Ik denk dat ze met hun games wel het toerisme gaan stimuleren in de jaren daarna. In de game rondlopen vertaalt zich later in daadwerkelijk rondlopen en selfies maken in de gebieden waar alle gevechten hebben plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Precies. En die maken alle winst over naar Oekraine voor de wederopbouw vanuit hun solidariteit.
Die gasten zijn zo afschuwelijk obvious dat je je bijna af gaat vragen of ze nu echt zo dom zijn, of doen alsofquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:57 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
Rusland beschuldigt vrij structureel anderen van iets om het vervolgens zelf te doen. Slecht nieuws dus.
Zolang de Russische bevolking het maar als zoete koek slikt, zo zal de gedachte zijn. Ik denk dat ze het grotendeels hebben opgegeven op de opinie van de bevolking in westerse landen te benvloeden. Ik kan mij nog herinneren dat vlak voor de invasie Nu.nl bijvoorbeeld vol zat met reacties die continu de VS als agressor aanwezen. Daar is ondertussen vrijwel geen sprake meer van.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die gasten zijn zo afschuwelijk obvious dat je je bijna af gaat vragen of ze nu echt zo dom zijn, of doen alsof.
Is dit van tijdens de oorlog? Het ziet er zo leeg en onbewoond uit. Er zouden daar toch een paar duizend soldaten en duizenden burgers zitten? Dan verwacht je toch meer afval en dergelijke te zien.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Zo ziet de ondergrondse bunker van Mariupol eruit
[ twitter ]
https://t.me/IrinaMar1004_Z/298quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Hele onduidelijke video maar je ziet volgens de comments Russen een winkelwagen met spullen voortduwen, wanneer ze stilstaan worden ze opgeblazen door een atgm. Het is gefilmd door een drone met Parkinson die op kilometers zit.
https://www.reddit.com/r/(...)cupiers_from_russia/
big boom of occupiers from Russia
Ok Thierry.quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En welk land zal Nederland aanvallen dan? Duitsland, Frankrijk, UK? De enige manier waarop ons land in een conflict verzeild kan raken is door een artikel 5 in het oosten, wat dus eigenlijk helemaal niet onze oorlog is.
Om vrede te kunnen garanderen op ons grondgebied zal het dus raadzaam zijn om uit de NAVO te stappen.
Russisch propaganda accountquote:
quote:Nieuws over Rusland en de Russische speciale operatie in het Spaans
Gaat harstikke tof wordenquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:56 schreef Ulx het volgende:
S.T.A.L.K.E.R. 2 zal ook misschien moeten worden aangepast voordat ze hem uitbrengen. Naast Monolith en Duty en zo een fractie Russian Bandits.
En uiteraard zeer radioactieve loopgraven rond de reactor.
Nee klopt, geen enkel land heeft ooit Nederland aangevallen. Dat neutraal blijven als om je heen de shit in de fik vliegt werkt gewoon altijd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En welk land zal Nederland aanvallen dan? Duitsland, Frankrijk, UK? De enige manier waarop ons land in een conflict verzeild kan raken is door een artikel 5 in het oosten, wat dus eigenlijk helemaal niet onze oorlog is.
Om vrede te kunnen garanderen op ons grondgebied zal het dus raadzaam zijn om uit de NAVO te stappen.
Hoe lang durf je te wachten voordat de concurrentie je voor is.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Hoe lang zou je vanuit ethisch oogpunt moeten wachten voordat je hier een game over kan uitbrengen?
Van mij mogen ze gelijk beginnen met een Arma 4 Slava Ukraini expansionquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Hoe lang zou je vanuit ethisch oogpunt moeten wachten voordat je hier een game over kan uitbrengen?
Als Oekrane uiteindelijk zou winnen en je game volgt dat scenario ook denk ik niet er iemand om zal malen (buiten Poetin dan, maar fuck hemquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Vandaar mijn tweede vraag: zou het aanslaan op de Russische markt?quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:06 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als Oekrane uiteindelijk zou winnen en je game volgt dat scenario ook denk ik niet er iemand om zal malen (buiten Poetin dan, maar fuck hem).
Als ze dat nu doen hebben ze straks geen tanks meer over voor de parade.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:08 schreef slashdotter3 het volgende:
Ben benieuwd of aankomende maandag de Russische Donbas campagne van start gaat. Ze hebben een 9 mei deadline die ze willen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |