Regenquote:Op zondag 24 april 2022 16:28 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Yes. Had wel gehoopt dat die uitviel
terwijl LEC zelf al had gezegd dat Meds beter zou zijn geweest... Maar goed, dat was nog 'nattere' baan... (net na pitstop)quote:
Die zijn 2 sec per ronde langzamer ..quote:Op zondag 24 april 2022 16:29 schreef Sally het volgende:
[..]
terwijl LEC zlf al had gezegd dat Meds beter zou zijn geweest... Maar goed, dat was nog 'nattere' baan,.,
Die zijn nu echt niet snellerquote:Op zondag 24 april 2022 16:29 schreef Sally het volgende:
[..]
terwijl LEC zelf al had gezegd dat Meds beter zou zijn geweest... Maar goed, dat was nog 'nattere' baan... (net na pitstop)
Gaat LEC dan voor de FL.. (of: Ferrari...)?quote:
Ja. Vorige ronde ook al. In enkele bochtenquote:
Neem gewoon een abo maatquote:Op zondag 24 april 2022 16:31 schreef Sfancta het volgende:
Op de Duitser kijk je reclame met af en toe wat F1
Maximaalquote:Op zondag 24 april 2022 16:31 schreef Remco het volgende:
Van de keren dat er in de F1 regen wordt voorspelt komt ongeveer 1% uit.
Bij Viaplay kan je je bingokaart 3x helemaal vullenquote:Op zondag 24 april 2022 16:28 schreef Refragmental het volgende:
Snap het gezeik op Olav niet... heb zn radio nu al halve race op staan, is goed te doen hoor
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Duitser", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zondag 24 april 2022 16:31 schreef Sfancta het volgende:
Op de Duitser kijk je reclame met af en toe wat F1
En snelste ronde 🤞quote:Op zondag 24 april 2022 16:31 schreef Gremen het volgende:
Eerste keer dat iemand pole pakt, sprint race wint en race wint.
Niet zeiken op Viaplayquote:Op zondag 24 april 2022 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Viaplay kan je je bingokaart 3x helemaal vullen
Die stront komt er hier niet in.quote:Op zondag 24 april 2022 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Viaplay kan je je bingokaart 3x helemaal vullen
Ik tank in Mofrika, dus mondje toe aub.quote:Op zondag 24 april 2022 16:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Duitser", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Voor p9 gingen zequote:Op zondag 24 april 2022 16:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Gaat LEC dan voor de FL.. (of: Ferrari...)?
Ook alleen al de opmerking: "Ik tank in Mofrika, dus mondje toe aub.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zondag 24 april 2022 16:32 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik tank in Mofrika, dus mondje toe aub.
Naar Monaco?quote:
Achterhoede zenden ze niet veel uitquote:Op zondag 24 april 2022 16:30 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik hoor hem niet mekkeren anders...
Gekomenquote:Op zondag 24 april 2022 16:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Ik tank in Mofrika, dus mondje toe aub.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |