quote:Op zondag 24 april 2022 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez hopelijk niet gaining an advantage
Daar zijn we al bijnaquote:Op zondag 24 april 2022 15:52 schreef Gunner het volgende:
Max zo hammie lappen. Dat zou wel episch zijn
Dat was ook zo in 2019 met Vettel maar ja...quote:Op zondag 24 april 2022 15:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Die verloor een seconde en bijna zijn plek.
In Brazilië met zijn raketmotorquote:Op zondag 24 april 2022 15:54 schreef VacaLoca het volgende:
Hamilton nooit met mooie inhaalacties uit de onderste kan he
Dat kan net zo goed andersom zijn daarna hé.quote:
Zometeen willen ze Masi nog terug.quote:Op zondag 24 april 2022 15:53 schreef Mothzor het volgende:
Sky maar zeiken over afwezigheid van DRS, vindt dit juist prachtig om te zien. Probeer je het maar ergens anders ☺
Daarom kijk ik via de app (op mijn tv)quote:Op zondag 24 april 2022 15:55 schreef heywoodu het volgende:
Blijft toch erg raar dat het beeld op Viaplay Xtra langzamer af wordt gespeeld dan in de app. De race is op de app ongeveer twee minuten eerder afgelopen dan op TV, als je het bij de start gelijk zou zetten
Ligt dat niet gewoon aan jou? Ik loop gelijk met de app en de rest hier.quote:Op zondag 24 april 2022 15:55 schreef heywoodu het volgende:
Blijft toch erg raar dat het beeld op Viaplay Xtra langzamer af wordt gespeeld dan in de app. De race is op de app ongeveer twee minuten eerder afgelopen dan op TV, als je het bij de start gelijk zou zetten
Gruwelijk nat.quote:Op zondag 24 april 2022 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo te zien nog steeds veel te nat voor DRS. Dus dit is goed voor Perez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |