Dat is de schijt van Lewis toen hij Verstappen in z'n spiegel zag naderen.quote:
Ah, daarom mogen ze geen sieraden dragenquote:Op zondag 24 april 2022 16:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Komt van de bling bling ketting van Lewis.
Pijnlijk.quote:Op zondag 24 april 2022 16:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat is de schijt van Lewis toen hij Verstappen in z'n spiegel zag naderen.
Nee, ik kijk gratis op tv. Beter dan wat voor stream dan ook.quote:Op zondag 24 april 2022 16:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dacht dat jij F1Pro had?
Zeker een jaarabo gepakt
Hoe?quote:Op zondag 24 april 2022 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik kijk gratis op tv. Beter dan wat voor stream dan ook.
`quote:Op zondag 24 april 2022 16:09 schreef Gunner het volgende:
[..]
de viaplay mailbox stroomt morgen over van open sollicitaties van fokkers die het betere weten en kunnen
Duitse RTL (voorheen RTL+)quote:
Hij komt de twee afdankertjes van RB niet voorbij, Albon en Gaslyquote:Op zondag 24 april 2022 16:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hammie komt de B-Redbull niet voorbij
Coulthard vast achter Bernoldi flashbacks.quote:Op zondag 24 april 2022 16:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hammie komt de B-Redbull niet voorbij
Vind ik ook maar ja zeurpieten blijf je houden.quote:Op zondag 24 april 2022 16:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
`
Hoeft niet, het was even wennen maar deze 2 commentatoren doen het prima.
Ik zit via Live Timing app (op foon) te luisteren naar het radiocommentaar - gaat best goed qua sync. Ik doe F1 TV app steeds effe naar Live zetten met +10 secsquote:Op zondag 24 april 2022 16:13 schreef MoreDakka het volgende:
Elke keer Di Resta die weer moet zeggen dat ze zo goed kunnen volgen
Hamilton ook nietquote:Op zondag 24 april 2022 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gasly kan weer eens niet langs een driver
Jammer, geen Serena Slam voor VER.quote:
Neequote:Op zondag 24 april 2022 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze wedstrijd heeft een type bui nodig
Ja die zat naar het verkeerde vakje te kijken.quote:Op zondag 24 april 2022 16:15 schreef LTVDK het volgende:
Lekkere commentatoren 'Vettel ligt veel te ver voor', net 2,5 seconde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |