Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb hem ook net naar buiten gezet haha.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Zoiets dan
https://voca.ro/1kgfSdQNh7xS
das niet echt mijn ding denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2022 11:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat die influencers het ergens over hebben?![]()
Gewoon je kont laten zien voor de likes
Je kunt toch vertellen wat je hebt gesnackt en gaat snacken met wat wiebeldansjes erbij? Even reclame maken voor een snack tussendoor en klaar is de vlog.quote:
dezequote:Op zaterdag 23 april 2022 12:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt toch vertellen wat je hebt gesnackt en gaat snacken met wat wiebeldansjes erbij? Even reclame maken voor een snack tussendoor en klaar is de vlog.
Ik zou het afwisselen. Je kunt je ook laten sponsoren door de lokale restaurants.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze [ afbeelding ] of deze [ afbeelding ] ?
Dit klinkt als een valide reden veel waterijsjes te eten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Even wat waterijsjes eten dit weekend want ik heb de stokjes nodig.
met wiebeldansjes?quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou het afwisselen. Je kunt je ook laten sponsoren door de lokale restaurants.
hehehehhehehequote:Op zaterdag 23 april 2022 12:27 schreef maily het volgende:
Je maakt er wel een zootje van @:bitterbal![]()
[ afbeelding ]
Hoe hoog zijn die verzendkosten dan? Ik word altijd chagrijnig als dat ¤7,95 is of zo. Vooral als je iets heel goedkoops nodig hebt van een tientje of zo.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil caladiumknollen bestellen maar de verzendkosten zijn bijna even duur als de prijs van zo'n knol
En dan nog even een antiborrelmedicijn influencen na het snacken. Daar word je dan voor betaald door de farmaceut.quote:
ikvind dit een goed planquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan nog even een antiborrelmedicijn influencen na het snacken. Daar word je dan voor betaald door de farmaceut.
Ja nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ja, hoe hou je de zwembandjes dan onder controle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |