Volgende week Herres?quote:
Eens, maar dat was niet zo dus je kan deze beslissing an sich niet "zwichten voor hooligans" noemen.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat nieuwe stadion had er 10 jaar geleden al kunnen en moeten staan als Feyenoord niet in alles gegijzeld werd door zijn supporters.
Het doet me ergens wel goed dat klaas en pistolero er geen donder van begrijpen.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
wanbeleid
Deze voorzitter denkt zich populair te kunnen maken door deze actie.
TOtaal ongeschikt
Oprotten met deze kneus
Dit lijkt me wel een klusje voor jou Klaas!quote:
Goldman heeft de Kuip als onderpand. Dat moet eerst gladgestreken worden en dat kost een hoop centen.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat snap ik maar de club heeft hier toch ook iets over te zeggen?
Wat snap ik niet dombo...quote:Op donderdag 21 april 2022 16:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het doet me ergens wel goed dat klaas en pistolero er geen donder van begrijpen.
Heb ik ze toch goed ingeschat.
En daarom moet je nu beleid gaan voeren op het feit dat je in De Kuip moet blijven voetballen. Dus moet je gaan investeren beste vriend zodat het stadion 'niet instort'.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat snap ik niet dombo...
Leg het me even uit
Ik snap niet dat het stadion toch in elkaar gaat storten? Uiteindelijk hoe je het went of keert dit stadion zal op een gegeven moment afgekeurd worden omdat het niet meer aan de veiligheidseisen zal kunnen voldoen
ALs je beleid heb dan moet je zorgen dat je dat voor bent, want straks moet je in het excelsior stadion gaan voetballen....
Dit probleem hebben meer usersquote:Op donderdag 21 april 2022 16:49 schreef Scrummie het volgende:
Met klaas als TS zie ik de OP niet gvd. Jammer dat ik de TT dan wel weer zie van die mongool.
Maar er is dus al een deel afgelost begrijp ik dat goed?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Goldman heeft de Kuip als onderpand. Dat moet eerst gladgestreken worden en dat kost een hoop centen.
Uit 2018.quote:Er zijn drie aflossingsscenario’s:
Scenario 1: het project gaat door. De brugfinanciering wordt uit de totale financiering afgelost.
Scenario 2: de stekker wordt in de zomer uit het project gehaald. Stadion en Feyenoord zitten dan met een schuld van ¤ 8 miljoen. Deze mag in 5 jaarlijkse termijnen worden terugbetaald. Het risico voor Feyenoord bedraagt ¤ 2,4 miljoen.
Scenario 3: het project wordt ná 1 juli stopgezet. De schuld bedraagt dan hoogstens ¤ 17,5 miljoen, die in 5 jaar kan worden terugbetaald. Het risico voor Feyenoord bedraagt ¤ 5 miljoen.
https://nieuwstadion.feye(...)-verspelen-aan-bank/
Als de financiële positie van Feyenoord verbetert (en daar heb ik met het huidige beleid gek genoeg wel vertrouwen in), geef ik het 3 jaar voor er weer nieuwbouwplannen opduiken.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:54 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Wel fijn dat het de komende maanden/jaren even niet meer over deze onzin gaat.
Of nouja, bijna dan, want Stadion Feijenoord zal zijn probleem moeten oplossen, eventuele eenwording, etc.
Je snapt dat dit betekend dat je beleid moet maken op het feit dat je financieel nooit mee zal kunnen doen met PSV en Ajax en op korte termijn ook niet meer met de subtop...?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En daarom moet je nu beleid gaan voeren op het feit dat je in De Kuip moet blijven voetballen. Dus moet je gaan investeren beste vriend zodat het stadion 'niet instort'.
Lijkt me ook ja, wel raar want de gemeente had ook grote plannen met het stadiongebied t.a.v. wonen recreatie etc die grotendeels al waren goedgekeurd door de raad.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als de financiële positie van Feyenoord verbetert (en daar heb ik met het huidige beleid gek genoeg wel vertrouwen in), geef ik het 3 jaar voor er weer nieuwbouwplannen opduiken.
Oh vast, dan komt het wel weer terug inderdaad. En dat is ook wel prima, maar het gaat in elk geval wel even duren. Zei het jaren terug al een keer; gewoon mee kappen, even wat jaren een stapje terugnemen en opnieuw proberen wanneer de markt wat gunstiger is (want het is nou niet zo dat het pas dit jaar is dat de kosten ineens omhoog zijn gegaan).quote:Op donderdag 21 april 2022 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als de financiële positie van Feyenoord verbetert (en daar heb ik met het huidige beleid gek genoeg wel vertrouwen in), geef ik het 3 jaar voor er weer nieuwbouwplannen opduiken.
3 miljoen schijnbaar.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoeveel heeft deze onzin Feyenoord nou alles bij elkaar gekost?
Onze begroting is bijna 3x zo hoog als die van AZ, waar heb je het over?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je snapt dat dit betekend dat je beleid moet maken op het feit dat je financieel nooit mee zal kunnen doen met PSV en Ajax en op korte termijn ook niet meer met de subtop...?
AZ is ons op alle fronten voorbij.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je snapt dat dit betekend dat je beleid moet maken op het feit dat je financieel nooit mee zal kunnen doen met PSV en Ajax en op korte termijn ook niet meer met de subtop...?
Die vraag werd letterlijk gesteld door ESPN en Smorenburg zei dat het circa 3 miljoen was.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Over die volledige 20 jaar zo weinig?
quote:Op donderdag 21 april 2022 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Die vraag werd letterlijk gesteld door ESPN en Smorenburg zei dat het circa 3 miljoen was.
Zonde. Maar beter een boete dan geen publiek.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:11 schreef StephanL het volgende:
Einde tijdperk Feyenoord. Erg leuk![]()
En dan dit: Tiende UEFA-boete voor Feyenoord; totaalbedrag loopt op tot bijna half miljoen Lekker man![]()
Genoeg gelachen, ben weer weg
Dat is dan wel een enorme meevaller nog vind ik. Had het hoger verwacht.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Die vraag werd letterlijk gesteld door ESPN en Smorenburg zei dat het circa 3 miljoen was.
Het is een beetje semantisch omdat bijna alle kosten worden gedragen door Stadion Feijenoord NV, die nu enorm in de problemen zitten. Als die failliet gaan zal die 3 miljoen enorm oplopenquote:Op donderdag 21 april 2022 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Renoveren? Opknappen is voorlopig het enige wat gaat gebeuren. Likje verf, nieuwe wc’s, dat soort dingen.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is dan wel een enorme meevaller nog vind ik. Had het hoger verwacht.
Renoveren dat stadion dus. En zo snel mogelijk je club financieel op orde brengen deze zomer.
Zijn vooral interne personele kosten geweest (gemaakte uren etc) zal uiteindelijk ook wel wat meer zijn geweest.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is dan wel een enorme meevaller nog vind ik. Had het hoger verwacht.
Renoveren dat stadion dus. En zo snel mogelijk je club financieel op orde brengen deze zomer.
Joden zijn vast begonnen met verbouwen zondag.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Renoveren? Opknappen is voorlopig het enige wat gaat gebeuren. Likje verf, nieuwe wc’s, dat soort dingen.
Moet de club die schulden dan overnemen of hoe moeten we dat zien?quote:Op donderdag 21 april 2022 17:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is een beetje semantisch omdat bijna alle kosten worden gedragen door Stadion Feijenoord NV, die nu enorm in de problemen zitten. Als die failliet gaan zal die 3 miljoen enorm oplopen
Zo enorm zijn die schulden nou ook weer niet. Paar investeerders en je neemt het stadion gewoon over.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is een beetje semantisch omdat bijna alle kosten worden gedragen door Stadion Feijenoord NV, die nu enorm in de problemen zitten. Als die failliet gaan zal die 3 miljoen enorm oplopen
Je zou zeggen dat je aan de buitenkant wel wat horeca kan toevoegen in plaats van die goedkope kraampjes. Genoeg ruimte onder de 1e ring. Echt schokkende veranderingen moet je niet verwachten, dat is ook erg lastig. Misschien die parterrevakken een upgrade geven, maar dan zullen dat ook niet meer de goedkoopste plekken van het stadion zijn.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Renoveren? Opknappen is voorlopig het enige wat gaat gebeuren. Likje verf, nieuwe wc’s, dat soort dingen.
Bij het verdienmodel van het stadion sterk vergroten denk je toch vooral aan alles mokerduur makenquote:Op donderdag 21 april 2022 17:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat je aan de buitenkant wel wat horeca kan toevoegen in plaats van die goedkope kraampjes. Genoeg ruimte onder de 1e ring. Echt schokkende veranderingen moet je niet verwachten, dat is ook erg lastig. Misschien die parterrevakken een upgrade geven, maar dan zullen dat ook niet meer de goedkoopste plekken van het stadion zijn.
Is het niet beter om dat te laten klappen en dan het stadion uit de boedel halen?quote:Op donderdag 21 april 2022 17:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Of er gewoon een tweede maasgebouw tegenaan kankeren aan de andere kantquote:Op donderdag 21 april 2022 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij het verdienmodel van het stadion sterk vergroten denk je toch vooral aan alles mokerduur maken
Daar ben ik financieel niet goed genoeg onderlegd voorquote:Op donderdag 21 april 2022 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het niet beter om dat te laten klappen en dan het stadion uit de boedel halen?
een paar vakken schrappen voor wat commerciële ruimtequote:Op donderdag 21 april 2022 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij het verdienmodel van het stadion sterk vergroten denk je toch vooral aan alles mokerduur maken
de eerste (gepantserde) business seats direct aan het veld ofzoquote:Op donderdag 21 april 2022 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Of er gewoon een tweede maasgebouw tegenaan kankeren aan de andere kant
De rest is kruimelwerk
Mensen in de business kijken doorgaans geen voetbal of interesseert het weinig.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de eerste (gepantserde) business seats direct aan het veld ofzo
truequote:Op donderdag 21 april 2022 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen in de business kijken doorgaans geen voetbal of interesseert het weinig.
Dat is wel een voordeel nu je weet waar je aan toe bent ja. In plaats van eerst nog jarenlang ouwehoeren en dagdromen over een nieuw station dat er nooit kwam, wat uiteindelijk ook achteruitgang is.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Of er gewoon een tweede maasgebouw tegenaan kankeren aan de andere kant
De rest is kruimelwerk
is dat bekend?quote:Op donderdag 21 april 2022 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel nu je weet waar je aan toe bent ja. In plaats van eerst nog jarenlang ouwehoeren en dagdromen over een nieuw station dat er nooit kwam, wat uiteindelijk ook achteruitgang is.
Qua structurele integriteit kan De Kuip nog wel 40-45 jaar mee.
Moet toch wel mogelijk zijn wat extra business seats te bouwen?quote:Op donderdag 21 april 2022 17:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat je aan de buitenkant wel wat horeca kan toevoegen in plaats van die goedkope kraampjes. Genoeg ruimte onder de 1e ring. Echt schokkende veranderingen moet je niet verwachten, dat is ook erg lastig. Misschien die parterrevakken een upgrade geven, maar dan zullen dat ook niet meer de goedkoopste plekken van het stadion zijn.
Gok dat ze het gewoon 3-4 jaar afwachten en dan wederom voor nieuwbouw gaanquote:Op donderdag 21 april 2022 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel nu je weet waar je aan toe bent ja. In plaats van eerst nog jarenlang ouwehoeren en dagdromen over een nieuw station dat er nooit kwam, wat uiteindelijk ook achteruitgang is.
Qua structurele integriteit kan De Kuip nog wel 40-45 jaar mee.
volgens mij is die mongool die 3 miljoen heeft geroepen een nulletje vergeten.....quote:De meeste kosten zijn gemaakt door Stadion Feijenoord. Er is in de loop der tijd meer dan 30 miljoen uitgegeven aan voorbereidingskosten, wat terug te zien is aan de neerwaartse spiraal in de jaarcijfers van het stadion.
https://www.rijnmond.nl/n(...)ikkeling-van-de-kuip
De 2 grootschalige plannen die op tafel lagen waarbij je ongeveer het hele stadion stript en opnieuw inricht niet, maar zoiets als jij zei over een tweede maasgebouw zou prima kunnen.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Gok dat ze het gewoon 3-4 jaar afwachten en dan wederom voor nieuwbouw gaan
Kuip renoveren gaat echt nooit rendabel zijn
Nog 15 jaar dan hebben we het eeuwfeest van De Kuipquote:Op donderdag 21 april 2022 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zonde voor Feyenoord en de stad Rotterdam dit. Ik vrees dat dit de enige overgebleven optie is maar jarenlang gepruts en financieel wanbeleid heeft dit als enige uitweg veroorzaakt, jammer want van het initiële plan was ik absoluut voorstander.
Nog decennia in de Kuip blijven spelen is, ondanks dat het een machtig mooie voetbaltempel blijft, wel vrij dramatisch als je progressie als club wil blijven boeken.
Maar dat zou dan op een andere locatie zijn dan? Tenminste ik neem aan dat ze die grond wel gaan gebruiken waar het stadion had moeten komen.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Gok dat ze het gewoon 3-4 jaar afwachten en dan wederom voor nieuwbouw gaan
Kuip renoveren gaat echt nooit rendabel zijn
hij kan zo bij D66quote:Op donderdag 21 april 2022 17:57 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Nog meer goed nieuws vandaag. Lekker vaag ook van ZKA
Bepaalde ontwikkeling = geen Dessers?quote:Op donderdag 21 april 2022 17:57 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Nog meer goed nieuws vandaag. Lekker vaag ook van ZKA
Jawel. Verwachting is dat Feyenoord allebei gaat halen.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bepaalde ontwikkeling = geen Dessers?
Verwachting van wie?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jawel. Verwachting is dat Feyenoord allebei gaat halen.
Ik acht de kans groot dat ze beide spelers gewoon halen ja. 4 miljoen is een laag bedrag en Danilo is gratis.quote:
Dilemma Dessers: spits blijft wel leveren, maar vraagprijs van 4 miljoen is te gortig voor Feyenoordquote:Op donderdag 21 april 2022 18:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik acht de kans groot dat ze beide spelers gewoon halen ja. 4 miljoen is een laag bedrag en Danilo is gratis.
transfervrije speler die 1 jaartje redelijk heeft gespeeld bij een middenmotorquote:Op donderdag 21 april 2022 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben overigens fel tegen de komst van Danilo.
Danilo kan er echt helemaal niets van.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
transfervrije speler die 1 jaartje redelijk heeft gespeeld bij een middenmotor
kost je niet zoveel en kan een prima gokjes zijn
De verwachting is dat ie niet gaat presteren.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
transfervrije speler die 1 jaartje redelijk heeft gespeeld bij een middenmotor
kost je niet zoveel en kan een prima gokjes zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk Barendrecht of zo. Die grond aan De Maas is belachelijk duur en leent zich uitstekend voor woningbouw in een hoger segment.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat zou dan op een andere locatie zijn dan? Tenminste ik neem aan dat ze die grond wel gaan gebruiken waar het stadion had moeten komen.
Dat nieuwe stadion zou ook het verschil niet maken. Het feit dat Nederland straks misschien 3 CL tickets heeft wel, dan is het voordeel van de kampioen die al het CL geld opeist en kan gebruiken om het jaar erna weer kampioen te worden een stuk kleiner.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vind het toch wel weer erg jammer. Hoe mooi zou het zijn als Feyenoord gewoon eens een jaar of 10 de grootste partij in Nederland zou zijn.
De laatste keer dat ze daarbij in de buurt kwamen was helaas van 61-70.![]()
Met alleen transfergelden is dat gewoon onmogelijk.
klopt maar hoe kom je aan 3?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat nieuwe stadion zou ook het verschil niet maken. Het feit dat Nederland straks misschien 3 CL tickets heeft wel, dan is het voordeel van de kampioen die al het CL geld opeist en kan gebruiken om het jaar erna weer kampioen te worden een stuk kleiner.
denk dat dessers en linssen niet eens bij jong ajax zouden spelenquote:Op donderdag 21 april 2022 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Danilo kan er echt helemaal niets van.
Het zijn er nu natuurlijk al 2, maar als PSV en Feyenoord afwisselend die 2e plek pakken en dus in de groepsfase komen kunnen ze groeien als club en dus ook vaker die voorrondes via de 3e plek door komen.quote:
Dat klopt, want daar is een leeftijdsgrens.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat dessers en linssen niet eens bij jong ajax zouden spelen
Kunnen ze het niet als Tottenham of Athletic Bilbao doen? Die bouwden het nieuwe stadion aan het oude stadion vast waardoor er maar een deel van het stadion dicht moest. Moet je alleen even die bedrijven om De Kuip heen uitkopen.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Barendrecht of zo. Die grond aan De Maas is belachelijk duur en leent zich uitstekend voor woningbouw in een hoger segment.
Danilo is best een aardige spits voor de subtop/middenmoot maar denk ook niet dat hij Feyenoord verder vooruit helpt dan wat er nu staatquote:Op donderdag 21 april 2022 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat klopt, want daar is een leeftijdsgrens.
oh, dat wist ik nietquote:Op donderdag 21 april 2022 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat klopt, want daar is een leeftijdsgrens.
Een tijdje terug las ik hier dat we de Kuip ook gewoon een paar meter kunnen verder kunnen rollen. Nog meer ruimte om zoiets als op de foto’s te doenquote:Op donderdag 21 april 2022 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kunnen ze het niet als Tottenham of Athletic Bilbao doen? Die bouwden het nieuwe stadion aan het oude stadion vast waardoor er maar een deel van het stadion dicht moest. Moet je alleen even die bedrijven om De Kuip heen uitkopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rip moskeequote:Op donderdag 21 april 2022 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kunnen ze het niet als Tottenham of Athletic Bilbao doen? Die bouwden het nieuwe stadion aan het oude stadion vast waardoor er maar een deel van het stadion dicht moest. Moet je alleen even die bedrijven om De Kuip heen uitkopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker een idee van @Elan of @PietjePuk2000quote:Op donderdag 21 april 2022 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een tijdje terug las ik hier dat we de Kuip ook gewoon een paar meter kunnen verder kunnen rollen. Nog meer ruimte om zoiets als op de foto’s te doen
Correctquote:Op donderdag 21 april 2022 18:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker een idee van @:Elan of @:PietjePuk2000
Je kunt gewoon net als PSV meer uit je stadion halen. Het onze is groter, dus daar moet je meer ipv minder uithalen. Combineer je daar een fatsoenlijk transferbeleid mee en dan zit je structureel boven PSV.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vind het toch wel weer erg jammer. Hoe mooi zou het zijn als Feyenoord gewoon eens een jaar of 10 de grootste partij in Nederland zou zijn.
De laatste keer dat ze daarbij in de buurt kwamen was helaas van 61-70.![]()
Met alleen transfergelden is dat gewoon onmogelijk.
Mss wil de gemeente Rotterdamook wel de grond onder het stadion kopen.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je kunt gewoon net als PSV meer uit je stadion halen. Het onze is groter, dus daar moet je meer ipv minder uithalen. Combineer je daar een fatsoenlijk transferbeleid mee en dan zit je structureel boven PSV.
Dat was mijn idee inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker een idee van @:Elan of @:PietjePuk2000
Ook dat roept men al sinds 2002 ofzo? En het lukt maar zelden.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je kunt gewoon net als PSV meer uit je stadion halen. Het onze is groter, dus daar moet je meer ipv minder uithalen. Combineer je daar een fatsoenlijk transferbeleid mee en dan zit je structureel boven PSV.
3 tickets zou geweldig zijn. Maar de praktijk zal (vrees ik) zijn dat Feyenoord 3e wordt en elke keer weer net niet dat ticket verzilvert waardoor PSV en Ajax alleen maar verder uitlopen.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat nieuwe stadion zou ook het verschil niet maken. Het feit dat Nederland straks misschien 3 CL tickets heeft wel, dan is het voordeel van de kampioen die al het CL geld opeist en kan gebruiken om het jaar erna weer kampioen te worden een stuk kleiner.
Ja.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
3 tickets zou geweldig zijn. Maar de praktijk zal (vrees ik) zijn dat Feyenoord 3e wordt en elke keer weer net niet dat ticket verzilvert waardoor PSV en Ajax alleen maar verder uitlopen.
Nouja. In Eindhoven pompen die investeerders er wel gewoon net steeds wat sneller geld in waardoor ze altijd blijven voorlopen.quote:
Zijn ook gewoon leningen uiteindelijk en die moet je ook gewoon weer terug betalen.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja. In Eindhoven pompen die investeerders er wel gewoon net steeds wat sneller geld in waardoor ze altijd blijven voorlopen.
Nee, dat is de conclusie niet.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:Scrummie In Rotterdam is de conclusie eigenlijk: Schraap wat Europese miljoenen bij elkaar, verkoop spelers en dan zien we wel weer verder.
PSV is sinds 2009 7x niet bij de eerste 2 geëindigd en nu gaan ze dat ineens weer ieder jaar doen? De eerste keer 2 rechtstreekse tickets is pas in 2024, dus Feyenoord heeft nog 2 seizoenen om dat gat te overbruggen. Zij hebben straks een nieuwe trainer die zich nog niet bewezen heeft.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja. In Eindhoven pompen die investeerders er wel gewoon net steeds wat sneller geld in waardoor ze altijd blijven voorlopen.
Nee.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Welk gedeelte mis ik? Het goede nieuws dat Slot er nog zit die van water wijn kan maken?
3 van die 7 keer werden veroorzaakt door een Twente boven zijn stand, 1 keer door een (lijkt nu) AZ boven zijn stand. Dat is wel de nuance die je denk ik moet plaatsen. De 3 overige keren was Feyenoord sterker.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
PSV is sinds 2009 7x niet bij de eerste 2 geëindigd en nu gaan ze dat ineens weer ieder jaar doen? De eerste keer 2 rechtstreekse tickets is pas in 2024, dus Feyenoord heeft nog 2 seizoenen om dat gat te overbruggen. Ze hebben straks een nieuwe trainer die zich nog niet bewezen heeft.
Minimaal sinds die tijd is er ook al structureel sprake van hele gekke beleidskeuzes. En De Kuip is ook al super lang verwaarloosd. Ik verwacht dat je binnen 3 jaar al heel veel kunt rechttrekken.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook dat roept men al sinds 2002 ofzo? En het lukt maar zelden.
Is deze quote van Jan van Merwijk?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Als je na al die negatieve vooruitzichten nu nog moet gaan bekijken 'wat dit betekent voor Stadion Feijenoord' moet je als leiding daar ook gewoon heel snel wegwezen.
Het is te hopen ja.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Minimaal sinds die tijd is er ook al structureel sprake van hele gekke beleidskeuzes. En De Kuip is ook al super lang verwaarloosd. Ik verwacht dat je binnen 3 jaar al heel veel kunt rechttrekken.
Die hadden ook jaren geleden al weg moeten zijn. Meesters der achterstallig onderhoud.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Als je na al die negatieve vooruitzichten nu nog moet gaan bekijken 'wat dit betekent voor Stadion Feijenoord' moet je als leiding daar ook gewoon heel snel wegwezen.
Ik ben over de jeugd niet zo positief als jij bent. Hoop uiteraard van harte dat het zijn vruchten afwerpt maar moet het nog zien.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee.
Vergeet dat hele stadion even en dan zie je dat we al even een tijdje bezig zijn met bepaalde zaken die vooral voor het voetbal belangrijk zijn. Jeugdcomplex is vele miljoenen ingestoken en daar staat nu een prachtig complex. Er zijn daar heel wat beleidsmatige dingen veranderd de afgelopen jaren wat ook op termijn zijn vruchten af moet werpen. Er is voor het eerst in jaren een redelijk normale scouting en als afgelopen zomer daar een voorbeeld van was, zie ik dat ook wel positief in.
Dat zijn toch wel de twee basisdingen waar wij het van moeten hebben; een goede opleiding en een goed scoutingsapparaat. Überhaupt zou het zo moeten zijn dat zo'n stadion alleen maar een extra is, niet iets waar je hele beleid mee staat of valt. Dus fuck dat stadion (nog los van de ontwikkelingen nu, wie weet gaat Stadion Feijenoord failliet, en nemen 'wij' het over in combinatie met wat investeerders).
Daarnaast hebben we op dit moment een aardige trainer en best wat spelers die waarde vertegenwoordigen wat ook weer kan bijdragen aan de scouting want met geld kan je betere spelers halen, die je weer voor kan verkopen, etc (simpel gezegd).
Dat negatieve gekanker slaat nergens op, je bent vandaag net zo ver als gister en je moet gewoon doorgaan op deze weg.
is dat de verwachting?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
3 tickets zou geweldig zijn. Maar de praktijk zal (vrees ik) zijn dat Feyenoord 3e wordt en elke keer weer net niet dat ticket verzilvert waardoor PSV en Ajax alleen maar verder uitlopen.
Tja, iemand die niet wist wie Benita was, ik doe niet zoveel met de mening van jou hierover. En uiteraard moet je het nog zien, dat moet iedereen, ik voorspel ook geen gouden tijden. De voorwaarden zijn goed en daar begint het mee.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben over de jeugd niet zo positief als jij bent. Hoop uiteraard van harte dat het zijn vruchten afwerpt maar moet het nog zien.
Aha.quote:Trainer is gewoon het allerbelangrijkste. Slot heeft Feyenoord bijna in zijn eentje een miljoen of 40 opgeleverd.
Je hebt toch die potjes van 021 en 018 gekeken? Ik vond het niet best.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja, iemand die niet wist wie Benita was, ik doe niet zoveel met de mening van jou hierover. En uiteraard moet je het nog zien, dat moet iedereen, ik voorspel ook geen gouden tijden. De voorwaarden zijn goed en daar begint het mee.
[..]
Aha.
Ja, een paar matige potjes van twee jeugdelftallen zeggen álles over een gehele opleiding. Nog los van wat er mogelijk aan zit te komen spelen we nu met een rechts- en linksback (international ook nog) in de basis, een middenvelder (international voor Turkije) die alles speelt en zo'n beetje uit is gegroeid tot belangrijkste speler in je elftal, een keeper (ook international) die aanvoerder is, allen uit die kut opleiding.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je hebt toch die potjes van 021 en 018 gekeken? Ik vond het niet best.
De prestaties van zo'n team zegt ook weinig. Vooral O21 moet je met een korrel zout nemen aangezien een paar van de beste spelers voor dat team verhuurd zijn. O18 heb ik weinig van gezien, maar als daar 2 of 3 spelers tussen zitten die de basis van Feyenoord 1 halen is dat prima. Dan kan de rest best brandhout zijn.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je hebt toch die potjes van 021 en 018 gekeken? Ik vond het niet best.
Feyenoord heeft beleidsmatig gewoon niet de beste jaren achter de rug en daarom snap ik wel dat mensen enigszins cynisch zijn. Anderzijds, zoals @Scrummie ook al aangeeft, zijn er veel positieve ontwikkelingen die wel enigszins hoopgevend zijn voor de toekomst. Een van die dingen is inderdaad de focus op jeugd, maar ook het aanstellen van Slot met een nieuwe voetbalvisie is imo erg positief. Nu hopen dat ze hier aan vast blijven houden.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De prestaties van zo'n team zegt ook weinig. Vooral O21 moet je met een korrel zout nemen aangezien een paar van de beste spelers voor dat team verhuurd zijn. O18 heb ik weinig van gezien, maar als daar 2 of 3 spelers tussen zitten die de basis van Feyenoord 1 halen is dat prima. Dan kan de rest best brandhout zijn.
Ik zie tegenwoordig ook regelmatig berichten van buitenlandse jeugdspelers op proef, dat is ook een prima strategie om de jeugdlichtingen te versterken.
Het ene heeft natuurlijk wel direct met het ander te maken, stadion feyenoord zit ook al jaren in het ongewis over de toekomstplannen en wat er dus qua onderhoud nog moet gebeuren. Je gaat geen dingen onderhouden die nog wel 4 jaar (bij wijze van spreken) meekunnen terwijl er praat is over een uitgebreide verbouwing/nieuw stadion.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die hadden ook jaren geleden al weg moeten zijn. Meesters der achterstallig onderhoud.
jaquote:Op donderdag 21 april 2022 19:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat is nou de bedoeling? Geen nieuw stadion, geen uitgebreide verbouwing maar pappen en nathouden totdat iemand wel het lef heeft om een beslissing te nemen?
Waarom moet je zonodig over alles een mening hebben als je klaarblijkelijk niet ingelezen bent?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik ben over de jeugd niet zo positief als jij bent.
Fijn dat er eindelijk iemand een vorm van redelijkheid post met enige kennis van zakenquote:Op donderdag 21 april 2022 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik lees weer een hoop bullshit hier
vooral van @:Scrummie
In principie is het logische dat de plannen nu in de ijskast zijn gezet
- materiaalkosten rijzen de pannen uit. Misschien gewoon wachten totdat de markt weer gaat stabiliseren
- schaarste van materiaal geeft onzekerheid over hoe lang de bouw zou kunnen gaan dureo
- 2 jaar corona heeft bijna voor alle voetbalclubs grote gevolgen gehad in de inkomsten
- corona geeft onzekerheden in de toekomst wat betreft toeschouwersaantallen en stilleggen van opnieuw competities en hoeveelheden toeschouwers. Dus het is afwachten hoe dit weer in de toekomst gaat verlopen.
Ik denk dat feyenoord weer eerst een paar moet hopen dat er weer een reserve kan ontstaan en dat de plannen van een nieuw stadion gewoon weer op tafel zullen komen
Een of andere kut voorzittter is niet bepalend voor de toekomst van Feyenoord. Dat deze man gewoon snel weer oprot.
Als je iemand niet serieus moet nemen is het Chris.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:40 schreef Cupfighter het volgende:
Waar blijft die geldschieter waar Chris Woerts het over had een tijd geleden?
Als wij geen 4 miljoen betalen heeft Dessers denk ik weinig te willen toch. Of er moet een andere club, wat me niet heel gek lijkt gezien zijn succes in Europa, wel zoveel (of meer, dan kan Genk natuurlijk weer vragen wat ze willen) willen betalen. Aparte situatie wel.quote:Genk hoopt op Dessers-terugkeer: "Ontvang hem met open armen"
Cyriel Dessers maakt dit seizoen indruk bij Feyenoord, maar inmiddels is het de vraag waar hij volgend seizoen speelt. De Rotterdammers kunnen hem voor vier miljoen euro definitief overnemen, maar KRC Genk wil ook wel graag met hem doorgaan. Dat vertelt technisch directeur Dimitri de Condé.
Dit seizoen was de aanvaller al goed voor zestien doelpunten in alle competities, waarbij hij vooral in de Conference League enorm veel indruk maakt. Op dit moment is hij gedeeld topscorer van het toernooi, samen met AS Roma-aanvaller Tammy Abraham. De spitsen scoorden al acht keer in het hoofdtoernooi. Dat is ook bij Genk opgevallen, waardoor die club graag met hem verder wil. Zeker omdat clubtopscorer Paul Onuachu naar alle waarschijnlijkheid vertrekt.
"Een maand geleden hebben we met Cyriel en zijn entourage gesproken. Hij is altijd welkom geweest in Genk en ik als td ontvang hem met open armen", zegt De Condé in Het Laatste Nieuws. "Ik denk dat zijn rol in de kleedkamer ook is onderschat. Vorig jaar was hij in zijn rol heel belangrijk voor de ploeg. Het verrast me niet dat hij het goed doet bij Feyenoord. Hopelijk kan hij nog van waarde zijn voor Genk."
Of hij daadwerkelijk terug gaat naar Genk is allesbehalve zeker. De Belgische spits heeft zelf namelijk ook een mening. "Als hij dat anders ziet, zullen we ernaar moeten handelen", doelt hij op een vertrek. Dessers ligt nog twee jaar vast bij zijn droomclub, waar hij vroeger supporter van was. Toch liet hij al eerder weten dat een langer verblijf in De Kuip hem ook wel wat lijkt.
Het is wel grappig want het is eigenlijk een prima post van Klaas die over het algemeen als een goede samenvatting dient van de situatie, alleen zijn laatste twee zinnen slaan helemaal nergens op maar jaquote:Op donderdag 21 april 2022 21:03 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat je wel mentions ontvangt van mensen op je blocklijst.
Voor wanneer moet je dat eigenlijk beslissen? 1 juli?quote:Op donderdag 21 april 2022 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als wij geen 4 miljoen betalen heeft Dessers denk ik weinig te willen toch. Of er moet een andere club, wat me niet heel gek lijkt gezien zijn succes in Europa, wel zoveel (of meer, dan kan Genk natuurlijk weer vragen wat ze willen) willen betalen. Aparte situatie wel.
Lijkt me dat je daarna ook eventueel zelf kan onderhandelen over een transfersom, als er dan al geen kapers op de kust liggenquote:Op donderdag 21 april 2022 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor wanneer moet je dat eigenlijk beslissen? 1 juli?
Ja, dat snap ik. Maar ik neem aan dat, als je max 4 miljoen wilt betalen, dat voor een bepaalde tijd beslist moet zijn. Anders moet je idd onderhandelen en dan is de kans groot dat je zelfs meer moet gaan betalen.quote:Op donderdag 21 april 2022 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me dat je daarna ook eventueel zelf kan onderhandelen over een transfersom, als er dan al geen kapers op de kust liggen
Das het moeilijke aan deze situatie, alhoewel ik betwijfel of Genk zelf overstag zou gaan bij een bod van ca 3 miljoen, voor hen is Dessers natuurlijk een prima eerste spits als Onuachu vertrekt.quote:Op donderdag 21 april 2022 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me dat je daarna ook eventueel zelf kan onderhandelen over een transfersom, als er dan al geen kapers op de kust liggen
En als Feyenoord de finale haalt mede door Dessers? Dan komt er weer 3 miljoen extra vrij.quote:Op donderdag 21 april 2022 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das het moeilijke aan deze situatie, alhoewel ik betwijfel of Genk zelf overstag zou gaan bij een bod van ca 3 miljoen, voor hen is Dessers natuurlijk een prima eerste spits als Onuachu vertrekt.
4 miljoen voor een spits van 27 met zijn kwaliteiten is vind ik nog altijd een enorme afschrijving, de kans dat je break even op hem gaat spelen is al niet zo groot. Ik vind hem een goede eerste spits maar niet uitzonderlijk, zoals Trauner dat eigenlijk als enige basisspeler onder contract zonder restwaarde dat wel is.
Ja dat lijkt inderdaad beter. In de praktijk heeft Feyenoord nu dus eigenlijk een miljoen of 25 schuld want in het stadion zit ook een flinke schuldenlast.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het niet beter om dat te laten klappen en dan het stadion uit de boedel halen?
dit is echt de redenatie van een kleuterquote:Op vrijdag 22 april 2022 06:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En als Feyenoord de finale haalt mede door Dessers? Dan komt er weer 3 miljoen extra vrij.
het is zo makkelijk om de schuldenlast te laten dekken door investeerders, dat het al jaren niet lukt een nieuwe ronde binnen te halenquote:Op vrijdag 22 april 2022 07:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt inderdaad beter. In de praktijk heeft Feyenoord nu dus eigenlijk een miljoen of 25 schuld want in het stadion zit ook een flinke schuldenlast.
Daarom zei ik al eerder dat het grootste deel van de transferinkomsten in dat gat terecht gaan komen. Ik vind sowieso dat die schuldenlast voor Europese begrippen niet eens zo hoog is en vrij makkelijk gedekt zou kunnen worden door investeerders. Maar die komen nooit.
1 rijke havenbaron en Feyenoord heeft het stadion in bezit.
Tja, die willen inspraak in wat er met hun geld gedaan wordt en dat wil onze RVC niet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is zo makkelijk om de schuldenlast te laten dekken door investeerders, dat het al jaren niet lukt een nieuwe ronde binnen te halen
Ja in de praktijk valt het dus tegen maar als ik zie dat het bij een veel kleinere club als Utrecht al wel 20 jaar kan. Dan denk ik: Waarom nou toch?quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is zo makkelijk om de schuldenlast te laten dekken door investeerders, dat het al jaren niet lukt een nieuwe ronde binnen te halen
Die zullen wel akkoord zijn met, voor de club, minder goede voorwaarden.quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja in de praktijk valt het dus tegen maar als ik zie dat het bij een veel kleinere club als Utrecht al wel 20 jaar kan. Dan denk ik: Waarom nou toch?
Nee dat doe ik ook niet. Zag trouwens in het jaarverslag dat de transfers van Bergosso, Burger en Haps nog niet waren meegenomen. Denk dat Feyenoord hoopt in oktober eindelijk weer eens een zeer positief jaarverslag te kunnen laten zien en dan ziet het er allemaal weer een stuk gunstiger uit.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zullen wel akkoord zijn met, voor de club, minder goede voorwaarden.
Overigens moet je niet te panisch doen over die schulden. Het is niet alsof je per se meteen 25 miljoen naar die schuldenpot moet schuiven. Dat er een deel heen gaat lijkt me duidelijk.
Wat kan er bij Utrecht dan? Die zijn in die 20 jaar toch helemaal niets opgeschoten.quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja in de praktijk valt het dus tegen maar als ik zie dat het bij een veel kleinere club als Utrecht al wel 20 jaar kan. Dan denk ik: Waarom nou toch?
Geen schulden doordat Frans altijd alles aanvult.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat kan er bij Utrecht dan? Die zijn in die 20 jaar toch helemaal niets opgeschoten.
Een dronken gek die er 40-45 miljoen in heeft gestopt en daar nooit meer een cent van gaat terugzienquote:Op vrijdag 22 april 2022 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat kan er bij Utrecht dan? Die zijn in die 20 jaar toch helemaal niets opgeschoten.
prachtig voorbeeld van hoe makkelijk het isquote:Op vrijdag 22 april 2022 08:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Een dronken gek die er 40-45 miljoen in heeft gestopt en daar nooit meer een cent van gaat terugzien
Het is een prima post ja, maar ik vraag me wel af hoe lang je als Feyenoord kunt afwachten zonder enorme extra kosten te moeten maken om het huidige stadion veilig te houden.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel grappig want het is eigenlijk een prima post van Klaas die over het algemeen als een goede samenvatting dient van de situatie, alleen zijn laatste twee zinnen slaan helemaal nergens op maar ja
Denk oprecht dat dit verder inhoudelijk @:klaasweetalles zijn beste post ooit is
Qua veiligheid maak ik me niet zo’n zorgen eigenlijk. De Kuip is gelukkig niet gebouwd ten tijde van prefabrotzooi.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een prima post ja, maar ik vraag me wel af hoe lang je als Feyenoord kunt afwachten zonder enorme extra kosten te moeten maken om het huidige stadion veilig te houden.
Ik heb Gio, ondanks zijn prijzen, nooit een trainer gevonden die spelers echt beter maakt en het voetbal was vaak ook saai. Maar misschien op Amrabat na (omdat hij zich zo ontwikkeld heeft) en Haps die vooral pech had met blessures vind ik de spelers die jij noemt allemaal minder dan wat er nu rondloopt. Uiteraard is dat ook wel de verdienste van Slot.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zat trouwens die transferbalans van Martin in 2017-2018 nog eens te bekijken en hij is natuurlijk vaak bekritiseerd om dat jaar maar is het niet zo dat Gio met dat materiaal gewoon veel te weinig gedaan heeft?
Amrabat, Sint Juste, Larsson, Diks en Haps vind ik eigenlijk allemaal wel Arne Slot spelers.Misschien had een andere trainer dat materiaal wel gewoon mee kunnen laten draaien om de titel.
@:Fetx @:HHH38
Ik bedoelde vooral dat Slot van deze jongens een heel aardig ingespeeld geheel had kunnen maken. Amrabat op de plek van El Ahmadi, Sint Juste vast in de basis op de plek van Botteghin, Larsson vast op 10 etcetera. Ik denk wel dat hij die jongens veel beter had kunnen laten renderen waardoor ze ook veel beter en meer waard waren geworden. Diks speelt nu trouwens ook gewoon basis bij FC Kopenhagen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb Gio, ondanks zijn prijzen, nooit een trainer gevonden die spelers echt beter maakt en het voetbal was vaak ook saai. Maar misschien op Amrabat na (omdat hij zich zo ontwikkeld heeft) en Haps die vooral pech had met blessures vind ik de spelers die jij noemt allemaal minder dan wat er nu rondloopt. Uiteraard is dat ook wel de verdienste van Slot.
Amrabat is ook wel weer heel erg teruggevallen overigens. Zie net dat ie maar 571 minuten gemaakt heeft dit seizoen, meeste invalbeurtjes.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb Gio, ondanks zijn prijzen, nooit een trainer gevonden die spelers echt beter maakt en het voetbal was vaak ook saai. Maar misschien op Amrabat na (omdat hij zich zo ontwikkeld heeft) en Haps die vooral pech had met blessures vind ik de spelers die jij noemt allemaal minder dan wat er nu rondloopt. Uiteraard is dat ook wel de verdienste van Slot.
Rokende en drinkende Larsson is een echte Slot-speler (lol)quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Amrabat is ook wel weer heel erg teruggevallen overigens. Zie net dat ie maar 571 minuten gemaakt heeft dit seizoen, meeste invalbeurtjes.
Rokend en drinkend? Dat hoor ik voor het eerst. Maar Slot kan zo'n jongen misschien ook weer meer motiveren.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Rokende en drinkende Larsson is een echte Slot-speler (lol)
quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Rokende en drinkende Larsson is een echte Slot-speler (lol)
Zo'n jongen had gewoon wat motivatie nodig van Arne.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:12 schreef Scrummie het volgende:
Larsson is zo'n beetje de tegenpool van wat Slot graag ziet op 10, die was technisch juist vrij aardig, maar lopen deed ie nooit een meter teveel. Slapjanus eerste klas.
Echte voetbaljonguh.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo'n jongen had gewoon wat motivatie nodig van Arne.
Grappig wel dat dat precies de speler is die ArneGOAT zelf was.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:12 schreef Scrummie het volgende:
Larsson is zo'n beetje de tegenpool van wat Slot graag ziet op 10, die was technisch juist vrij aardig, maar lopen deed ie nooit een meter teveel.
We hebben uiteindelijk allemaal gewoon een beetje Arne nodig in ons leven.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo'n jongen had gewoon wat motivatie nodig van Arne.
Dat seizoen haalden we Søren Larsen, Marcel Meeuwis, Kristzián Simon, Gill Swerts, Michael Lumb, Jhonny van de Beukering en Adil Auassar, met wat aanpassingen allemaal typische Arne Slot spelersquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:18 schreef maxi-mus het volgende:
Jhon van Beukering was ook een goede spits geweest in dit systeem.
Meeuwis en Swertsquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat seizoen haalden we Søren Larsen, Marcel Meeuwis, Kristzián Simon, Gill Swerts, Michael Lumb, Jhonny van de Beukering en Adil Auassar, met wat aanpassingen allemaal typische Arne Slot spelers
quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat seizoen haalden we Søren Larsen, Marcel Meeuwis, Kristzián Simon, Gill Swerts, Michael Lumb, Jhonny van de Beukering en Adil Auassar, met wat aanpassingen allemaal typische Arne Slot spelers
En dan te bedenken dat ik destijds die Meeuwis nog wat vond toevoegen aan de ploeg ookquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Godverdommequote:Op vrijdag 22 april 2022 09:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jongens, ik keek net de selectie van 2004/2005 door en ik vond Ostlund een typische Arne Slot speler, wie weet waren we dan wel kampioen geworden
Werd die gehaald door de Don?quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik destijds die Meeuwis nog wat vond toevoegen aan de ploeg ook
Kristzián Simonquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was ook wel zo, maar dat zei helaas alles over het niveau toenquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik destijds die Meeuwis nog wat vond toevoegen aan de ploeg ook
Hij kon ook een penalty nemen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kristzián Simon
1 goede oefenwedstrijd tegen Sparta en we waren gelijk enthousiast
Geloof dat we toen al vrij vlot na het aantrekken van die Simon in de arena moesten voetballen, en dat iedereen hoopte dat hij dan wel speelgerechtigd zou zijnquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kristzián Simon
Swerts met zijn wereldgoal tegen AZquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Demetradze.quote:
Sneller dan Babangidaquote:Op vrijdag 22 april 2022 10:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Demetradze.
De lijst met miskopen die ik in de afgelopen 40 jaar voorbij heb zien komen is eindeloos.
Niet snel genoeg om aan de lange arm te ontkomen.quote:
Zilveren bal god.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kristzián Simon
Tegen Twente bedoel je.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Swerts met zijn wereldgoal tegen AZ
En die miskopen zijn om een of andere reden toch 9 van de 10 keer spelers die ik nooit meer zal vergetenquote:Op vrijdag 22 april 2022 10:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Demetradze.
De lijst met miskopen die ik in de afgelopen 40 jaar voorbij heb zien komen is eindeloos.
Klopt, geldt ook voor mij, daarom weet ik dat de lijst enorm is.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En die miskopen zijn om een of andere reden toch 9 van de 10 keer spelers die ik nooit meer zal vergeten
Volgend jaar gok ik gewoon in alle knock-out wedstrijden. Groepswedstrijden lijkt me nog een te grote stap.quote:The possible deployment of VAR in prior stages of the competition next season is currently under assessment.
quote:Feyenoord kan rekenen op de VAR in halve finale Conference League tegen Olympique Marseille
Feyenoord kan in de halve finales van de Conference League tóch rekenen op de VAR. De UEFA heeft dat besloten.
Never forget Philippe Léonard.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Demetradze.
Kun je nagaan ja, studio neus neem ik ook al 30 jaar niet meer serieus.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Never forget Philippe Léonard.
Ik herinner mij nog dat hij groots werd aangekondigd op Studio Sport want Belgisch international!!1!1!1!1!
De linksback die niet gewend was tegen rechtsbuitens te spelenquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Never forget Philippe Léonard.
Ik herinner mij nog dat hij groots werd aangekondigd op Studio Sport want Belgisch international!!1!1!1!1!
9 miljoen volgens dat accountje.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Volgens dit accountje met best wat volgers is Malacia akkoord met Lyon.
Werkt bij een Turks kanaal dat Eredivisiewedstrijden uitzend schijnbaar.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Van Burgerking >>>>> Léonardquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De linksback die niet gewend was tegen rechtsbuitens te spelen
Denk het niet als Feyenoord 12 vroeg. Lyon bod van 8, op 9 uitgekomen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Moet toch wel 13 kunnen worden.
Yağız Sabuncuoğlu is een Turk. @GGMMquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja ziet er goed uit. Ik dacht trouwens dat men 15 miljoen wilde in Rotterdam?quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk het niet als Feyenoord 12 vroeg. Lyon bod van 8, op 9 uitgekomen.
Maar goed, volgens dat account allemaal.
Ja, staat er wel in elk geval.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zegt dat Feyenoord 12 vroeg? Dat zou ik magertjes vinden als het pas april is.
Miljoen of 10-11 is toch prima voor een back?quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zegt dat Feyenoord 12 vroeg? Dat zou ik magertjes vinden als het pas april is.
Ik zou nu gewoon 15 vragen, er komt de komende maanden vast wel een club langs die 12 of 13 wil betalen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Miljoen of 10-11 is toch prima voor een back?
Het is een goed teken dat de eerste biedingen al in april binnenkomen in ieder geval. Hopelijk komt dit circus ook rond Senesi op gang.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou nu gewoon 15 vragen, er komt de komende maanden vast wel een club langs die 12 of 13 wil betalen.
Wat vind jij dan een mooi bedrag? Ik vind het vrij veel voor zo'n back.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:37 schreef Kerftminister het volgende:
12 miljoen voor Malacia zou waanzin zijn. Veel te laag. Daar kan je geen vervanger voor halen hoor.
Het is vrij realistisch, lijkt me niet dat dat waanzin is. Als je veel meer verwacht (en dat neem ik even aan door 'waanzin') schort er misschien wat aan je verwachtingenquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:37 schreef Kerftminister het volgende:
12 miljoen voor Malacia zou waanzin zijn. Veel te laag. Daar kan je geen vervanger voor halen hoor.
Kongolo en Karsdorp leverden als back beiden een paar miljoen meer op, maar die waren net heel belangrijk geweest in een kampioenschap.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind jij dan een mooi bedrag? Ik vind het vrij veel voor zo'n back.
Karsdorp vond ik ook wel beter/meer potentie hebben. 16 miljoen zie ik, nou is dat niet compleet onrealistisch maar om nou 12 miljoen af te doen als waanzin gaat me ook wat ver.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kongolo en Karsdorp leverden als back beiden een paar miljoen meer op, maar die waren net heel belangrijk geweest in een kampioenschap.
Bedankt voor de samenvatting Caland!quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:05 schreef Caland het volgende:
Jankbak geblesseerd (klonk als knie, volgens Arne al het hele seizoen last van) en Til er hoogstwaarschijnlijk zondag niet bij.
Feyenoord wilde eigenlijk op zaterdag tegen Utrecht spelen. KNVB akkoord maar mocht niet van ome Abou
Verzoek gedaan om tegen PSV later af te trappen en men onderzoekt nog of Fortuna er helemaal uit gehaald kan worden maar wordt lastig met het schema erna.
Tot zover de persco
Je vergeet de irritante vraag over Ajax, Slot wilde er niet over praten (en dus ook niet in sterkere bewoordingen dan de vorige keer ontkennen)quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:05 schreef Caland het volgende:
Jankbak geblesseerd (klonk als knie, volgens Arne al het hele seizoen last van) en Til er hoogstwaarschijnlijk zondag niet bij.
Feyenoord wilde eigenlijk op zaterdag tegen Utrecht spelen. KNVB akkoord maar mocht niet van ome Abou
Verzoek gedaan om tegen PSV later af te trappen en men onderzoekt nog of Fortuna er helemaal uit gehaald kan worden maar wordt lastig met het schema erna.
Tot zover de persco
Volgens mij kon dat met bonussen nog wel oplopen naar 19 miljoen, maar die zullen wel niet allemaal gehaald zijn. En eens dat die nog wel een slag beter was.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Karsdorp vond ik ook wel beter/meer potentie hebben. 16 miljoen zie ik, nou is dat niet compleet onrealistisch maar om nou 12 miljoen af te doen als waanzin gaat me ook wat ver.
(ik vind het ook niet echt een back voor Peter Bosz zijn spelletje persoonlijk, jij wel?)
De altijd vervelende Arman @Zipportalquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je vergeet de irritante vraag over Ajax, Slot wilde er niet over praten (en dus ook niet in sterkere bewoordingen dan de vorige keer ontkennen)
Hopelijk lost dat zichzelf binnenkort op.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je vergeet de irritante vraag over Ajax, Slot wilde er niet over praten (en dus ook niet in sterkere bewoordingen dan de vorige keer ontkennen)
En Rutger zei ook eens dat Ié een tweede seizoen gehuurd was, dus die zit er ook wel eens naast.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, staat er wel in elk geval.
Maar ja, geruchten. Het is pas waar als Rutger het post!(
)
Walemark staat toch rechtsbuiten, zonder Jankebas en Toornstra?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:29 schreef Scrummie het volgende:
Zin in zondag.
Walemark, Basset of toch Kokcu op 10 en dan Hendrix op Kokcu's plek? Ik hoop een beetje op Basset, wil die jongen graag eens zien in een serieuze wedstrijd.
Is Nelson ook uitgeschakeld?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Walemark staat toch rechtsbuiten, zonder Jankebas en Toornstra?
Schrok alquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die was ik even vergeten, dom van mij.
Hoop ook echt op Bassett, lijkt mij een leuk wedstrijdje om die jongen in het diepe te gooien.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:29 schreef Scrummie het volgende:
Zin in zondag.
Walemark, Basset of toch Kokcu op 10 en dan Hendrix op Kokcu's plek? Ik hoop een beetje op Basset, wil die jongen graag eens zien in een serieuze wedstrijd.
Niet ten koste van alles. Als Slot hem er nog niet klaar voor vindt heb ik liever gewoon de beste optie. Die 3e plek is echt nog niet binnen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop ook echt op Bassett, lijkt mij een leuk wedstrijdje om die jongen in het diepe te gooien.
Iéquote:Op vrijdag 22 april 2022 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Rutger zei ook eens dat Ié een tweede seizoen gehuurd was, dus die zit er ook wel eens naast.
Denk dat Feyenoord in april sowieso nog niet met 12 miljoen akkoord zou gaan.
Hoop het wel, die jongen loopt nu drie maanden bij ons, het zal uit de oefenpartijen op de training wel blijken in hoeverre hij Slotball beheerst. Qua niveau zou het geen probleem moeten zijn denk ik, als hij klaar was voor basis MLS en het nationale elftal van de VS moet hij het in de Eredivisie ook wel kunnen, en bij de alternatieven met Hendrix of Walemark haal je eigenlijk ook de ploeg overhoop.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet ten koste van alles. Als Slot hem er nog niet klaar voor vindt heb ik liever gewoon de beste optie. Die 3e plek is echt nog niet binnen.
Maar ik zou het ook heel leuk vinden als ie speelt
Tegen Marseille wel ben ik bang, zie Kokcu liever op zijn plek blijven staan en Hendrix is gewoon een flinke achteruitgangquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoop het wel, die jongen loopt nu drie maanden bij ons, het zal uit de oefenpartijen op de training wel blijken in hoeverre hij Slotball beheerst. Qua niveau zou het geen probleem moeten zijn denk ik, als hij klaar was voor basis MLS en het nationale elftal van de VS moet hij het in de Eredivisie ook wel kunnen, en bij de alternatieven met Hendrix of Walemark haal je eigenlijk ook de ploeg overhoop.
Misschien onterecht maar heb ook niet het idee dat het gebrek aan Til het moeilijkste gat is om op te vullen.
Samen met een uitschietertje af en toe (vooral een hoop frustraties) het enige vermakelijke aan die kerel.quote:
Ik denk oprecht dat Geertruida het toen al beter had gedaan dan hij.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Samen met een uitschietertje af en toe (vooral een hoop frustraties) het enige vermakelijke aan die kerel.
Door hem uiteindelijk op het middenveld te plaatsen tegen Slavia zag ik de oude Geertruida weer terugkomen (van voor zijn blessure).quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat Geertruida het toen al beter had gedaan dan hij.
dan neem ik ook haarimplantatenquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de winnende penalty van Hendrix op 5 mei.
jij heb een totale facelift nodigquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan neem ik ook haarimplantaten
al heb ik die nog niet nodig
beter bitcoin kopen klaasquote:Op zaterdag 23 april 2022 10:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij heb een totale facelift nodig
Zeker een goed stukkie. Had na zijn eerste seizoenen niet verwacht dat hij zo ver zou komen, leuke jongen met de gunfactor maar toch ook niet heel speciaal, en bij vlagen enorme fouten. Volgens mij was ik er na Porto-uit, toen hij Haps verving die het seizoen erg sterk was gestart en hij een idiote eigen goal maakte, wel klaar mee. Wel grappig want vanaf toen heeft hij juist enorme stappen gemaakt en is hij toch wel de onbetwiste nr 1 op linksback geworden (alhoewel Haps nog een goede periode had tijdens een blessure van Malacia).quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wel leuk stukkie met Malacia, voor de liefhebber. (gewoon te lezen in incognito modus)
quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wel leuk stukkie met Malacia, voor de liefhebber. (gewoon te lezen in incognito modus)
Dit moet Fok zijn geweest.quote:Toen ik jeugdspeler was, keek ik een keer op internet op een fanforum, zag ik wat er werd geschreven over jongens uit het eerste. Alleen maar negativiteit. Is niks voor mij.
Vermoedelijk gewoon Feyenoord Netwerk of Fr12.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Dit moet Fok zijn geweest.
Feyenoord Netwerk bestaat nog?quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vermoedelijk gewoon Feyenoord Netwerk of Fr12.
Zou goed zijn als Slot gewoon zou zeggen dat hij volgend jaar onze trainer is. Feit dat hij dat niet doet geeft natuurlijk wel te denken.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een ergernis begint dat te worden zeg.
Slot heeft het ook nog niet in duidelijke woorden ontkend, dan ga je dit altijd krijgen. Bloedirritant maar uiteindelijk houdt Slot de deur zelf op een kiertje waar de media op zijn giftigst op inspringt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:22 schreef fetX het volgende:
[..]
De tering zeg. Kunnen ze hier niet eens mee stoppen
tyrellgodquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Mja. Ik vind eigenlijk dat hij wel vrij duidelijk was en los daarvan als Ajax aan zou kloppen en Feyenoord zegt ‘nee’ dan is het ook nee. Tenzij er inderdaad een afkoopsom in zijn contract staat, maar dat gerucht komt alleen van René vd Gijp die nu niet echt bekend staat om zijn journalistieke bronnen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot heeft het ook nog niet in duidelijke woorden ontkend, dan ga je dit altijd krijgen. Bloedirritant maar uiteindelijk houdt Slot de deur zelf op een kiertje waar de media op zijn giftigst op inspringt.
pics?quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:29 schreef Caland het volgende:
De nieuwe shirts zijn dus al bekend
Laatste jaartje adidas
Nee, maar dat haalde ik uit dat Malaciaverhaal.quote:
Jens, Bryan en de Geert wel.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar dat haalde ik uit dat Malaciaverhaal.
Hij is niet gevraagd om te poseren met de nieuwe shirts. Ze spinnen dat alsof hij weggaat maar Tyrell is gewoon niet de meest fotogenieke van het stel zullen we maar zeggen
Daar ben ik het niet mee eens. ‘Hier kan ik mij geen enkele voorstelling van maken’ is een heel politiek antwoord. Slot is slim genoeg om zijn woorden zo te kiezen, anders zegt hij gewoon ‘nee, ik ben volgend seizoen trainer van Feyenoord en ga op dit moment niet in gesprek met Ajax’. Hij sluit het bewust niet uit, in hoeverre dat iets betekent komen we wel achter.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja. Ik vind eigenlijk dat hij wel vrij duidelijk was.
Een trainer kun je natuurlijk altijd aan zijn contract houden en er zal inmiddels ook wel al over gesproken zijn. Je kunt niet zomaar weg terwijl je ‘gewoon’ nog een contract hebt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. ‘Hier kan ik mij geen enkele voorstelling van maken’ is een heel politiek antwoord. Slot is slim genoeg om zijn woorden zo te kiezen, anders zegt hij gewoon ‘nee, ik ben volgend seizoen trainer van Feyenoord en ga op dit moment niet in gesprek met Ajax’. Hij sluit het bewust niet uit, in hoeverre dat iets betekent komen we wel achter.
Het is volgens mij ook wat lastiger om een trainer aan zijn contract te houden daarin, zeker omdat Ajax sowieso een veel hoger salaris zou kunnen bieden dan Feyenoord.
Acht de kans overigens nog steeds niet groot dat Slot vertrekt hoor. Teveel hoepels. Denk dat Slot het bewust ambigu laat voor het geval dat er wel een keer iets speelt.
Je moet kijken bij mijn reserveringen oid in dat menuquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:56 schreef fetX het volgende:
Een andere vraag: hoezo kan ik niet mijn plek in vak VV terugkopen? Die is niet beschikbaar zie ik?
Ja ik zie het nu inderdaad. Thanks.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet kijken bij mijn reserveringen oid in dat menu
Slot is helemaal geen toptrainerquote:
Berghuis in het recente verleden nog natuurlijk. Het zou het prettigst zijn als Slot het in duidelijke woorden ‘niet uitsluit’ maar dan wordt de tegenreactie alleen maar heftiger.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:50 schreef Caland het volgende:
Slot is geen Feyenoorder, dus dat hij ooit naar Ajax wil of gaat lijkt me totaal niet uitgesloten
Het gaat alleen nu niet gebeuren, maar hij is zelf snugger genoeg om nooit iets uit te sluiten. Het blijft de voetballerij, vind het juist wel verfrissend dat hij dat niet doet. Kunnen we ons Vlaar nog herinneren?
In een recent verleden deed Jaap Stam dit nog bij ons. Ik kan mij geen situatie heugen waarin een trainer tegen zijn wil in aan zijn contract gehouden werd, die situatie is enorm onwenselijk (nog veel meer dan bij een speler). Het gaat nooit ‘zomaar’ maar in het geval van een overeenkomst tussen een trainer en een andere club valt er weinig tegen te houden. Maar het zal niet zo gauw zo ver komen denk ik hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:52 schreef fetX het volgende:
Een trainer kun je natuurlijk altijd aan zijn contract houden en er zal inmiddels ook wel al over gesproken zijn. Je kunt niet zomaar weg terwijl je ‘gewoon’ nog een contract hebt.
Ik vind de situatie Stam en Slot niet echt vergelijkbaar eigenlijk, maar goed. Voor mij was de boodschap wel redelijk helder en het zou me hoogst verbazen als Slot volgend jaar niet onze trainer is. Maar inderdaad, je weet het nooit.quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In een recent verleden deed Jaap Stam dit nog bij ons. Ik kan mij geen situatie heugen waarin een trainer tegen zijn wil in aan zijn contract gehouden werd, die situatie is enorm onwenselijk (nog veel meer dan bij een speler). Het gaat nooit ‘zomaar’ maar in het geval van een overeenkomst tussen een trainer en een andere club valt er weinig tegen te houden. Maar het zal niet zo gauw zo ver komen denk ik hoor.
Blijkbaar, want onze O21 is ook helemaal niet zo goed op een enkeling na. Dermane schijnt ook weer te heersen trouwens. Zou me niks verbazen als die jongen volgend jaar al regelmatig bij het eerste aansluit.quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
0-3 inmiddels.
Is dat NAC O21 zo slecht?
Ik denk dat Slot ook wel wist dat hij op een lijstje stond bij Ajax nog voor hij naar ons kwamquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind de situatie Stam en Slot niet echt vergelijkbaar eigenlijk, maar goed. Voor mij was de boodschap wel redelijk helder en het zou me hoogst verbazen als Slot volgend jaar niet onze trainer is. Maar inderdaad, je weet het nooit.
Zou mooi zijn, en 18 is ook een prima leeftijd als je goed genoeg bent.quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Blijkbaar, want onze O21 is ook helemaal niet zo goed op een enkeling na. Dermane schijnt ook weer te heersen trouwens. Zou me niks verbazen als die jongen volgend jaar al regelmatig bij het eerste aansluit.
Zou mooi zijn, heb je met Hendrix en Dermane wel prima backups voor Aursnes.quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Blijkbaar, want onze O21 is ook helemaal niet zo goed op een enkeling na. Dermane schijnt ook weer te heersen trouwens. Zou me niks verbazen als die jongen volgend jaar al regelmatig bij het eerste aansluit.
Dat hij de deur naar Ajax open wil houden is idd wel duidelijk en dat is prima. Zolang het niet volgend jaar is en daar vond ik hem wel redelijk duidelijk overquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Slot ook wel wist dat hij op een lijstje stond bij Ajax nog voor hij naar ons kwamIs voor hem ook niet handig om heel streng nee te roepen, want hij lijkt mij wel iemand die aan carrièreplanning doet.
Hij zal graag de deur open willen houden, na een kampioenschap met Feyenoord en een buitenlandavontuur bijvoorbeeld.
Ik denk dat Slot en Arnesen het nu allebei nog niet willen, maar het liefst geef je die combo (na een goede transferzomer) in de loop van volgend seizoen beide gewoon een dik contract.quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat hij de deur naar Ajax open wil houden is idd wel duidelijk en dat is prima. Zolang het niet volgend jaar is en daar vond ik hem wel redelijk duidelijk over
Lijkt mij sowieso een slecht moment om naar dat criminelenclubje te gaan.quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat hij de deur naar Ajax open wil houden is idd wel duidelijk en dat is prima. Zolang het niet volgend jaar is en daar vond ik hem wel redelijk duidelijk over
Krabby en de bestsellerauteur vinden het maar onzin dat supporters moe worden van journalisten die Slot naar Ajax toepraten.quote:
Het is vanuit de journalistiek ook begrijpelijk. Maar de frustratie vanuit de supporters ook. Tot een paar jaar geleden was een rechtstreekse stap van Feyenoord naar Ajax van een belangrijke speler of trainer niet voor te stellen, terwijl het tegenwoordig financieel en sportief wel een duidelijke stap omhoog is. Berghuis heeft die drempel nog wat verder omlaag gebracht.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Krabby en de bestsellerauteur vinden het maar onzin dat supporters moe worden van journalisten die Slot naar Ajax toepraten.
Erg jammer.
Ik ga er stiekem vanuit dat dit gesprek al heeft plaatsgevonden. Dat Ten Hag vertrekt is ook niet onverwacht zeg maar.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan Arnesen nu de taak om Slot te overtuigen dat ie beter nog een jaar bij ons kan blijven.
Het begint er nu wel veelbelovend uit te zien allemaal. Ik zou die beslissende wedstrijden tegen Almere aanvullen met eerste elftal spelers. Promotie moet gewoon kunnen dit jaar. Dan zit je al in de tweede divisie.quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |