker ingelopen...?!quote:Op zondag 24 april 2022 16:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
86 Sjaarlquote:Op zondag 24 april 2022 16:43 schreef super_tekkel het volgende:
heeft iemand de actuele championship stand
Preciesquote:Op zondag 24 april 2022 16:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ze het hebben over meeste poles of racewins nemen ze ook niet mee dat er vroeger minder races waren, dus dan telt dit ook
Met nog 2 overwinningen erbij komt ie trouwens "gewoon" gelijk met Juan Manuel Fangio en met 3 overwinningen komt ie gelijk met Niki Lauda en Jim Clark. Dat zijn gewoon legendarische namen zeg.quote:Op zondag 24 april 2022 16:40 schreef beantherio het volgende:
Met zijn 22e overwinning schuift Max nu door naar plek 14 op de all-time lijst van racewinnaars van de Formule 1. Een plek die hij deelt met Damon Hill.
De volgende keer dat ie wint komt ie gelijk met Nico Rosberg en "schoonvader" Nelson Piquet.
Geluid loopt alleen niet echt syncquote:
@Gehrman wil graag vieze dingen doen met Kelly Piquet.quote:Op zondag 24 april 2022 16:40 schreef beantherio het volgende:
Met zijn 22e overwinning schuift Max nu door naar plek 14 op de all-time lijst van racewinnaars van de Formule 1. Een plek die hij deelt met Damon Hill.
De volgende keer dat ie wint komt ie gelijk met Nico Rosberg en "schoonvader" Nelson Piquet.
Clark, de echte GOATquote:Op zondag 24 april 2022 16:46 schreef beantherio het volgende:
[..]
Met nog 2 overwinningen erbij komt ie trouwens "gewoon" gelijk met Juan Manuel Fangio en met 3 overwinningen komt ie gelijk met Niki Lauda en Jim Clark. Dat zijn gewoon legendarische namen zeg.
Streamgenot die gewoon stil zijnquote:Op zondag 24 april 2022 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Greenroom terug
Jammer dat Nelson blijft lullen
Wie niet?quote:Op zondag 24 april 2022 16:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Gehrman wil graag vieze dingen doen met Kelly Piquet.
In Texas hebben ze toch de cowboyhoed?quote:Op zondag 24 april 2022 16:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
It's Britney, Bitch.
Klopt niet, Sjarrel heeft er 86 geen 80.quote:
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 24 april 2022 16:48 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Klopt niet, lec heeft er 86 geen 80.
BHR 25+1
SAU 18+1
AUS 25+1
EMI 7+8
---- +
86
Gerard Jolingquote:
Ik vind de vriendin van Charles leuker.quote:Op zondag 24 april 2022 16:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Gehrman wil graag vieze dingen doen met Kelly Piquet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |