Die niet allang geregeld hebbenquote:
Hallo mevrouw de milfquote:
Hallo meneer de strandgangerquote:
3 keer achter elkaar minimaalquote:
quote:
Hoe is het ermee?quote:
Ik heb vanmorgen stukje gewandeld en lekker gezwommen, Nu even rust.quote:
Jammer van je auto. Ik heb nu pauze en heb even een lekker broodje gehaald.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen stukje gewandeld en lekker gezwommen, Nu even rust.
Vandaag gaat mijn autootje wegMag helaas niet meer rijden. Dus das wel effe jammer maar ja wandelen is altijd nog beter
! Verder ga ik rustig door.
Hoestie met jou eendje?![]()
Aah lekker. Geniet van je broodje!!quote:Op donderdag 21 april 2022 12:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer van je auto. Ik heb nu pauze en heb even een lekker broodje gehaald.
Ik wil dank je wel zeggen maar het is niet netjes om met volle mond te praten.quote:Op donderdag 21 april 2022 13:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah lekker. Geniet van je broodje!!
Nee doe maar nietquote:Op donderdag 21 april 2022 13:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil dank je wel zeggen maar het is niet netjes om met volle mond te praten.
Ik ben netjes opgevoed.quote:
Dat je netjes bent opgevoed wil niet zeggen dat je het nu nog bentquote:Op donderdag 21 april 2022 13:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben netjes opgevoed.
Nu weer aan het werk.
Broodje kroket?quote:
Broodje kaas en een broodje hamquote:
Op elkaar doen en in het tosti apparaatquote:
Chanantquote:Op donderdag 21 april 2022 14:43 schreef Haags het volgende:
@:greysbones deze hele vertoning van Kaag, het is werkelijk waar te gênant
Doe vaak een hamburger tussen 2 broodjes in op het tosti apperaat, verbluffend. Is met 5 min gaar, beetje mayo eropquote:Op donderdag 21 april 2022 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op elkaar doen en in het tosti apparaat
quote:Op donderdag 21 april 2022 14:44 schreef PLY het volgende:
[..]
Doe vaak een hamburger tussen 2 broodjes in op het tosti apperaat, verbluffend. Is met 5 min gaar, beetje mayo erop
Deed vaak plak kaas ook erbij, toen wel mond verbrandquote:Op donderdag 21 april 2022 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Dan heb je toch helemaal geen ruimte voor al het andere spul dat op je broodje hamburger moet
Maar de tomaat, komkommer, augurk, gegrilde schijf ananas, gebakken ei, ui en sla gaat er niet allemaal in.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Deed vaak plak kaas ook erbij, toen wel mond verbrandmaar doop het dan in de ketchup en mayo. Gaat strak in het tosti apparaat.
Nee, vrees van nietquote:Op donderdag 21 april 2022 14:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar de tomaat, komkommer, augurk, gegrilde schijf ananas, gebakken ei, ui en sla gaat er niet allemaal in.
quote:Op donderdag 21 april 2022 14:57 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee, vrees van nietlus dat ook niet eens al die zooi erop
Ik heb geen tosti apparaat voor hande op het momentquote:Op donderdag 21 april 2022 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op elkaar doen en in het tosti apparaat
Dan even een minuut of tien op gaan zittenquote:Op donderdag 21 april 2022 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen tosti apparaat voor hande op het moment
Krijg je wel een extra scheet aroma vanquote:Op donderdag 21 april 2022 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan even een minuut of tien op gaan zitten
Goedemiddag lieflijke mevrouwquote:
Vanavond lekker languit er op liggen?quote:Op donderdag 21 april 2022 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
Hoppa bankstel eindelijk binnen en in elkaar gezet
Zeker wetenquote:Op donderdag 21 april 2022 16:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vanavond lekker languit er op liggen?
Dat zeg ik ook niet maar tegen Moonlight blijf ik wel netjes.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat je netjes bent opgevoed wil niet zeggen dat je het nu nog bent
Hels karwei om de hele Carré in te smeren met jamquote:
wees blij dat het de Illusion niet is danquote:Op donderdag 21 april 2022 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hels karwei om de hele Carré in te smeren met jam
Lekker, voor mij nog niet.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:44 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, ik heb genoeg gedaan. IK neem ook weekend
Ik moet het hele weekend werkenquote:
#MeTooquote:Op donderdag 21 april 2022 17:43 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Lekker hoor, zit buiten met een Desperadootje
Hier helaas niet echt weer om buiten te zitten..quote:Op donderdag 21 april 2022 17:43 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Lekker hoor, zit buiten met een Desperadootje
Moet je snel hier heen komen!quote:Op donderdag 21 april 2022 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier helaas niet echt weer om buiten te zitten..
Geniet er maar lekker van dan
Wat voor weer is het daar dan?quote:Op donderdag 21 april 2022 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier helaas niet echt weer om buiten te zitten..
Geniet er maar lekker van dan
Bewolkt, zon is bijna weg helaad. vanmiddag wel redelijk zonnigquote:
Ah. Hier volop zon en 18 gradenquote:Op donderdag 21 april 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bewolkt, zon is bijna weg helaad. vanmiddag wel redelijk zonnig
Helaasquote:Op donderdag 21 april 2022 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Achja kan niet overal even mooi weer zijn
Aldi dacht ikquote:
wacht ffquote:Op donderdag 21 april 2022 14:43 schreef Haags het volgende:
@:greysbones deze hele vertoning van Kaag, het is werkelijk waar te gênant
Ik wacht rustig op het volgende schandaal.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:47 schreef greysbones het volgende:
Is er nog iemand die in onze huidige kabinet geloofd?
dit kan toch niet meerquote:Op donderdag 21 april 2022 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wacht rustig op het volgende schandaal.
Retorische vraagquote:Op donderdag 21 april 2022 18:47 schreef greysbones het volgende:
zat net even in POL te lezen maar post daar de Elite van FOK ofzo?quote:
Die posten hier.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zat net even in POL te lezen maar post daar de Elite van FOK ofzo?
quote:Op donderdag 21 april 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zat net even in POL te lezen maar post daar de Elite van FOK ofzo?
die zien geen problemen in het handelen van Kaagquote:
Sommige dingen vallen niet goed te praten, maarja iedereen heeft een ander moraal kompasquote:Op donderdag 21 april 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zien geen problemen in het handelen van Kaag
Ik vond het een beschamende en belachelijke vertoning.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zien geen problemen in het handelen van Kaag
dan ben je of D666 fan
of VVD fan
'Sorry dit had niet zo mogen gebeuren, dit reken ik mezelf aan'.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit kan toch niet meer
allemaal gewoon![]()
![]()
ben gewoon een beetje boel klaar met de leugenaarsquote:Op donderdag 21 april 2022 18:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sommige dingen vallen niet goed te praten, maarja iedereen heeft een ander moraal kompas
En ze meende er geen zak van.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
'Sorry dit had niet zo mogen gebeuren, dit reken ik mezelf aan'.
Excuses, en het is weer klaar.
Dat kan ik begrijpen.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben gewoon een beetje boel klaar met de leugenaars
dat zal het zijn
en vervolgens in de aanvalquote:Op donderdag 21 april 2022 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
'Sorry dit had niet zo mogen gebeuren, dit reken ik mezelf aan'.
Excuses, en het is weer klaar.
Dat beantwoordt ze in het volgende blokje.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
en vervolgens in de aanval
want dat de pers mevrouw Kaag durft aan te vallen
het tuig hoe durven ze
neequote:Op donderdag 21 april 2022 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ze aftreedt.
Dat is het enige wat haar boeit.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ze aftreedt.
toch maar een politieke partij beginnenquote:Op donderdag 21 april 2022 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is het enige wat haar boeit.
Landelijk gezien toch ZÉKER wel een stuk of 4 - 5 personen, gok ik?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:47 schreef greysbones het volgende:
Wel dat die man een hopeloze strijd lijkt te voeren...quote:Op donderdag 21 april 2022 19:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Omtzigt is het begin van de verandering
Ja dat is toch nog vroegquote:Op donderdag 21 april 2022 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Het klokje rechtsonder zegt al 19:02 uur.
maar ook Pieter is soms erg onberekenbaarquote:Op donderdag 21 april 2022 19:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Omzigt is het begin van de verandering
Ik vrees ook dat er niet zo snel verandering komt in de huidige gang van zakenquote:Op donderdag 21 april 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ze hadden er allemaal al lang niet meer mogen zitten
de hele toeslagen affaire / afghanistan debacle
ze hadden daarna nooit meer minister mogen worden
Idd. Maar dat duurt nog steeds voort.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel dat die man een hopeloze strijd lijkt te voeren...
Gelukkig heeft hij met het toeslagenaffaire wel resultaten bereikt.
Hangt af wat je wilde gaan doen. Netflixen? Ja, dan is het vroeg. Moet je nog eten? Dan is het aan de late kant.quote:
Da's toch standaard in de politiek?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ook Pieter is soms erg onberekenbaar
ja hij kan zich keihard vastbijten in dingen en ze echt van tafel vegen
maar dan zomaar stemt hij weer mee met het clubje
hmm neequote:
Netflix zet ik zo op.. alleen weet ik nog niet wat ik ga kijkenquote:Op donderdag 21 april 2022 19:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hangt af wat je wilde gaan doen. Netflixen? Ja, dan is het vroeg. Moet je nog eten? Dan is het aan de late kant.
Better Call Saul is blijkbaar weer begonnen?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Netflix zet ik zo op.. alleen weet ik nog niet wat ik ga kijken
Mwa, heb best veel series die ik nog moet kijkenquote:Op donderdag 21 april 2022 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Better Call Saul is blijkbaar weer begonnen?
Die vinden mevrouw ToT en ik wel errug tof!
Nootjequote:Op donderdag 21 april 2022 19:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Omzigt is het begin van de verandering
Toch krijg ik bij hem wel echt de indruk dat hij integer is en niet zo corrupt.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ook Pieter is soms erg onberekenbaar
ja hij kan zich keihard vastbijten in dingen en ze echt van tafel vegen
maar dan zomaar stemt hij weer mee met het clubje
we shall seequote:Op donderdag 21 april 2022 19:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Toch krijg ik bij hem wel echt de indruk dat hij integer is en niet zo corrupt.
Misschien heb ik het mis.
Ik overweeg om er nooit aan te beginnen.quote:
Heb ik vanmorgen weer gedaan.quote:
Ik betaal 9 euro oid per maand. Gewoon HD kwaliteit, niet 4K.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
je wil geen 22.50 per maand betalen?
O, als ze dat gaan doen, dan haken heel veel mensen af. Mensen doen juist Netflix vooral ook om van die ellendige reclame af te zijn.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen weer gedaan.
Heb je meegekregen dat ze nu RECLAME er tussendoor willen gaan gooien?![]()
![]()
![]()
ze gaan naar 22.50 toch? had de dochter het overquote:Op donderdag 21 april 2022 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik betaal 9 euro oid per maand. Gewoon HD kwaliteit, niet 4K.
Dat ook niet.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
je wil geen 22.50 per maand betalen?
Dat,en je mag je account niet meer delen.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen weer gedaan.
Heb je meegekregen dat ze nu RECLAME er tussendoor willen gaan gooien?![]()
![]()
![]()
Ja 43 miljard verlies in 1 klap of zo, vandaar....quote:Op donderdag 21 april 2022 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, als ze dat gaan doen, dan haken heel veel mensen af. Mensen doen juist Netflix vooral ook om van die ellendige reclame af te zijn.
Daar heb ik nog geen bericht van gehad.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan naar 22.50 toch? had de dochter het over
wij hebben geen netflix(zelf)
dusquote:Op donderdag 21 april 2022 19:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ook niet.
[..]
Dat,en je mag je account niet meer delen.
Er zijn andere aanbieders die voor mij leukere series/films hebben.quote:
Ik zou reclame van 2 a 3 min niet erg vindenquote:Op donderdag 21 april 2022 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, als ze dat gaan doen, dan haken heel veel mensen af. Mensen doen juist Netflix vooral ook om van die ellendige reclame af te zijn.
Jawel en nu ik jou hier zo gelijk een stuk beterquote:Op donderdag 21 april 2022 19:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey zonnestraal. Alles goed?
Hbo max prime video?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn andere aanbieders die voor mij leukere series/films hebben.
misschien is een docu over een zwangere man die boos is dat hij in het ziekenhuis als moeder wordt aangesproken een little bit too muchquote:Op donderdag 21 april 2022 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 43 miljard verlies in 1 klap of zo, vandaar....
Hebben we ook.quote:
ok dan nou dat is goed danquote:Op donderdag 21 april 2022 19:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel en nu ik jou hier zo gelijk een stuk beter
mee eensquote:Op donderdag 21 april 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
we shall see
vind hem in ieder geval goed bezig met vele punten
erg jammer dat hij onderdeel was van de Siewert affaire
had hem anders wel een betoog willen zien doen hierin
Neem ik ook nog wel een keer, videoland wil ik sowieso opzeggenquote:
Hoe is het met jou dan chickquote:
Een handige plaspauze....quote:Op donderdag 21 april 2022 19:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zou reclame van 2 a 3 min niet erg vinden
Daar kijk ik ook bijna niet naar.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Neem ik ook nog wel een keer, videoland wil ik sowieso opzeggen
Ik heb corona.quote:
Ook weinig leuks op helaasquote:Op donderdag 21 april 2022 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook bijna niet naar.
Oh dat is vervelend. Hopelijk knap je snel opquote:Op donderdag 21 april 2022 19:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb corona.
Wel last van. Niet doodziek maar wel ziek ervan.
Beterschap gewenst.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb corona.
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien is een docu over een zwangere man die boos is dat hij in het ziekenhuis als moeder wordt aangesproken een little bit too much
Dankjewel, ja de zon maakt veel goed. Ik doe rustig aan, maar bedankt.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend. Hopelijk knap je snel op
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb corona.
[..]
Ik heb corona.
mag ik even zeggen Nootjequote:
Beterschap Nootjequote:Op donderdag 21 april 2022 19:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb corona.
Beterschap.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb corona.
Dankjewel. De timing was wel kut hoor want ga volgende week naar Berlijn. Paniek sloeg toe van de weekquote:
vakantie?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dankjewel. De timing was wel kut hoor want ga volgende week naar Berlijn. Paniek sloeg toe van de week
5 dagen quarantaine + 24 uur klachtenvrij is het tegenwoordig. Gaat dat passen?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dankjewel. De timing was wel kut hoor want ga volgende week naar Berlijn. Paniek sloeg toe van de week
Dat mag je zeker zeggenquote:Op donderdag 21 april 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag ik even zeggen Nootje
ik vind je een tof mens
Ja. En is het is mijn eerste vakantie sinds een hele lange tijd. Ben paar jaar niet weggeweest.quote:
zekersquote:Op donderdag 21 april 2022 19:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat mag je zeker zeggenik ben niet de beste complimentenontvanger maar dat vind ik lief van je
waardeer ik.
En andersom vind ik jou ook tof![]()
spread the luv
[..]
Ik heb corona.
lekker hoor!quote:Op donderdag 21 april 2022 19:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja. En is het is mijn eerste vakantie sinds een hele lange tijd. Ben paar jaar niet weggeweest.
Dat wel maar ik wist dat de regels in Duitsland veel strenger waren, dat is wel een beetje veranderd maar met dat herstelbewijs kost 11 dagen zegmaar. Voordat het actief is.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
5 dagen quarantaine + 24 uur klachtenvrij is het tegenwoordig. Gaat dat passen?
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat wel maar ik wist dat de regels in Duitsland veel strenger waren, dat is wel een beetje veranderd maar met dat herstelbewijs kost 11 dagen zegmaar. Voordat het actief is.
het is hier bewolktquote:Op donderdag 21 april 2022 19:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
Deze nacht en morgen nacht zijn er vallende sterren te zien , de lyriden![]()
![]()
http://hemel.waarnemen.com/meteoorzwermen/Lyriden_2022.html
ooooooooooooooooooo wat een goede tip!!!! Dankjewel. Ik hou van de sterren en vooral sterrenkijken nachts.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
Misschien klaart het nog op later vanavond?quote:
Te bewolkt helaas......quote:Op donderdag 21 april 2022 19:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
Ja me too!quote:Op donderdag 21 april 2022 19:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooo wat een goede tip!!!! Dankjewel. Ik hou van de sterren en vooral sterrenkijken nachts.
Ja de zon is lekker. Die was er niet toen ik da rona hadquote:Op donderdag 21 april 2022 19:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dankjewel, ja de zon maakt veel goed. Ik doe rustig aan, maar bedankt.
Als ze maar niet op m'n auto Vallen. Die heb ik morgen nodigquote:Op donderdag 21 april 2022 19:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
@Maanvisquote:Op donderdag 21 april 2022 19:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja me too!hou ook van de maan enzo, zit te denken om in de toekomst een tattoo te laten zetten met de maanstanden
![]()
Slapen onder de sterrenhemel.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja me too!hou ook van de maan enzo, zit te denken om in de toekomst een tattoo te laten zetten met de maanstanden
![]()
Awww nice, heb je een connectie ermee?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
![]()
lekker in de zomer, kan fris zijnquote:Op donderdag 21 april 2022 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Slapen onder de sterrenhemel.
Kan ik nu komende nacht alvast wel een plekje reserveren??quote:Op donderdag 21 april 2022 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Slapen onder de sterrenhemel.
Quite funnyquote:
Je wilt onder mij liggen?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kan ik nu komende nacht alvast wel een plekje reserveren??
Merkte je dat de afwezigheid van lekker weer en Corona hebben? Want ik heb idee omdat ik heb lopen bakken paar uurtjes per dag dat het beter met mij gaat door het lekkere weer en vitamine d BOOST van de zon.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja de zon is lekker. Die was er niet toen ik da rona had
[..]
Als ze maar niet op m'n auto Vallen. Die heb ik morgen nodig
Ik heb een stapel kaarten uit eldritch moon. Telt dat ookquote:Op donderdag 21 april 2022 19:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Awww nice, heb je een connectie ermee?
Ik heb een tarot met maankaarten. Echt een hele mooi deck
Sowieso zijn gebakken borrelnootjes beterquote:Op donderdag 21 april 2022 19:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Merkte je dat de afwezigheid van lekker weer en Corona hebben? Want ik heb idee omdat ik heb lopen bakken paar uurtjes per dag dat het beter met mij gaat door het lekkere weer en vitamine d BOOST van de zon.
Nee maar maakt niet uit.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een stapel kaarten uit eldritch moon. Telt dat ook
Truequote:Op donderdag 21 april 2022 19:32 schreef maily het volgende:
[..]
Sowieso zijn gebakken borrelnootjes beter
Geroosterde.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:32 schreef maily het volgende:
[..]
Sowieso zijn gebakken borrelnootjes beter
Oh vet ! Ik heb een tarotdeck met Keltische motieven/afbeeldingen, had mn moeder jaren geleden voor me meegenomen uit Schotlandquote:Op donderdag 21 april 2022 19:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Awww nice, heb je een connectie ermee?
Ik heb een tarot met maankaarten. Echt een hele mooi deck
Denk dat lekker weer wel geholpen zou hebben. Heb er toch een goede 2 weken last van gehad. Eerste training was echt een drama weer. Maar wel lekker om weer buiten te trainen toen.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Merkte je dat de afwezigheid van lekker weer en Corona hebben? Want ik heb idee omdat ik heb lopen bakken paar uurtjes per dag dat het beter met mij gaat door het lekkere weer en vitamine d BOOST van de zon.
Magic kaartjesquote:Op donderdag 21 april 2022 19:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee maar maakt niet uit.
Als jij het mooi vind is het mooi.
Ik sta mijn plekje wel af voor een nachtquote:Op donderdag 21 april 2022 19:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Onder de vleugel dan toch ha ha, afgelopen nacht moest ik plaats maken voor andere dames
Ahwquote:Op donderdag 21 april 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik sta mijn plekje wel af voor een nacht![]()
Ohhhhh bijzonder zeg! Nice. Dat is een leuk cadeautje van je moeder.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh vet ! Ik heb een tarotdeck met Keltische motieven/afbeeldingen, had mn moeder jaren geleden voor me meegenomen uit Schotland![]()
![]()
En heb wel wat met de maan ja, 1 van de stenen die met mijn horoscoop te maken hebben is ook een maansteen
Lief van je.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik sta mijn plekje wel af voor een nacht![]()
Eindelijk van je blessure af. Dat was het toch? Of heb ik nu verkeerd.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat lekker weer wel geholpen zou hebben. Heb er toch een goede 2 weken last van gehad. Eerste training was echt een drama weer. Maar wel lekker om weer buiten te trainen toen.
hij had ook Ronaquote:Op donderdag 21 april 2022 19:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Eindelijk van je blessure af. Dat was het toch? Of heb ik nu verkeerd.
Oh zo jaquote:
Ja de Schotse kant van mn familie is ook wel into die spirituele shit, beide tantes van me zijn ook reiki-masters enzoquote:Op donderdag 21 april 2022 19:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ohhhhh bijzonder zeg! Nice. Dat is een leuk cadeautje van je moeder.
Ehm. M'n laatste grote blessure wasn gebroken hand 2,5 jaar terug.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Eindelijk van je blessure af. Dat was het toch? Of heb ik nu verkeerd.
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:36 schreef maily het volgende:
Doetie goed die ouwe hosselaar @:Superbadeendje
O geweldig, dat is wel next level reiki master. Maar ze helpen graag mensen neem ik aan als ze dat zijn?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja de Schotse kant van mn familie is ook wel into die spirituele shit, beide tantes van me zijn ook reiki-masters enzo
Ik zag vandaag nog een verreiker .... komt ook dichtbij hoorquote:Op donderdag 21 april 2022 19:45 schreef dud0r het volgende:
Ik heb een collega die Reiki master is. Komt wel dichtbij zo
Ik heb een eikel op een forum wiens collega die Reiki master is. Komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:45 schreef dud0r het volgende:
Ik heb een collega die Reiki master is. Komt wel dichtbij zo
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zag vandaag nog een verreiker .... komt ook dichtbij hoor
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een eikel op een forum wiens collega die Reiki master is. Komt wel dichtbij zo.
Maar pinda's niet.quote:
Mag ik dan gekoppeld worden aan borrelnootje?quote:
Ja 1 van die tantes zei vaak dat ik een natuurlijke aanleg/gave heb voor reiki e.d. toen ze weleens overkwam voor vakantie, en ze gaf me vorig geld om de volledige cursus ervoor te volgen.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O geweldig, dat is wel next level reiki master. Maar ze helpen graag mensen neem ik aan als ze dat zijn?
Maar leuk dat je soort van kan delen met je familie, spiritualiteit.
@Borrelnootje00quote:Op donderdag 21 april 2022 19:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag ik dan gekoppeld worden aan borrelnootje?
#dtv
Geen drama aubquote:Op donderdag 21 april 2022 19:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag ik dan gekoppeld worden aan borrelnootje?
#dtv
Idd juiste mindset is echt belangrijk. Het moet ook niet te zwaar worden. Ik heb ook periodes dat ik denk van ik moet het allemaal teveel (om er mee bezig te zijn en gevoelsmatig voelt het dan heel zwaar en zo moet dat niet zijn).quote:Op donderdag 21 april 2022 19:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja 1 van die tantes zei vaak dat ik een natuurlijke aanleg/gave heb voor reiki e.d. toen ze weleens overkwam voor vakantie, en ze gaf me vorig geld om de volledige cursus ervoor te volgen.
Maar raakte in een nogal serieuze dip, dus heb het toen gecanceld, moet wel in de juiste mindset ervoor zitten.
Maar ben wel van plan om het ergens in dit jaar te gaan behalen, maar heb geen haast, doe het als het goed voelt om het te gaan doen .
ik bezorg geen dramaquote:
Precies dat ja! Jij snapt 'm !quote:Op donderdag 21 april 2022 19:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Idd juiste mindset is echt belangrijk. Het moet ook niet te zwaar worden. Ik heb ook periodes dat ik denk van ik moet het allemaal teveel (om er mee bezig te zijn en gevoelsmatig voelt het dan heel zwaar en zo moet dat niet zijn).
Weetje en idd heeft geen haast, je kan dat altijd oppakken of verdieping erin zoeken wanneer je voelt dat je het wilt.
Ja ik herken dat ook wel wat je net zegt, dus begrijp dat goedquote:Op donderdag 21 april 2022 19:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precies dat ja! Jij snapt 'm !![]()
Hou je in SBE.quote:
Heel verstandig voordat ik hier met de zweep er doorheen moetquote:
Ja wij zitten redelijk op hetzelfde level vaak wat dat soort dingen betreft (vind ik danquote:Op donderdag 21 april 2022 19:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja ik herken dat ook wel wat je net zegt, dus begrijp dat goed
oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh badeentje sidddert nuquote:Op donderdag 21 april 2022 19:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heel verstandig voordat ik hier met de zweep er doorheen moet
zoals het hoort.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh badeentje sidddert nu
Ja klopt, ben ik ook mee eensquote:Op donderdag 21 april 2022 19:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja wij zitten redelijk op hetzelfde level vaak wat dat soort dingen betreft (vind ik dan![]()
)
Als dat geen neuken wordtquote:Op donderdag 21 april 2022 19:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja klopt, ben ik ook mee eens
SOORT ZOEKT SOORT
Ons kent onsquote:Op donderdag 21 april 2022 19:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja klopt, ben ik ook mee eens
SOORT ZOEKT SOORT
Ben niet zo van het scharenquote:
Geen drama toch?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee word geen neuken
smeerkees
Wiens naam niet mag worden genoemd.quote:
quote:
ohquote:Op donderdag 21 april 2022 19:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee word geen neuken
smeerkees
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wiens naam niet mag worden genoemd.
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wiens naam niet mag worden genoemd.
dud0r mag wel.quote:
Kaag loverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kaag lover![]()
Heb het van begin af aan een vreselijk mens gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Wie nietquote:Op donderdag 21 april 2022 20:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb het van begin af aan een vreselijk mens gevonden.
#metooquote:Op donderdag 21 april 2022 20:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb het van begin af aan een vreselijk mens gevonden.
Hij wiens naam wij niet noemen.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best nog wel wat fans heeft
Zolang ze maar geen OnlyFans heeftquote:Op donderdag 21 april 2022 20:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best nog wel wat fans heeft
Soort zoekt soort he!quote:Op donderdag 21 april 2022 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij wiens naam wij niet noemen.![]()
![]()
Is haar grootste fan denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij wiens naam wij niet noemen.![]()
![]()
Je weet het maar nooit. Zulke mensen hebben vaak wel een duistere kantquote:Op donderdag 21 april 2022 20:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen OnlyFans heeft
Alles aan haar straalt gewoon zuurheid uitquote:Op donderdag 21 april 2022 20:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ze heeft een pinnige uitstraling haar neutrale gezicht
Ja bestwelquote:Op donderdag 21 april 2022 20:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Alles aan haar straalt gewoon zuurheid uit
Na het zuur komt toch het zoet?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Alles aan haar straalt gewoon zuurheid uit
ik zie haar wel als meesteres rondlopen jaquote:Op donderdag 21 april 2022 20:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Zulke mensen hebben vaak wel een duistere kant
Ja Rutte zal ook wel 1 of andere kink hebbenquote:Op donderdag 21 april 2022 20:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Zulke mensen hebben vaak wel een duistere kant
Leren pakje zweepje erbij hahaquote:Op donderdag 21 april 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie haar wel als meesteres rondlopen ja
Be my guest als je dat wil uitproberenquote:
hey dikzakquote:
Kaag = Rutte alleen dan met een kut.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja Rutte zal ook wel 1 of andere kink hebbende vraag is alleen, welke?
Kuttequote:Op donderdag 21 april 2022 20:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Kaag = Rutte alleen dan met een kut.
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leren pakje zweepje erbij haha
Ik denk eerder dat ze thuis met een gagball in d'r mond aan de ketting petsjes met de zweep ligt te ontvangen.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie haar wel als meesteres rondlopen ja
Goeie vraag zou het zo niet wetenquote:Op donderdag 21 april 2022 20:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja Rutte zal ook wel 1 of andere kink hebbende vraag is alleen, welke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |