Gewoon washandje er langs.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een vraag over schoonmaken
Wat danquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:18 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een vraag over schoonmaken
Moest lachenquote:
Wat doe je ineens strengquote:
Uhm goeie. Ik haal soms wel eens een stofzuiger er door eerst zodat ik dat niet heb. Verder niet echt te voorkomen denk ik.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe maak je een wasbak schoon zonder al die lange haren in je doekje te krijgen.
ja iddquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Irritant, dat kaaaaaaaa. En krab ook.
Huehuequote:Op zaterdag 23 april 2022 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Uhm goeie. Ik haal soms wel eens een stofzuiger er door eerst zodat ik dat niet heb. Verder niet echt te voorkomen denk ik.
Kaa is natuurlijk gewoon slangquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Irritant, dat kaaaaaaaa. En krab ook.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kaa is natuurlijk gewoon slang
[ afbeelding ]
Thaise collega’s deden het zelfs in mailtjesquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd
ben e rnu wel aan gewend maar eerste keren kon ik het niet meer horen![]()
met zo'n schelle stem kaaaaaaaaaaaaa
ook zoalng?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thaise collega’s deden het zelfs in mailtjes
met een stukje toiletpapier of keukenrol eerst de haren eruit halen ?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe maak je een wasbak schoon zonder al die lange haren in je doekje te krijgen.
Eerst even met een beetje wcpapier.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |