Mooi zo. Waarom zou je al die landen bij de EU willen. Echt 0 reden voor.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Servië is ook wel een vreemde eend in de bijt in Europa net als Hongarije, al is Hongarije wel EU lid.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:21 schreef Tengano het volgende:
Bluf dat die Wali in die staalfabriek zit.
[ twitter ]
De Serviers zijn ook een typisch naar, agressief, 'trots' volk. Past totaal niet in een beschaafde EUquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Servië is ook wel een vreemde eend in de bijt in Europa net als Hongarije, al is Hongarije wel EU lid.
Valt me nog mee dat ze er niet tig Nazivlaggen in gefotosoept hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Zo ziet de ondergrondse bunker van Mariupol eruit
[ twitter ]
Het lijkt wel heel erg op een oude shooter idd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:39 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze er niet tig Nazivlaggen in gefotosoept hebben.
Kunnen ze niet bunnyhoppen? Dit schiet niet op.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Zo ziet de ondergrondse bunker van Mariupol eruit
Nieuwe CoD op komst.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:29 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ twitter ]
De slag om Donbas gaat een historische veldslag worden waar films en videogames gemaakt van zullen worden
Misschien naar de buitenwereld toe, maar als je ze persoonlijk kent zijn het hele warme gastvrije mensen. Veel bij Serviers over de vloer gekomen vroeger en ik kan er eigenlijk niks verkeerds van vinden.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
De Serviers zijn ook een typisch naar, agressief, 'trots' volk. Past totaal niet in een beschaafde EU
Veel van die mensen hebben de oorlog meegemaakt en daar zijn best gruwelijke dingen gebeurd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien naar de buitenwereld toe, maar als je ze persoonlijk kent zijn het hele warme gastvrije mensen. Veel bij Serviers over de vloer gekomen vroeger en ik kan er eigenlijk niks verkeerds van vinden.
Ik weet wel zeker dat alle game developers (Call of Duty, Battlefield, Sniper Elite, Arma, Squad) een game gaan maken gebaseerd op Ukrainequote:
Hebben de puisterige etterbakken van deze wereld ook weer wat te doen ipv hele dagen joints roken m.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat alle game developers (Call of Duty, Battlefield, Sniper Elite) een game gaan maken gebaseerd op Ukraine
Dat wordt gewoon de volgende historische oorlog waar eindeloos games van gemaakt kunnen worden zoals WW2
Vinden mensen het echt leuk om zulke dingen na te spelen op een computer?quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat alle game developers (Call of Duty, Battlefield, Sniper Elite) een game gaan maken gebaseerd op Ukraine
Dat wordt gewoon de volgende historische oorlog waar eindeloos games van gemaakt kunnen worden zoals WW2
We zien als buitenstaanders maar een fractie van wat er daadwerkelijk gebeurd. Als de oorlog voorbij is gaan er eindeloos documentaires, films, boeken uitkomen die het echte verhaal vertellen. En de game developers gaan daar de beste stukken uit halen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:14 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Vinden mensen het echt leuk om zulke dingen na te spelen op een computer?
Zeker na al die beelden die ze nu gezien hebben gaan ze het nog een keer over doen in een computerspelletjes?
Ik speel momenteel Cod WW2 die uitgekomen is in 2017, nog steeds een vreselijk vet spel, en grafisch een pareltje.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:14 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Vinden mensen het echt leuk om zulke dingen na te spelen op een computer?
Zeker na al die beelden die ze nu gezien hebben gaan ze het nog een keer over doen in een computerspelletjes?
WW2 kan ik nog wel begrijpen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik speel momenteel Cod WW2 die uitgekomen is in 2017, nog steeds een vreselijk vet spel, en grafisch een pareltje.
In plaats van erop los knallen kan je door de straten sluipen en Russische tanks saboteren.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat alle game developers (Call of Duty, Battlefield, Sniper Elite, Arma, Squad) een game gaan maken gebaseerd op Ukraine
En je kan echt alles erin kwijt, drones, snipers, artillerie, stadsgevechten, tankgevechten, luchtgevechten, tunnelgevechten in Mariupol, zelfs zee missies (het zinken van de Moskva)
Precies. En die maken alle winst over naar Oekraine voor de wederopbouw vanuit hun solidariteit.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:17 schreef slashdotter3 het volgende:
We zien als buitenstaanders maar een fractie van wat er daadwerkelijk gebeurd. Als de oorlog voorbij is gaan er eindeloos documentaires, films, boeken uitkomen die het echte verhaal vertellen. En de game developers gaan daar de beste stukken uit halen.
S.T.A.L.K.E.R. 2 zal ook misschien moeten worden aangepast voordat ze hem uitbrengen. Naast Monolith en Duty en zo een fractie Russian Bandits.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat alle game developers (Call of Duty, Battlefield, Sniper Elite, Arma, Squad) een game gaan maken gebaseerd op Ukraine
Dit wordt gewoon de nieuwe historische oorlog waar eindeloos games van gemaakt kunnen worden zoals WW2
En je kan echt alles erin kwijt, high tech drones, snipers, stadsgevechten, tankgevechten, luchtgevechten, tunnelgevechten in Mariupol, zelfs zee missies (het zinken van de Moskva)
Mischien was hij ziek op de dag dat de sergeant uitgelegde hoe je flares effectief gebruikt?quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Helicopter is een minuut lang al z'n flares aan het afschieten maar blijft stom genoeg gewoon rondhangen.
Stinger gast wacht tot de flares op zijn en schiet hem uit de lucht.
https://www.reddit.com/r/(...)_russian_helicopter/
Extended version from the Russian helicopter shooting down 2 days ago reportedly in the direction of Malynivka village. Video shows the helicopter spending approximately 1 & half min launching flares before being downed the moment it stopped launching them.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |