Maily mag datquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij houd ze ons altijd wel een beetje in de gaten ...
Betere camo voor in de bossenquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Op de site was mijn rugzak grijsgroenig, maar in het echt toch meer groen
Nee zodat de jager jou niet ziet en je hem kunt besluipen en de nek omdraaien voordat die kan schietenquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zodat een jager je niet ziet en er gewoon lekker op los knalt?
Ik stel me mijn wandelingen toch anders voor hoorquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zodat de jager jou niet ziet en je hem kunt besluipen en de nek omdraaien voordat die kan schieten
Dat krijg je met die Actionmeuk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Droogrek is ingestort door de wind. Krijg hem ook niet meer in elkaar
quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg het er vorig jaar gratis bij toen ik een laptop daar kocht, maar vind het toch wel erg handig. Ook avondbezorgingen (dus 's ochtends besteld en 's avonds in huis) zijn gewoon gratis dan.
Ja voor als hij niet wil luisteren.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt wilde plannen met Solo
Volgens mij niks?quote:
Hmm, maar goed, ik zal het onthouden als ik weer eens een boek koop waar ik nooit aan toe kom.quote:
deed die van mij dat maar, dan moest ik nu wel een nieuwe kopenquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Droogrek is ingestort door de wind. Krijg hem ook niet meer in elkaar
gewoon buiten zetten. oud ijzer verdwijnt altijd vanzelfquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik kan hem nu niet weggooien, dan moet ik meteen naar de stort
Thanks ❤️ zo'n luxe kooi heb ik nog nooit gehad haha maar dacht doe het meteen goed dit keer.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed zo. Af en toe moet je streng zijn![]()
Maar alle gekheid op een stokje: mooie kooi hoor
Oh wacht, m'n ouders hebben de container nog buiten staan van de verbouwing. Flikker hem daar wel in. Maar waarom kost een fatsoenlijke nieuwe vijftig euro?quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon buiten zetten. oud ijzer verdwijnt altijd vanzelf
doe maar duur.quote:
Af en toe ff spieken waar het gezellig is, of een lekkere TTquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij houd ze ons altijd wel een beetje in de gaten ...
Hmmz. Ik moet ook een nieuwe. Bij die van mij begint dat witte plastic spul eraf te bladderen.quote:
corona, oorlog, alles wordt duurder.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh wacht, m'n ouders hebben de container nog buiten staan van de verbouwing. Flikker hem daar wel in. Maar waarom kost een fatsoenlijke nieuwe vijftig euro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Mag ik die van mij daar ook intyfen? En dat laatste is omdat het kan.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh wacht, m'n ouders hebben de container nog buiten staan van de verbouwing. Flikker hem daar wel in. Maar waarom kost een fatsoenlijke nieuwe vijftig euro?
Gewoon zo eentje halen https://www.ikea.com/nl/n(...)buiten-wit-40244831/quote:
Dat zit hier niet op. Is gewoon metaal.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz. Ik moet ook een nieuwe. Bij die van mij begint dat witte plastic spul eraf te bladderen.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
corona, oorlog, alles wordt duurder.Ja maar is dat een beetje kwaliteit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Heb die van mij al zo'n 9 jaar staan. Al heeft die wel altijd binnengestaan en nauwelijks verplaatstquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar is dat een beetje kwaliteit?
Ik gebruik de mijne eigenlijk alleen buiten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb die van mij al zo'n 9 jaar staan. Al heeft die wel altijd binnengestaan en nauwelijks verplaatst
hij leeft hier al jaren, zowel binnen als buitenquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar is dat een beetje kwaliteit?
Ik heb deze. Staat ook bijna alleen maar binnen maar is wel degelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:38 schreef CherryLips het volgende:
https://www.blokker.nl/le(...)0-meter/1127963.html
Zoiets moet ik. Met zo'n extra middenstuk om de boel bij elkaar te houden. Nu laten de scharnieren bovenin steeds los. Misschien kan ik ze nog lijmen ofzo.
Van een oud vrouwtje geweest?quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb die van mij al zo'n 9 jaar staan. Al heeft die wel altijd binnengestaan en nauwelijks verplaatst
tijd om een heftruck aan te schaffenquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:22 schreef kwiwi het volgende:
Weer een lading tegels opgehaald bij de bouwmarkt. Ben kapot
ik heb nu zoiets:quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb deze. Staat ook bijna alleen maar binnen maar is wel degelijk.
https://www.ikea.com/nl/n(...)buiten-wit-50228755/
Doordeweeks valt het wel mee.quote:
@Amaquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een vraag over schoonmaken
In boter bakken dan maarquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:34 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)rtban-indonesie.html
hamsteren!
SOP / [CENTRAAL] Voorjaarsschoonmaak 🧹2022quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
Bruisend topic welquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:23 schreef maily het volgende:
[..]
SOP / [CENTRAAL] Voorjaarsschoonmaak 🧹2022
Gewoon washandje er langs.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
Wat danquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
Moest lachenquote:
Wat doe je ineens strengquote:
Uhm goeie. Ik haal soms wel eens een stofzuiger er door eerst zodat ik dat niet heb. Verder niet echt te voorkomen denk ik.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe maak je een wasbak schoon zonder al die lange haren in je doekje te krijgen.
ja iddquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Irritant, dat kaaaaaaaa. En krab ook.
Huehuequote:Op zaterdag 23 april 2022 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Uhm goeie. Ik haal soms wel eens een stofzuiger er door eerst zodat ik dat niet heb. Verder niet echt te voorkomen denk ik.
Kaa is natuurlijk gewoon slangquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Irritant, dat kaaaaaaaa. En krab ook.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kaa is natuurlijk gewoon slang
[ afbeelding ]
Thaise collega’s deden het zelfs in mailtjesquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd
ben e rnu wel aan gewend maar eerste keren kon ik het niet meer horen![]()
met zo'n schelle stem kaaaaaaaaaaaaa
ook zoalng?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thaise collega’s deden het zelfs in mailtjes
met een stukje toiletpapier of keukenrol eerst de haren eruit halen ?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe maak je een wasbak schoon zonder al die lange haren in je doekje te krijgen.
Eerst even met een beetje wcpapier.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Plaagserpentquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:19 schreef bitterbal het volgende:
er is hier een strand en dat heet tong nai pan ofzo dus om wraak te nemen zeg ik altjd tong nai paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan met een irritant stemmetje:P
Ik ga hem niet mentionenquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:19 schreef bitterbal het volgende:
er is hier een strand en dat heet tong nai pan ofzo dus om wraak te nemen zeg ik altjd tong nai paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan met een irritant stemmetje:P
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:28 schreef bitterbal het volgende:
ik heb sushi chips gekocht
[ afbeelding ]
Jij hebt een sushi probleemquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:28 schreef bitterbal het volgende:
ik heb sushi chips gekocht
[ afbeelding ]
Eerste stap is erkennen dat je een probleem hebtquote:
heb ik nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eerste stap is erkennen dat je een probleem hebt
Wat ga je eten?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijna etenstijd![]()
Hoezo vragen mensen altijd wat aan mij?
Zeker imuum voor mijn bitch-gezicht
Vies wattenschijfjequote:Op zaterdag 23 april 2022 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die ransaap naast mij liet wat gas ontsnappen
Bijna over m'n nek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |