abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204503595
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:29 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dat zijn natuurlijk de enige twee opties. Of je bent voor het leveren van de allerzwaarste pantserhouwitsers, of voor helmen. Daartussen zit helemaal niets.
Of je roept maar wat om te verhullen dat je helemaal niks wil sturen. Dat kan ook natuurlijk.
pi_204503597
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:43 schreef HiZ het volgende:

[..]
Of je roept maar wat om te verhullen dat je helemaal niks wil sturen. Dat kan ook natuurlijk.
Dat mag hij vinden. Het is hier iig nog steeds een vrij land.
  vrijdag 22 april 2022 @ 00:47:00 #103
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204503601
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Why not both? Laat ik het anders zeggen, alles wat daar tussen in zit wordt ook geleverd, het is geen of/of, het is gewoon alles van basale uitrusting tot (naar het schijnt maar onbevestigd) gevechtsvliegtuigen.

En als Poetin daar bezwaar tegen heeft dan praat hij tegen dovermansoren, de misdaden die het Russische leger pleegt zijn een stap te ver geweest om nog voor de-escalatie en andere onzin te gaan.
Waarom wordt dan zo expliciet genoemd dat Nederland dit levert en Duitsland daar terughoudend in is, als het zo'n gezamenlijke effort is? Het wordt toch echt gebracht als een Nederlands besluit om juist dit type artillerie te leveren, het zwaarst mogelijke. Dat is slechts waar ik op reageer.
pi_204503604
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:42 schreef Repentless het volgende:

[..]
Mortieren, geweren, granaatwerpers, antitankwapens. Het wordt toch expliciet benoemd dat juist Nederland het allerzwaarste materieel levert tot nu toe, waar andere bondgenoten nog terughoudend daarin zijn?
Allen Duitsland is zo ongeveer nog terughoudend en daar word de Bondskanselier nog net niet uitgemaakt voor de vijfde kolonne van Putin (door zijn eigen coalitiegenoten).

Waarmee ik bedoel dat je argument niet alleen repetetief is maar ook weinig steekhoudend.

Vraag aan het algemeen : mag je in conversaties met FvD-ers woorden met meer dan twee lettergrepen gebruiken als je begrepen wil worden?
pi_204503605
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat mag hij vinden. Het is hier iig nog steeds een vrij land.
Ondertussen mogen we zeggen; mede dankzij de Oekraïners die ervoor willen sterven.
  vrijdag 22 april 2022 @ 00:49:17 #106
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204503607
quote:

[..]
Word je niet erg moe van jezelf, met dit soort treurige insinuaties? Je bent nu al een aantal reacties lang dit soort goedkope taal te bezigen zonder enige inhoud. Maar hopelijk voel je jezelf er beter door. :)
pi_204503609
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:47 schreef Repentless het volgende:

[..]
Waarom wordt dan zo expliciet genoemd dat Nederland dit levert en Duitsland daar terughoudend in is, als het zo'n gezamenlijke effort is? Het wordt toch echt gebracht als een Nederlands besluit om juist dit type artillerie te leveren, het zwaarst mogelijke. Dat is slechts waar ik op reageer.
Omdat Nederland niet geregeerd wordt door de SPD. Die wat Rusland betreft zoveel boter op hun hoofd hebben dat Frau Antje eigenlijk een Duits paspoort zou moeten aanvragen.
pi_204503610
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:49 schreef Repentless het volgende:

[..]
Word je niet erg moe van jezelf, met dit soort treurige insinuaties? Je bent nu al een aantal reacties lang dit soort goedkope taal te bezigen zonder enige inhoud. Maar hopelijk voel je jezelf er beter door. :)
Ik hoorde dat dit een vrij land was en zo. Maar ben wel blij dat de boodschap aankomt.
  vrijdag 22 april 2022 @ 00:58:01 #109
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204503620
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:50 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ik hoorde dat dit een vrij land was en zo. Maar ben wel blij dat de boodschap aankomt.
De enige boodschap die aankomt, is dat je je uiterste best doet om niet serieus genomen te willen worden. Daar slaag je inderdaad uitstekend in. :)
pi_204503621
quote:

[..]
Het is uiteindelijk gewoon een legitieme vraag, waarom stuurt Nederland vergeleken met àlle andere landen, die ook oorlogsmaterieel leveren aan Oekraïne , de zwaarste varianten op dat gebied.
Dat niemand hier daar een goed antwoord op kan geven doet niks af aan de vraag. Die overigens ook gewoon neutraal is, dat het zou betekenen dat hij of zij tegen Nederlandse steun aan Oekraïne is maken jullie ervan.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_204503637
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:59 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Het is uiteindelijk gewoon een legitieme vraag, waarom stuurt Nederland vergeleken met àlle andere landen, die ook oorlogsmaterieel leveren aan Oekraïne , de zwaarste varianten op dat gebied.
Dat niemand hier daar een goed antwoord op kan geven doet niks af aan de vraag. Die overigens ook gewoon neutraal is, dat het zou betekenen dat hij of zij tegen Nederlandse steun aan Oekraïne is maken jullie ervan.
Dat niemand antwoord kan geven op de vraag is onzin. Dat antwoord is al diverse keren gegeven. Namelijk dat Nederland Oekraïne wapens stuurt die passen bij de behoefte van Oekraïne in deze fase van de oorlog. Plastisch gezien zoals een andere poster het al zei 'Oekraïne moet zich een pad schieten door de Russische bezetting' (geparafraseerd).

15 keer de vraag stellen waarom Nederland 'de zwaarste wapens stuurt' en dan doen alsof je het antwoord niet hebt gekregen kan duiden op twee dingen : extreem dom zijn, of gewoon een Poetin troll zijn. En van dat laatste soort hebben we er heel veel en die gedragen zich bijna allemaal op dezelfde manier. Als je niet wilt uitgemaakt worden voor een eend, dan kan het helpen om niet te lopen en te kwaken als een eend.
pi_204503641
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
Nederland is één van de landen dat zwaardere wapens stuurt, maar niet het land dat de zwaarste wapens stuurt.

De VS stuurt veel zwaar materiaal:

quote:
The most recent US security aid package for Ukraine includes "dozens" of howitzers - a type of artillery that fires shells at targets on high trajectories - as well as 144,000 rounds of ammunition and tactical drones.
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-60774098

En er schijnen zelfs al straaljagers gestuurd te zijn:
twitter
pi_204503646
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 01:10 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Nederland is één van de landen dat zwaardere wapens stuurt, maar niet het land dat de zwaarste wapens stuurt.

De VS stuurt veel zwaar materiaal:
[..]
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-60774098

En er schijnen zelfs al straaljagers gestuurd te zijn:
[ twitter ]
De veel relevantere vraag is natuurlijk (en al een paar keer gesteld) : waarom zou je lichtere wapens sturen dan waar Oekraïne behoefte aan heeft. Die vraag is overigens op geen enkele manier beantwoord. Niet op een serieuze manier, maar ook niet grappig.
pi_204503648
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 01:09 schreef HiZ het volgende:

[..]
Dat niemand antwoord kan geven op de vraag is onzin. Dat antwoord is al diverse keren gegeven. Namelijk dat Nederland Oekraïne wapens stuurt die passen bij de behoefte van Oekraïne in deze fase van de oorlog. Plastisch gezien zoals een andere poster het al zei 'Oekraïne moet zich een pad schieten door de Russische bezetting' (geparafraseerd).

15 keer de vraag stellen waarom Nederland 'de zwaarste wapens stuurt' en dan doen alsof je het antwoord niet hebt gekregen kan duiden op twee dingen : extreem dom zijn, of gewoon een Poetin troll zijn. En van dat laatste soort hebben we er heel veel en die gedragen zich bijna allemaal op dezelfde manier. Als je niet wilt uitgemaakt worden voor een eend, dan kan het helpen om niet te lopen en te kwaken als een eend.
Dus waar het op neerkomt is eigenlijk dat alle andere landen zwaar tekortschieten in hun militaire steun, wat betreft de behoefte van Oekraïne. En dat alleen Nederland doorheeft wat ze nodig hebben, en dus ook aan die vraag voldoet. 🤔
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_204503649
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 01:16 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Dus waar het op neerkomt is eigenlijk dat alle andere landen zwaar tekortschieten in hun militaire steun, wat betreft de behoefte van Oekraïne. En dat alleen Nederland doorheeft wat ze nodig hebben, en dus ook aan die vraag voldoet. 🤔
Er is al een paar keer voorbij gekomen (tenminste voor mensen die serieus lezen) dat Nederland niet buiten proportioneel veel doet. Niet vergeleken bij de andere bondgenomen en niet met het oog op de behoeften van Oekraïne.
pi_204503651
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 01:16 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
We hebben denk ik niet veel andere dingen die ze echt nodig hebben waar wij niet veel aan hebben op het moment.

Rusland zal niet zo snel door Polen en Duitsland stoten. Vliegtuigen gaan we niet sturen. Manpads en javelins hebben ze al. Tanks hebben we niet. Kogels hebben we zelf nodig anders moeten we pangpang roepen.

Dan blijft dit over.
pi_204503657
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 01:17 schreef HiZ het volgende:

[..]
Er is al een paar keer voorbij gekomen (tenminste voor mensen die serieus lezen) dat Nederland niet buiten proportioneel veel doet. Niet vergeleken bij de andere bondgenomen en niet met het oog op de behoeften van Oekraïne.
Ok, fair enough :) ik geef toe dat ik idd schuldig ben aan het vaak te vluchtig doorlezen van reacties, en geplaatste Tweets en nieuwsberichten, maar zal proberen voortaan wat beter mn huiswerk te doen, en dan pas te reageren. Bedoel dit trouwens niet sarcastisch of slijmerig ofzo. :)
pi_204503662
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 01:21 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
We hebben denk ik niet veel andere dingen die ze echt nodig hebben waar wij niet veel aan hebben op het moment.

Rusland zal niet zo snel door Polen en Duitsland stoten. Vliegtuigen gaan we niet sturen. Manpads en javelins hebben ze al. Tanks hebben we niet. Kogels hebben we zelf nodig anders moeten we pangpang roepen.

Dan blijft dit over.
De tijden van pangpang roepen liggen dus ondertussen achter ons ja? :D Zijn ze er toch een beetje op vooruit gegaan :P
pi_204503664
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 01:30 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ok, fair enough :) ik geef toe dat ik idd schuldig ben aan het vaak te vluchtig doorlezen van reacties, en geplaatste Tweets en nieuwsberichten, maar zal proberen voortaan wat beter mn huiswerk te doen, en dan pas te reageren. Bedoel dit trouwens niet sarcastisch of slijmerig ofzo. :)
Het is schandalig :o
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204503668
O, dus toch geen straaljagers. Alleen onderdelen.

twitter
pi_204503676
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 01:41 schreef luxerobots het volgende:

[ twitter ]
Soort Ikea bouwpakket voor de Oekraïners? :D :P
pi_204503677
quote:

[ twitter ]
Zo ken ik Ollonkreng weer _O-
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204503686
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:24 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ze vliegen lager dan die anti ship missiles die de golven huggen
Ze vliegen een meter over de grond. Onzichtbaar voor radar (anders zouden autos ook zichtbaar zijn). Maar wel een makkelijke prooi voor anti tank raketten.
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 02:00:44 #124
236264 crew  capricia
pi_204503691
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2022 01:48 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Zo ken ik Ollonkreng weer _O-
Huh?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_204503711
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 02:00 schreef capricia het volgende:

[..]
Huh?
Lees de post op Twitter.
pi_204503720
quote:

[ twitter ]
Genoeg onderdelen sturen, waarmee ze dan complete straaljagers in elkaar kunnen zetten.
Leipe shit ouwe
pi_204503722
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 02:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

[..]
Genoeg onderdelen sturen, waarmee ze dan complete straaljagers in elkaar kunnen zetten.
Duurt ff, maar dan heb je ook wat hè? :P
pi_204503731
https://vm.tiktok.com/ZMLgJSLL2/

Kan om 1 of andere reden de Tiktok icon hier niet gebruiken :s) :D
pi_204503737
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 april 2022 03:05 schreef Foshizzle79 het volgende:

Is me niet opgevallen, maar dat er meer speelt denk ik zeker.
pi_204503739
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2022 03:10 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Is me niet opgevallen, maar dat er meer speelt denk ik zeker.
Oh dat is wel duidelijk :Y tenminste, voor diegenen die het willen zien, het gros van de mensen lijkt wel met oogkleppen op rond te lopen :+
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 04:20:22 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204503799
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 23:45 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
De afgelopen decennia blinkt Nederland daarin uit, soort geldingsdrang/laten zien dat we mee kunnen doen met de big boys ofzo :+ doet me denken aan van die jonge basisschool jochies die indruk willen maken op oudere jongens in hun omgeving. :D :|W
En Rutte&co zijn ook gewoon behoorlijke bruinneuzen, met een aanzienlijke laag eelt op de tong van al dat gelik bij de (EU)landen die ertoe doen :+
mwah ... Nederland heeft geleerd dat het niet zonder bondgenoten kan dus als de NAVO iets vraagt staan we vooraan alleen willen de heren in Den Haag nog wel eens vergeten dat er een verschil zit in wat we kunnen doen en wat we willen doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204504078
Ik ben pro nederland
Laat dat Rusland / Oekraïne conflict lekker daar waar het hoort. Tussen UKR en US en UK tegen RUS

Sancties zijn prima
Maar die uitholling van zware wapens uit de toch al magere EU legers ben ik tegen.
Nu allemaal leuk en aardig tot een van die partijen of samen (dat zou lachen zijn Rus en UKR die gaan samenwerken tegen EU met hun eigen wapens)

Dat gebral van Zelensky om zware wapens ben ik poepzat. Poetin nog meer zat voor de duidelijkheid.

Trouwens op het werk heb ik een aantal normaal vrij linkse collega’s die ook allemaal Zelensky zat zijn en niet meer serieus nemen. Horen jullie die geluiden ook?
Vakman pur sang
  vrijdag 22 april 2022 @ 07:48:44 #133
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204504127
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:43 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Geen idee wat voor stoel dit is, maar erg prettig zit die niet.
Ik heb al een paar keer zitten kijken naar die filmpjes. Echt een vreemde houding :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 22 april 2022 @ 07:50:46 #134
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204504147
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Theorie: Westerse spionnen hebben ontdekt dat de fabriek 24/7 chemische wapens aan het produceren was voor toekomstig gebruik in Ukraine. Vandaar deze sabotage actie

Theorie2: FSBers die nu zelf intern de boel saboteren.

[ afbeelding ]

[ twitter ]
Er is nog een mogelijkheid, maar minder spannend. Er is nu zoveel druk op die bedrijven, en tegelijk is er waarschijnlijk een hoop bezuinigd (al dan niet stiekem door corruptie) dat de kans op een ongeluk gewoon vrij groot wordt. Oude bedrading is bijvoorbeeld een groot brandgevaar.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 07:52:42 #135
236264 crew  capricia
pi_204504158
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2022 02:38 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Lees de post op Twitter.
Dat gaat over een heel ander land. :')
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_204504185
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 07:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben pro nederland
Laat dat Rusland / Oekraïne conflict lekker daar waar het hoort. Tussen UKR en US en UK tegen RUS

Sancties zijn prima
Maar die uitholling van zware wapens uit de toch al magere EU legers ben ik tegen.
Nu allemaal leuk en aardig tot een van die partijen of samen (dat zou lachen zijn Rus en UKR die gaan samenwerken tegen EU met hun eigen wapens)

Dat gebral van Zelensky om zware wapens ben ik poepzat. Poetin nog meer zat voor de duidelijkheid.

Trouwens op het werk heb ik een aantal normaal vrij linkse collega’s die ook allemaal Zelensky zat zijn en niet meer serieus nemen. Horen jullie die geluiden ook?
Die "normaal vrij linkse collega's" zijn strontverwende prinsesjes of gewoon regelrechte Poetinversteher. Wanneer de orks voor hebben je land onder de voet te lopen en je bevolking uit te roeien doe je er als president alles aan om je krijgsmacht de mogelijkheden te geven het land te verdedigen. Ook al vinden verwende westerse prinsesjes dan dat je maar zeurt.

De ambities van de orks zijn overigens al lang duidelijk; een ork imperium van Lissabon tot Vladivostok incl. denazificering van de Europese bevolking.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204504205
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 april 2022 07:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ik heb al een paar keer zitten kijken naar die filmpjes. Echt een vreemde houding :D
Alsof hij bijna in zijn broek poept. Vreemd trouwens dat tijdens de film voornamelijk Poetin in beeld is. Ik wilde die uit de dood herrezen Sergei wel beter zien. Als je zo zwaar ziek bent geweest, ben je toch vermagerd e.d.
pi_204504258
According to Bill Greenwalt, who served as deputy undersecretary of defense for industrial policy during the George W. Bush administration, it has historically taken the U.S. defense industrial base 18 months to 3 years to get ready for conflicts.

https://www.defensenews.c(...)duction-for-ukraine/

En dit is de VS in Europa zal dat nog langer duren. Daarom zijn die belachelijk lage voorwaarden van alles ook zo gevaarlijk. Of het nu medische artikelen, wapens of gas is. Alles is jit en bij de minste disruptie kun je niets meer.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_204504259
quote:

Zijn alleen vrij linkse mensen in deze oorlog voor Oekraïne en zijn vrij rechtse mensen in principe voor Rusland?
In mijn omgeving merk ik dat niet zo, daar is in deze zaken weinig links-rechts-onderscheid. Trouwens in de meeste zaken niet, de PVV-stemmers en de SP-stemmers zijn het over de oorlog en Zelensky tamelijk eens.
pi_204504275
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 08:07 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Alsof hij bijna in zijn broek poept. Vreemd trouwens dat tijdens de film voornamelijk Poetin in beeld is. Ik wilde die uit de dood herrezen Sergei wel beter zien. Als je zo zwaar ziek bent geweest, ben je toch vermagerd e.d.
Toch raar dat deze opname door de Russen openbaar is gemaakt. Ze zien toch zelf ook dat hun "grote leider" er niet heel fris op staat. En idd die Sergei. Ziet er niet uit als iemand die een fors hartaanval heeft gehad. Maar bij de Russen is niets zoals het lijkt, en liegen en bedriegen is de tweede natuur voor de Rus.
  vrijdag 22 april 2022 @ 08:23:15 #141
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204504278
quote:
Nee.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 22 april 2022 @ 08:23:55 #142
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_204504282
quote:
Ik ben pro nederland

Sancties zijn prima

collega's die 51 jaar oud zijn?
... en huiver mee
pi_204504292
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 08:23 schreef Giggio het volgende:

[..]
collega's die 51 jaar oud zijn?
En neef zijn
  vrijdag 22 april 2022 @ 08:31:06 #144
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204504303
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 02:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

[..]
Waren dat misschien die Mig-29s met vleugels er afgehaald die ik laatst op een filmpje voorbij zag komen? Achtero een trailer?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_204504319
quote:

Nee.
Iedereen is voor Oekraine.
pi_204504334
Duitsland kon zogenaamd geen wapens leveren omdat ze niks konden missen, maar na flinke kritiek blijken ze ze nu toch te kunnen missen. Ze geven Slovenië Marders en Fuchsen zodat de Slovenen hun Joegoslavische M-84 tanks, gebaseerd op de Russische T-72, naar Oekraïne kunnen sturen. Wat maken die Duitsers zichzelf belachelijk zeg :')

Deutschland plant mit Slowenien Ringtausch schwerer Waffen für die Ukraine
https://www.spiegel.de/po(...)5c-add2-5b0607be2171
  vrijdag 22 april 2022 @ 08:42:51 #147
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_204504342
Ik moet de eerste vrouwelijke collega met een gedetailleerde mening over Zelensky uberhaupt nog tegen komen. :') Over het algemeen boeit veel mensen deze oorlog overdag in een werkomgeving weinig.
pi_204504351
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 april 2022 03:05 schreef Foshizzle79 het volgende:

Dat zijn kleuren die van nature sterk opvallen en ook in de natuur een waarschuwingsfunctie hebben.

Of het zijn natuurlijk de wef en de reptillians.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_204504368
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 08:18 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Zijn alleen vrij linkse mensen in deze oorlog voor Oekraïne en zijn vrij rechtse mensen in principe voor Rusland?
In mijn omgeving merk ik dat niet zo, daar is in deze zaken weinig links-rechts-onderscheid. Trouwens in de meeste zaken niet, de PVV-stemmers en de SP-stemmers zijn het over de oorlog en Zelensky tamelijk eens.
Nee iedereen is zwaar tegen Rusland maar dat betekend toch niet dat je gelijk pro Oekraïne bent?
Vakman pur sang
  vrijdag 22 april 2022 @ 08:50:28 #150
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204504370
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 08:42 schreef RamboDirk het volgende:
Ik moet de eerste vrouwelijke collega met een gedetailleerde mening over Zelensky uberhaupt nog tegen komen. :') Over het algemeen boeit veel mensen deze oorlog overdag in een werkomgeving weinig.
Sowieso is praten over politiek tijdens werktijd niet echt heel gebruikelijk. Tijdens de borrel na werk misschien.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')