Het zou zelfs zomaar zo kunnen zijn dat we in het westen juist in die collectieve verstandsverbijstering- en propaganda oorlog verkeren waar we die Russen zo van betichten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Absoluut. Ik durf zelfs te stellen dat het mijn schuld is dat Poetin Oekraine is binnengevallen.
Sorry daarvoor.
Ja, het is volkomen normaal dat er 5 miljoen mensen een land ontvluchten en dat er in NL al 75.000 zitten. Het is allemaal propaganda!quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het zou zelfs zomaar zo kunnen zijn dat we in het westen juist in die collectieve verstandsverbijstering- en propaganda oorlog verkeren waar we die Russen zo van betichten.
Het is inderdaad bijzonder veel, toch verloor Napoleon's Grande Armee 44 generaals bij de invasie van Rusland en in de Duitse campagne het jaar erna nog eens 52 generaals.quote:
Goed plan, maar helaas merk ik er weinig van op de wegquote:
Die ze wel verlorenquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is inderdaad bijzonder veel, toch verloor Napoleon's Grande Armee 44 generaals bij de invasie van Rusland en in de Duitse campagne het jaar erna nog eens 52 generaals.
Thuiswerken is The Great Reset en dus slecht? Jammer, mij bevalt het wel.quote:
Turkije wil graag zowel met Rusland en Oekraine de lakens delen en ziet zich graag in een ietwat naar Oekraine hangende maar toch neutrale rol.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:20 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Fijn dat dat Bayraktar gefap uit Turks-nationalistische hoek ook eens wat tegengas krijgt.
Ik ontken zeer zeker de verschrikkingen die het Oekraïense volk hebben te (moeten) verduren niet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, het is volkomen normaal dat er 5 miljoen mensen een land ontvluchten en dat er in NL al 75.000 zitten. Het is allemaal propaganda!
De agressor aanpakken. Liefst met zware economische sancties.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik ontken zeer zeker de verschrikkingen die het Oekraïense volk hebben te (moeten) verduren niet.
Ik heb alleen vraagtekens bij onze eigen rol hierin, en welk standpunt wij zouden moeten aannemen om zo snel mogelijk de rust daar weer te laten wederkeren.
Je standpunt bepaal je zelfquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik ontken zeer zeker de verschrikkingen die het Oekraïense volk hebben te (moeten) verduren niet.
Ik heb alleen vraagtekens bij onze eigen rol hierin, en welk standpunt wij zouden moeten aannemen om zo snel mogelijk de rust daar weer te laten wederkeren.
Klopt. Ik hoorde net dat de stuco die hij verving een dienstplichtige uit een eerdere lichting was. Logisch ook wel. Ik dacht dat het allemaal dezelfde lichting was.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:00 schreef AchJa het volgende:
Maar goed, ik was dienstplichtig richter op de M109 en de richteropleiding gaat niet van die 12 maanden af omdat je dat ook nodig hebt als stuco.
Uiteraard, daarbij is het aan te merken dat generaals in die periode een andere functie hadden en meer van het front de troepen aanvoerden.quote:
Vandaag weer heerlijk 140 gereden inderdaad.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Goed plan, maar helaas merk ik er weinig van op de weg
Ah gelukkig, we hebben iemand die vragen stelt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Werkt averechts en is zelfs beslechtend voor het conflict.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De agressor aanpakken. Liefst met zware economische sancties.
Maakt verder ook niet zoveel uit natuurlijk. Mijn punt was gewoon dat ook al doe je een soort van verkorte en uitgeklede opleiding er nog best wel wat tijd in gaat zitten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:31 schreef Elpis het volgende:
Klopt. Ik hoorde net dat de stuco die hij verving een dienstplichtige uit een eerdere lichting was. Logisch ook wel. Ik dacht dat het allemaal dezelfde lichting was.
Het sluitstuk openen bedoel je? Ja, dat was meer een handigheidje dan brute kracht. Overigens was dat bij het schieten nog iets zwaarder ondat de torsieveer dan een stand hoger gezet werd.quote:Nou ja minder gênant dan het moment dat hij op een open dag zei dat ik het luik waar de munitie in gaat eens moest dichtdoen. Ik geloof dat ik ondanks als mijn gefitness in die tijd er nog geen cm beweging in kreeg.![]()
Dat soort fabriekscomplexen zijn vaak een ratjetoe aan verbouwingen, uitbreidingen, deconstructies etc van installaties. De enige juist 'blauwdrukken' zitten waarschijnlijk in het hoofd van wat 60-jarige medewerkersquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:37 schreef quirina het volgende:
Hebben die Russen een blauwdruk?
Dan weten ze sowieso hoe de luchtkanalen lopen.
Poetin zal het iig helemaal met jou eens zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Alles is eigenlijk te wijten aan het westen: decennia lange uitbreiding van infloedsferen en expansiedrift, en nu door wapenleveranties en oorloghitserij.
Ja, tis zaterdag. Op ma - vr lukt dat alleen op de vluchtstrookquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Vandaag weer heerlijk 140 gereden inderdaad.
Dan moet je wel Excalibur munitie hebben...quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Is de PzH geen makkelijk doelwit voor de luchtmacht? Dat ding is gigantisch en vrij traag. Afstand van de schoten is ook beperkt tot 40 -50km
Nog niks. En hoeveel het er gaan worden is nog niet bekend.quote:Hoeveel heeft NL er eigenlijk gestuurd?
Het is waarschijnlijker dat het universum een simulatie is.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het zou zelfs zomaar zo kunnen zijn dat we in het westen juist in die collectieve verstandsverbijstering- en propaganda oorlog verkeren waar we die Russen zo van betichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |