Over 30 minuten. Mogelijk. Wellichtquote:
Regenkoning toch?quote:Op zondag 24 april 2022 15:26 schreef Nattekat het volgende:
Russell pakt de één na de ander, maar Hamilton zit nog steeds waar hij gestart is
Zit ook wel vast achter de grote Stroll, kan je hem niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 24 april 2022 15:26 schreef Nattekat het volgende:
Russell pakt de één na de ander, maar Hamilton zit nog steeds waar hij gestart is
Stroll inhalen is altijd een risicoquote:Op zondag 24 april 2022 15:26 schreef Nattekat het volgende:
Neenee, hij heeft 3 plekken gewonnen (omdat er 2 zijn uitgevallen voor hemquote:Op zondag 24 april 2022 15:26 schreef Nattekat het volgende:
Great crowd, good poi... oh waitquote:Op zondag 24 april 2022 15:25 schreef trein2000 het volgende:
En de o zo geweldige regenkoning Hamilton nog steeds P11…
En de derde is Ricciardo.quote:Op zondag 24 april 2022 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neenee, hij heeft 3 plekken gewonnen (omdat er 2 zijn uitgevallen voor hem)
Hij heeft de flow van gisteren nog niet te pakken neequote:
Ohja die was ook naar achteren teruggevallen inderdaad :")quote:
Lekker de boel ophouden tot pitstop vrij isquote:
Geen teamorders meer helpt al.quote:Op zondag 24 april 2022 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Bottas lijkt wel een compleet andere coureur dan bij Mercedes.
Hij mag nu racen en is niet meer de bitch van HAM.quote:Op zondag 24 april 2022 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat ligt ad baancondities. Bij een natte baan langer dan bij een droge baanquote:Op zondag 24 april 2022 15:28 schreef Sally het volgende:
Regennnnn - iedereen toch langzamer.
Hoe lang gaan Inters mee?
Uncucked.quote:Op zondag 24 april 2022 15:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij mag nu racen en is niet meer de bitch van HAM.
ja duhquote:Op zondag 24 april 2022 15:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ligt ad baancondities. Bij een natte baan langer dan bij een droge baan
Wanneer je auto niet meer teruggeschroeft hoeft te worden om woedeaanvallen van Hamilton te voorkomenquote:Op zondag 24 april 2022 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Die mag gewoon doen wat ie wil daar bij Alfa, prachtige positie.quote:Op zondag 24 april 2022 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
En BOT komt dichterbij aan RUS (groene tijden)quote:
Ricciardo kan het wel proberenquote:Op zondag 24 april 2022 15:30 schreef trein2000 het volgende:
Het lijkt mij droog genoeg om iets te proberen als je Ocon bent oid.
quote:Op zondag 24 april 2022 15:30 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Wanneer je auto niet meer teruggeschroeft hoeft te worden om woedeaanvallen van Hamilton te voorkomen
Doe even normaal het is half vier in de middagquote:Op zondag 24 april 2022 15:30 schreef Sally het volgende:
[..]
ja duh![]()
Iemand al gehoord wanneer ze gaan pitten - dan?
Ze luisteren goedquote:
Sky begint nu te drammen om DRS.quote:
U zei....quote:Op zondag 24 april 2022 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe even normaal het is half vier in de middag
Die heeft inmiddels Ricciardo op zijn bumper hangenquote:
Pitstopsquote:Op zondag 24 april 2022 15:39 schreef AMDB het volgende:
Waar heeft Gasly HAM gepakt? Dat miste ik even.
Ham slechte stopquote:Op zondag 24 april 2022 15:39 schreef AMDB het volgende:
Totdat hij zijn bandjes oprookt.quote:
door de pit?quote:Op zondag 24 april 2022 15:39 schreef AMDB het volgende:
Mag niet worden getoond?quote:Op zondag 24 april 2022 15:39 schreef AMDB het volgende:
Zag et ook iddquote:Op zondag 24 april 2022 15:41 schreef franklop het volgende:
Verstappen foutje gehad, opeens halve seconde kwijt.
En over Hamilton.quote:
Naja op zich is het droog genoeg lijkt me. Zeker als iedereen op slicks rijdtquote:
DRS moeten ze voor altijd afschaffen !!!!quote:
Heeft Toto al een mailtje gestuurd?quote:Op zondag 24 april 2022 15:42 schreef tralalala het volgende:
Engelsen zijn viesMAD blijkbaar omdat er nog geen DRS is voor SIR Hamilton.
Komt natuurlijk door die Sprint Race.quote:Op zondag 24 april 2022 15:42 schreef VacaLoca het volgende:
Voelt alsof ik al een hele race heb gekeken, in positieve zin, maar zitten pas op een derde
Vrijwillig naar Olav luisteren..quote:
Of gewoon Palmer en Buxtonquote:Op zondag 24 april 2022 15:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vrijwillig naar Olav luisteren..
Voor de F1 betalen.quote:Op zondag 24 april 2022 15:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet via Sky kijken
Nederlands commentaar
Palmer is prima, maar Buxton moet maar gewoon weer het commentator hokje verlaten.quote:
Dan nog rijdt ie met twee handen op zijn rug rondjes rond Lewis, die vent stopt wel na dit seizoen als ie zich dit seizoen al niet opknoopt in een hotelkamer ergensquote:Op zondag 24 april 2022 15:43 schreef Sally het volgende:
RUS krijgt te horen dat hij mogelijk onbalans kan hebben.
nog meer....?!
Ik had het tegen Nattekat he?quote:
Uiteraard, hun team is op alle fronten veel beter dan alle andere opties (binnen ons taalgebied, ik kan geen italiaans of spaans, dus ik weet niet hoe die zijn)quote:
Ik zit niet te zaniken over Olavquote:Op zondag 24 april 2022 15:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vrijwillig naar Olav luisteren..
https://grandprixradio.nl/radio-luisterenquote:Op zondag 24 april 2022 15:45 schreef Refragmental het volgende:
Hoe wat waar kan ik naar Olav luisteren?
https://www.bibliotheek.n(...)leven-met-formule-1/quote:Op zondag 24 april 2022 15:45 schreef Refragmental het volgende:
http://gpradio.hole1988.nl/quote:Op zondag 24 april 2022 15:45 schreef Refragmental het volgende:
Jawel, je zat te zaniken dat je niet kon syncenquote:
Lastig ook als er nog een auto tussen rijdt.quote:Op zondag 24 april 2022 15:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Schumi kan Latifi niet voorbijman man man
Omdat die stiekem best prima kan rijden, hij maakt alleen soms wat domme acties waardoor die hier wordt neergezet als een matige coureurquote:Op zondag 24 april 2022 15:48 schreef MoreDakka het volgende:
Toch best knap van Stroll om hem daar onder controle te houden
Als je dan toch een pluspunt van Lance kan noemen is dat hij regen leuk vindquote:Op zondag 24 april 2022 15:48 schreef MoreDakka het volgende:
Toch best knap van Stroll om hem daar onder controle te houden
Over het gras jaquote:
'" Class 0-0.1 rain " is geweestquote:
quote:
Dat weten we na 33 rondesquote:
Dat is omdat de inhaler er niet naast kan duiken op het einde, en dan uitremmen, zo halen ze normaal in , maar als je dat met die snelheid doet op een vochtige baan dan ga je eraf. Terwijl Perez op het droge stuk kan blijvenquote:
Ik hoorde het op de Board Radio (welke, weet niet meer)quote:
De inhaalacties en de strijd is tenminste spannend. DRS is nep.quote:Op zondag 24 april 2022 15:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan inhaalacties is dit de spannendste vraag.
Verloor juist een seconde, niets gegained.quote:Op zondag 24 april 2022 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez hopelijk niet gaining an advantage
Die verloor een seconde en bijna zijn plek.quote:Op zondag 24 april 2022 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
als er geen safety cars meer komen, dan zit dat er wel inquote:Op zondag 24 april 2022 15:52 schreef Gunner het volgende:
Max zo hammie lappen. Dat zou wel episch zijn
Als hij dan ook maar even zwaaitquote:Op zondag 24 april 2022 15:52 schreef Gunner het volgende:
Niks groots aan.quote:Op zondag 24 april 2022 15:53 schreef R-woud93 het volgende:
Lewis is wel klaar, groot kampioen, maar dit gaat voor hem en Mercedes niet meer werken.
quote:Op zondag 24 april 2022 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Daar zijn we al bijnaquote:Op zondag 24 april 2022 15:52 schreef Gunner het volgende:
Dat was ook zo in 2019 met Vettel maar ja...quote:Op zondag 24 april 2022 15:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Die verloor een seconde en bijna zijn plek.
In Brazilië met zijn raketmotorquote:Op zondag 24 april 2022 15:54 schreef VacaLoca het volgende:
Hamilton nooit met mooie inhaalacties uit de onderste kan he
Dat kan net zo goed andersom zijn daarna hé.quote:
Zometeen willen ze Masi nog terug.quote:Op zondag 24 april 2022 15:53 schreef Mothzor het volgende:
Sky maar zeiken over afwezigheid van DRS, vindt dit juist prachtig om te zien. Probeer je het maar ergens anders ☺
Daarom kijk ik via de app (op mijn tv)quote:Op zondag 24 april 2022 15:55 schreef heywoodu het volgende:
Blijft toch erg raar dat het beeld op Viaplay Xtra langzamer af wordt gespeeld dan in de app. De race is op de app ongeveer twee minuten eerder afgelopen dan op TV, als je het bij de start gelijk zou zetten
Ligt dat niet gewoon aan jou? Ik loop gelijk met de app en de rest hier.quote:Op zondag 24 april 2022 15:55 schreef heywoodu het volgende:
Blijft toch erg raar dat het beeld op Viaplay Xtra langzamer af wordt gespeeld dan in de app. De race is op de app ongeveer twee minuten eerder afgelopen dan op TV, als je het bij de start gelijk zou zetten
Gruwelijk nat.quote:Op zondag 24 april 2022 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo te zien nog steeds veel te nat voor DRS. Dus dit is goed voor Perez
Met de tijden en gaten van nu kan dat over een rondje of 20-25quote:Op zondag 24 april 2022 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou Russel Hamilton ook nog gaan lappen?
quote:Op zondag 24 april 2022 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
45 seconden moet die inlopen dan. Momenteel pakt hij ongeveer 0.8 per ronde. Dus neequote:Op zondag 24 april 2022 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou Russel Hamilton ook nog gaan lappen?
Valt ook wel mee.quote:Op zondag 24 april 2022 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat zei je?quote:Op zondag 24 april 2022 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat is zaniken om het gebrek aan Olav.quote:Op zondag 24 april 2022 15:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel, je zat te zaniken dat je niet kon syncen
Zijn voet gaat zelden van het gas, al staat ie 30 seconden voor.quote:
Lijkt me bewust, direct bij Viaplay je abo nemen moet het aantrekkelijkst blijven.quote:Op zondag 24 april 2022 15:55 schreef heywoodu het volgende:
Truequote:Op zondag 24 april 2022 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is zaniken om het gebrek aan Olav.
Horner is wel een meester in het geven van nietszeggende antwoorden. Beetje als dat van Kooten en de Bie typetje die alleen de vraag herhaalt....quote:Op zondag 24 april 2022 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel leuk dat Sky Horner als co commentator heeft ingehuurd.
Nee want Pérez is niet zo goed.quote:Op zondag 24 april 2022 15:54 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat kan net zo goed andersom zijn daarna hé.
Ligt dan of aan onze KPN-box of aan KPN zelf. Of aan Viaplay dat wellicht een iets vertraagde stream naar KPN stuurt ofzo.quote:Op zondag 24 april 2022 15:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Ligt dat niet gewoon aan jou? Ik loop gelijk met de app en de rest hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |