Jammer dat Checo weer lag te slapen tijdens de sprint, anders was het helemaal maximaal geweest voor RB.quote:
Op basis waarvan verdient hij beter? Op basis van vandaag en op basis van dit seizoen niet lijkt me.quote:Op zondag 24 april 2022 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel teleurstellend dat de beste coureur, HamiltonGod, zo'n kutwagen heeft. Hoelang heeft ie nog een contract bij Mercedes? Hij verdient beter.
Nee, maar dat boeit niet. Blijft een recordquote:Op zondag 24 april 2022 16:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar was er ook al eerder punten voor een Sprintrace?
(weet het echt niet, sorry: vorig seizoen gemist hoe Sprint zat)
Dat was het geweest als Perez de sprintrace als 2e was geëindigd. Maar het zit er niet ver van af.quote:
Ik sta nog gewoon achter mijn reactie, want die specifieke actie wás gewoon best matig van hem.quote:
Als ze het hebben over meeste poles of racewins nemen ze ook niet mee dat er vroeger minder races waren, dus dan telt dit ookquote:Op zondag 24 april 2022 16:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, maar dat boeit niet. Blijft een record
Misschien is bottas een goede coureur bij Mercedes naast Russellquote:Op zondag 24 april 2022 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel teleurstellend dat de beste coureur, HamiltonGod, zo'n kutwagen heeft. Hoelang heeft ie nog een contract bij Mercedes? Hij verdient beter.
Bottas was ook terecht geweest.quote:Op zondag 24 april 2022 16:39 schreef Sally het volgende:
DotD - Max met maar 14% - haha - best weinig!
(ik zou TSU gestemd hebben - als ik gestemd had)
Eh.. jep.quote:Op zondag 24 april 2022 16:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als hij Russell voorbij was gegaan was hij vandaag, de volgende race en de race erna DotD geweestquote:
En... lekker ingelopen...?!quote:Op zondag 24 april 2022 16:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
86 Sjaarlquote:Op zondag 24 april 2022 16:43 schreef super_tekkel het volgende:
heeft iemand de actuele championship stand
Preciesquote:Op zondag 24 april 2022 16:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ze het hebben over meeste poles of racewins nemen ze ook niet mee dat er vroeger minder races waren, dus dan telt dit ook
Met nog 2 overwinningen erbij komt ie trouwens "gewoon" gelijk met Juan Manuel Fangio en met 3 overwinningen komt ie gelijk met Niki Lauda en Jim Clark. Dat zijn gewoon legendarische namen zeg.quote:Op zondag 24 april 2022 16:40 schreef beantherio het volgende:
Met zijn 22e overwinning schuift Max nu door naar plek 14 op de all-time lijst van racewinnaars van de Formule 1. Een plek die hij deelt met Damon Hill.
De volgende keer dat ie wint komt ie gelijk met Nico Rosberg en "schoonvader" Nelson Piquet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |