Dit moet gewoon gemonteerd worden samen met de uitzinnige vreugde in de Red Bull garage tijdens de laatste ronde van 2021quote:Op zondag 24 april 2022 16:05 schreef Fosive het volgende:
Heerlijk dat de regie aanvoelde dat dit in beeld moest worden gebracht
Ja ik vind het idd kansloos gezeur.quote:Op zondag 24 april 2022 16:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oh god daar hebben we Gunner weer die vindt dat enkel F1-verslaggevers kritiek mogen hebben op andere f1-verslaggevers.
Ik stel me zo voor dat ie zich graag wil revancheren. Steeds meer zelfs. De huidige situatie bij Mercedes is erg slecht natuurlijk maar zelfs als dit seizoen niet te redden is dan nog geloof ik dat ze volgend jaar wel weer met een erg goede auto kunnen komen. Hamilton moet gewoon geduld hebben.quote:
Dat is de schijt van Lewis toen hij Verstappen in z'n spiegel zag naderen.quote:
Ah, daarom mogen ze geen sieraden dragenquote:Op zondag 24 april 2022 16:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Komt van de bling bling ketting van Lewis.
Pijnlijk.quote:Op zondag 24 april 2022 16:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat is de schijt van Lewis toen hij Verstappen in z'n spiegel zag naderen.
Nee, ik kijk gratis op tv. Beter dan wat voor stream dan ook.quote:Op zondag 24 april 2022 16:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dacht dat jij F1Pro had?
Zeker een jaarabo gepakt
Hoe?quote:Op zondag 24 april 2022 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik kijk gratis op tv. Beter dan wat voor stream dan ook.
`quote:Op zondag 24 april 2022 16:09 schreef Gunner het volgende:
[..]
de viaplay mailbox stroomt morgen over van open sollicitaties van fokkers die het betere weten en kunnen
Duitse RTL (voorheen RTL+)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |