Daar zitten geen stokjes in toch?quote:
Mja, misschien is een camera dan praktischer?quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus je staat nu voor het raam te wachten?
Vanaf 75. Moet ik 25 ofzo van die knollen knopen. Kan ik helemaal niet kwijtquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Hadden ze geen gratis verzending boven de 50 euro of zo?
Gewoon even een Javelin door die pauperbak hem jankenquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je de VS vragen of je ook wat antitankraketten mag hebben. Jij bent ook zomaar aangevallen immers.
Oh dacht dat je die zakjes waterijs bedoelde, deze dingenquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol. Dat zijn juist de stokjes, zonder ijs er omheen.
Ja maar dan moet je elke keer terug kijken en verlies je tijdquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, misschien is een camera dan praktischer?
Liggen altijd bij de kinderknutselspullen dus bij het speelgoed zeg maar en niet bij de andere knutselspullen.quote:
Verkopen ze die niet gewoon bij een tuincentrum of boer in de buurt?quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanaf 75. Moet ik 25 ofzo van die knollen knopen. Kan ik helemaal niet kwijt
Ja ik begreep je verwarring.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat je die zakjes waterijs bedoelde, deze dingen
[ afbeelding ]
O vandaar, daar loop ik altijd met een boog omheen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Liggen altijd bij de kinderknutselspullen dus bij het speelgoed zeg maar en niet bij de andere knutselspullen.
Ja ik hoef er niet gelijk achteraan he, ik plan de represailles dan op een tijdstip dat ze het niet verwachtenquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je elke keer terug kijken en verlies je tijd
Je kunt ook gewoon toegeven dat je liever een doos waterijsjes leegeetquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O vandaar, daar loop ik altijd met een boog omheen.
Heb bij twee tuincentra en een plantenzaak gekeken. Kan wel de gewone plant kopen maar die is 25 en als ik er drie wil is dat jammer. En het is gewoon leuk om ze uit de knol te zien opkomen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verkopen ze die niet gewoon bij een tuincentrum of boer in de buurt?
Oh k zou gelijk wraak willen nemenquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik hoef er niet gelijk achteraan he, ik plan de represailles dan op een tijdstip dat ze het niet verwachten
Die doos waterijsjes die ik heb ligt er al sinds augustus of september. Het zijn geen magnums, dan waren ze al op geweest.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon toegeven dat je liever een doos waterijsjes leegeet
Maar dan hoef je geen ijsjes te eten!quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol. Dat zijn juist de stokjes, zonder ijs er omheen.
Ja dan handel je vanuit emotie en maak je fouten en staat de politie zo bij jou op de stoep, je moet zoiets wel een beetje uitwerkenquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh k zou gelijk wraak willen nemen
Magnums die er langer dan 3 maanden liggen zou al vreemd zijn, langer dan een maand eigenlijk alquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die doos waterijsjes die ik heb ligt er al sinds augustus of september. Het zijn geen magnums, dan waren ze al op geweest.
Hebben ze geen andere dingen die je nodig hebt? Bij Bol werkt die gratis verzending vanaf 20 euro wel goed voor hen. Ik ga altijd nog iets anders zoeken als ik onder de 20 euro heb.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanaf 75. Moet ik 25 ofzo van die knollen knopen. Kan ik helemaal niet kwijt
als je er vaak besteld heeft select nemen zin...quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben ze geen andere dingen die je nodig hebt? Bij Bol werkt die gratis verzending vanaf 20 euro wel goed voor hen. Ik ga altijd nog iets anders zoeken als ik onder de 20 euro heb.
Gewoon bol select nemen, hoef je nooit meer te kutten om nog even iets erbij te zoeken om aan die 20 euro te komenquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben ze geen andere dingen die je nodig hebt? Bij Bol werkt die gratis verzending vanaf 20 euro wel goed voor hen. Ik ga altijd nog iets anders zoeken als ik onder de 20 euro heb.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan handel je vanuit emotie en maak je fouten en staat de politie zo bij jou op de stoep, je moet zoiets wel een beetje uitwerken
Pinkyquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:54 schreef mschol het volgende:
[..]
als je er vaak besteld heeft select nemen zin...
ik laat veel op zondag bezorgen, dat tientje krijg ik er op die manier zo uit
Hmm, hmm, daar bestel ik net wel of net niet genoeg voor. Lastig!quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon bol select nemen, hoef je nooit meer te kutten om nog even iets erbij te zoeken om aan die 20 euro te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |