Ik heb ook KPNquote:Op zondag 24 april 2022 15:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt dan of aan onze KPN-box of aan KPN zelf. Of aan Viaplay dat wellicht een iets vertraagde stream naar KPN stuurt ofzo.
KPN is al het hele weekend aan het haperen. Gek genoeg niet tijdens de F1, wel tijdens de F2 gisteren en vandaagquote:Op zondag 24 april 2022 15:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt dan of aan onze KPN-box of aan KPN zelf. Of aan Viaplay dat wellicht een iets vertraagde stream naar KPN stuurt ofzo.
Wel zelf open zetten, maar sluit bij het remmen.quote:Op zondag 24 april 2022 15:58 schreef Fosive het volgende:
Moeten coureurs DRS handmatig aanzetten, of klapt die vleugel automatisch open en dicht?
quote:
Dat geldt voor iedereenquote:Op zondag 24 april 2022 15:59 schreef FireFox1 het volgende:
Lewis kan alleen winnen met een raket auto, dat is wel duidelijk.
Zeg het niet!quote:Op zondag 24 april 2022 15:59 schreef tralalala het volgende:
Max is terug jongens. Nu even niet kapot gaan.
quote:
Oor kapot?quote:Op zondag 24 april 2022 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan het woord slipstream niet meer horen
Of ultra, of kampioenschapsleiderquote:Op zondag 24 april 2022 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan het woord slipstream niet meer horen
Sshhht!!quote:Op zondag 24 april 2022 15:59 schreef tralalala het volgende:
Max is terug jongens. Nu even niet kapot gaan.
jagen. aan bonken. tijd voor een stopwoordbingo de volgende racequote:
Lijkt me wel hoorquote:Op zondag 24 april 2022 16:01 schreef _UserName_ het volgende:
Heb zo'n idee dat Lewis Max niet heel makkelijk voorbij laat.
Om het er even lekker in te wrijvenquote:
Enige die binnen een seconde zitten..quote:Op zondag 24 april 2022 16:02 schreef Ambrosius het volgende:
Al een kwartier de strijd om plaats 12 in beeld..
Van haperen heb ik dan weer geen last, uitzending is verder prima alleen klopt het niet als je ondertussen in de app de onboard van Verstappen wilt kijkenquote:Op zondag 24 april 2022 15:58 schreef Sabata het volgende:
[..]
KPN is al het hele weekend aan het haperen. Gek genoeg niet tijdens de F1, wel tijdens de F2 gisteren en vandaag
Nee, dat was de radio van Hamiltonquote:
Wat zei die? Teveel noise hierquote:Op zondag 24 april 2022 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat was de radio van Hamilton
'Blue flags for Verstappen'quote:
GOAT voorbij latenquote:Op zondag 24 april 2022 16:05 schreef Zorro het volgende:
Nognooit iemand zo talentvol iemand voorbij zien laten
Daarom een groot kampioenquote:Op zondag 24 april 2022 16:05 schreef _UserName_ het volgende:
Netjes, dat siert hem dan toch wel een beetje.
We have a blue flag for Verstappenquote:
Groot zou ik het niet noemen maar dat is wat andersquote:
Toen kwam het door een fout, nu door een kutskelterquote:Op zondag 24 april 2022 16:05 schreef franklop het volgende:
Vorig jaar lag HAM ook op een rondje tijdens de race. Dus snap de ophef nu niet
quote:Op zondag 24 april 2022 16:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Toen kwam het door een fout, nu door een kutskelter
quote:
Die skelter staat op P5. Dan zal er toch iets anders kut zijn om op P14 te gerakenquote:Op zondag 24 april 2022 16:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Toen kwam het door een fout, nu door een kutskelter
Die is druk met verdedigen.quote:Op zondag 24 april 2022 16:07 schreef Zorro het volgende:
Gasly die Albon maar niet voorbij komt is ook wel treurig.
Meer dan* 20quote:Op zondag 24 april 2022 16:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoeveel rondjes houdt die Red Bull het nog vol?
Ja, het gaat om het moment dat ze over de DRS detectie-lijn rijden.quote:Op zondag 24 april 2022 16:07 schreef Sally het volgende:
Mag dat? GAS ook de DRS wing open, maar dan voor de hem al ingehaalde VER?
Omdat HAM ook aasde met de DRS op inhalen...
Ja gaat om de auto waar je binnen een seconden achter rijdt. De positie van die auto maakt niks uitquote:Op zondag 24 april 2022 16:07 schreef Sally het volgende:
Stop.quote:Op zondag 24 april 2022 16:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoeveel rondjes houdt die Red Bull het nog vol?
Correct.quote:Op zondag 24 april 2022 16:07 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Die skelter staat op P5. Dan zal er toch iets anders kut zijn om op P14 te geraken![]()
Seconde regel geldt op wie dan ook. VER kreeg ook DRS bijv bij het lappen.quote:Op zondag 24 april 2022 16:07 schreef Sally het volgende:
Tijd dat Ham zich bezig gaat houden met het aannamebeleid van Chelsea. Vast voldoende ruimte voor verbetering daar in zijn ogen.quote:
de viaplay mailbox stroomt morgen over van open sollicitaties van fokkers die het betere weten en kunnenquote:
Kwam zo te zien wel van het wiel afquote:
Dacht dat jij F1Pro had?quote:Op zondag 24 april 2022 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Waarom denken ze bij Viaplay dat de top 3 nog even voor de grap gaat wisselen
Oh god daar hebben we Gunner weer die vindt dat enkel F1-verslaggevers kritiek mogen hebben op andere f1-verslaggevers.quote:Op zondag 24 april 2022 16:09 schreef Gunner het volgende:
The humiliation must me
[..]
de viaplay mailbox stroomt morgen over van open sollicitaties van fokkers die het betere weten en kunnen
Eens. RB is dominanter vandaag dan Ferrari 2 weken terug.quote:Op zondag 24 april 2022 16:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Ok ik call het nu, easy WC voor VER, Ferrari is goed, maar die laten het altijd ergens versloffen gedurende het jaar en RB kan beter worden.
Dit moet gewoon gemonteerd worden samen met de uitzinnige vreugde in de Red Bull garage tijdens de laatste ronde van 2021quote:Op zondag 24 april 2022 16:05 schreef Fosive het volgende:
Heerlijk dat de regie aanvoelde dat dit in beeld moest worden gebracht
Ja ik vind het idd kansloos gezeur.quote:Op zondag 24 april 2022 16:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oh god daar hebben we Gunner weer die vindt dat enkel F1-verslaggevers kritiek mogen hebben op andere f1-verslaggevers.
Ik stel me zo voor dat ie zich graag wil revancheren. Steeds meer zelfs. De huidige situatie bij Mercedes is erg slecht natuurlijk maar zelfs als dit seizoen niet te redden is dan nog geloof ik dat ze volgend jaar wel weer met een erg goede auto kunnen komen. Hamilton moet gewoon geduld hebben.quote:
Dat is de schijt van Lewis toen hij Verstappen in z'n spiegel zag naderen.quote:
Ah, daarom mogen ze geen sieraden dragenquote:Op zondag 24 april 2022 16:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Komt van de bling bling ketting van Lewis.
Pijnlijk.quote:Op zondag 24 april 2022 16:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat is de schijt van Lewis toen hij Verstappen in z'n spiegel zag naderen.
Nee, ik kijk gratis op tv. Beter dan wat voor stream dan ook.quote:Op zondag 24 april 2022 16:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dacht dat jij F1Pro had?
Zeker een jaarabo gepakt
Hoe?quote:Op zondag 24 april 2022 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik kijk gratis op tv. Beter dan wat voor stream dan ook.
`quote:Op zondag 24 april 2022 16:09 schreef Gunner het volgende:
[..]
de viaplay mailbox stroomt morgen over van open sollicitaties van fokkers die het betere weten en kunnen
Duitse RTL (voorheen RTL+)quote:
Hij komt de twee afdankertjes van RB niet voorbij, Albon en Gaslyquote:Op zondag 24 april 2022 16:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hammie komt de B-Redbull niet voorbij
Coulthard vast achter Bernoldi flashbacks.quote:Op zondag 24 april 2022 16:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hammie komt de B-Redbull niet voorbij
Vind ik ook maar ja zeurpieten blijf je houden.quote:Op zondag 24 april 2022 16:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
`
Hoeft niet, het was even wennen maar deze 2 commentatoren doen het prima.
Ik zit via Live Timing app (op foon) te luisteren naar het radiocommentaar - gaat best goed qua sync. Ik doe F1 TV app steeds effe naar Live zetten met +10 secsquote:Op zondag 24 april 2022 16:13 schreef MoreDakka het volgende:
Elke keer Di Resta die weer moet zeggen dat ze zo goed kunnen volgen
Hamilton ook nietquote:Op zondag 24 april 2022 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gasly kan weer eens niet langs een driver
Jammer, geen Serena Slam voor VER.quote:
Neequote:Op zondag 24 april 2022 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze wedstrijd heeft een type bui nodig
Ja die zat naar het verkeerde vakje te kijken.quote:Op zondag 24 april 2022 16:15 schreef LTVDK het volgende:
Lekkere commentatoren 'Vettel ligt veel te ver voor', net 2,5 seconde
Volgend jaar op Netflix. Der Untergang IIquote:Op zondag 24 april 2022 16:16 schreef Fosive het volgende:
Veel exposure voor de dit seizoen nietszeggende HAM
Leedvermaak is ook vermaakquote:Op zondag 24 april 2022 16:16 schreef Fosive het volgende:
Veel exposure voor de dit seizoen nietszeggende HAM
Neequote:Op zondag 24 april 2022 16:16 schreef beantherio het volgende:
Ben ik de enige die angst heb voor een late DNF voor Verstappen?
Nu wel.quote:
Niet over praten.quote:Op zondag 24 april 2022 16:16 schreef beantherio het volgende:
Iets met de benzine schat ikquote:Op zondag 24 april 2022 16:16 schreef beantherio het volgende:
En een plaats lagerquote:
Voor wie moet ie klappen dan?quote:
quote:Op zondag 24 april 2022 16:18 schreef tralalala het volgende:
Snelle pitstops zijn weer terug bij RBR
https://f1tv.formula1.comquote:Op zondag 24 april 2022 16:18 schreef Walterwhite64 het volgende:
Iemand streampje of mag ik dat niet vragen?
Sportsurge punt net google maarquote:Op zondag 24 april 2022 16:18 schreef Walterwhite64 het volgende:
Is al binnen geweestquote:Op zondag 24 april 2022 16:19 schreef beantherio het volgende:
Ze kunnen Max nu ook nog binnen halen.
Hesgoal.comquote:Op zondag 24 april 2022 16:18 schreef Walterwhite64 het volgende:
Dat mag niet.quote:Op zondag 24 april 2022 16:18 schreef Walterwhite64 het volgende:
'Bedankt voor je input, gaan we verder niks mee doen'quote:Op zondag 24 april 2022 16:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
"Ok copy" was in dit geval wel een ok, kunnen we niets mee.
bij mij is het club nu, maar dit is wel veruit de bestequote:
Klopt, al kan ik daar als mod van het FOK! forum weinig aan doen.quote:Op zondag 24 april 2022 16:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Smartcard van iemand anders gebruiken mag ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |