SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Oke, goed verhaal.quote:3 zeugjes(vrouwtjes) te koop
3maanden oud
Zitten buiten nu
Ik verkoop dit omdat
1. Interpunctie.quote:Te koop een 2 jarige Duitseherder teef met stamboom onze Luna is een hele lieve herder maar nog wel speels de reden dat ze hier weg moet is dat het niet samen gaat met onze pony's hier loopt ze los op het erf met de kippetjes en dat gaat wel goed ze heeft een hele mooie stamboom wilt u meer weten stuur dan even een berichtje
dat. kost. tijd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. Interpunctie.
2. Dit kan je toch wel trainen?
Oh ja, wat was ik denkende... tijd investeren in je huisdier en dat het niet gelijk met 1 dag trainen eruit gaatquote:
Zit je te speuren op zwakzinnigen.nl?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. Interpunctie.
Ja, daar hoef je geen moeite voor te doen op Marktplaats.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je te speuren op zwakzinnigen.nl?
Klopt, ik keek van de week dit filmpje:quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die Duitse Herders van tegenwoordig hebben een glijbaan in plaats van een rugthe fuck
Viel mij ook op. Waarom hebben ze van die doorgezakte achterpoten tegenwoordig?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die Duitse Herders van tegenwoordig hebben een glijbaan in plaats van een rugthe fuck
waarom hebben franse buldogjes geen fatsoenlijke snuit meer of pugsquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Waarom hebben ze van die doorgezakte achterpoten tegenwoordig?
Ja echt triestquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt, ik keek van de week dit filmpje:
Omdat bepaalde mensen dat mooi vinden.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Waarom hebben ze van die doorgezakte achterpoten tegenwoordig?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. Interpunctie.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom hebben franse buldogjes geen fatsoenlijke snuit meer of pugs
je ziet zelfs hier thai met pugs
Zou echt nooit zo'n hond kopenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omdat bepaalde mensen dat mooi vinden.
Jij doet geen hippe filmpjes vanuit je huisje? Snackfluencer.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:44 schreef bitterbal het volgende:
al die andere mensen in die huisjes zijn zijn volgens mij infuencers ofzo. staan de hele dag voor de camera
Nou, met kippen gaat het wel goed.quote:
nee waar zou ik het over moeten hebben in hemelsnaamquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij doet geen hippe filmpjes vanuit je huisje? Snackfluencer.
Vreselijk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt triest
[..]
Omdat bepaalde mensen dat mooi vinden.
Omdat honden een grotere inteeltbende zijn dan Staphorst en Urk bij elkaarquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja, filmpje over je pasta met een upbeat muziekje eronder en je hebt zo heel wat volgers, toch?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee waar zou ik het over moeten hebben in hemelsnaam
Ja, beetje raar hoofd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:48 schreef Ama het volgende:
Ik vind oprecht de bulterriër van vroeger wel echt mooi maar ik vind de huidige zo lelijk.
Bananen ook.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat honden een grotere inteeltbende zijn dan Staphorst en Urk bij elkaar
Ja, klinkt allemaal heel gezondquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat honden een grotere inteeltbende zijn dan Staphorst en Urk bij elkaar
quote:
Steile leercurve welquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:49 schreef Ama het volgende:
Ik kom er na bijna drie jaar achter dat ik de bodem van die bakken in mijn vakjeskast niet goed heb.Hoezo merk ik dat nu pas.
Alles hier schreeuwt broodfokker en een nieuwe taalcursus.quote:Kijk hier om uw beeldschone volledig in orde gestelde vriend voor het leven 🐶😍
Pups alle hier voorzien van nodige:
# vacinaties 3x (ook kennelhoest).
# Ontwormd en ontvlooid
# Europees paspoortje.
# Microchip ,indentificatie en registratie.
# 2 jaar schriftelijke garantie.
De prijs van onze pupkes kunnen lichtjes verschillende prijs i.v.m. kleur,geslacht.
Alle handige start materialen zodat uw nieuweling niets te kort komt :Voeding,etenbakjes,speelgoed,bench,halsband,
kam/borstel,kussens,speelgoed,verzorgingsprodukten
hier aanwezig met profecionele hulp.
Om uw nieuw 🐾 viervoetertje te bezichtigen?
alle dagen zonder afspraak van
10u-18 uur ook nu zaterdag en zondag.
Bananen kun je gewoon opeten zonder zoetzure sausquote:
Blijf van mijn setters afquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bananen kun je gewoon opeten zonder zoetzure saus
Ja als we jouw stem als voice over doenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, filmpje over je pasta met een upbeat muziekje eronder en je hebt zo heel wat volgers, toch?
Dat was toch een probleem, omdat ze allemaal vatbaar bleken te zijn voor een bepaalde ziekte?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal één soort en allemaal kloons.
Zou kijkenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als we jouw stem als voice over doen
Ik blijf er van af hoor, kan alleen niet spreken voor de chefs van de Wok of Lifequote:
Monster!quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
grmbl verslind ze met huid en haar
Daarom is diversiteit zo belangrijk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was toch een probleem, omdat ze allemaal vatbaar bleken te zijn voor een bepaalde ziekte?
Mja, da’s wel raar als mensen jou in beeld zienquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als we jouw stem als voice over doen
quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was toch een probleem, omdat ze allemaal vatbaar bleken te zijn voor een bepaalde ziekte?
Heeeyyyy jongens, jongens!!quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, da’s wel raar als mensen jou in beeld zien
Krijgen we juist misschien extra kijkersquote:Op zaterdag 23 april 2022 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, da’s wel raar als mensen jou in beeld zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |