Hij was toch aan het janken omdat beslag was gelegd op zijn villa?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat, mijn beste, is Vladimir Solovyev.
Een Russische Poetin-propagandist met een eigen tv-show.
Je kent hem misschien wel uit het nieuws: zijn villa aan het Comomeer werd besmeurd:
https://www.dailymail.co.(...)Lake-Como-villa.html
Ja. Hij is geraakt door de sancties.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:28 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hij was toch aan het janken omdat beslag was gelegd op zijn villa?
Waarom heeft die man eigenlijk een villa in het door hem zo gehate westen?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat, mijn beste, is Vladimir Solovyev.
Een Russische Poetin-propagandist met een eigen tv-show.
Je kent hem misschien wel uit het nieuws: zijn villa aan het Comomeer werd besmeurd:
https://www.dailymail.co.(...)Lake-Como-villa.html
De beste man is ook een persoonlijke vriend van Poetin.
[ afbeelding ]
Uber nationalistisch, en staat op dezelfde lijn als Medvedev die vindt dat Rusland een euraziatisch continent moet besturen van Vladivodstok tot Lissabon.
Zij zien de Russen als een herenvolk. En ze hebben de historische missie om ons te 'denazificeren'.![]()
Ik neem aan dat Poetins hoofd-propagandist overal wel wat mooie plekken op deze aarde voor zichzelf heeft weet te bemachtigen.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom heeft die man eigenlijk een villa in het door hem zo gehate westen?
Hij haat het westen trouwens niet.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom heeft die man eigenlijk een villa in het door hem zo gehate westen?
Een tweede ronde aan zware artillery dus a 800.000.000, de planning is 3 miljard lees ik net.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:21 schreef polderturk het volgende:
Het lijkt wel alsof de VS elke dag een nieuw pakket aankondigt.
[ twitter ]
putin keek en zag dat het goed was.quote:Op donderdag 21 april 2022 15:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Godver dat ze elke keer die hele familie afmaken. Wat een harde mensen.
Er is al een aankondiging geweest weken geleden dat er ongekende gevolgen zouden zijn voor de landen die Oekraïne voorzien van wapens.quote:
Die steken graag een middelvinger op naar het Kremlin.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die zijn echt totaal niet bang ook he.
Zelensky eist, ik kots daarop.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:15 schreef polderturk het volgende:
Oekraïne heeft bij de NAVO wensenlijst ook om Turkse wapens gevraagd.
De NAVO moet ALLES leveren wat Oekraïne nodig heeft en MEER.
Oekraïners moeten ook getrained worden op F16's voor als de MIG's opraken. F16's zijn superieur aan alles wat Rusland heeft.
[ twitter ]
En wat is het gevolg als de EU of VS het als genocide erkent? Actieve inmenging?quote:
En nu moeten we bibberen van angst? Dat roepen de Russen al jarenquote:Op donderdag 21 april 2022 16:51 schreef Za het volgende:
[..]
Er is al een aankondiging geweest weken geleden dat er ongekende gevolgen zouden zijn voor de landen die Oekraïne voorzien van wapens.
Je had mijn vraag nooit beantwoord.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:54 schreef Za het volgende:
[..]
Zelensky eist, ik kots daarop.
Daarnaast zie bovenstaande documenten wil hij Europa in een derde wereldoorlog storten.
En de VS kijkt toe, en moedigt aan.
De Russen zijn hier het slachtoffer. Arme Russen.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:54 schreef Za het volgende:
[..]
Zelensky eist, ik kots daarop.
Daarnaast zie bovenstaande documenten wil hij Europa in een derde wereldoorlog storten.
En de VS kijkt toe, en moedigt aan.
quote:Op donderdag 21 april 2022 16:51 schreef Za het volgende:
[..]
Er is al een aankondiging geweest weken geleden dat er ongekende gevolgen zouden zijn voor de landen die Oekraïne voorzien van wapens.
Toch geruststellend dat 'wij' kernwapens hebben en een oorlog ook de vernietiging van het Russische volk zou betekenen. Je moet er niet aan denken dat dat volk de wereld zou domineren.quote:
Alsof dat prutsleger van Putain ook maar in staat is om een tweede front te openenquote:Op donderdag 21 april 2022 17:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En nu moeten we bibberen van angst? Dat roepen de Russen al jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |