De Esten en Litouwers hebben echt geen beter spul dan de Amerikanen. Wie zouden dat dan geproduceerd moeten hebben?quote:Op donderdag 21 april 2022 17:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Op zich snap ik het wel, zowel Estonia als Lithuania, heeft een weliswaar klein maar super goed getraind leger.
Zeer geavanceerd spul ook, beter dan wat de Amerikanen hebben qua artillerie bijvoorbeeld en lichte voertuigen etc.
Misschien werkt het net zo als in Amerika waar ook iedereen een wapen mag hebben (volgens mijn perceptie dan). De kans is dan groot dat iemand zo'n ding dan ook een keer gebruikt. Hetzelfde kun je wss van kernwapens zeggen en die russen zijn er met al hun overmoedigheid en krenkbaarheid gek genoeg voor.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Liever helemaal geen kernwapens. De mensheid gaat het niet honderden jaren meer volhouden denk ik of ze werken zichzelf naar de vernietiging. Zou zo maar onze Great Filter kunnen zijn.
Nog niet misschien. Amerika doet er juist alles aan om niet betrokken te raken in deze shit, op de wapenleveranties na dan.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Maar jij denkt dat de Moskwa stiekum door de Amerikanen beschoten is?
Het is overduidelijk dat het al een proxy oorlog is.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Maar jij denkt dat de Moskwa stiekum door de Amerikanen beschoten is?
Daar heb je helaas gelijk in denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:07 schreef Tengano het volgende:
Misschien werkt het net zo als in Amerika waar ook iedereen een wapen mag hebben (volgens mijn perceptie dan). De kans is dan groot dat iemand zo'n ding dan ook een keer gebruikt. Hetzelfde kun je wss van kernwapens zeggen en die russen zijn er met al hun overmoedigheid en krenkbaarheid gek genoeg voor.
Klare grootspraak natuurlijk. Als ik het goed begrijp is de NAVO militair gezien een stuk zwakker vergeleken met de jaren '80 maar hetzelfde geldt voor Rusland. Of gelooft die kerel het zélf dat het Russisch leger als een mes door boter gaat snijden tot aan de Noordzeequote:Op donderdag 21 april 2022 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
Deze had ik nog even gemist![]()
Nou ja, gewapend beton is best sterk, natuurlijk en je hebt een bereik nodig wat er nu niet is en volgens mij ook niet op de nominatie staat om geleverd te worden.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hell no. Huis tuin en keuken kruisraket, of een aantal, red je dat wel mee. Bruggen zijn over het algemeen slecht bepantsert.
Russische saboteurs? Zoals Belarussische saboteurs de Belarussische spoorwegen saboteerden.quote:
Het zou een verademing zijn wanneer niet iedere Rus een genocide plegende, verkrachtende en plunderende ork is en deze akties dus door Russen zelf uitgevoerd worden.quote:
de moffenquote:Op donderdag 21 april 2022 18:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De Esten en Litouwers hebben echt geen beter spul dan de Amerikanen. Wie zouden dat dan geproduceerd moeten hebben?
Voor sommige mensen is alles een complot.quote:
Nu onderschat je onze fantasierijke completdenkers toch zeer zeer ernstig.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:36 schreef Tijger_m het volgende:
Voor sommige mensen is alles een complot.
En verder, de VS hebben vrij duidelijk te kennen gegeven dat ze Oekraine van informatie voorzien waaronder geclassificeerde informatie dus dan is het wat lastig om van een compot te spreken. Het is gewoon openbaar.
Nee, zie de eerste regel van mijn post.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nu onderschat je onze fantasierijke completdenkers toch zeer ernstig.
En wat moeten we bang zijn voor dat bagger Rusland. Die moeten eerder bang zijn voor de nato dat ze geen parkeerplaats maken van Mother Russia.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:51 schreef Za het volgende:
[..]
Er is al een aankondiging geweest weken geleden dat er ongekende gevolgen zouden zijn voor de landen die Oekraïne voorzien van wapens.
Wat bereik je met deze actie dan??quote:Op donderdag 21 april 2022 18:34 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het zou een verademing zijn wanneer niet iedere Rus een genocide plegende, verkrachtende en plunderende ork is en deze akties dus door Russen zelf uitgevoerd worden.
Waarom niet gewoon wat Oekrainse special forces die hier en daar wat zand tussen de russische raderen strooien.quote:
PzH2000, Leopard II om er twee te noemen.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Welke wapens hebben de Duitsers gemaakt die beter zijn dan Amerikaanse wapens?
Zolang Putin niet hoogstpersoonlijk naar Kyiv gaat om Zelensky te wurgen, maakt hij zich schuldig aan een proxy-oorlog.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, zie de eerste regel van mijn post.
Ach, eerst was het verhaal "de-escaleren" en nu is het proxy-oorlog!111!!!!. Ik reageer niet eens meer op dat soort posts.
De Leopard is de enige tank die met fabrieksgarantie komt.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Welke wapens hebben de Duitsers gemaakt die beter zijn dan Amerikaanse wapens?
Ik heb geen account dus kan de tweet niet in zijn geheel bekijken mbt het commentaar maar 250 miles east from Moscow nog een outskirt noemen is wel een behoorlijke afstand. Dan zijn circa 400km.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Russische saboteurs? Zoals Belarussische saboteurs de Belarussische spoorwegen saboteerden.
Wutquote:Op donderdag 21 april 2022 18:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Leopard is de enige tank die met fabrieksgarantie komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |