met een stukje toiletpapier of keukenrol eerst de haren eruit halen ?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe maak je een wasbak schoon zonder al die lange haren in je doekje te krijgen.
Eerst even met een beetje wcpapier.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe maak je een wasbak schoon zonder al die lange haren in je doekje te krijgen.
Plaagserpentquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:19 schreef bitterbal het volgende:
er is hier een strand en dat heet tong nai pan ofzo dus om wraak te nemen zeg ik altjd tong nai paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan met een irritant stemmetje:P
Ik ga hem niet mentionenquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:19 schreef bitterbal het volgende:
er is hier een strand en dat heet tong nai pan ofzo dus om wraak te nemen zeg ik altjd tong nai paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan met een irritant stemmetje:P
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:28 schreef bitterbal het volgende:
ik heb sushi chips gekocht
[ afbeelding ]
Jij hebt een sushi probleemquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:28 schreef bitterbal het volgende:
ik heb sushi chips gekocht
[ afbeelding ]
Eerste stap is erkennen dat je een probleem hebtquote:
heb ik nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eerste stap is erkennen dat je een probleem hebt
Wat ga je eten?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijna etenstijd![]()
Hoezo vragen mensen altijd wat aan mij?
Zeker imuum voor mijn bitch-gezicht
Vies wattenschijfjequote:Op zaterdag 23 april 2022 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die ransaap naast mij liet wat gas ontsnappen
Bijna over m'n nek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |