SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Oke, goed verhaal.quote:3 zeugjes(vrouwtjes) te koop
3maanden oud
Zitten buiten nu
Ik verkoop dit omdat
1. Interpunctie.quote:Te koop een 2 jarige Duitseherder teef met stamboom onze Luna is een hele lieve herder maar nog wel speels de reden dat ze hier weg moet is dat het niet samen gaat met onze pony's hier loopt ze los op het erf met de kippetjes en dat gaat wel goed ze heeft een hele mooie stamboom wilt u meer weten stuur dan even een berichtje
dat. kost. tijd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. Interpunctie.
2. Dit kan je toch wel trainen?
Oh ja, wat was ik denkende... tijd investeren in je huisdier en dat het niet gelijk met 1 dag trainen eruit gaatquote:
Zit je te speuren op zwakzinnigen.nl?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. Interpunctie.
Ja, daar hoef je geen moeite voor te doen op Marktplaats.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je te speuren op zwakzinnigen.nl?
Klopt, ik keek van de week dit filmpje:quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die Duitse Herders van tegenwoordig hebben een glijbaan in plaats van een rugthe fuck
Viel mij ook op. Waarom hebben ze van die doorgezakte achterpoten tegenwoordig?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die Duitse Herders van tegenwoordig hebben een glijbaan in plaats van een rugthe fuck
waarom hebben franse buldogjes geen fatsoenlijke snuit meer of pugsquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Waarom hebben ze van die doorgezakte achterpoten tegenwoordig?
Ja echt triestquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt, ik keek van de week dit filmpje:
Omdat bepaalde mensen dat mooi vinden.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Waarom hebben ze van die doorgezakte achterpoten tegenwoordig?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. Interpunctie.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom hebben franse buldogjes geen fatsoenlijke snuit meer of pugs
je ziet zelfs hier thai met pugs
Zou echt nooit zo'n hond kopenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omdat bepaalde mensen dat mooi vinden.
Jij doet geen hippe filmpjes vanuit je huisje? Snackfluencer.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:44 schreef bitterbal het volgende:
al die andere mensen in die huisjes zijn zijn volgens mij infuencers ofzo. staan de hele dag voor de camera
Nou, met kippen gaat het wel goed.quote:
nee waar zou ik het over moeten hebben in hemelsnaamquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij doet geen hippe filmpjes vanuit je huisje? Snackfluencer.
Vreselijk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt triest
[..]
Omdat bepaalde mensen dat mooi vinden.
Omdat honden een grotere inteeltbende zijn dan Staphorst en Urk bij elkaarquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja, filmpje over je pasta met een upbeat muziekje eronder en je hebt zo heel wat volgers, toch?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee waar zou ik het over moeten hebben in hemelsnaam
Ja, beetje raar hoofd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:48 schreef Ama het volgende:
Ik vind oprecht de bulterriër van vroeger wel echt mooi maar ik vind de huidige zo lelijk.
Bananen ook.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat honden een grotere inteeltbende zijn dan Staphorst en Urk bij elkaar
Ja, klinkt allemaal heel gezondquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat honden een grotere inteeltbende zijn dan Staphorst en Urk bij elkaar
quote:
Steile leercurve welquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:49 schreef Ama het volgende:
Ik kom er na bijna drie jaar achter dat ik de bodem van die bakken in mijn vakjeskast niet goed heb.Hoezo merk ik dat nu pas.
Alles hier schreeuwt broodfokker en een nieuwe taalcursus.quote:Kijk hier om uw beeldschone volledig in orde gestelde vriend voor het leven 🐶😍
Pups alle hier voorzien van nodige:
# vacinaties 3x (ook kennelhoest).
# Ontwormd en ontvlooid
# Europees paspoortje.
# Microchip ,indentificatie en registratie.
# 2 jaar schriftelijke garantie.
De prijs van onze pupkes kunnen lichtjes verschillende prijs i.v.m. kleur,geslacht.
Alle handige start materialen zodat uw nieuweling niets te kort komt :Voeding,etenbakjes,speelgoed,bench,halsband,
kam/borstel,kussens,speelgoed,verzorgingsprodukten
hier aanwezig met profecionele hulp.
Om uw nieuw 🐾 viervoetertje te bezichtigen?
alle dagen zonder afspraak van
10u-18 uur ook nu zaterdag en zondag.
Bananen kun je gewoon opeten zonder zoetzure sausquote:
Blijf van mijn setters afquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bananen kun je gewoon opeten zonder zoetzure saus
Ja als we jouw stem als voice over doenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, filmpje over je pasta met een upbeat muziekje eronder en je hebt zo heel wat volgers, toch?
Dat was toch een probleem, omdat ze allemaal vatbaar bleken te zijn voor een bepaalde ziekte?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal één soort en allemaal kloons.
Zou kijkenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als we jouw stem als voice over doen
Ik blijf er van af hoor, kan alleen niet spreken voor de chefs van de Wok of Lifequote:
Monster!quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
grmbl verslind ze met huid en haar
Daarom is diversiteit zo belangrijk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was toch een probleem, omdat ze allemaal vatbaar bleken te zijn voor een bepaalde ziekte?
Mja, da’s wel raar als mensen jou in beeld zienquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als we jouw stem als voice over doen
quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was toch een probleem, omdat ze allemaal vatbaar bleken te zijn voor een bepaalde ziekte?
Heeeyyyy jongens, jongens!!quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, da’s wel raar als mensen jou in beeld zien
Krijgen we juist misschien extra kijkersquote:Op zaterdag 23 april 2022 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, da’s wel raar als mensen jou in beeld zien
En dan op zo'n gortdroog toontje alsof het een natuurdocu isquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Zoiets dan
https://voca.ro/1kgfSdQNh7xS
Zoiets dan
Zou je wel kijken hequote:Op zaterdag 23 april 2022 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag ben ik zwemmen in doorzichtig ondergoed bij twee oudere homo's dus het is superveilig hoor jongens, volg mij op zwemmenmetballen.nl
quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Goeie naam voor een bittervlog die precies een uur duurt. Het frit-uur
In het Engels verbasteren tot tit-hour.quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Goeie naam voor een bittervlog die precies een uur duurt. Het frit-uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:53 schreef Ama het volgende:
Ik vind mijn nagels leuk nu.Beter dan mijn nagellak er meestal uitzietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
K vind het balkon wel leukquote:Op zaterdag 23 april 2022 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Het allereerste flatje waar ik ooit zelfstandig woonde, twintig jaar geleden, staat te koop. Wat een zigeunerkot hebben ze daar van gemaakt
https://www.funda.nl/koop(...)94-rivierenplein-90/
Denk je dat die influencers het ergens over hebben?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee waar zou ik het over moeten hebben in hemelsnaam
Ik heb hem ook net naar buiten gezet haha.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Hoop dat m'n droogrek blijft staan buiten.
Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb hem ook net naar buiten gezet haha.
Zoiets dan
das niet echt mijn ding denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2022 11:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat die influencers het ergens over hebben?![]()
Gewoon je kont laten zien voor de likes
Je kunt toch vertellen wat je hebt gesnackt en gaat snacken met wat wiebeldansjes erbij? Even reclame maken voor een snack tussendoor en klaar is de vlog.quote:
dezequote:Op zaterdag 23 april 2022 12:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt toch vertellen wat je hebt gesnackt en gaat snacken met wat wiebeldansjes erbij? Even reclame maken voor een snack tussendoor en klaar is de vlog.
Ik zou het afwisselen. Je kunt je ook laten sponsoren door de lokale restaurants.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze [ afbeelding ] of deze [ afbeelding ] ?
Dit klinkt als een valide reden veel waterijsjes te eten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Even wat waterijsjes eten dit weekend want ik heb de stokjes nodig.
met wiebeldansjes?quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou het afwisselen. Je kunt je ook laten sponsoren door de lokale restaurants.
hehehehhehehequote:Op zaterdag 23 april 2022 12:27 schreef maily het volgende:
Je maakt er wel een zootje van @:bitterbal![]()
[ afbeelding ]
Hoe hoog zijn die verzendkosten dan? Ik word altijd chagrijnig als dat ¤7,95 is of zo. Vooral als je iets heel goedkoops nodig hebt van een tientje of zo.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil caladiumknollen bestellen maar de verzendkosten zijn bijna even duur als de prijs van zo'n knol
En dan nog even een antiborrelmedicijn influencen na het snacken. Daar word je dan voor betaald door de farmaceut.quote:
ikvind dit een goed planquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan nog even een antiborrelmedicijn influencen na het snacken. Daar word je dan voor betaald door de farmaceut.
Ja nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ja, hoe hou je de zwembandjes dan onder controle?
Tiktokdansjesquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ja, hoe hou je de zwembandjes dan onder controle?
Wat voor volk is het?quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:52 schreef bitterbal het volgende:
Ben nu een beetje mensen aan het kijken
Nee, tussen de vlogs door. Je kunt wel een livestream doen en door stadjes lopen en zo. Dan krijg je vast donaties.quote:
Bij welke groep hoor jij?quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hippies. Yoga gekkies. Thai. Burmees en feest beesten
Af en toe achterna gezeten door honden. Dat geeft vast extra kijkers :pquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, tussen de vlogs door. Je kunt wel een livestream doen en door stadjes lopen en zo. Dan krijg je vast donaties.
Tja, je moet er toch maar een keer aan geloven. Een hosomaki op je enkel?quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:58 schreef bitterbal het volgende:
K ben een van de weinige toeristen zonder tattoo ook
quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, je moet er toch maar een keer aan geloven. Een hosomaki op je enkel?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:00 schreef bitterbal het volgende:
Er komt nu ineens een vrachtwagen voorbij die heel random de weg en weggebruikers nat spuit
Ik denk dat het tegen stof is dan.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geen idee. Alleen de weg. Of het is tegen het stof maar heb dit nog niet eerder gezien.
Gewoon een beetje de straat ontsmetten? Dat deden ze in China ook. Dat heeft echt helemaal geen zin.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:04 schreef bitterbal het volgende:
Dat ontsmetten deden ze voorheen wel ja
Ja in Bangkok werd je gewoon gesproeid door zo'n mannetje met zon sproeidingquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon een beetje de straat ontsmetten? Dat deden ze in China ook. Dat heeft echt helemaal geen zin.
Ja, verstandig, je zat natuurlijk onder de Rotterdamse beestjes.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja in Bangkok werd je gewoon gesproeid door zo'n mannetje met zon sproeiding
Lekker verkoelendquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:13 schreef bitterbal het volgende:
Maar dit was echt grappig. Reden allemaal mensen achteraan en ineens zet die dat ding aan. Al die mensen zeiknat
Waren ze blij? Is toch lekker als het zo heet is?quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:13 schreef bitterbal het volgende:
Maar dit was echt grappig. Reden allemaal mensen achteraan en ineens zet die dat ding aan. Al die mensen zeiknat
Nee dit was in hoogtijd van covid. Zag dit op internet:pquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, verstandig, je zat natuurlijk onder de Rotterdamse beestjes.
Nou denk is vies waterquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Waren ze blij? Is toch lekker als het zo heet is?
Zes euro over het algemeen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe hoog zijn die verzendkosten dan? Ik word altijd chagrijnig als dat ¤7,95 is of zo. Vooral als je iets heel goedkoops nodig hebt van een tientje of zo.
In China zijn ze dat nog steeds aan het doen, maar ze halen nu ook mensen uit hun huis om alles te ontsmetten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit was in hoogtijd van covid. Zag dit op internet:p
Drie.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je er nou honderd bestelt, valt het relatief gezien heel erg mee.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Heeft je vriend dat gemaakt om jou in te stoppen?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Heeft je vriend dat gemaakt om jou in te stoppen?
Kijk nou uit voor je autoquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:33 schreef LTVDK het volgende:
Het woeit best vandaag, ook nog even illegaal over een calamiteitenweg gelopen
Je auto is net weer heel. Waarom doe je dat?quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:33 schreef LTVDK het volgende:
Het woeit best vandaag, ook nog even illegaal over een calamiteitenweg gelopen
quote:
Als ze het weer flikken weet ik in ieder geval dat het aan mij gericht wasquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Je auto is net weer heel. Waarom doe je dat?
Ah ja. Slimme tactiekquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Als ze het weer flikken weet ik in ieder geval dat het aan mij gericht was
Dan kan het nog steeds toeval zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Als ze het weer flikken weet ik in ieder geval dat het aan mij gericht was
Maar de dader heeft dan wel meer kans dat ik hem opblaas met vuurwerkquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:37 schreef Recce het volgende:
Je hebt niet opeens minder kans op dat je auto met vuurwerk wordt opgeblazen omdat het al een keertje eerder is gebeurd.
Ga je je verdekt opstellenquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar de dader heeft dan wel meer kans dat ik hem opblaas met vuurwerk
Moet gewoon achter het kenteken komen zodat ik hem kan opsporen en een cobra in zijn benzinetank mikkenquote:
Action, 49 cent per zakje.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Even wat waterijsjes eten dit weekend want ik heb de stokjes nodig.
Dus je staat nu voor het raam te wachten?quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet gewoon achter het kenteken komen zodat ik hem kan opsporen en een cobra in zijn benzinetank mikken
Misschien kun je de VS vragen of je ook wat antitankraketten mag hebben. Jij bent ook zomaar aangevallen immers.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet gewoon achter het kenteken komen zodat ik hem kan opsporen en een cobra in zijn benzinetank mikken
Daar zitten geen stokjes in toch?quote:
Mja, misschien is een camera dan praktischer?quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus je staat nu voor het raam te wachten?
Vanaf 75. Moet ik 25 ofzo van die knollen knopen. Kan ik helemaal niet kwijtquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Hadden ze geen gratis verzending boven de 50 euro of zo?
Gewoon even een Javelin door die pauperbak hem jankenquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je de VS vragen of je ook wat antitankraketten mag hebben. Jij bent ook zomaar aangevallen immers.
Oh dacht dat je die zakjes waterijs bedoelde, deze dingenquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol. Dat zijn juist de stokjes, zonder ijs er omheen.
Ja maar dan moet je elke keer terug kijken en verlies je tijdquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, misschien is een camera dan praktischer?
Liggen altijd bij de kinderknutselspullen dus bij het speelgoed zeg maar en niet bij de andere knutselspullen.quote:
Verkopen ze die niet gewoon bij een tuincentrum of boer in de buurt?quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanaf 75. Moet ik 25 ofzo van die knollen knopen. Kan ik helemaal niet kwijt
Ja ik begreep je verwarring.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat je die zakjes waterijs bedoelde, deze dingen
[ afbeelding ]
O vandaar, daar loop ik altijd met een boog omheen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Liggen altijd bij de kinderknutselspullen dus bij het speelgoed zeg maar en niet bij de andere knutselspullen.
Ja ik hoef er niet gelijk achteraan he, ik plan de represailles dan op een tijdstip dat ze het niet verwachtenquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je elke keer terug kijken en verlies je tijd
Je kunt ook gewoon toegeven dat je liever een doos waterijsjes leegeetquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O vandaar, daar loop ik altijd met een boog omheen.
Heb bij twee tuincentra en een plantenzaak gekeken. Kan wel de gewone plant kopen maar die is 25 en als ik er drie wil is dat jammer. En het is gewoon leuk om ze uit de knol te zien opkomen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verkopen ze die niet gewoon bij een tuincentrum of boer in de buurt?
Oh k zou gelijk wraak willen nemenquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik hoef er niet gelijk achteraan he, ik plan de represailles dan op een tijdstip dat ze het niet verwachten
Die doos waterijsjes die ik heb ligt er al sinds augustus of september. Het zijn geen magnums, dan waren ze al op geweest.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon toegeven dat je liever een doos waterijsjes leegeet
Maar dan hoef je geen ijsjes te eten!quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol. Dat zijn juist de stokjes, zonder ijs er omheen.
Ja dan handel je vanuit emotie en maak je fouten en staat de politie zo bij jou op de stoep, je moet zoiets wel een beetje uitwerkenquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh k zou gelijk wraak willen nemen
Magnums die er langer dan 3 maanden liggen zou al vreemd zijn, langer dan een maand eigenlijk alquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die doos waterijsjes die ik heb ligt er al sinds augustus of september. Het zijn geen magnums, dan waren ze al op geweest.
Hebben ze geen andere dingen die je nodig hebt? Bij Bol werkt die gratis verzending vanaf 20 euro wel goed voor hen. Ik ga altijd nog iets anders zoeken als ik onder de 20 euro heb.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanaf 75. Moet ik 25 ofzo van die knollen knopen. Kan ik helemaal niet kwijt
als je er vaak besteld heeft select nemen zin...quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben ze geen andere dingen die je nodig hebt? Bij Bol werkt die gratis verzending vanaf 20 euro wel goed voor hen. Ik ga altijd nog iets anders zoeken als ik onder de 20 euro heb.
Gewoon bol select nemen, hoef je nooit meer te kutten om nog even iets erbij te zoeken om aan die 20 euro te komenquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben ze geen andere dingen die je nodig hebt? Bij Bol werkt die gratis verzending vanaf 20 euro wel goed voor hen. Ik ga altijd nog iets anders zoeken als ik onder de 20 euro heb.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan handel je vanuit emotie en maak je fouten en staat de politie zo bij jou op de stoep, je moet zoiets wel een beetje uitwerken
Pinkyquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:54 schreef mschol het volgende:
[..]
als je er vaak besteld heeft select nemen zin...
ik laat veel op zondag bezorgen, dat tientje krijg ik er op die manier zo uit
Hmm, hmm, daar bestel ik net wel of net niet genoeg voor. Lastig!quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon bol select nemen, hoef je nooit meer te kutten om nog even iets erbij te zoeken om aan die 20 euro te komen
Heel subtiel ‘Mmm van Mora’ op je schouder laten zetten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:58 schreef bitterbal het volgende:
K ben een van de weinige toeristen zonder tattoo ook
M van mayo ernaastquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel subtiel ‘Mmm van Mora’ op je schouder laten zetten.
Matig van zequote:Op zaterdag 23 april 2022 14:03 schreef dud0r het volgende:
LEGO heeft al sets van de nieuwe Jurassic world film staan. Allemaal spoilers![]()
Was wel druk in de LEGO winkel @:haags
Ik kreeg het er vorig jaar gratis bij toen ik een laptop daar kocht, maar vind het toch wel erg handig. Ook avondbezorgingen (dus 's ochtends besteld en 's avonds in huis) zijn gewoon gratis dan.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:03 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Hmm, hmm, daar bestel ik net wel of net niet genoeg voor. Lastig!
quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Droogrek is ingestort door de wind. Krijg hem ook niet meer in elkaar
Doe even een linkje danquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:05 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of ik op Dumpert sta. Heb drie keer geprobeerd dat kloterek in elkaar te zetten en hij stortte steeds weer in, tot ik hem gewoon van me af gooideOverburen konden mee genieten.
Post je de link dan even hier?quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:05 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of ik op Dumpert sta. Heb drie keer geprobeerd dat kloterek in elkaar te zetten en hij stortte steeds weer in, tot ik hem gewoon van me af gooideOverburen konden mee genieten.
Ja beetje wel ja. Maar ja. Die kleine begon al te roepen welke die wildequote:
Somsquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maily, blijf je hier gezellig een beetje hangen in deze sc?
Waarom kost dat gammele ding 50 euroquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets
https://www.blokker.nl/to(...)0UrcZIBoCcWsQAvD_BwE
Volgens mij houd ze ons altijd wel een beetje in de gaten ...quote:
Maily mag datquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij houd ze ons altijd wel een beetje in de gaten ...
Betere camo voor in de bossenquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Op de site was mijn rugzak grijsgroenig, maar in het echt toch meer groen
Nee zodat de jager jou niet ziet en je hem kunt besluipen en de nek omdraaien voordat die kan schietenquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zodat een jager je niet ziet en er gewoon lekker op los knalt?
Ik stel me mijn wandelingen toch anders voor hoorquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zodat de jager jou niet ziet en je hem kunt besluipen en de nek omdraaien voordat die kan schieten
Dat krijg je met die Actionmeuk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:03 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg het er vorig jaar gratis bij toen ik een laptop daar kocht, maar vind het toch wel erg handig. Ook avondbezorgingen (dus 's ochtends besteld en 's avonds in huis) zijn gewoon gratis dan.
Ja voor als hij niet wil luisteren.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt wilde plannen met Solo
Volgens mij niks?quote:
Hmm, maar goed, ik zal het onthouden als ik weer eens een boek koop waar ik nooit aan toe kom.quote:
deed die van mij dat maar, dan moest ik nu wel een nieuwe kopenquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:03 schreef CherryLips het volgende:
gewoon buiten zetten. oud ijzer verdwijnt altijd vanzelfquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik kan hem nu niet weggooien, dan moet ik meteen naar de stort
Thanks ❤️ zo'n luxe kooi heb ik nog nooit gehad haha maar dacht doe het meteen goed dit keer.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed zo. Af en toe moet je streng zijn![]()
Maar alle gekheid op een stokje: mooie kooi hoor
Oh wacht, m'n ouders hebben de container nog buiten staan van de verbouwing. Flikker hem daar wel in. Maar waarom kost een fatsoenlijke nieuwe vijftig euro?quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon buiten zetten. oud ijzer verdwijnt altijd vanzelf
doe maar duur.quote:
Af en toe ff spieken waar het gezellig is, of een lekkere TTquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij houd ze ons altijd wel een beetje in de gaten ...
Hmmz. Ik moet ook een nieuwe. Bij die van mij begint dat witte plastic spul eraf te bladderen.quote:
corona, oorlog, alles wordt duurder.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh wacht, m'n ouders hebben de container nog buiten staan van de verbouwing. Flikker hem daar wel in. Maar waarom kost een fatsoenlijke nieuwe vijftig euro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Mag ik die van mij daar ook intyfen? En dat laatste is omdat het kan.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh wacht, m'n ouders hebben de container nog buiten staan van de verbouwing. Flikker hem daar wel in. Maar waarom kost een fatsoenlijke nieuwe vijftig euro?
Gewoon zo eentje halen https://www.ikea.com/nl/n(...)buiten-wit-40244831/quote:
Dat zit hier niet op. Is gewoon metaal.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz. Ik moet ook een nieuwe. Bij die van mij begint dat witte plastic spul eraf te bladderen.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
corona, oorlog, alles wordt duurder.Ja maar is dat een beetje kwaliteit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Heb die van mij al zo'n 9 jaar staan. Al heeft die wel altijd binnengestaan en nauwelijks verplaatstquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar is dat een beetje kwaliteit?
Ik gebruik de mijne eigenlijk alleen buiten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb die van mij al zo'n 9 jaar staan. Al heeft die wel altijd binnengestaan en nauwelijks verplaatst
hij leeft hier al jaren, zowel binnen als buitenquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar is dat een beetje kwaliteit?
Ik heb deze. Staat ook bijna alleen maar binnen maar is wel degelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:38 schreef CherryLips het volgende:
https://www.blokker.nl/le(...)0-meter/1127963.html
Zoiets moet ik. Met zo'n extra middenstuk om de boel bij elkaar te houden. Nu laten de scharnieren bovenin steeds los. Misschien kan ik ze nog lijmen ofzo.
Van een oud vrouwtje geweest?quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb die van mij al zo'n 9 jaar staan. Al heeft die wel altijd binnengestaan en nauwelijks verplaatst
tijd om een heftruck aan te schaffenquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:22 schreef kwiwi het volgende:
Weer een lading tegels opgehaald bij de bouwmarkt. Ben kapot
ik heb nu zoiets:quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb deze. Staat ook bijna alleen maar binnen maar is wel degelijk.
https://www.ikea.com/nl/n(...)buiten-wit-50228755/
Doordeweeks valt het wel mee.quote:
@Amaquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een vraag over schoonmaken
In boter bakken dan maarquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:34 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)rtban-indonesie.html
hamsteren!
SOP / [CENTRAAL] Voorjaarsschoonmaak 🧹2022quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
Bruisend topic welquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:23 schreef maily het volgende:
[..]
SOP / [CENTRAAL] Voorjaarsschoonmaak 🧹2022
Gewoon washandje er langs.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
Wat danquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
Moest lachenquote:
Wat doe je ineens strengquote:
Uhm goeie. Ik haal soms wel eens een stofzuiger er door eerst zodat ik dat niet heb. Verder niet echt te voorkomen denk ik.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe maak je een wasbak schoon zonder al die lange haren in je doekje te krijgen.
ja iddquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Irritant, dat kaaaaaaaa. En krab ook.
Huehuequote:Op zaterdag 23 april 2022 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Uhm goeie. Ik haal soms wel eens een stofzuiger er door eerst zodat ik dat niet heb. Verder niet echt te voorkomen denk ik.
Kaa is natuurlijk gewoon slangquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Irritant, dat kaaaaaaaa. En krab ook.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kaa is natuurlijk gewoon slang
[ afbeelding ]
Thaise collega’s deden het zelfs in mailtjesquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd
ben e rnu wel aan gewend maar eerste keren kon ik het niet meer horen![]()
met zo'n schelle stem kaaaaaaaaaaaaa
ook zoalng?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thaise collega’s deden het zelfs in mailtjes
met een stukje toiletpapier of keukenrol eerst de haren eruit halen ?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe maak je een wasbak schoon zonder al die lange haren in je doekje te krijgen.
Eerst even met een beetje wcpapier.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Plaagserpentquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:19 schreef bitterbal het volgende:
er is hier een strand en dat heet tong nai pan ofzo dus om wraak te nemen zeg ik altjd tong nai paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan met een irritant stemmetje:P
Ik ga hem niet mentionenquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:19 schreef bitterbal het volgende:
er is hier een strand en dat heet tong nai pan ofzo dus om wraak te nemen zeg ik altjd tong nai paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan met een irritant stemmetje:P
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:28 schreef bitterbal het volgende:
ik heb sushi chips gekocht
[ afbeelding ]
Jij hebt een sushi probleemquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:28 schreef bitterbal het volgende:
ik heb sushi chips gekocht
[ afbeelding ]
Eerste stap is erkennen dat je een probleem hebtquote:
heb ik nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eerste stap is erkennen dat je een probleem hebt
Wat ga je eten?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijna etenstijd![]()
Hoezo vragen mensen altijd wat aan mij?
Zeker imuum voor mijn bitch-gezicht
Vies wattenschijfjequote:Op zaterdag 23 april 2022 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die ransaap naast mij liet wat gas ontsnappen
Bijna over m'n nek
en wie is ze?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
En wat gingen ze vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |